Ενισχυτική διδασκαλία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘΗΜΑ: ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ C++ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Τμ.
Advertisements

Αναδρομη και static Γραψετε την συναρτηση sequence_size που διαβαζει μια απροσδιοριστου μεγεθους σειρας και υπολογιζει και τυπωνει το μεγεθος της. int.
Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Παράδειγμα: Να γραφεί πρόγραμμα που επιλύει δευτεροβάθμιες εξισώσεις. Να δέχεται ως είσοδο τους συντελεστές της εξίσωσης.
Συναρτήσεις Κληση/Επιστροφη Παραμετροι
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΙ ΕΞΟΔΟ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ #include int main() { char ch; int i; float fl; printf("dose.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 7. 2 Στόχοι μαθήματος Δημιουργία συναρτήσεων από το χρήστη Δομή προγράμματος με συναρτήσεις Συναρτήσεις και παράμετροι.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ Is-like-a inheritance. Θεματολόγιο Κληρονομικότητα Παράδειγμα Κληρονομικότητα – Βελτιωμένο Παράδειγμα Ενθυλάκωση : public – private -
Είσοδος & Έξοδος στη C++ Ι
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Δομημένος Προγραμματισμός και Δομές.
ΗΥ 150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ -150 Προγραμματισμός Εντολές Ελέγχου Ροής.
Μετατροπή Εκφράσεων σε C
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
2/28/00epl-1311 Παραδειγματα Aλγοριθμων Αριθμος λεξεων που διαβαστηκαν απο εισοδο Εκτυπωση περιφερειας τετραγωνων με * Υπολογισμος exp(x,n) = 1 + x/1!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΗΥ 150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ -150 Προγραμματισμός Τύ π οι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος / Έξοδος.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Πίνακες (Arrays)
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αλφαριθμητικά (Strings)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Συναρτήσεις (μέρος δεύτερο) και Μεταβλητές.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος.
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 6: Δισδιάστατοι πίνακες.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 2: Συναρτήσεις Εισόδου ⁄ Εξόδου. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ C & C++ Δ.Π.Θ. - ΤΜΗΜΑ Μ.Π.Δ. ΕΞΑΜΗΝΟ Α’
Εισαγωγή - Τα Βασικά της C1 Τ.Ε.Ι. ΛΑΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Τ.Ε.Ι. ΛΑΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ «Προγραμματισμός.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 4: Επαναληπτικές δομές. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών.
ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η/Υ 1 Εισαγωγή στη γλώσσα Προγραμματισμού C ΠΙΝΑΚΕΣ (arrays)
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Ευάγγελος Γ. Ούτσιος Θεόδωρος Γ. Λάντζος.
ΔΟΜΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΕ C 1.Σχόλια 2.Οδηγίες προεπεξεργαστή 3.Ορισμοί τύπων 4.Δηλώσεις συναρτήσεων (πρωτότυπα) 5.Ορισμός της main 6.Ορισμοί συναρτήσεων.
Προτάσεις, εκφράσεις, τελεστές Βασικά στοιχεία ελέγχου προγράμματος
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Επανάληψη.
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Η γλώσσα C Προγραμματισμός Ι
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Βασικές Έννοιες Εισόδου-Εξόδου Πίνακες και Δείκτες
Συναρτήσεις.
Π Ι Ν Α Κ Ε Σ (arrays) ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
Αναγνωριστικά Αναγνωριστικά (identifiers) – Ονοματοδοσία
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Δείκτες 1/4 Σύμβαση Τελεστής &
Προγραμματισμός Ι Εισαγωγικά θέματα.
Πίνακες Προγραμματισμός Ι
Ενισχυτική διδασκαλία
Ενότητα Εισαγωγή Είναι εύκολη στη χρήση και στην εκμάθηση.
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 11: Header Files. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας,
Ενισχυτική διδασκαλία
Ενισχυτική διδασκαλία
ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η εντολή if if ( παράσταση) εντολή επόμενη εντολή.
for (παράσταση_1; παράσταση_2; παράσταση_3)
Δομές διακλάδωσης, επαναλήψεις, μέθοδοι
Τύποι Μεταβλητών.
Ταξινόμηση Ορισμός: Δοθέντων των στοιχείων a1,a2,… ,an η ταξινόμηση συνίσταται στην αντιμετάθεση της θέσης των στοιχείων ώστε να τοποθετηθούν με μια νέα.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (Functions)
Ενότητα 9: Δείκτες και Δυναμική Διαχείριση Μνήμης.
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών
Διάλεξη 3 Αλγόριθμοι & Προγραμματισμός Εισαγωγή στις Εφαρμογές ΤΠΕ
Συναρτήσεις στη C++ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Εισαγωγή
ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενισχυτική διδασκαλία Ενότητα 6: «Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με γλώσσα C και άλλες ασκήσεις ...» διδάσκων: χρήστος σκουρλάς, cskourlas@teiath.gr   2015-16

Επίλυση ασκήσεων ... και άλλα παραδείγματα Στην ενότητα αυτή θα λύσουμε και άλλες απλές ασκήσεις χρησιμοποιώντας γλώσσα προγραμματισμού c Στόχος μας να κατανοήσουμε περισσότερο κάποια θέματα προγραμματισμού στη γλώσσα αυτή. Χ. Σκουρλάς

#include <stdio.h> int main (void) { // Define variables double a, b,c; printf("\n Hello!"); printf("\n Give me a = "); scanf("%lf", &a) ; printf("\n Give me b = "); scanf("%lf", &b) ; c = a+b; printf("\n The sum is c = %lf",c); printf("\n The sum with 7 total digits and 3 decimal digits is c = %7.31f", c); printf("\n The sum written scientifically is c = %e\n", c) ; return 0; }

Ανάλογα με το προϊόν και ειδικότερα για παλιότερες εκδόσεις μπορεί να χρειασθούν προσθήκες στο πρόγραμμά μας για να βλέπουμε τα αποτελέσματα πχ. #include <iomanip.h> #include <stdio.h> #include <iomanip.h> int main (void) { // Define variables double a, b,c; printf("\n Hello!"); printf("\n Give me a = "); scanf("%lf", &a) ; printf("\n Give me b = "); scanf("%lf", &b) ; c = a+b; printf("\n The sum is c = %lf",c); printf("\n The sum with 7 total digits and 3 decimal digits is c = %7.31f", c); printf("\n The sum written scientifically is c = %e\n", c) ; system("pause"); return 0; }

#include <stdio.h> int main(void) // calculate 2*pi*r { // Define variables float r=2.5; float t; float pi=3.14; t=2*pi*r; printf("aktina r= %5.2f m \n", r); printf("mhkos perifereias kuklou aktinas t= %5.2f m \n", t); printf("mhkos perifereias kuklou aktinas t= %7.3f m \n", t); return 0; }

#include <stdio.h> int main(void) // read 3 numbers, calculate sum and average { // Define variables float sum, average, x1, x2, x3; printf("give 3 numbers \n"); scanf("%f %f %f", &x1, &x2, &x3); printf("print the 3 numbers\n"); printf("%5.3f %5.3f %5.3f\n", x1, x2, x3); sum=x1+x2+x3; average=sum/3.0; printf("sum=: %5.3f \n", sum); printf("average=: %5.3f \n", average); return 0; }

#include <stdio.h> #include <math.h> int main(void) // solve equation { // Define variables double a, b, c, d, xl, x2; printf("\nGive value a (non-zero)"); scanf("%lf", &a) ; printf("\nGive value b ") ; scanf("%lf", &b) ; printf("\n Give value of c ") ; scanf("%lf", &c) ; d=b*b-4*a*c; if (d==0.0) xl = -0.5*b/a; printf("\nThe double root is x= %f ", xl); printf("\n "); } else if (d<0) { printf("\n No real roots "); printf("\n "); } xl=0.5*(-b+sqrt(d))/a; x2=0.5*(-b-sqrt(d))/a; printf("\nThe two roots are xl= %f and x2=%f", xl, x2); return 0;

cout #include <iostream> cin #include <iostream> int main() { std::cout<<"Hello World!\n"; return 0; } #include <iostream> cin cout

#include <iostream> #include <iomanip> int main() { std::cout<<std::setw(60)<<"Programmer: Student "<<std::endl; std::cout<<std::setw(60)<<"if... else if...else "<<std::endl; int i; std::cout<<"give me a number "; std::cin>>i; if(i==0) std::cout<<"number is 0 "<<std::endl; else if (i>0) std::cout<<"positive number"<<std::endl; if (i>10) std::cout<<i<<" > 10"<<std::endl; else if (i==10) std::cout<<"einai iso me to 10 "<<std::endl; else std::cout<<i<<" < 10"; } std::cout<<"negative number"<<std::endl; return 0;

#include <stdio.h> int main (void) { printf("typwse tis vasikes diastaseis (se bytes) twn typwn ths C :\n\n"); printf(" char: %3d byte(s)\n",sizeof(char)); printf(" short: %3d byte(s)\n",sizeof(short)); printf(" int: %3d byte(s)\n",sizeof(int)); printf(" unsigned: %3d byte(s)\n",sizeof(unsigned)); printf(" long: %3d byte(s)\n",sizeof(long)); printf(" float: %3d byte(s)\n",sizeof(float)); printf(" double: %3d byte(s)\n",sizeof(double)); printf(" long double: %3d byte(s)\n",sizeof(long double)); return 0; }

#include <stdio.h> int main(void) { printf(" Metatropi Arithmwn apo to ena sistima sto allo \n\n"); printf("D = Decimal - H = Hexadecimal - O = Octadecimal\n"); printf("D - H - O\n"); printf("%d %x %o\n",19,19,19); printf("H - D - O\n"); printf("%x %d %o\n",0x15,0x15,0x15); printf("O - H - D\n"); printf("%o %x %d\n",012,012,012); return 0; }

Ερωτήσεις