Νίκος Κ. Μπάρκας e-mail : nbarkas@arch.duth.gr ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ IV προστασία κτιρίων – Η/Μ εγκαταστάσεις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εργαστήριο : Δασοκομίας και Δασικής.
Advertisements

ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Η μαντινάδα είναι ένα ξεχωριστό ποιητικό είδος, ιδιαίτερα γνωστό στην Κρήτη αλλά και σε άλλες ελληνικές περιοχές κυρίως του νησιωτικού χώρου.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 4. ΟΠΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΠΘ - ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μάθημα 5 ου εξαμήνου Διδάσκων : Νίκος Κ. Μπάρκας Οι διαφάνειες περιλαμβάνουν.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ. Περιλαμβάνει τον ρόλο του νοσηλευτή στις τρεις φάσεις μιας χειρουργικής επέμβασης: το χειρουργικό περιβάλλον απαιτεί γνώση, κρίση.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II εισαγωγή στον βιοκλιματικό.
10β. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II εισαγωγή στον βιοκλιματικό.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
8α. Ηχομόνωση : τοιχώματα, κουφώματα
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58 ΑΘΗΝΑ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Κέντρο Συμβουλευτικής
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
10α. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ασκήσεων Ηχοδιάδοσης - Ηχοφραγμάτων
8β. Ηχομόνωση : παραδείγματα, λεπτομέρειες
11. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
4. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ : προσανατολισμός - ανοίγματα
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Σκάλες Διδάσκων Νίκος.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Ανελκυστήρες, ράμπες.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ «ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ» ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
Πρότυπο παρουσίασης προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων Γράψτε τον τίτλο του προγράμματος Σχολική μονάδα.
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ 3 Τοιχώματα - τα κατακόρυφα.
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου Στέλλα Γιαννέλα Ελένη Ζωγραφίδου Σχ. έτος
συνδυαστική αξιολόγηση μονωτικών υλικών
Ι.Ευρωπαϊκός χώρος και Ευρωπαϊκοί Θεσμοί
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
10β. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Хичээлийн сэдэв: « Молекул кинетик онол»
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
МИЛ. АВВ. V АСРДА АФИНАДАГИ ДЕМОКРАТИЯ ВА СПАРТАДАГИ ОЛИГАРХИЯ–ИККИТА СИЁСИЙ ТИЗИМ. МИЛ.АВВ. IV АСРНИНГ БИРИНЧИ ЯРМИДА ЮНОНИСТОН гурух Мисрбекова.
Ανταγωνιστεσ ασβεστιου
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Αςφαλεια ςτο ψηφιακο κοςμο
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
Προκήρυξη - Ανακοίνωση Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Қан тобын анықтау.Резус фактор анықтау,қан тобының сәйкестігін анықтау.Қан құю техникасы . Қан кетуді тоқтату.Қан кетудің анықтаудың барлық түрлері. Қабылдаған:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νίκος Κ. Μπάρκας e-mail : nbarkas@arch.duth.gr ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ IV προστασία κτιρίων – Η/Μ εγκαταστάσεις 7. Δώμα – απορροή ομβρίων Νίκος Κ. Μπάρκας e-mail : nbarkas@arch.duth.gr http://nikosbarkas.gr/ Οι σημειώσεις βρίσκονται αναρτημένες στην ιστοσελίδα : http : // eclass.duth.gr ΤΜD149

Ν πλήθος = Εμβαδόν δώματος / 50m2 (+/-1) Μεθοδολογία χαράξεων 0. Διαιρούμε την κάτοψη του δώματος στα βασικά, επιμέρους σχήματα (πιθανές πτέρυγες εκατέρωθεν αρμών διαστολής) 1. Χαράζουμε στην κάτοψη τα περιμετρικά στηθαία ασφαλείας και τις απολήξεις των κλιμακοστασίων (+ τροχαλιοστασία ασανσέρ) Γενικά, στην περίμετρο των στηθαίων θα τοποθετηθούν (στα σχετικά χαμηλότερα υψόμετρα) οι υδρορροές, ενώ στην περίμετρο των κλιμακοστασίων θα διαμορφωθούν τα σχετικά ανώτερα υψόμετρα 2. Διαιρούμε αδρά το δώμα σε ισοδύναμες περιοχές, ορίζοντας την περίπου θέση των κατακόρυφων υδρορροών (σε σχετικά ίσες αποστάσεις από το κέντρο του κτιρίου) με τρόπο που να συμβάλει σε μια ισόρροπη απορροή και υπολογίζουμε το πλήθος τους σύμφωνα με τη σχέση : Ν πλήθος = Εμβαδόν δώματος / 50m2 (+/-1) ΠΡΟΣΟΧΗ η θέση των κατακόρυφων υδρορροών επηρεάζει τη διαμόρφωση των όψεων 3. Χωρίζουμε το δώμα σε περιοχές επιρροής κάθε υδρορροής και στη συνέχεια διαιρούμε κάθε περιοχή σε όλες τις πιθανές τριγωνικές επιφάνειες

4. Θέτουμε με ακρίβεια (μέχρι την επαλήθευση) τις θέσεις των κατακόρυφων υδρορροών λαμβάνοντας υπόψη ότι : α) τα νερά των απορροών ΔΕΝ θα αναμειγνύονται με τα νερά των αποχετεύσεων (θα κατευθυνθούν στο δίκτυο απορροής της περιοχής) β) οι κατακόρυφες υδρορροές ΔΕΝ τοποθετούνται στο εσωτερικό του κτιρίου (απαγορεύεται η τοποθέτηση απορροών μέσα σε δομικά στοιχεία) γ) είναι σκόπιμο οι απορροές του δώματος να είναι (απόλυτα ή σχετικά) κατακόρυφες και να παραλαμβάνουν σταδιακά τις απορροές από βεράντες και μπαλκόνια 5. Οι διατομές των υδρορροών ορίζονται σύμφωνα με τον Κανονισμό ΤΟΤΕΕ 2412/86 και το αναμενόμενο μέγιστο ύψος ραγδαίας βροχόπτωσης - για τα ελληνικά δεδομένα στο σύνολο τους πρέπει να ικανοποιούν απορροή > 3 litre / s / 100m2 (στις συνήθεις περιπτώσεις είναι Φ10 εκάστη) 6. Στη συνέχεια ξεκινάμε την αναλυτική γεωμετρική χάραξη των υψομέτρων απορροής λαμβάνοντας υπόψη τις προϋποθέσεις : α) επιδιώκουμε την προσθήκη της ελάχιστης δυνατής επίστρωσης (μείωση του στατικού φορτίου) β) οι κλίσεις είναι 1 ως 4%

Εικόνες από το περιοδικό «Κτίριο» τεύχος139, αφιέρωμα στο δώμα : σελίδες 54-58

7. Ξεκινάμε τις χαράξεις ταυτόχρονα από όλες τις θέσεις των υδρορροών και δίνουμε τις μικρότερες δυνατές κλίσεις στην μεγάλη πλευρά των τριγώνων (που καταλήγουν) σε υδρορροές 8. Στη συνέχεια προσδιορίζουμε τις κλίσεις των υπολοίπων πλευρών (+ το υψόμετρο της τρίτης κορυφής) των αρχικών τριγώνων και προχωράμε στα γειτονικά τους τρίγωνα 9. Σε κάποιο στάδιο των χαράξεων είναι πιθανόν πως θα προκύψουν ακμές ή κορυφές που προσδιορίστηκαν σε διαφορετικά υψόμετρα, από διαφορετικά τρίγωνα – τότε θα ξεκινήσει μια επίπονη διαδικασία ανάδρασης που θα επανακαθορίσει τα υψόμετρα των γειτονικών τριγώνων 10. Σε περίπτωση που η διαδικασία της ανάδρασης καταλήξει σε αδιέξοδο, είτε θα αλλάξουμε κάποιες θέσεις υδρορροών, είτε θα προσθέσουμε μια ακόμη υδρορροή, είτε θα χωρίσουμε με στηθαίο μια περιοχή του δώματος από τις υπόλοιπες (φροντίζοντας οικοδομικά τη στεγάνωση και αυτού του ενδιάμεσου στηθαίου) ΓΕΝΙΚΑ η διαδικασία χάραξης των κλίσεων του δώματος είναι επίπονη, χρονοβόρα μελέτη, χρειάζεται διαδοχικούς γύρους δοκιμών και συνδυασμών, απαιτεί υπομονή και εξάσκηση