Template 1.5 comparison page

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προβλήματα Αναζήτησης
Advertisements

Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ 5 ο Εξάμηνο - Ενότητα 8 - Προβλήματα Προσπάθειας και Αποτυχίας Δημοσθένης Σταμάτης Τμήμα Πληροφορικής T.E.I. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Drupal Themeing. Προυποθέσεις βασικές γνώσεις HTML/ CSS στοιχειώδης κατανόηση της PHP εξοικείωση με το drupal.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 14 : ΔΙΑΝΟΜΗ I Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΔΗΜΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  1978 ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – ΚΑΤΕΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ  1985 ΠΤΥΧΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ – ΚΑΤΕΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης1 Βελτιωμένη Απόδοση vs Καινοτομίας Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Κ. Γιοβάνης Νικόλαος Επίκουρος Καθηγητής Μάιος 2015 Σέρρες.
1. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 2 ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΚΛΑΔΟΣ Εμπόριο37,5 Μεταποίηση 23,9 Υπηρεσίες 38,6 ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Χωρίς προσωπικό 29,4 1 άτομο 24,9.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ Μαρία Πεμπετζόγλου Eπίκουρη Καθηγήτρια Κομοτηνή ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ.
Σπουδές και ανεργία των νέων, υπάρχουσα κατάσταση προοπτικές Εισηγητής: Κων/νος Αδριανουπολίτης Εκπαιδευτικός – Ερευνητής Πρόεδρος Ε.Ε.Τ.Ε.Κ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Η σημασία της Γεωργίας (Επισιτισμός, Οικονομία, Πολιτική, Εθνική και Παγκόσμια σημασία)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Εκτροφή Μηρυκαστικών Θεματική ενότητα 1: Εκτροφή προβάτων & αιγών- Στατιστικά στοιχεία Ζωικού Κεφαλαίου. Τμήμα: Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής & Υδατοκαλλιεργειών.
ΥΛΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ.
Πρακτική Άσκηση Φοιτήτρια: Αικατερίνη Ρεμπή ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Χρονικό διάστημα:01/04-31/05/12 Υπεύθυνος.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Μία από τις πιο συνηθισμένες διαδικασίες για την αντιμετώπιση του προβλήματος της αγονίας είναι η εξωσωματική γονιμοποίηση (In Vitro Fertilization),
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ/ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑΣ. 2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ γενικότερα Παραδοσιακός τους στόχος: αφομοίωση γλωσσικών μειονοτήτων στην κυρίαρχη.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής - Ογκολόγος Ογκολογική Νοσηλευτική ΑΤΕΙ Πάτρας 2009.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οικονομική Ανάλυση ΘΕΜΑ:
Κοινή Γεωργική Πολιτική και αγορές: τάσεις και προκλήσεις 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής Η ελληνική γεωργία σε κρίσιμο σταυροδρόμι Αθήνα, 23 Μαρτίου.
Παρουσίαση των τίτλων εκπαιδευτικού λογισμικού για το μάθημα της Ιστορίας Ενότητα 2.1,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Πρόεδρος Εφοριακών – Οικονομολόγoς MBA, Msc
Δ.Ε.Υ.Α. και Οικονομική Κρίση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΙΟΥΝΙΟΣ 2012 – ΙΟΥΝΙΟΣ 2014
Βασικές αρχές διαχείρησης του πόνου
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 9: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Weebly
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Βιομετρία - Γεωργικός Πειραματισμός
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Γεννήτρια Συναρτήσεων
ειδικό καθαριστικό ψυγείων και καταψύξεων
Ο δικαστικός έλεγχος των αποφάσεων της Επιτροπής Ανταγωνισμού
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
H οικονομική κρίση στην Ελλάδα και οι επιπτώσεις της στις γυναίκες
ειδικό καθαριστικό ψυγείων και καταψύξεων
Πολιτιστικό πρόγραμμα: «Χρόνος ο Χορόνους» σχολ. Έτος
Cliquez pour changer de page
Σύσταση Κ.Φ.Ι.Κ.Β (Nόμος 141) 1η Συνεδρίαση Κ.Φ.Ι.Κ.Β. 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 1990 Έγκριση Κανονισμών 1995 Λειτουργία.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
ΟΜΑΔΑ 4 ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΝΤΑΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΑΛΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΒΟΥΡΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ
Philip McCann Αστική και περιφερειακή οικονομική 2η έκδοση
Κοινωνικές ασφαλίσεις 2017/8
7.3. ΒtB εκδήλωση για trade Στοχευόμενο κοινό της εκδήλωσης ήταν οι εμπλεκόμενοι στο κύκλωμα διακίνησης και εμπορίας της ελιάς στην Σουηδία με σκοπό.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών
«Επιχειρώ για το Κλίμα και την Ενεργειακή Απόδοση»
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Εξευρωπαϊσμός και Μεταβολή Περιβαλλοντολογικής Πολιτικής: Ένα Ερευνητικό Πρόγραμμα για τη Μελέτη της Νοτίου Ευρώπης Στέλλα Λαδή Πανεπιστήμιο του Sheffield.
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
2. EYΘΥΓΡΑΜΜΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.
A Comparison of the Incidence and Understanding of Altitude Illness Between Porters and Trekkers in the Solu Khumbu Region of Nepal  Lauren Newcomb, MD,
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Κορινθιακός - Η δική μας θάλασσα
Early Influences on the Development of Food Preferences
Copy Right© 2008 Guangzhou Startnet Software CO.,LTD
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλεκτρονικές Συναλλαγές Η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας 27 Σεπτεμβρίου 2016

Template 1.5 comparison page 10/20/2017 Template 1.5 comparison page Η αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών συναλλαγών αποτελεί κεντρικό στρατηγικό στόχο της Νέας Δημοκρατίας Απόσπασμα από την Ομιλία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ, 17 Σεπτεμβρίου 2016 «Η Ελλάδα σήμερα είναι ουραγός στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Η χρήση τους όμως αποδεδειγμένα μειώνει τα ποσοστά φοροδιαφυγής και παραοικονομίας και αυξάνει τα δημόσια έσοδα. Πρέπει να μειώσουμε δραστικά την χρήση μετρητών στις συναλλαγές  μας. Για να επιτύχουμε μια ταχεία διείσδυση των ηλεκτρονικών συναλλαγών και στη χώρα μας, υιοθετούμε ένα συνεκτικό πλέγμα διοικητικών μέτρων και οικονομικών κινήτρων. Από τις παρεμβάσεις αυτές θα αυξήσουμε με βιώσιμο τρόπο τα έσοδα κατά 700 εκατ. ευρώ τον πρώτο χρόνο και κατά 1,5 δις ευρώ σε βάθος δύο ετών. Η καθυστέρηση της κυβέρνησης στην υλοποίηση αυτής της αυτονόητης πολιτικής γεννά εύλογα ερωτηματικά για την πραγματική της πρόθεση να περιορίσει τη φοροδιαφυγή.»

Είμαστε πεπεισμένοι ότι η αύξηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών θα έχει πολλαπλές θετικές επιπτώσεις για τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και το Κράτος – Όλοι έχουμε όφελος! Κράτος: Περιορισμός της φοροδιαφυγής, της φοροαποφυγής και της παραοικονομίας αποδίδοντας σημαντικά θετικά δημοσιονομικά αποτελέσματα. Δημιουργία «δημοσιονομικού περιθωρίου» για την άσκηση αναπτυξιακή πολιτικής, μέσω της μείωσης φορολογικών συντελεστών. Καλύτερη λειτουργία και μείωση του κόστους των δημοσίων προμηθειών, ενίσχυση της διαφάνειας και του ανταγωνισμού. Επιχειρήσεις: Τόνωση της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, μείωση της γραφειοκρατίας και του διοικητικού κόστους, μείωση της παραβατικότητας, διευκόλυνση αντικειμενικών φορολογικών ελέγχων. Πολίτες: Εξοικείωση με υπηρεσίες που απλοποιούν την καθημερινότητα των Ελλήνων πολιτών, μείωση γραφειοκρατίας, ταχύτητα συναλλαγών με το Κράτος, μείωση του φορολογικού βάρους.

Οι στόχοι που θέτουμε από την προώθηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών είναι οι ακόλουθοι Μείωση της παραοικονομίας Αύξηση της εισπραξιμότητας του ΦΠΑ Μείωση της χρήσης μετρητών Μείωση του κόστους των προμηθειών στο δημόσιο Μείωση του κόστους λειτουργίας των επιχειρήσεων Μείωση της έκδοσης εικονικών τιμολογίων Πηγή: ΕΣΕΕ / ΣΕΒ / ΣΕΤΕ (2016), Θέσεις και προτάσεις για την προώθηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών στην Ελλάδα

Η Ελλάδα είναι ουραγός σε ότι αφορά τις ηλεκτρονικές συναλλαγές σε σχέση με άλλες χώρες της ΕΕ Συναλλαγές με Ηλεκτρονικά Μέσα Πληρωμής Ανά Κάτοικο (Στοιχεία Eurostat 2014) Πηγή: Ανάλυση E&Y, Στοιχεία Eurostat

Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της παραοικονομίας Συναλλαγές με Ηλεκτρονικά Μέσα Πληρωμής Ανά Κάτοικο και Παραοικονομία (Eurostat 2014) Σύμφωνα με ανάλυση της Εθνικής Τράπεζας, μία αύξηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών κατά 10% θα μπορούσε να προσθέσει στον ετήσιο ρυθμό μεγέθυνσης του ΑΕΠ περίπου 0,2% Πηγή: Ανάλυση E&Y, Στοιχεία Eurostat

Πορεία Εγχώριων Συναλλαγών με Κάρτες Πληρωμής Οι κεφαλαιακοί περιορισμοί του καλοκαιριού του ‘15 οδήγησαν σε μία σχετική αύξηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών… Πορεία Εγχώριων Συναλλαγών με Κάρτες Πληρωμής …παρ’ όλα αυτά υπάρχουν ακόμα σημαντικά περιθώρια βελτίωσης. Για να πλησιάσει η Ελλάδα το μέσο όρο της ΕΕ, ο αριθμός των συναλλαγών ανά κάτοικο θα πρέπει να αυξηθεί κατά περισσότερο από 11 φορές Πηγή: Ανάλυση ΙΟΒΕ

Δείκτης Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας (2016) Επίσης, η Ελλάδα εμφανίζει γενικότερη υστέρηση ως προς την «ψηφιακότητά» της, σύμφωνα με το δείκτη Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας1 Δείκτης Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας (2016) 1 Δείκτης (DESI), που υπολογίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να αξιολογήσει την πρόοδο των χωρών της ΕΕ προς μία ψηφιακή οικονομία και κοινωνία. Ο δείκτης αυτός συναθροίζει μια σειρά σχετικών δεικτών διαρθρωμένων γύρω από 5 παραμέτρους: συνδεσιμότητα, ανθρώπινο κεφάλαιο, χρήση του διαδικτύου, ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας και ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες. Πηγή: Ευρωπαϊκή Επιτροπή (2016), Δείκτης Ψηφιακής Οικονομίας καις Κοινωνίας

Προτάσεις Νέας Δημοκρατίας: Διοικητικά Μέτρα Η Νέα Δημοκρατία προτείνει ένα συνεκτικό πλέγμα διοικητικών μέτρων και οικονομικών κινήτρων για την επιτυχημένη διείσδυση των ηλεκτρονικών συναλλαγών Προτάσεις Νέας Δημοκρατίας: Διοικητικά Μέτρα Μέτρο Περιγραφή 1. Υποχρέωση διάθεσης ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής (τερματικών POS) παντού Σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και εμπορικά καταστήματα 2. Καθιέρωση υποχρεωτικής ηλεκτρονικής τιμολόγησης μεταξύ των επιχειρήσεων Σήμερα μόνο το 6% των 250 εκ. τιμολογίων διακινείται ηλεκτρονικά Στόχος η καθολική καθιέρωση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε τρία χρόνια. 3. Καθιέρωση υποχρεωτικής ηλεκτρονικής τιμολόγησης για τους προμηθευτές του Δημοσίου και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Αξιοποίηση του ηλεκτρονικού συστήματος Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τη λήψη ηλεκτρονικών τιμολογίων Κοινοτική Οδηγία το κάνει υποχρεωτικό από τον Νοέμβριο του 2018, αλλά μπορεί να υλοποιηθεί πιο γρήγορα στέλνοντας το μήνυμα ότι στηρίζονται οι μεταρρυθμίσεις εμπροσθοβαρώς. 4. Μείωση του ανώτατου ορίου χρήσης μετρητών στις συναλλαγές Καθιέρωση ορίου στα 500 € με προοπτική σταδιακής περαιτέρω μείωσης, για συναλλαγές λιανικής με μετρητά (το όριο σήμερα είναι 1.500 €). 5. Σύνδεση της έκπτωσης φόρου («αφορολογήτου ορίου») με τις ηλεκτρονικές πληρωμές Το αφορολόγητο όριο θα ξεκινάει από μηδενικό επίπεδο και θα σχηματίζεται από δαπάνες που έχουν πραγματοποιηθεί μέσω ηλεκτρονικών συναλλαγών και τραπεζικών ηλεκτρονικών πληρωμών. 6. Αποκλειστικά ηλεκτρονική καταβολή μισθοδοσίας & Επιμερισμός της μισθοδοσίας σε δύο τμήματα. Το ένα τμήμα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για ηλεκτρονικές συναλλαγές (πιλοτικά για δημοσίους υπαλλήλους).

Προτάσεις Νέας Δημοκρατίας: Οικονομικά Κίνητρα Οικονομικά κίνητρα για την επιτυχημένη διείσδυση των ηλεκτρονικών συναλλαγών Προτάσεις Νέας Δημοκρατίας: Οικονομικά Κίνητρα Κίνητρο Περιγραφή 1. Λοταρία αποδείξεων Κλήρωση αποδείξεων όπου οι συμμετέχοντες θα μπορούν να κερδίσουν αυτοκίνητα ή/και σπίτια. 2. Επιστροφή ποσοστού του ΦΠΑ για συναλλαγές με κίνδυνο φοροδιαφυγής Π.χ. δεν θα υπάρχει επιστροφή στις αγορές των supermarket, αλλά για ιατρικές ή νομικές υπηρεσίες, υδραυλικές ή άλλες εργασίες οι συναλλαγές μπορεί να τυγχάνουν επιστροφής ΦΠΑ μέχρι και 50% Ποσοστά θα εξειδικευθούν μετά από σχετική ανάλυση κινδύνου και επί τη βάση υφιστάμενων μελετών του ΙΟΒΕ, του ΣΕΒ και ελεγκτικών εταιρειών. 3. Κάλυψη του κόστους που προκύπτει από ενέργειες που προωθούν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές Π.χ. ιδίως για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, κάλυψη κόστους από την προμήθεια του λογισμικού ή της υπηρεσίας ηλεκτρονικής τιμολόγησης, τερματικών μέσων POS, διασύνδεσης με τη ΓΓΔΕ/ΓΓΠΣ ή/και εκπαίδευσης προσωπικού. Κατάρτιση σχετικού σχεδίου για την προώθηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών και υποβολή του για χρηματοδότηση μέσω των κονδυλίων του «Σχεδίου Γιούνκερ». 4. Θεσμοθέτηση ενός «ειδικού επαγγελματικού λογαριασμού» Μερικώς ακατάσχετος λογαριασμός στον οποίο θα πιστώνονται όλα τα χρήματα από ηλεκτρονικές συναλλαγές. Ο λογαριασμός αυτός θα τροφοδοτεί λειτουργίες της επιχείρησης όπως πληρωμή μισθοδοσίας, υποχρεώσεων σε Δημόσιο, κτλ. 5. Μείωση των τραπεζικών προμηθειών Στόχος τα επίπεδα που προβλέπει η τραπεζική οδηγία. Εφικτός στόχος λόγω αύξησης στον αναμενόμενο όγκο συναλλαγών.

Παράδειγμα με επιστροφή του 50% του ΦΠΑ στον καταναλωτή ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ (π.χ. για τεχνικές οικιακές εργασίες) Μειώνεται το τελικό ποσό που πληρώνει ο καταναλωτής και νοιώθει το όφελος στη τσέπη του, Αυξάνεται το καθαρό εισόδημα του επιτηδευματία, Αποδίδονται έσοδα στο κράτος λόγω σημαντικής μείωσης του κινήτρου φοροδιαφυγής. Παράδειγμα με επιστροφή του 50% του ΦΠΑ στον καταναλωτή Κίνητρο Περιγραφή 1. Ο Επιτηδευματίας πληρώνει λιγότερους φόρους και αυξάνει το καθαρό εισόδημα που μπαίνει στο ταμείο του Με τη πρόταση μας (εισαγωγικό φορολογικό συντελεστή 9%, αντί για 22% και ΦΠΑ στο 22%, αντί για 24%) ο Επιτηδευματίας για μια συναλλαγή με απόδειξη συνολικής αξίας 100 ευρώ, θα εισπράττει «καθαρά» 71 ευρώ ενώ σήμερα εισπράττει 59 €! Δηλαδή 12 ευρώ παραπάνω καθαρό έσοδο και νόμιμα! 2. Ο καταναλωτής θα πληρώνει τελικά σημαντικά μικρότερο ποσό για τις υπηρεσίες που λαμβάνει Ο καταναλωτής θα πληρώνει τελικά 89 ευρώ (επιστροφή 50% του ΦΠΑ), αντί για 100 που θα πλήρωνε σήμερα αν η συναλλαγή γινόταν με απόδειξη. Δηλαδή θα έχει όφελος 11 ευρώ. 3. Το κίνητρο για φοροδιαφυγή περιορίζεται σημαντικά Το κίνητρο για φοροδιαφυγή ήταν πριν 41 ευρώ (η διαφορά ανάμεσα στο τελικό ποσό που πληρώνει ο καταναλωτής και στο καθαρό ποσό που μένει στον επιτηδευματία). Ενώ με την πρότασή μας θα είναι 18 ευρώ, δηλαδή υποδιπλασιάζεται! 4. Αυξάνονται τα έσοδα που εισπράττει το κράτος Το κράτος που σήμερα δεν εισπράττει τίποτα, γιατί κατά κανόνα τέτοιες συναλλαγές γίνονται χωρίς απόδειξη, θα εισπράττει 18 ευρώ.