ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 9 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Γ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γραμμή.
Advertisements

Εφαρμογές ηλιακής ενέργειας στη θέρμανση θερμοκηπίων Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ Σ.ΤΕ.Γ Τμήμα Γεωργικών Μηχανών και Αρδεύσεων Μάθημα: Έλεγχος Περιβάλλοντος Αγροτικών.
2 Ο ΠΡΟΤΥ 1 ο Μαθητικό Συνέδριο Η Θεολογία διαλέγεται με το σύγχρονο κόσμο 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Τίτλος Εργασίας : Ομάδα εργασίας.
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
Βασική Υποστήριξη της Ζωής και Αυτόματη Εξωτερική Απινίδωση ΛΙΑΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ Γ.Ν.ΠΑΤΡΩΝ.
Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΕΣ Φαινόμενο ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ Κινητήρας Γεννήτρια.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος. Διδακτική των Μαθηματικών. Υπεύθυνος Καθηγητής: Χ. Λεμονίδης Φοιτήτρια: Ε. Δαϊκοπούλου 1.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 4. ΟΠΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
Φυσική Α γυμνάσιου. Φυσικά Φαινόμενα Έκρηξη ηφαιστείου Βροχή κεραυνός Έκρηξη ηφαιστείου Βροχή κεραυνός.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
ΚΑΡ.Π.Α.. AΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ  Εξασφάλιση ασφαλών συνθηκών για διασώστη/θύμα  Αν το θύμα αντιδρά: έλεγχος για κακώσεις, κλήση για βοήθεια αν απαιτείται,
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Κανονισμοί λειτουργίας εργαστηρίου.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΝΕΦΡΩΝ ΑΠΟΒΟΛΗ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΓΚΟΥ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ.
Άσκηση 2 (2α Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Αισθητήρια όργανα – αισθήσεις
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
8α. Ηχομόνωση : τοιχώματα, κουφώματα
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΠΟΝΙΟΥ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Τμήμα κολύμβησης Ολυμπιακού
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΖΩΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΑΝΑΠΝΟΗ.
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
Ειδικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Δυτικής Ελλάδος
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Ανελκυστήρες, ράμπες.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
Υβριδική αντιμετώπιση ψευδοανευρύσματος εν τω βάθει μηριαίας αρτηρίας ιατρογενούς αιτιολογίας Χρήστος Βερύκοκος, Μικές Δουλαπτσής, Αικατερίνη Κοτζαδημητρίου,
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ - ΜΕΘ
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΟΛΥΜΒ. ΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.
Равномерно убрзано праволинијско кретање
אורך, היקף, שטח ונפח.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
Για τη Φυσική ένα ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Ο χώρος Ποῦ; Σημείο Πόσο απέχουν;
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Сабақтың тақырыбы: Фотоэффект тақырыбына есептер шығару
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Μετατροπές μονάδων Σε πολλά μεγέθη, πολλές μονάδες τους, φτιάχνονται ξεκινώντας από μία που τη λέω βασική. π.χ. για το μέγεθος μήκος: Βασική μονάδα είναι.
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
          
ΗΛΙΑΚΗ ΕΚΛΕΙΨΗ Το πιο μεγαλειώδες θέαμα στη φύση.
Σύλληψη-Εγκυμοσύνη-Τοκετός – Ανάπτυξη βρέφους
CaCO3 + 2H+ =Ca H2O + CO2 Δεδομένα t, min X
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Αλυσίδα Επιβίωσης

Η προσέγγιση των τεσσάρων Α (4 «Α») Αρχική Αξιολόγηση Είναι η εφαρμογή μιας γρήγορης - λογικής ακολουθίας ενεργειών (αλγόριθμος) και προτεραιοτήτων, με σκοπό να σχηματιστεί μια ολοκληρωμένη εκτίμηση της κατάστασης του πάσχοντα και ιδιαίτερα των ζωτικών του λειτουργιών. Η προσέγγιση των τεσσάρων Α (4 «Α») Ασφάλεια Αντίδραση Αεραγωγός Αναπνοή

ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΕΙ Απώλεια Αισθήσεων ΑΣΦΑΛΕΙΑ Ανταποκρίνεται ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ

ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΕΙ Απώλεια Αισθήσεων ΑΣΦΑΛΕΙΑ Ανταποκρίνεται ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ

Έλεγχος Ανταπόκρισης Είσαι Καλά; NAI ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ

ΟΤΑΝ Ο ΠΑΣΧΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ: Τι κάνω… ΟΤΑΝ Ο ΠΑΣΧΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ: Αφήστε τον στη θέση που τον βρήκατε Προσπαθήστε να μάθετε περισσότερα για την κατάστασή του ? Καλέστε βοήθεια εάν χρειάζεται στο 112 ή 199 Αξιολογείτε συνεχεια την κατάσταση του

ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΕΙ Απώλεια Αισθήσεων ΑΣΦΑΛΕΙΑ Ανταποκρίνεται ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ

Αξιολόγηση Είσαι καλά; ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΠΝΕΕΙ;

Έλεγχος Αναπνοής NAI ΑΝΑΠΝΕΕΙ… Απελευθέρωση Αεραγωγού (Έκταση κεφαλιού - Ανύψωση πηγουνιού) NAI ΑΝΑΠΝΕΕΙ…

Τι κάνω… ΟΤΑΝ Ο ΠΑΣΧΩΝ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ – ΑΛΛΑ ΑΝΑΠΝΕΕΙ: Απειλητικές για τη Ζωή καταστάσεις (αντιμετώπιση από 0-60 λεπτά) Τοποθετείστε τον σε θέση ανάνηψης Καλέστε Άμεσα για βοήθεια στο 112 ή 199 Αξιολογείτε συνεχώς την κατάσταση του

Θέση Ανάνηψης ΟΤΑΝ Ο ΠΑΣΧΩΝ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ Ή ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ, ΑΝΑΠΝΕΕΙ Τοποθετείστε τον σε θέση ανάνηψης

Θέση Ανάνηψης Σκοπός: Διατήρηση ανοικτού αεραγωγού Μείωση κινδύνου εισρόφησης Σταθερότητα σώματος Βελτίωση αιμάτωσης ζωτικών οργάνων

Θέση Ανάνηψης Τα δύο του πόδια σε ευθεία γραμμή. Το χέρι του σε ορθή γωνία με το υπόλοιπο σώμα Τον αγκώνα λυγισμένο με την παλάμη προς τα επάνω

Θέση Ανάνηψης (2) Με την παλάμη στο μάγουλο του Το άλλο χέρι πάνω από το στήθος του

Θέση Ανάνηψης (3) Τραβήξτε το πόδι του να κυλήσει στο πλάι Το χέρι του σε επαφή με το μάγουλο του Πιάστε και ανασηκώστε το πόδι που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά από το γόνατο

Θέση Ανάνηψης (4) Η κεφαλή προς τα πίσω για να παραμένει ο αεραγωγός άνοικτός Το ισχίο και το γόνατο λυγισμένα  σε ορθές γωνίες Το χέρι του κάτω από το μάγουλο και το κεφάλι σε έκταση

Θέση Ανάνηψης Δεν αφήνουμε τον πάσχοντα μόνο του. Παρακολουθούμε και αξιολογούμε τον πάσχοντα συνεχώς, μέχρι να φτάσει εξειδικευμένη βοήθεια. Εάν χρειάζεται αλλάζουμε πλευρά στον πάσχοντα κάθε 20 περίπου λεπτά.

Καλώ Βοήθεια Καλέστε 112 ή 22887171 Δώστε το όνομα σας Δώστε το τηλέφωνο σας Αναφέρετε το πρόβλημα Αναφέρετε οποιεσδήποτε δυσκολίες πρόσβασης στο σημείο Δώστε άλλες πληροφορίες που πιθανόν να ζητηθούν Κλείστε τελευταίοι το τηλέφωνο

ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΕΙ Απώλεια Αισθήσεων ΑΣΦΑΛΕΙΑ Ανταποκρίνεται ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΔΕΝ Ανταποκρίνεται ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ

Αξιολόγηση Είσαι καλά; ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΠΝΕΕΙ;

Έλεγχος Αναπνοής Απελευθέρωση Αεραγωγού (Έκταση κεφαλιού - Ανύψωση πηγουνιού)

Έλεγχος Αναπνοής ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΕΙ… Απελευθέρωση Αεραγωγού Ακούω Βλέπω Αισθάνομαι (Για 10 δευτερόλεπτα) Προσοχή στη μη φυσιολογική αναπνοή ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΕΙ…

(άμεση αντιμετώπιση, από 0-5 λεπτά) Τι κάνω… ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ + ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΕΙ= ΑΝΑΚΟΠΗ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ (άμεση αντιμετώπιση, από 0-5 λεπτά) Καλέστε Άμεσα για βοήθεια στο 112 ή 199 Αρχίστε αδιάκοπα θωρακικές συμπιέσεις με συχνότητα 120/λεπτό και βάθος 5-6εκ. Ζητήστε να σας φέρουν Αυτοματοποιημένο Εξωτερικό Απινιδωτή (ΑΕΑ)

Ζητήστε ΑΕΑ… Εάν υπάρχει βοήθεια: Εάν είστε μόνοι με το θύμα ανακοπής: Ζητήστε να σας φέρουν Αυτοματοποιημένο Εξωτερικό Απινιδωτή (ΑΕΑ), εφόσον υπάρχει στο χώρο, εντός 2-3 λεπτών απόσταση από το συμβάν Μόλις έρθει ο ΑΕΑ, τοποθετήστε τα ηλεκτρόδια στο θώρακα και ακολουθήστε τις φωνητικές οδηγίες. Εάν είστε μόνοι με το θύμα ανακοπής: Θα αναχωρήσετε για να φέρετε τον ΑΕΑ, εάν η απόσταση είναι μικρότερη και όχι μεγαλύτερη των 3 λεπτών από το συμβάν. Θα φέρετε τον ΑΕΑ πριν αρχίσετε ΚΑΡΠΑ.

Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) 30 ΘΩΡΑΚΙΚΕΣ ΣΥΜΠΙΕΣΕΙΣ Συχνότητα 100-120/λεπτό Βάθος 5-6 εκ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΡΠΑ 30:2 2 ΕΜΦΥΣΗΣΕΙΣ ΔΙΑΣΩΣΗΣ Στόμα με Στόμα ή Με Χρήση μάσκας αναζωογόνησης

Θωρακικές Συμπιέσεις ΑΡΧΙΣΤΕ ΘΩΡΑΚΙΚΕΣ ΣΥΜΠΙΕΣΕΙΣ Τοποθετήστε τη βάση της παλάμης του ενός χεριού στο κέντρο του θώρακα Τοποθετήστε το άλλο χέρι από πάνω Πλέξτε τα δάκτυλα Συμπιέστε το θώρακα με Ρυθμό 100-120/min Βάθος 5-6 cm Ίσος χρόνος συμπίεσης - χαλάρωσης, χωρίς τα χέρια να χάνουν την επαφή τους με τον θώρακα Αντικαταστήστε τον ανανήπτη κάθε 2 λεπτά, εφόσον είναι δυνατόν

Ανακοπή σε παιδιά και βρέφη Αρχικά δίνουμε 5 εμφυσήσεις διάσωσης και μετά εφαρμόζουμε θωρακικές συμπιέσεις Αν είστε μόνοι και δεν έχετε βοήθεια, κάντε για 1 λεπτό ΚΑΡΠΑ και μετά να αναχωρήσετε για να καλέσετε βοήθεια (όταν η βοήθεια απέχει απόσταση κάτω των 3 λεπτών από το συμβάν) Οι Πρώτοι Βοηθοί που δεν έχουν διδαχθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για αναζωογόνηση σε παιδιά και βρέφη, θα ακολουθήσουν τον αλγόριθμο για τους ενήλικες.

Θωρακικές Συμπιέσεις σε Παιδιά-βρέφη Συμπιέστε τον θώρακα με το ένα σας χέρι Συχνότητα 100-120/λεπτό Βάθος 5εκ. Ή το 1/3 του βάθους του θώρακα Συνδυασμός θωρακικών συμπιέσεων προς εμφυσήσεων διάσωσης 15:2 Θωρακικές Συμπιέσεις σε Βρέφη Συμπιέστε τον θώρακα με τα δυο σας δάκτυλα ή τους δύο σας αντίχειρες Βάθος 4εκ. Ή το 1/3 του βάθους του θώρακα

Ανακεφαλαίωση

Πρακτική εξάσκηση