Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Μάθημα επιλογής 7ο εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 4: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (β μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
Zωολογία Ι Ενότητα 19: Εχινόδερμα Εργαστηριακή Άσκηση: Συστηματική Εχινοδέρμων Κυρίτση – Κρικώνη Βασιλική, ΕΔΙΠ Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αρδευτική Μηχανική Εργαστήριο 3: Τεχνολογία Διανεμητών Μικροάρδευσης Καθηγητής Παναγιώτης Βύρλας Σχολή Τεχνολόγων.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Εργαστήριο 9 : Scratch (Μέρος 9_Α) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Εργαστήριο 2 : Scratch (Μέρος 2ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Εργαστήριο 1 : Scratch (Μέρος 1ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ενότητα 4 (part B) : Ιατρική ηθική
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Εργαστήριο 9 : Scratch (Μέρος 9_Β) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
Ενότητα 6: Μιλάμε για την 28η Οκτωβρίου 1940
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Εισαγωγή στο Κουκλοθέατρο
Ιχθυολογία Ενότητα 4η. Eργαστηριακή Άσκηση
Θεατρικές Εφαρμογές και Διδακτική της Φυσικής Ι
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Εργαστήριο 7 : Scratch (Μέρος 7ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Συστήματα Επικοινωνιών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διδακτική της Πληροφορικής
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 6 (part A): Όταν τα άτομα δεν είναι σε θέση να λάβουν αποφάσεις για τον εαυτό τους Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Μάθημα επιλογής 7ο εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών Ενότητα 13 : Η έννοια των μαθησιακών αντικειμένων- Εργαλεία ανάπτυξης μαθησιακών αντικειμένων Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Πατρών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σκοπός Εισαγωγή στην έννοια Μαθησιακού Αντικειμένου - Ιδιότητες & Πρότυπα Δημιουργίας Μαθησιακών Αντικειμένων (SCORM)  Παρουσίαση και εξοικείωση με Συγγραφικά Εργαλεία και Λογισμικά Δημιουργίας Διαδικτυακών Μαθημάτων

Μαθησιακά Αντικείμενα Τι είναι τα Μαθησιακά Αντικείμενα (learning objects) Μια συλλογή από περιεχόμενο και δραστηριότητες στο Διαδίκτυο οργανωμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να υποστηρίζουν την επίτευξη ενός μαθησιακού αποτελέσματος Ορισμός IEEE any entity, digital or non-digital, that may be used for learning, education or training

Ιδιότητες των μαθησιακών αντικειμένων Μικρού μεγέθους και διάρκειας Επαναχρησιμοποιήσιμα Ανεξάρτητα Agregation Φορητά Περιέχουν μεταδεδομένα (metadata)

SCORM Sharable Content Object Reference Model (SCORM) είναι ένα πρότυπο κωδικοποίησης το οποίο επιτρέπει τη δημιουργία μαθησιακών αντικειμένων με δομημένο τρόπο Συλλογή προτύπων και προδιαγραφών για τη δημιουργία μαθημάτων και υλικού στο Διαδίκτυο

Συγγραφικά εργαλεία περιεχομένου SCORM eXe Χρησιμοποιεί τη μεταφορά του κειμενογράφου Course Lab Χρησιμοποιεί τη μεταφορά της δημιουργίας παρουσιάσεων Myudutu Χρησιμοποιεί τη μεταφορά της δημιουργίας ιστοσελίδων Opale

eXe Ανοικτό λογισμικό Συγγραφικό εργαλείο το οποίο επιτρέπει τη δημιουργία μαθημάτων στο Διαδίκτυο Επιτρέπει την ολοκλήρωση πολλών μορφών περιεχομένου http://www.exelearning.org/

Course Lab www.courselab.com Συγγραφικό εργαλείο για παρουσιάσεις υπερκειμενικής μορφής Κάθε σελίδα έχει το δικό της πολυμεσικό περιεχόμενο Επιτρέπει την πλοήγηση ανάμεσα στις σελίδες

myUdutu www.myudutu.com Συγγραφικό εργαλείο για τη δημιουργία ιστοσελίδων Κάθε σελίδα έχει το δικό της πολυμεσικό περιεχόμενο Επιτρέπει την πλοήγηση ανάμεσα στις σελίδες και την οργάνωση του περιεχομένου με μη γραμμική δομή

MyUdutu Λογισμικό Δημιουργίας Διαδικτυακών μαθημάτων Βασίλης Κόμης, Καθηγητής komis@upatras.gr www.ecedu.upatras.gr/komis/

Περιεχόμενα Ορισμός Δυνατότητες χρήσης Σημαντικά σημεία Σύνδεσμοι Δημιουργία μαθήματος Ρυθμίσεις μαθήματος Επιλογή τύπου οθόνης Εισαγωγή οθόνης Είδη οθονών αξιολόγησης Βιβλιοθήκη Εξαγωγή υλικού Σημαντικά σημεία Σύνδεσμοι

myUdutu (1/2) Η σελίδα myUdutu.com είναι μία online υπηρεσία που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται διαδικτυακά μαθήματα. Στον συγγραφέα του μαθήματος παρέχονται τα απαραίτητα εργαλεία για την δημιουργία πακέτων SCORM. ο χρήστης έχει τη δυνατότητα συγγραφής και διαχείρισης μαθημάτων, τα οποία μπορεί να εξάγει σε έναν εξυπηρετητή δωρεάν. Επί πληρωμή ο ιστότοπος μπορεί να φιλοξενήσει τα μαθήματα του χρήστη.

myUdutu (2/2) Τα μαθήματα μπορούν να έχουν εικόνες: βασικές, αξιολόγησης, σεναρίου και προχωρημένες. Υποστηρίζει την εισαγωγή παρουσίασης Power Point. Διαθέτει γραμμική και δενδρική πορεία παρουσίασης του μαθήματος. Δίνεται η δυνατότητα εξαγωγής των δεδομένων σε πρότυπο SCORM 2004 ή SCORM 1.2 Διαθέτει 3 ενότητες: Workspace (συγγραφή των μαθημάτων), Library (αποθήκευση των δεδομένων) και Administration (διαχείριση και διαμόρφωση των οθονών)

Δημιουργία μαθήματος Στην αρχική σελίδα: Α) Δημιουργία μαθήματος, Β) Άνοιγμα ήδη υπάρχοντος, C) Εισαγωγή εξωτερικού μαθήματος

Ρυθμίσεις μαθήματος Στις ρυθμίσεις καθορίζουμε τις διαστάσεις 800x600 και το πρότυπο Scorm

Επιλογή τύπου οθόνης Επιλογή εισαγωγής οθόνης: βασική, αξιολόγησης, προχωρημένη, σεναρίου, εισαγωγή διαφανειών power point και εισαγωγή λέξεων στο γλωσσάρι

Εισαγωγή οθόνης Καθορισμός διάταξης, ονομασίας, εισαγωγή δεδομένων

Είδη οθονών αξιολόγησης Πολλαπλής επιλογής Αντιστοίχισης Διάταξη MyUdutu

Βιβλιοθήκη Στη βιβλιοθήκη αποθηκεύονται τα αρχεία MyUdutu

Διαχείριση Στην ενότητα διαχείριση υποστηρίζονται: συνδρομή για την ενσωμάτωση των μαθημάτων στον ιστότοπο, κατασκευή της διεπιφάνειας και ρυθμίσεις του λογαριασμού MyUdutu

Εξαγωγή υλικού Δυνατότητα εξαγωγής του πακέτου στη μορφή που έχετε επιλέξει στις αρχικές ρυθμίσεις του μαθήματος

Σημαντικά σημεία Προτείνεται η αποθήκευση σε διαστάσεις 800x600 για την καλή επισκόπηση στο περιβάλλον moodle Προσοχή στην αποθήκευση των ρυθμίσεων της οθόνης βρίσκεται στο κάτω μέρος

Σύνδεσμοι http://www.myudutu.com/myudutu/login.aspx http://www.myudutu.com/myudutu/main/workspace/udutu_getting_started_guide.pdf http://publish.myudutu.com/published/courses/140/Course862/v2011_2_25_14_21_23/course/course862.html?redirect=true http://publish.myudutu.com/published/courses/140/Course867/v2007_5_9_15_41_7/course/course867.html?redirect=true

Σημειωματα

Σημείωμα Ιστορικού Εκδόσεων Έργου Το παρόν έργο αποτελεί την έκδοση 1.0. Έχουν προηγηθεί οι κάτωθι εκδόσεις: -

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Πανεπιστήμιο Πατρών, Βασίλειος Κόμης. «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση: Η έννοια των μαθησιακών αντικειμένων – Εργαλεία ανάπτυξης μαθησιακών αντικειμένων». Έκδοση: 1.0. Πάτρα, 2015. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: https://eclass.upatras.gr/courses/PN1423/

Σημείωμα Αδειοδότησης Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: • που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο • που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο • που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων Το Έργο αυτό κάνει χρήση των ακόλουθων έργων: Εικόνες/Σχήματα/Διαγράμματα/Φωτογραφίες Οποιασδήποτε μορφής υλικό περιλαμβάνεται στο ανωτέρω έργο και δεν αναφέρεται σε ξεχωριστή πηγή αναφοράς, τότε αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του διδάσκοντα Καθηγητή, Βασίλη Κόμη.

Τέλος 13ης Ενότητας