«Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σπήλαια και φυσικό περιβάλλον, κύκλος νερού-οικοσύστημα
Advertisements

ΤΟ ΝΕΡΟ Κύκλος του νερού και Λειψυδρία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
5.2 Χαρακτηριστικά και ιδιότητες του νερού
Ο κύκλος του νερού (εργασία για το μάθημα της χημείας)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Παρατηρώ, Πληροφορούμαι, Ενδιαφέρομαι
Υδρολογία-Εισαγωγικές έννοιες
ΦΑΣΕΙΣ - ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
O κύκλος του νερού Β1 Ερευνητική Εργασία.
Τι είναι ο υδρολογικός κύκλος ή κύκλος του νερού; Yδρολογικός κύκλος είναι η σταθερή και αδιάκοπη κίνηση του νερού από την ατμόσφαιρα στην επιφάνεια της.
ΑΡΤΕΜΙΣ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ Α1α
Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.
ΜΠΑΝΙΤΣΙΩΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
Φυσική <<Ο κύκλος του νερού>>
Ο κύκλος του νερού ΡΟΣΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ-ΟΛΓΑ ο κύκλος του νερού.
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ(4215)
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΗΛΙΑΔΟΥ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ
Ο κυκλος του νερου Φωτεινη ΖΕΡΒΑ Α.Μ:4210 Ο Κύκλος του νερού.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑΡΙΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Ο κύκλος του νερού. Μαλαματή Βελώνη Α.Μ:4190 Ο Κύκλος του νερού.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Το πρόβλημα του νερού για την ανθρωπότητα
Ο κύκλος του νερού Γλάρου Ειρήνη
Με λένε Dolphin και μαζί θα μάθουμε για το νερό στη φύση !!!
Ο Κύκλος του Νερού Κωτσοπούλου Ελένη ο κύκλος του νερού.
Υ305 Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΠΤΔΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΣΑΙΤΗ Α.Ε.Μ.: 3874
ΝΙΖΟΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
Ο κύκλος του νερού(φυσική)
ΦΥΣΙΚΗ ΝΤΑΛΑΜΑΓΚΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ο κυκλοσ του νερου. ΠΕΤΡΟΣ ΔΟΥΜΤΣΗΣ, AEM: 4356
Αριστείδης Τσακμακίδης
Μελετη Περιβαλλοντοσ Κόμη Νίκη Ο κύκλος του νερού.
Η παρουσίαση του κύκλου του νερού
Χουρεμίδου Παρθένα-Ιουλία
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πληροφορικη και νεεσ τεχνολογιεσ στην εκπαιδευση
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο κύκλος του νερού (φυσική)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Ο κύκλος του νερού
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Γεωργία Ταμβάκη
Εισαγωγή Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΣΩΤΗΡΙΑ
Ο κύκλος του νερού ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ο κυκλος του νερου.
Ο κύκλος του νερού Ισπικούδη Ευαγγελία.
Ο κύκλος του νερού Πετρίδου Έφη Ο κύκλος του νερού.
<<Ο κύκλος του νερού>>
Φυσική Αναστασία Σανταλίδου Ο κυκλος του νερου
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
<<Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης>>
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
Ο κύκλος του νερού Γεωργία Μπάρπα Ο κύκλος του νερού.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Βαγγέλης Ρούλιας
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Το νερό εξατμίζεται 1.
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Ο κύκλος του νερού Φυσική
ΦΥΣΙΚΗ 4193 ΓΑΖΕΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση» Σούλας Άγγελος Α.Ε.Μ. : 4118 Εξάμηνο σπουδών : Δ` Ακαδημαϊκό έτος : 2.016/17 Διδάσκων : Γ. Παλαιγεωργίου Ο Κύκλος του νερού

«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Ο κύκλος του νερού (Ορισμός) «Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Ο κύκλος του νερού (Ορισμός) O κύκλος του νερού (γνωστός και ως υδρολογικός κύκλος) είναι η συνεχής ανακύκλωση του νερού της Γης μέσα στην υδρόσφαιρα, στην ατμόσφαιρα και στην λιθόσφαιρα (έδαφος-υπέδαφος). Το συνεχές της κυκλικής διαδικασίας του κύκλου του νερού επιτυγχάνεται εξαιτίας της ηλιακής ακτινοβολίας. Ο Κύκλος του νερού

«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Πώς επηρεάζει την καθημερινότητα ; (1) Το νερό του πλανήτη αλλάζει, συνεχώς, φυσική κατάσταση, από τη στερεά μορφή των πάγων στην υγρή μορφή των ποταμών, λιμνών και των θαλασσών, και την αέρια κατάσταση των υδρατμών. Πιο συγκεκριμένα, λόγω της θέρμανσης και των ανέμων, στην επιφάνεια της γης, τα νερά της εξατμίζονται και μαζεύονται ως υδρατμοί, δημιουργώντας τα σύννεφα. Οι υδρατμοί συμπυκνώνονται, υγροποιούνται και, στη συνέχεια, πέφτουν ως βροχή ή άλλες μορφές υετού, εμπλουτίζοντας, έτσι, τις αποθήκες νερού της γης, είτε είναι αυτές επιφανειακές, όπως οι θάλασσες και οι λίμνες, είτε είναι υπόγειες. Ο Κύκλος του νερού

«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Πώς επηρεάζει την καθημερινότητα ; (2) Ο κύκλος του νερού αποτελεί αντικείμενο του επιστημονικού κλάδου της Υδρολογίας, για ό,τι συμβαίνει ή παρατηρείται στο έδαφος, και της Μετεωρολογίας, για ό,τι συμβαίνει εξ` αυτού στην ατμόσφαιρα. Ειδικότερα στην Μετεωρολογία, ο υδρολογικός κύκλος αποτελεί το σπουδαιότερο καιρικό φαινόμενο, ως σύνολο επιμέρους φαινομένων. Αυτός ρυθμίζει την υγρασία του εδάφους, την λαμπρότητα της ημέρας, και τέλος, τη συχνότητα και ένταση των υδρομετεώρων, εκτός του γιγάντιου εκείνου έργου, της μεταφοράς ενέργειας, από τα μικρά στα μεγάλα γεωγραφικά πλάτη. Ο Κύκλος του νερού

«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Πώς επηρεάζει την καθημερινότητα ; (3) Από τη θάλασσα, τις λίμνες και τα ποτάμια εξατμίζεται, κάθε λεπτό, μία ποσότητα 1.000.000.000 (ένα δισεκατομμύριο) κυβικών μέτρων νερού, που επιστρέφει στην ατμόσφαιρα. Η διαπνοή των φυτών είναι μία, ακόμη, λειτουργία που αποδίδει υδρατμούς στην ατμόσφαιρα. Η εξάτμιση και διαπνοή από την ξηρά, συχνά δεν διακρίνεται, και έτσι, μιλούμε για εξατμοδιαπνοή . Μία μικρή ποσότητα υδρατμών στην ατμόσφαιρα προέρχεται από την εξάχνωση, μέσω της οποίας, μόρια από πάγους και χιόνια μετατρέπονται, απευθείας, σε υδρατμούς, χωρίς να περάσουν από την υγρή μορφή. Ο Κύκλος του νερού

«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Πώς επηρεάζει την καθημερινότητα ; (4) Ωστόσο, το νερό των κατακρημνισμάτων δεν ρέει, αποκλειστικά, μέσα στους ποταμούς. Κάποιες ποσότητες διαπερνούν το έδαφος με την λειτουργία της διήθησης, και σχηματίζουν το υπόγειο νερό. Μέρος του νερού αυτού μπορεί να ξαναβρεί το δρόμο του προς τα επιφανειακά υδάτινα σώματα (και τους ωκεανούς), ως εκφόρτιση υπογείου νερού. Όταν βρίσκει διόδους πρός της επιφάνεια της γης, εμφανίζεται με την μορφή πηγών. Ένα άλλο μέρος του υπογείου νερού πηγαίνει βαθύτερα, και εμπλουτίζει τους υπόγειους υδροφορείς, οι οποίοι μπορούν να αποθηκεύσουν τεράστιες ποσότητες νερού, για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Ακόμα και το νερό αυτό, όμως, συνεχίζει να κινείται και, με τη πάροδο του χρόνου, μέρος του ξαναμπαίνει στους ωκεανούς, όπου ο κύκλος του νερού «τελειώνει» και «ξεκινάει», εκ νέου. Ο Κύκλος του νερού

«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Τα βασικά βήματα «Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Τα βασικά βήματα Ο Κύκλος του νερού

«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Με πιο απλά λόγια … «Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Με πιο απλά λόγια … 4. Εξάτμιση 5. Συμπύκνωση 6. Αποθήκευση νερού στην ατμόσφαιρα 7. Αποθήκευση νερού σε πάγους και χιόνια 1. Διήθηση υπογείου νερού 2. Αποθήκευση υπογείου νερού 3. Αποθήκευση νερού στην θάλασσα Ο Κύκλος του νερού

«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Επίλογος «Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Επίλογος Σας ευχαριστώ ! Ο Κύκλος του νερού