Σχεδιασμός των Μεταφορών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ: ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΝΙΚΟΣ ΣΕΛΛΑΣ, ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
Advertisements

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ. Πλοίο Ορισμός: Είναι μία ειδική κατασκευή (ναυπήγημα) σχεδιασμένη για να κινείται με ασφάλεια στο νερό. Κατά τον Κώδικα Ιδιωτικού.
1 Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 8 η Διαχείριση Κόστους.
Χολινεργικοί Αγωνιστές. Φάρμακα που επιδρούν στο Αυτόνομο ΝΣ Δρουν διεγείροντας ή αποκλείοντας νευρώνες του αυτόνομου ΝΣ Χολινεργικά (επιδρούν σε υποδοχείς.
1 Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Ελλάδα. 2 ΠΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σύνδεση περιβάλλοντος και εκπαίδευσης 1913…καθιερώνεται με νόμο η σύνδεση περιβάλλοντος και.
1 ΩΡΙΜΑΝΣΗ, ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΡΕΑΤΟΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ 3 ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
Τα γενεσιουργά αίτια των ψυχικών διαταραχών Αθανάσιος Κανάκης Υπαστυνόμος Α΄ (ΥΓ) Ψυχολόγος Κ.Ι.Θ.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Περιεγχειρητική Αντιμετώπιση Αναπνευστικού Ασθενούς Ελένη Μαυρομμάτη Αικατερίνη Κύτταρη Χρήστος Δερβενιώτης EAE 15/11/07.
1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΜΙΛΗ ΚΑΙ ΔΙΟΝΥΣΙΑ Ε2. Ποια είναι τα σκουπίδια που πετάμε πιο συχνά και από τι υλικό είναι φτιαγμένα; ΧΑΡΤΙ ΜΕΤΑΛΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΓΥΑΛΙ ΠΛΑΣΤΙΚΟ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ II Ενότητα 3: Διασταύρωση σε κόμβο Διδάσκων: Γεώργιος Στεφανίδης Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
H Επανάσταση του Υγιεινού Καφέ Νικήστε την Κρίση!.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #7 annex: Καταμερισμός στα μεταφορικά μέσα - Assignment in transport means. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα.
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα Κυριάκος Π Καρκούλιας Επίκ. Καθηγητής Πνευμονολογίας.
Οφθαλμός Εργαστήριο ανατομίας Ηλιού Καλλιόπη. Οφθαλμός Όργανο όρασης Βρίσκεται στον οφθαλμικό κόγχο του κρανίου Αποτελείται από - Βολβό - Οπτικό νεύρο.
Πρόβλημα μεταφοράς Μια επιχείρηση διαθέτει δύο εργοστάσια παραγωγής και τρείς αποθήκες. Το κάθε εργοστάσιο έχει μια εβδομαδιαία δυναμικότητα παραγωγής.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Προεγχειρητική φάση χειρουργικού ασθενούς
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Θεωρία Γραφημάτων Ενότητα 9 Μετασχηματισμοί Υπολογιστικών Προβλημάτων
ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ (4.9) Για να μελετηθεί μία γεωφυσική δομή χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της σεισμικής διάθλασης με την εφαρμογή σεισμικού προφίλ 10 γεωφώνων.
Κίρρωση του ήπατος Αναστασία Β. Απρίλιος 2016.
Δρομολόγηση (routing) σε δίκτυα
Διοικητικη πρακτικη 6ο μαθημα
Μέθοδος LCAO ( linear combination of atomic orbitals= γραμμικός συνδυασμός ατομικών τροχιακών) Βασική ιδέα: όταν το ηλεκτρόνιο βρίσκεται σε ένα από τα.
ΥΠΑΣΒΕΣΤΙΑΙΜΙΑ Κυφωνίδης Δημήτριος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Σχεδιασμός των Μεταφορών
Ενότητα 2: Κινητική Κώστας Παπαδημητρίου Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Σχεδιασμός των Μεταφορών
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΠΑΡΑΘΥΡΕΟΕΙΔΕΙΣ (Γενικά)
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ
Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Σοφία-Άρτεμις-Δυσσινή Τσιάπου Β’ Θρησκευτικά
Λογοτεχνία Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
3ο ΓΕΛ ΠΟΛΙΧΝΗΣ ΓΡΑΦΗ ΜΟΡΙΑΚΩΝ ΤΥΠΩΝ x + y A B -
Συγγραφή επιστημονικής εργασίας
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Συγκεντρωτικοί Πίνακες Ιδιοκτησία-Τηλεθέαση- Διαφημιστική Δαπάνη
TV SPOT ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ – ΣΠΙΚΑΖ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ στα σχολεια.
العنوان الحركة على خط مستقيم
الفصل 1/ أساسيات الضوء.
فصل7: منطق فازی و استدلال تقریبی
النسبة الذهبية العدد الإلهي
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Θεωρία Βελτιστοποίησης και Εφαρμογές
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Λειτουργική Ανάλυση Κυκλικών Κόμβων
Ο χώρος Ποῦ; Σημείο Πόσο απέχουν;
№207 “Жаңатұрмыс” орта мектебі
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
ΕΠ.Α.Κ.Α.Β Ανάληψη διοργάνωσης Πανελλήνιου Πρωταθλήματος – Τεχνικός Εκπρόσωπος & Ενδυμασία αθλητών ΤΟΜΕΑΣ ΑΓΩΝΩΝ ΝΑΥΠΛΙΟ * ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2018.
蘇軾《赤壁賦》.
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕς ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Διαδικτυακός Εκφοβισμός
Υγιεινή εργοστασίων επεξεργασίας γάλακτος
DAÈS LONDON MARKET INSURANCE BROKERS
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #9.1: 4ο ΣΤΑΔΙΟ ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών

Περιεχόμενα ενότητας Επιλογή των διαδρομών που ακολουθούνται από τις μετακινήσεις κατά ζεύγος Π-Π και κατά μεταφορικό μέσο (συγκοινωνιακό δίκτυο). Λογική επιλογής διαδρομής. Τεχνική εύρεσης διαδρομής. Μέθοδοι καταμερισμού. Ορολογία και κωδικοποίηση δικτύου. Αρχές Wardrop Αλγόριθμοι Μέθοδοι καταμερισμού

Ορολογία Κόμβος = κορυφή του δικτύου Τμήμα σύνδεση δύο κόμβων κεντροειδές ιδεατό σημείο προέλευσης ή προορισμού ψευδοτμήμα ιδεατό τμήμα που συνδέει το κεντροειδές με το υπόλοιπο δίκτυο διαδρομή διαδοχική σειρά τμημάτων χωρίς να διασχίζεται ένα τμήμα πάνω από μία φορά δένδρο διαδρομών όλες οι διαδρομές από ένα σημείο προέλευσης προς όλα τα άλλα κεντροειδή

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ (για το πρόγραμμα ΕΜΜΕ/2)

Κόμβοι (1 από 2) Οι κόμβοι χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: κεντροειδή ζωνών κόμβοι δικτύου Τα κεντροειδή είναι κεντροβαρικά σημεία μέσα σε κάθε ζώνη, τα οποία κωδικοποιούνται με τρία ψηφία ΤΖΖ, όπου Τ είναι ο κωδικός του τομέα, ΖΖ ο αύξων αριθμός της ζώνης, σύμφωνα με τον χάρτη της περιοχής. Οι κόμβοι του δικτύου προσδιορίζονται πάνω στον χάρτη της περιοχής, όπου υπάρχει διασταύρωση οδών, ή αλλαγή των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της οδού, ή στάση λεωφορείου ή ταξί. Για κάθε κόμβο δίνεται ένας κωδικός αριθμός έξι ψηφίων ΤΖΖΑΑΑ, όπου Τ είναι ο κωδικός του τομέα, ΖΖ ο κωδικός της ζώνης, ΑΑΑ ο αύξων αριθμός του κόμβου μέσα σε κάθε ζώνη.

Κόμβοι (2 από 2) Οι συντεταγμένες του κάθε κόμβου προσδιορίζονται πάνω στο μιλιμετρέ χαρτί που τοποθετείται πάνω στο χάρτη, στον οποίο φαίνονται τα σημεία (0,0) και (100,100). Τα παραπάνω στοιχεία μπαίνουν στον παρακάτω πίνακα: Κόμβος Χ συντεταγμένη Υ συντεταγμένη

Τμήματα (1 από 2) Διαμορφώνεται πίνακας που περιλαμβάνει στοιχεία τμημάτων με τα εξής πεδία: κωδικός κόμβου αρχής τμήματος. κωδικός κόμβου τέλους τμήματος. μήκος τμήματος (εδώ μπαίνει το σύμβολο * και το μήκος του τμήματος υπολογίζεται αυτόματα από το λογισμικό). μεταφορικό μέσο που κινείται πάνω στο τμήμα αυτό (a για Ι.Χ. αυτοκίνητο, t για ταξί, b για λεωφορείο, c για ποδήλατο, p για πεζούς). αριθμός λωρίδων κυκλοφορίας (οι λειτουργικές λωρίδες μόνο). τύπος τμήματος (1 για πρωτεύον δίκτυο, 2 για δευτερεύον, 3 για πεζόδρομους). μοντέλο χρόνου διαδρομής (1 για πρωτεύον δίκτυο, 2 για δευτερεύον).

Τμήματα (2 από 2) Η μορφή του πίνακα έχει ως εξής: Κόμβος αρχής Κόμβος τέλους Μήκος Μεταφορικό μέσο Αριθμός λωρίδων κυκλοφορίας Τύπος Μοντέλο χρόνου *

Επιτρεπόμενες κινήσεις (1 από 2) Οι κινήσεις αυτές προσδιορίζονται για τους παρακάτω κόμβους: σηματοδοτούμενοι κόμβοι. κόμβοι όπου απαγορεύονται στρέφουσες κινήσεις κατά την κατεύθυνση του δρόμου. με τα παρακάτω στοιχεία: 1. κόμβος τομής των δύο τμημάτων. 2. κόμβος αρχής πρώτου τμήματος. 3. κόμβος τέλους δεύτερου τμήματος. 4. κωδικός περιορισμού κίνησης (0 όταν η κίνηση απαγορεύεται, 1 όταν ο κόμβος είναι σηματοδοτούμενος και η κίνηση εκτελείται από τον πρωτεύοντα δρόμο, 2 όταν ο κόμβος είναι σηματοδοτούμενος και η κίνηση εκτελείται από τον δευτερεύοντα δρόμο).

Επιτρεπόμενες κινήσεις (2 από 2) Ο αντίστοιχος πίνακας στον οποίο εισάγονται τα παραπάνω στοιχεία είναι της μορφής: Κόμβος τομής Κόμβος αρχής α’ τμήματος Κόμβος τέλους β’ τμήματος Περιορισμός

Τμήματα γραμμών ΔΣ (1 από 2) Οι λεωφορειακές γραμμές περιγράφονται από τους κόμβους που ακολουθεί το λεωφορείο για τη διαδρομή της μετάβασης και της επιστροφής του, για το κομμάτι που υπάγεται μέσα στο δίκτυο της περιοχής μελέτης. Ενώ δεν είναι απαραίτητο να σημειωθούν όλοι οι κόμβοι από όπου περνάει η γραμμή παρά μόνο οι απαραίτητοι κόμβοι που καθορίζουν τη διαδρομή, σημειώνονται οι κόμβοι που αποτελούν τις στάσεις του λεωφορείου. Συγκεκριμένα τα στοιχεία που εισάγονται είναι: αριθμός γραμμής (διαφορετικός για μετάβαση και για επιστροφή, π.χ. αν η γραμμή είναι η 21, τότε η μετάβαση συμβολίζεται με 21α και η επιστροφή με 21β). όνομα γραμμής. συχνότητα γραμμής (σε λεπτά). κόμβος (κωδικός κόμβου). διαφοροποίηση αν ο κόμβος είναι στάση με ΝΑΙ στην αντίστοιχη στήλη ή κενό στην αντίθετη περίπτωση.

Τμήματα γραμμών ΔΣ (2 από 2) Έτσι δημιουργείται ο παρακάτω πίνακας: Γραμμή Όνομα γραμμής Συχνότητα Κόμβος Στάση

Υπόλοιπα στοιχεία Τα στοιχεία εισάγονται σε κοινούς πίνακες για όλη την περιοχή μελέτης: Οι μετρήσεις ταχύτητας και κυκλοφοριακού φόρτου γίνονται με τη βοήθεια ραντάρ και δημιουργείται ο παρακάτω πίνακας: Κωδικός μεταφορικού μέσου Περιγραφή Τύπος Κωδικός εκτύπωσης Ταχύτητα Κωδικός οχήματος Περιγραφή Μεταφορικό μέσο Στόλος Αριθμός καθήμενων Συνολικός αριθμός επιβατών Συντελεστής μετατροπής σε ΜΕΑ Κόμβος αρχής Κόμβος τέλους Τύπος Οχήματα Ταχύτητα   ΙΧ ταξί φορτηγά λεωφορεία

Αρχές & άλλα κριτήρια (1 από 3) ΑΡΧΕΣ (Wardrop) ελαχιστοποίηση του συνολικού χρόνου διαδρομής (ή του γενικευμένου κόστους διαδρομής) για το άτομο ελαχιστοποίηση όλων των διαδρομών Άλλα κριτήρια: κατάσταση δικτύου άνεση ποιότητα περιβάλλοντος χώρου

Αρχές & άλλα κριτήρια (2 από 3) Έστω: Tij αριθμός μετακινήσεων δij διαδρομή Tδij αριθμός μετακινήσεων στη διαδρομή Qa κυκλοφοριακός φόρτος στο a Ca κόστος στο a Cδij κόστος μετακίνησης στη διαδρομή Cij συνολικό κόστος μετακίνησης

Αρχές & άλλα κριτήρια (3 από 3) Qa = Σ Τ δij Cδij Σ C a Σχέσεις: 1η ΑΡΧΗ ΤΟΥ WARDROP C δij = min Cij  Tδij > 0 Cδij  Cij  Tδij = 0 2η ΑΡΧΗ ΤΟΥ WARDROP C = Σ T x Ca Σημείωση: Ca = f (Qa)

Σχέσεις ΣΧΕΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΡΟΗΣ ΚΑΙ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ ΣΧΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ ΣΧΕΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΡΟΗΣ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Αλγόριθμοι (1 από 7) Αλγόριθμος Moore 2 5 3 1 4 6 j = πλησιέστερος κόμβος στο σημείο i πάνω στη διαδρομή προς το κεντροειδές ti = χρόνος διαδρομής από το κεντροειδές προς τον κόμβο i dij = χρόνος διαδρομής από τον κόμβο i στον κόμβο j

Αλγόριθμοι (2 από 7) Αλγόριθμος Moore - Στάδιο υπολογισμού 1) ti Δίνεται πολύ μεγάλος αριθμός 2) tj + dij < t(i+1) π.χ. t1 + d12 < t2 0 + 2 < 1000 2 < 1000 t2 = 2 3) Εξετάζονται όλες οι πιθανές διαδρομές για το σημείο i 4) Επανάληψη διαδικασίας για i = i+1 5) Επανάληψη όλων των βημάτων για όλα τα κεντροειδή

Αλγόριθμοι (3 από 7) Αλγόριθμος Moore - Παράδειγμα 1 2 3 4 5 6 2 2 4 1 A

Αλγόριθμοι (4 από 7) Αλγόριθμος Moore - Αποτέλεσμα Κόμβος Προηγούμενος κόμβος Απόσταση από Α 1 2 3 4 5 6 Α 1 2 4,3 2 3 6 5

Αλγόριθμοι (5 από 7) Αλγόριθμος Shortreed and Wilson 1) Σχηματισμός αρχικού πίνακα τμημάτων

Αλγόριθμοι (6 από 7) Αλγόριθμος Shortreed and Wilson 1) Σχηματισμός αρχικού πίνακα τμημάτων Από Προς Χρόνος

Αλγόριθμοι (7 από 7) 2) Σχηματισμός πίνακα δέντρου Α) Από Προς Χρόνος

ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΥ (1 από 3) All or nothing μία μόνο διαδρομή για όλες τις μετακινήσεις υπολογισμό για κάθε ζεύγος άθροιση όλων των μετακινήσεων ανά τμήμα All or nothing με περιορισμό χωρητικότητας αύξηση φόρτου --> μείωση ταχύτητας --> αύξηση χρόνου T = To [ 1 + 0.15 (v/c) 4] T = χρόνος διαδρομής To = χρόνος διαδρομής για ελεύθερη ροή v/c = λόγος κυκλοφοριακού φόρτου προς ικανότητας American Bureau of Public Roads

ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΥ (2 από 3) S = R + [2/(3(w-6))] - q [(R-J)/Q + 3 (w-6)] όπου: S = ταχύτητα διαδρομής R = παρατηρηθείσα ταχύτητα πορείας για φόρτο Q w = μέσο πλάτος οδοστρώματος q = κυκλοφοριακός φόρτος που προκύπτει από τον καταμερισμό Q = επίπεδο κυκλοφοριακού φόρτου στο οποίο έγιναν οι παρατηρήσεις J = παρατηρηθείσα ταχύτητα διαδρομής για τον φόρτο Q Transport and Road Research Laboratory T = To 2 v/c T = χρόνος διαδρομής To = χρόνος διαδρομής για ελεύθερη ροή v/c = λόγος κυκλοφοριακού φόρτου προς ικανότητας Chicago Study Tv = To 2 (rv - 1) rv = λόγος μέσου όρου φόρτων προς ικανότητα στη νιοστή φορά καταμερισμού

ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΥ (3 από 3) Καταμερισμός με αρχικούς χρόνους. Υπολογισμός χρόνων βάσει νέων φόρτων. Επανάληψη έως να μην παρατηρηθεί διαφορά σε χρόνους και φόρτους. Δύο μέθοδοι Καταμερισμός κατά ζεύγος με τυχαία σειρά ζευγών. Καταμερισμός ποσοστού μετακινήσεων. Μέθοδος TRC δένδρα ελάχιστων διαδρομών χωρίς κυκλοφορία υπολογισμός χρόνων διαδρομής Π-Π μοντέλο βαρύτητας και νέο μητρώο Π-Π καταμερισμός κατά μέσο all or nothing υπολογισμός φόρτων από καμπύλες φόρτου-χρόνου υπολογίζονται οι χρόνοι διαδρομής επανάληψη