Η έννοια του κλάσματος ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ; ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλάσματα- κλασματικές μονάδες- κλασματικοί αριθμοί
Advertisements

Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Κλάσματα.
Από το λιμάνι της Πάτρας αποπλέουν κάθε μέρα πολλά καράβια με προορισμό την Ιταλία και κάποια για τα νησιά του Ιονίου. Όλα σχεδόν είναι τεράστια σε μέγεθος.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Έ.
Γράψε στους κύκλους τι συμβαίνει το φθινόπωρο
Το παιχνίδι με τα αναψυκτικά
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
;Γεια σας, παιδιά. Έχω μπερδευτεί με τα κλάσματα σήμερα
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Θέατρο σκιών.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Στην τάξη μου.
Ίσα ή ισοδύναμα κλάσματα
Γεια σας. Είμαστε τα τρία γουρουνάκια και θα είμαστε οι ξεναγοί σας στη γνωριμία σας με τα κλάσματα Ναι!! Με το τέλος αυτού του μαθήματος θα γίνετε έξυπνοι.
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Είστε έτοιμοι παιδιά για ένα ταξίδι μακρινό παρέα με τον Αρίστο;;
Θα ήταν φρόνιμο… Απλές εννοιολογικές δραστηριότητες Σύνδεση υπολογισμών με κλάσματα με υπολογισμούς στους φυσικούς Εκτίμηση και προσωπικές μέθοδοι υπολογισμού.
Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Παίρνω μία σοκολάτα. Την χωρίζω σε δύο ίσα κομμάτια. Παίρνω το αριστερό κομμάτι. Έχω πάρει το 1/2 της σοκολάτας. Χωρίζω το κάθε κομμάτι σε τρία ίσα μέρη.
Η έννοια του κλάσματος πρώτες βασικές έννοιες. η έννοια του κλάσματος  πώς μπορούμε να δουλέψουμε με κλάσματα δίχως να χρησιμοποιήσουμε μαθηματικά σύμβολα;
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
Η έννοια του εμβαδού. Ο κύριος Γιώργοςείχε δύο τετράγωνα χωράφια. Το κόκκινο χωράφι Το κόκκινο χωράφι το έδωσε στο μεγαλύτερο γιό του το Φάνη Το πράσινο.
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Παράδειγμα από Α΄Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο.
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Καμπύλη παραγωγικών Δυνατοτήτων Μοσχούλα – Καλλιρόη Δουρή ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
FUNNY GAMES Παίξε Τώρα!.
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Φορτωμένος δώρα ο θείος Παύλος τώρα έφτασε με μια χαρά
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
ΟΜΑΔΑ Γ΄ Φύλλο εργασίας
ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Σύγκριση και διάταξη κλασμάτων
Δεκαδικοί Αριθμοί και Ποσοστά
Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
Λύνω προβλήματα, τετράδιο εργασιών
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
για να σχηματίσω τη λέξη
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Μην αγχώνεστε είναι πολύ εύκολο! Καλή τύχη!!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η έννοια του κλάσματος

ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ; ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;

ΤΙ ΠΡΟΣΩΠΑΚΙΑ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΕΤΣΙ ΌΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΌΤΑΝ ΜΟΙΡΑΖΟΥΜΕ;

ΠΟΙΟ ΑΠΌ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΗΜΑΤΑ ΕΊΝΑΙ ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΟ ΣΩΣΤΑ;

ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΠΑΛΙ

ΜΠΡΑΒΟ. ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!

ΠΩΣ ΘΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΗΜΑ ΣΕ 2 ΙΣΑ ΜΕΡΗ; ΠΩΣ ΘΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΗΜΑ ΣΕ 3 ΙΣΑ ΜΕΡΗ; ΠΩΣ ΘΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΗΜΑ ΣΕ 6 ΙΣΑ ΜΕΡΗ; ΠΩΣ ΘΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΗΜΑ ΣΕ 12 ΙΣΑ ΜΕΡΗ;

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΗΜΑ ΣΕ 2 ΙΣΑ ΜΕΡΗ; ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΗΜΑ ΣΕ 2 ΙΣΑ ΜΕΡΗ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ; ΤΑ ΔΥΟ ΚΙΤΡΙΝΑ ΜΕΡΗ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑ Η ΌΧΙ;ΙΣΑΌΧΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΕΡΗ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑ Η ΌΧΙ;ΙΣΑΌΧΙ

ΜΠΡΑΒΟ. ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!

ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΠΑΛΙ

ΧΩΡΙΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΗΜΑ ΣΕ 2 ΙΣΑ ΜΕΡΗ ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ 1 ΑΠΌ ΤΑ 2 ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΟΥΜΕ; ΠΟΣΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ; 2 ΠΟΣΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΗΡΑΜΕ; 1 ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ;

ΠΩΣ ΘΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΗΜΑ ΣΕ 3 ΙΣΑ ΜΕΡΗ; ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ 1 ΑΠΌ ΤΑ 3 ΙΣΑ ΜΕΡΗ. ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΟΥΜΕ; 3 1 ΣΕ ΠΟΣΑ ΜΕΡΗ ΧΩΡΙΣΑΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ; ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗΣ ΑΡΙΘΜΗΤΗΣ Κ Λ Α Σ Μ Α ΚΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΣΑ ΜΕΡΗ ΠΗΡΑΜΕ;

ΣΕ ΠΟΣΑ ΜΕΡΗ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΗΜΑ; ΠΟΣΑ ΒΑΦΤΗΚΑΝ ΚΙΤΡΙΝΑ; ΠΩΣ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΜΕ ΚΛΑΣΜΑ ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ; 1 3 ΠΟΣΑ ΒΑΦΤΗΚΑΝ ΚΟΚΚΙΝΑ; ΠΩΣ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΜΕ ΚΛΑΣΜΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ; 3 2

ΑΝ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΌΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΑΠΌ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΤΑ 2 3 ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ; ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗΣ; ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΗΤΗΣ;

ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΌΛΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑ; ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΣΕ 3 ΚΑΛΑΘΙΑ; ΠΟΣΑ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΛΑΘΙ; ΠΩΣ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΜΕ ΚΛΑΣΜΑ ΤΙ ΜΕΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΛΑΘΙ; 2 6ΠΟΣΑ ΗΤΑΝ ΌΛΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑ; ΠΟΣΑ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΚΆΘΕ ΚΑΛΑΘΙ;

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΕΙΣ ΠΡΑΣΙΝΑ ΤΟ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ; ΤΙ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ; ΤΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ; ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΚΛΑΣΜΑ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 1 3 Ο ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΜΑΓΙΚΗ ΛΕΞΗ. ΠΟΙΑ; ΜΟΙΡΑΣΕ ΣΕ ΤΙ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΤΑ ΦΥΛΛΑ; Ο ΑΡΙΘΜΗΤΗΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΜΙΑ ΜΑΓΙΚΗ ΛΕΞΗ. ΠΟΙΑ; ΠΑΡΕ ΠΟΣΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ – ΧΡΩΜΑΤΙΣΕΙΣ; ΠΟΣΑ ΦΥΛΛΑ ΕΙΧΑΜΕ; ΠΩΣ ΒΡΗΚΑΜΕ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 1 3 ΤΩΝ 6 ΦΥΛΛΩΝ;

Δημιουργία Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία