ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η εμπειρια απο την εφαρμογη των Βιωματικών Δρασεων στο Πιλοτικό Γυμνασιο. Παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης εργασίας που έγινε στα πλαίσια της Σχολικής και.
Advertisements

Μετεγχειρητική αναλγησία στα παιδιά
2η Ενότητα: Επικοινωνιακές Δεξιότητες για Επαγγελματίες Υγείας
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ : 33ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ
Ερμηνείες και πρακτικές αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας από την πλευρά των εφήβων 20 χρόνια ΕΨΥΠΕ Κοινοτικές υπηρεσίες ψυχικής υγείας για παιδιά και.
Θέματα γνωστικής ψυχολογίας Θέμα εργασίας :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Καλλιτεχνική εκπαίδευση εκπαιδευτικών και Δημιουργίες εικαστικών.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΞΕΥΡΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Εισαγωγή στη Μέτρηση της Ανθρώπινης Συμπεριφοράς - Ιστορική Αναδρομή
Θεματική Ενότητα 11 Ιστορική αναδρομή. Ο ορισμός του Biofeedback.
Ο ρολος των ενηλικων στο παιχνιδι των παιδιων 1. Ο ρόλος των ενηλίκων 2  Σε μεγάλο μέρος της θεωρίας και της έρευνας για το παιχνίδι, δίνεται έμφαση.
Δημιουργικότητα και εργοθεραπεία 2 Β΄ΕΞΑΜΗΝΟ ΙΕΚ ΑΙΓΙΝΑΣ
1 Ψυχοπαθολογία Ενηλίκων Ενότητα 6.2: Διαταραχές Προσωπικότητας ΙΙ Σιαφάκα Βασιλική Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Η δημιουργικότητα στη μάθηση Εργάστηκαν οι: Κωνσταντέλλου Μαρίνα Θεοτόκη Ελένη Ελευθερίου Κριστέλη Υπεύθυνη Καθηγήτρια:
Ψυχοκινητική και Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία Ενότητα 7: Ψυχοκινητική Αγωγή και Εκπαίδευση Βασιλική Ρήγα Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Αποκλίνουσα σκέψη και Ρητορική Εφαρμογές στη δημόσια ομιλία και στο debate Βάλια Λουτριανάκη.
Βάλια Λουτριανάκη, φιλόλογος-εκπαιδευτικός (Αρσάκεια- Τοσίτσεια Σχολεία), εκπαιδεύτρια ρητορικής και δημιουργικής σκέψης, DEA, υπ. Δρ, Πρόεδρος της Ελληνικής.
H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  GUILFORD (1950): «Η δημιουργικότητα καλύπτει τις πιο χαρακτηριστικές ικανότητες των δημιουργικών ατόμων,
H “μη κατευθυντική” ή ‘‘πελατοκεντρική” ψυχοθεραπεία Carl Ransom Rogers ( )
1 Ψυχοπαθολογία Ενηλίκων Ενότητα 9: Σεξουαλικές Δυσλειτουργίες Σιαφάκα Βασιλική Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Δ΄ Εκπαιδευτικό Συνέδριο OΕΛΜΕΚ - ΠΟΕΔ- ΟΛΤΕΚ Λευκωσίας Θέμα Συνεδρίου : «Σύγχρονο Ευρωπαϊκό Σχολείο : Εργαστήριο Κριτικής Σκέψης»
1 Ψυχοπαθολογία Ενηλίκων Ενότητα 4 : Αυτοκτονία Σιαφάκα Βασιλική Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ψυχοπαθολογία Ενηλίκων Ενότητα 6: Διαταραχές Προσωπικότητας Σιαφάκα Βασιλική Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Μουντάκης Κώστας Ομ. Καθηγητής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου Πρώην σύμβουλος του Παιδ. Ινστιτούτου ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.
Δρ Παναγιώτα Βάθη Κοινωνική Ερευνήτρια Επιστημονικός Συνεργάτης ΠΤΔΕ Παν/μιου Πατρών & ΤΕΙ Δ.Ελλάδας.
«ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ» ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΔΙΠΛ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΤΙ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ;
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ «ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΘΡΗΝΕΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Tα χαρισματικά και ταλαντούχα παιδιά
Τα Συντάγματα της επαναστατικής περιόδου
4Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ»
Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Στοιχεία πρωτοτυπίας ;;
Ποιότητα Ζωής για Όλους; Στιγμές Φευγαλέες;
Η επίδραση της Δημιουργικής Γραφής στην ενίσχυση της Συναισθηματικής και Κοινωνικής Αγωγής. Μελέτη περίπτωσης ατόμου σε απεξάρτηση από ναρκωτικές ουσίες.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Θεωρητικό Μέρος
Δημιουργικότητα και αποκλίνουσα σκέψη
Όνομα φοιτητή : Ιωάννης Παυλίδης (U151N0311)
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Να κατανοήσετε βασικούς όρους που σχετίζονται με την έννοια της δημιουργικότητας.
« Προσεγγίζοντας τη Δημιουργικότητα » Δούρος Παλαιολόγος ΠΑΝΤΕΙΟΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Εργαστήριο και Πειραματικής Ψυχολογίας.
Εργαζόμενη Μνήμη.
Η Μνήμη και η Φυσιολογία της
VŠEOBECNÁ PSYCHOLÓGIA
Η θεωρία της Δημιουργικότητας (Creativity Theory)
Δρ Μαρία Καμηλάκη, Διδάσκουσα Π.Δ. 407/80 Φιλοσοφική Σχολή
Ελεάνα Αρμάο Αναπτυξιακή Ψυχολόγος Υποψήφια Διδάκτορας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ

Διαθεματική Δ-Μ-Α και η τάξη ως Κ Μ Σχολικό έθος και «γλώσσα» ( μάθηση για όλους) Αποτελεσματικές λεκτικές και μη λεκτικές συμπεριφορές και ερωτήσεις Αυτοπεποίθηση, ο ενθουσιασμός, η συναίσθηση του ελέγχου της ατομικής μάθησης, αλλά και η ταυτόχρονη κινητοποίηση σε ένα πλαίσιο δημιουργικότητας 4. Η αναβάθμιση της συνεργασίας, η βελτίωση της συμπεριφοράς για όλους και η πειθαρχημένη μαθησιακή δράση

Διαθεματική Δ-Μ-Α και η τάξη ως Κ Μ 5. Μεταγνωσιακές δεξιότητες Κριτική-δημιουργική σκέψη Γνωσιακοί ατομικοί προσωπικοί ΣΤΟΧΟΙ Ατομικό Κοινωνικό όφελος

Διαθεματική Δ-Μ-Α και η τάξη ως Κ Μ 6. αποκτούν περισσότερο βάθος και ενεργητικό περιεχόμενο (επίλυση προβλημάτων ) 7. Η παρώθηση απόκτησης μεγαλύτερης βούλησης για την ανάληψη του «ρίσκου» να βελτιωθούν· ( να κάνουν λάθη μαθαίνοντας). Διαθεματική Δ-Μ-Α και η τάξη ως Κ Μ Οι ιδέες των μαθητών για τη γνώση

Διαθεματική Δ-Μ-Α και η τάξη ως Κ Μ Η παροχή περισσότερων δυνατοτήτων στους μαθητές Ώστε να μάθουν πώς να μαθαίνουν. Η υποστήριξη των εκπαιδευτικών Ωστε να κατανοούν και να προβάλλουν όλα τα στοιχεία της διδασκαλίας σε σχέση με τη μάθηση και να αντιλαμβάνονται ορθά το δικό τους ρόλο Η ενδυνάμωση της δυνατότητας του σχολείου προς την κατεύθυνση να εστιάζει στη διαθεματική μάθηση Ώστε Να αποκτήσει ευελιξία να αλλάζει στρατηγική Βασικό κριτήριο Υποστήριξη της μάθησης για όλους τους εμπλεκόμενους στη σχολική κοινότητα μάθησης.  

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ Δημιουργικότητα: Διαθεματική Ικανότητα και Δεξιότητα των ατόμων να εφαρμόζουν τις επί μέρους γνώσεις και δεξιότητες σε νέες καταστάσεις. Χαρακτηριστικά Πολύπλευρη και πολυπαραγοντική Αναγνωρίσιμη σε πολλά επίπεδα Ποικιλία εκφάνσεων Αλληλεπίδραση μανθάνοντος περιβάλλοντος Ανάδειξη δημιουργικών δυνατοτήτων Εξέλιξη πολιτισμού και της επιστήμης

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Δημιουργικότητα ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ

ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Εστιάζεται σε αποφάσεις του ατόμου σχετικά με το τι πρέπει να κάνει ή να πιστέψει. Βελτιώνει τη σκέψη (ακρίβεια, επιχειρηματολογία, σαφήνεια)

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Δεξιότητα αλλαγής του νοητικού πλαισίου εύρεσης εναλλακτικής λύσης Προβολή και θέαση του προβλήματος από νέα οπτική γωνία Φαντασία (νους-συναισθήματα)

ΝΟΗΣΗ (Νοημοσύνη και Συναισθηματικότητα) Μοντέλα και Αποσαφηνίσεις ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Λογική και σωστή απάντηση Ελεγχόμενη και ρεαλιστική Συνδεόμενη με προϋπάρχουσες γνώσεις-δεξιότητες ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ (Guilford) ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Πολλές και διαφορετικές αποδεκτές λύσεις Λύσεις στηριγμένες σε διαισθητικές συνδέσεις Λύσεις (νεοτερισμός/καινοτομία)

Η διαμορφωτική αξιολόγηση στην Τάξη-Κοινότητα Μη λεκτική παιδαγωγική συμπεριφορά του εκπαιδευτικού παιδαγωγικά αποτελεσματική στάση και «γλώσσα του σώματος» του εκπαιδευτικού στην τάξη  ( διαλείμματα σιωπής ή παύσης, οπτικής επαφή, κατάλληλες εκφράσεις του προσώπου, κλίσης του σώματος )

Λεκτική συμπεριφορά του εκπαιδευτικού και η παιδαγωγική της αξιοποίηση Σωκρατική (μαιευτική) μέθοδος Δηλωτικές ερωτήσεις («κλειστού τύπου» ασκήσεων σε τεστ (βλ. παρακάτω) ή ορολογίας Οι διευκρινιστικές ερωτήσεις Οι ερμηνευτικές ερωτήσεις («Γιατί) Οι δημιουργικές ερωτήσεις ( «εάν/τότε») Οι ερωτήσεις αξιολόγησης Οι ερωτήσεις συνθετικού/πρακτικού τύπου (συσχέτιση θεωρίας και πράξης και στη σύνδεση της γνώσης με την καθημερινή ζωή)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ