Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σπήλαια και φυσικό περιβάλλον, κύκλος νερού-οικοσύστημα
Advertisements

ΤΟ ΝΕΡΟ Κύκλος του νερού και Λειψυδρία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
5.2 Χαρακτηριστικά και ιδιότητες του νερού
Ο κύκλος του νερού (εργασία για το μάθημα της χημείας)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Παρατηρώ, Πληροφορούμαι, Ενδιαφέρομαι
ΦΑΣΕΙΣ - ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
O κύκλος του νερού Β1 Ερευνητική Εργασία.
Τι είναι ο υδρολογικός κύκλος ή κύκλος του νερού; Yδρολογικός κύκλος είναι η σταθερή και αδιάκοπη κίνηση του νερού από την ατμόσφαιρα στην επιφάνεια της.
ΑΡΤΕΜΙΣ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ Α1α
ΜΠΑΝΙΤΣΙΩΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
Φυσική <<Ο κύκλος του νερού>>
Ο κύκλος του νερού ΡΟΣΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ-ΟΛΓΑ ο κύκλος του νερού.
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ(4215)
«Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΗΛΙΑΔΟΥ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ
Ο κυκλος του νερου Φωτεινη ΖΕΡΒΑ Α.Μ:4210 Ο Κύκλος του νερού.
ΥΔΡΟΣΥΜΠΥΚΝΩΣΕΙΣ – ΝΕΦΗ - ΝΕΦΩΣΗ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑΡΙΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Ο κύκλος του νερού. Μαλαματή Βελώνη Α.Μ:4190 Ο Κύκλος του νερού.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Το πρόβλημα του νερού για την ανθρωπότητα
Πότε πάνω, πότε κάτω, κύκλους κάνουν οι σταγόνες.
Ο κύκλος του νερού Γλάρου Ειρήνη
Με λένε Dolphin και μαζί θα μάθουμε για το νερό στη φύση !!!
Ο Κύκλος του Νερού Κωτσοπούλου Ελένη ο κύκλος του νερού.
Υ305 Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΠΤΔΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΣΑΙΤΗ Α.Ε.Μ.: 3874
ΝΙΖΟΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
Ο κύκλος του νερού(φυσική)
ΦΥΣΙΚΗ ΝΤΑΛΑΜΑΓΚΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ο κυκλοσ του νερου. ΠΕΤΡΟΣ ΔΟΥΜΤΣΗΣ, AEM: 4356
Αριστείδης Τσακμακίδης
Μελετη Περιβαλλοντοσ Κόμη Νίκη Ο κύκλος του νερού.
Η παρουσίαση του κύκλου του νερού
Χουρεμίδου Παρθένα-Ιουλία
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πληροφορικη και νεεσ τεχνολογιεσ στην εκπαιδευση
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο κύκλος του νερού (φυσική)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Ο κύκλος του νερού
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Γεωργία Ταμβάκη
Εισαγωγή Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΣΩΤΗΡΙΑ
Ο κύκλος του νερού ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ο κυκλος του νερου.
Ο κύκλος του νερού Ισπικούδη Ευαγγελία.
Ο κύκλος του νερού Πετρίδου Έφη Ο κύκλος του νερού.
<<Ο κύκλος του νερού>>
ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΝΕΡΟΥ
Φυσική Αναστασία Σανταλίδου Ο κυκλος του νερου
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
<<Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης>>
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
Ο κύκλος του νερού Γεωργία Μπάρπα Ο κύκλος του νερού.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Βαγγέλης Ρούλιας
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Το νερό εξατμίζεται 1.
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Ο κύκλος του νερού Φυσική
ΦΥΣΙΚΗ 4193 ΓΑΖΕΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.

Ο Κύκλος του νερού O κύκλος του νερού (γνωστός και ως υδρολογικός κύκλος) είναι η συνεχής ανακύκλωση του νερού της Γης μέσα στην υδρόσφαιρα, στην ατμόσφαιρα και στη λιθόσφαιρα (έδαφος-υπέδαφος). Το συνεχές της κυκλικής διαδικασίας του κύκλου του νερού επιτυγχάνεται εξαιτίας της ηλιακής ακτινοβολίας. Το νερό του πλανήτη αλλάζει συνεχώς φυσική κατάσταση, από τη στερεά μορφή των πάγων στην υγρή μορφή των ποταμών, λιμνών και των θαλασσών και την αέρια κατάσταση των υδρατμών. Πιο συγκεκριμένα, λόγω της θέρμανσης και των ανέμων στην επιφάνεια της γης, τα νερά της εξατμίζονται και μαζεύονται ως υδρατμοί δημιουργώντας τα σύννεφα. Οι υδρατμοί συμπυκνώνονται, υγροποιούνται και στη συνέχεια πέφτουν ως βροχή ή άλλες μορφές υετού, εμπλουτίζοντας έτσι τις αποθήκες νερού της γης, είτε είναι αυτές επιφανειακές, όπως οι θάλασσες και οι λίμνες, είτε είναι υπόγειες. Ειδικότερα στη Μετεωρολογία ο υδρολογικός ρυθμίζει την υγρασία του εδάφους, τη λαμπρότητα της ημέρας, και τέλος τη συχνότητα και ένταση των υδρομετεώρων, εκτός του γιγάντιου εκείνου έργου της μεταφοράς ενέργειας από τα μικρά στα μεγάλα γεωγραφικά πλάτη. Από τη θάλασσα, τις λίμνες και τα ποτάμια εξατμίζεται κάθε λεπτό μια ποσότητα 1.000.000.000 κυβικών μέτρων νερού που επιστρέφει στην ατμόσφαιρα. Η διαπνοή των φυτών είναι μια ακόμη λειτουργία που αποδίδει υδρατμούς στην ατμόσφαιρα. Μια μικρή ποσότητα υδρατμών στην ατμόσφαιρα προέρχεται από την εξάχνωση, μέσω της οποίας μόρια από πάγους και χιόνια μετατρέπονται απευθείας σε υδρατμούς χωρίς να περάσουν από την υγρή μορφή. Ωστόσο, το νερό δεν ρέει αποκλειστικά μέσα στους ποταμούς. Κάποιες ποσότητες διαπερνούν το έδαφος με τη λειτουργία της διήθησης και σχηματίζουν το υπόγειο νερό. Μέρος του νερού αυτού μπορεί να ξαναβρεί το δρόμο του προς τα επιφανειακά υδάτινα σώματα (και τους ωκεανούς) ως εκφόρτιση υπόγειου νερού. Όταν βρίσκει διόδους προς της επιφάνεια της γης εμφανίζεται με τη μορφή πηγών. Ένα άλλο μέρος του υπόγειου νερού πηγαίνει βαθύτερα και εμπλουτίζει τους υπόγειους υδροφορείς. Ακόμα και το νερό αυτό όμως συνεχίζει να κινείται και με τη πάροδο του χρόνου μέρος του ξαναμπαίνει στους ωκεανούς όπου ο κύκλος του νερού "τελειώνει" και "ξεκινάει" εκ νέου.

Πως επηρεάζει τη καθημερινότητα; Ο κύκλος του νερού δημιουργεί αρκετά φυσικά φαινόμενα, τα οποία επηρεάζουν σημαντικά την καθημερινότητα μας, όπως: Ομίχλη: Η ομίχλη δημιουργείται, όταν υπάρχει υγρασία, όταν δηλαδή ο αέρας είναι πλούσιος σε υδρατμούς και έρχεται σε επαφή με μια κρύα επιφάνεια, όπως είναι συνήθως το έδαφος τα πρωινά του χειμώνα. Βροχή: Οι σταγόνες νερού των σύννεφων έχουν πάρα πολύ μικρή διάμετρο, είναι ελαφριές και αιωρούνται στον αέρα. Συχνά, όμως, ενώνονται μεταξύ τους, δημιουργώντας σταγόνες πιο μεγάλες και αρκετά βαριές, ώστε να νικούν την αντίσταση του αέρα και να πέφτουν στη Γη ως σταγόνες βροχής. Χιόνι: Όταν οι υδρατμοί συναντήσουν ψυχρά στρώματα αέρα θερμοκρασίας κάτω από 0ο C, σχηματίζουν παγοκρυστάλλους. Αν οι παγοκρύσταλλοι φτάσουν στο έδαφος σε στερεή κατάσταση, πέφτει χιόνι. Χαλάζι: Στους παγοκρυστάλλους είναι δυνατόν να προστεθούν και νέα σταγονίδια νερού, οπότε μεγαλώνουν και πέφτουν ορμητικά στο έδαφος ως χαλάζι. Αυτό συνήθως συμβαίνει την άνοιξη και το καλοκαίρι. Πάχνη: Δημιουργείται στα φυτά και στο χώμα, όταν η θερμοκρασία του εδάφους είναι μικρότερη από 0ο C. Είναι η υγρασία του αέρα που συμπυκνώνεται σε κρυστάλλους πάγου αντί σε σταγονίδια νερού. Δροσοσταλίδες (δροσιά) : Είναι σταγόνες νερού που δημιουργούνται στην επιφάνεια του εδάφους, ειδικά το καλοκαίρι, λόγω της συμπύκνωσης της υγρασίας του αέρα κατά τη διάρκεια μιας δροσερής νύχτας. Τα σύννεφα, η ομίχλη, η βροχή, το χιόνι, το χαλάζι, η πάχνη και οι δροσοσταλίδες ονομάζονται υδατώδη μετέωρα.

Τα βασικά βήματα

Με πιο απλά λόγια Σύννεφα Εξάτμιση Νερού Βροχή Βουνά και Ποτάμι Ήλιος Εκβολές Ποταμού Θάλασσα Ήλιος Εξάτμιση Νερού

Επίλογος Σας ευχαριστώ!