Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 10: e-marketing και τουρισμός Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διατροφή Ενότητα 17: Γάλα, γαλακτοκομικά προϊόντα και αβγά Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Advertisements

Μέρος Β’. 2 Η ΠΕ Τμήμα των Αναλυτικών Προγραμμάτων των Σχολείων.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Περιβαλλοντικό ζήτημα και οικολογικό κίνημα ΜΑΘΗΜΑ 6.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ T SWOT ANALYSIS Μάθημα: Πολεοδομική και Οικιστική Ανάπτυξη και Πολιτική.
1 Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Ελλάδα. 2 ΠΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σύνδεση περιβάλλοντος και εκπαίδευσης 1913…καθιερώνεται με νόμο η σύνδεση περιβάλλοντος και.
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ) Ενότητα 9 : Μέτρηση φαινολικών στο κρασί Δρ. Βασίλης Ντουρτόγλου Τμήμα Οινολογίας & Τεχνολογίας Ποτών Ανοικτά.
Αιματολογία ΙΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Μυελοϋπερπλαστικά νοσήματα (β΄μέρος) Αναστάσιος Κριεμπάρδης Τμήμα Ιατρικών εργαστηρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Ενζυμική Αποτρίχωση (Ε) Ενότητα 1: Εισαγωγή Κατερίνα Δηλαβέρη, Ειδικό Τεχνικό Εργαστηριακό Προσωπικό Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Αποκατάσταση Δυσλειτουργιών Σύγκλεισης Ενότητα 6: Αποκατάσταση σύγκλεισης με Κινητές Προσθέσεις Δρ. Παναγιώτα Τσόλκα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Οδοντικής.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά και Ηγεσία Ενότητα 6: Οι βάσεις της Ομαδικής Συμπεριφοράς Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 7: Βιταμίνες Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 4: Διεθνή Συστήματα Κρατήσεων (Global Distribution Systems,G.D.S.) Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια.
1 ΕΚΠΟΝΗΣΗ - ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.
Νοσηλευτική Ψυχικής Υγείας Νευρολογική Νοσηλευτική Ενότητα 2.2: Η εφαρμογή της αξίας του σεβασμού - της ελευθερίας - της δικαιοσύνης στην φροντίδα του.
Κοστολόγηση Ενότητα 2: Δομή επιχειρήσεων γραφικών τεχνών και χαρακτηριστικά σύγχρονων τεχνολογιών Δρ. Αναστάσιος Ε. Πολίτης, Αναπληρωτής Καθηγητής Τεχνολογία.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 10: Μεταβολισμός των θρεπτικών συστατικών Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 19: Είδη διαιτών Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
Τεχνικές μάλαξης (Θ) Ενότητα 11: Μάλαξη και ειδικές τεχνικές Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο.
Τεχνικές μάλαξης (Θ) Ενότητα 9: Μάλαξη στον αθλητισμό Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του.
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ) Ενότητα 09: Η Μακροχρόνια Φροντίδα Υγείας στην Ελλάδα: Το θεσμικό πλαίσιο Γιώργος Πιερράκος Τμήμα Διοίκησης.
Μάθημα: Οικονομική Του Περιβάλλοντος & Των Φυσικών Πόρων Διδάσκων: Dr. Ευτύχιος Σαρτζετάκης Δημήτρης Σακκουλίδης – Φωτεινή Σαμαρά Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ.
Βιοστατιστική (Θ) Ενότητα 6: Έλεγχοι υποθέσεων - Διαστήματα εμπιστοσύνης Δρ.Ευσταθία Παπαγεωργίου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά.
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 4: Θεματική Πρόσβαση: Προβληματισμοί και προσδιορισμός των εννοιών Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας.
Πρόσθετες Ύλες Ενότητα 6: Ουσίες ρύθμισης Οσμής - Γεύσης Αναστασία Κανέλλου, Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο.
Πρόσθετες Ύλες Ενότητα 2: Χρωστικές πρόσθετες ύλες τροφίμων Αναστασία Κανέλλου, Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το.
Κοινωνική Εργασία με Παιδιά και Εφήβους Ενότητα 5: Ψυχοκοινωνικές ανάγκες παιδιών μεταναστών Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Κοινωνικής.
Αξιολόγηση επενδύσεων Ενότητα 1: Απλός και σύνθετος τόκος και Εισαγωγή στο EXCEL Εργαστήριο 1 ης Εβδομάδας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
Εκτυπωτικά Υποστρώματα (Θ) Ενότητα 5.2: Yδατογράφημα Βασιλική Μπέλεση Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα Γραφιστικής Κατεύθυνση Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών Ανοικτά.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.6: Χορός και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Ενότητα 5 : Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ « Περιβαλλοντικά Προβλήματα & Δίκαιο» ΜΑΘΗΜΑ 9.
Εφαρμογές Στατιστικής στην Τεχνολογία Τροφίμων (Θ) Ενότητα 2: Πληθυσμός και δείγμα - Δειγματοληπτικές μέθοδοι και δειγματοληπτικό σφάλμα Δρ.Ευσταθία Παπαγεωργίου,
Διατροφή Ενότητα 19: Λίπη, έλαια, λαχανικά και πατάτες Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
Διαχείριση Έργων & Εργοταξίων Ενότητα 8β: Μηχανήματα τεχνικών έργων (ΜΤΕ) – Ανάλυση IΙΙ Βασίλειος Μούσας Τμήμα πολιτικών Μηχανικών ΤΕ και Μηχανικών Τοπογραφίας.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 2: Οι Λειτουργίες του Μάνατζμεντ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 4: Ο Ρόλος του Μάνατζερ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος.
Περιβαλλοντικές Επιδράσεις στην Αισθητική Ενότητα 5: Άλλες ουσίες από το περιβάλλον που έχουν βλαπτική επίδραση στο δέρμα και στην υγεία Δρ. Ευαγγελία.
Βελτιστοποίηση Ενεργειακών Συστημάτων Eργαστήριο Matlab Ενότητα 3: Πίνακες Μ. Σαμαράκου, Δ. Μητσούδης, Π. Πρεντάκης Τμήμα Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας.
Διατροφή Ενότητα 13: Yπέρβαρος / παχυσαρκία & απώλεια βάρους Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Ιατρικών Εργαστήρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Αιματολογία ΙΙΙ (Ε) Ενότητα 5: Αιμόσταση - Προαναλυτική φάση Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια.
Κοινωνική Εργασία στην υγεία και ψυχική υγεία Ενότητα 3: Ψυχιατρικός ιδρυματισμός και ιδρυματική κακοποίηση Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος Καθηγητής.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 1: Γιατί τρεφόμαστε Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το.
Κοινωνική Εργασία στην υγεία και ψυχική υγεία Ενότητα 13: Διασφάλιση – Βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών ψυχικής υγείας Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος.
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ) Ενότητα 4: Κατ’ οίκον Φροντίδα: Βασικές αρχές λειτουργίας Γιώργος Πιερράκος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Οδοντική μορφολογία Ενότητα 11: Πρώτος γομφίος κάτω γνάθου Αριστείδης Γαλιατσάτος DDs, Dr Dent. Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Οδοντικής Τεχνολογίας.
Ενόργανη Χημική Ανάλυση (Θ) Ενότητα 4: Εισαγωγή στις μεθόδους χρωματογραφίας Δρ. Αρχοντούλα Χατζηλαζάρου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ενόργανης Ανάλυσης και.
Κοινωνική Εργασία στην υγεία και ψυχική υγεία Ενότητα 2: Ο αποϊδρυματισμός και η ανάπτυξη της κοινοτικής φροντίδας Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος.
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 5: Συσκευασία καλλυντικών προϊόντων Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοσμητολογίας Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο Ενότητα 7: Εικαστικές παρεμβάσεις σπουδαστών σε χώρους μνήμης – β’ μέρος Φρύνη Μουζακίτου Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής,
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΑΕΙΦΟΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Α. Μαρτίνης.
Περιβαλλοντικές Επιδράσεις στην Αισθητική Ενότητα 8: Αισθητική αντιμετώπιση Δρ. Ευαγγελία Πρωτόπαπα, Καθηγήτρια Φαρμακοποιός - Αισθητικός Τμήμα Αισθητικής.
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος Ενότητα 17: Ραδιοσυχνότητες Ευθυμία Μικελάτου Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 11: Κλασικό Μακιγιάζ Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Προδιαγραφές Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 14: Διατροφικά συμπληρώματα Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία & Διδακτική της Πληροφορικής Ενότητα 4: Εποπτικά Μέσα & Νέες Τεχνολογίες Διδακτικές προσεγγίσεις στην Πληροφορική Κλειώ Σγουροπούλου.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E Ενότητα 3: Παραδείγματα και εφαρμογές συστημάτων Δήμος Πανταζής Dr, MSc, Αγρ.Τοπ.Μηχ.
Νομοθεσία /Δεοντολογία Νοσηλευτικού Επαγγέλματος Ενότητα 10: Νοσηλευτική Νομοθεσία Ευγενία Βλάχου, Ελένη Ευαγγέλου Τμήμα Νοσηλευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Αξιολόγηση επενδύσεων Ενότητα 10: leasing Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons.
Διασφάλιση ποιότητας Ενότητα 1: Γενικές αρχές Ιωάννης Τσάκνης, Καθηγητής Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 1: Αρχαίο αιγυπτιακό μακιγιάζ Ευθυμία Μικελάτου Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά και Ηγεσία Ενότητα 11: Οργανωσιακή αλλαγή Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 4: Τουρισμός και «ηλεκτρονικό επιχειρείν» Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας.
Κοινωνική Εργασία με Παιδιά και Εφήβους Ενότητα 11: Παιδική κακοποίηση Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά.
Ενζυμική Αποτρίχωση (Θ) Ενότητα 4: Απαραίτητες προϋποθέσεις για τη μόνιμη αποτρίχωση Δρ. Ευαγγελία Πρωτόπαπα, Καθηγήτρια Φαρμακοποιός - Αισθητικός Τμήμα.
Ανάγκες των ασθενών Φυσικές ανάγκες
Συνείδηση Επίπεδα Προϋποθέσεις καλής λειτουργίας Διαταραχές.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 10: e-marketing και τουρισμός Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων/Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

e-marketing Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (internet marketing) αναφέρεται και ως online marketing ή e-marketing, είναι το μάρκετινγκ των προϊόντων ή υπηρεσιών διαμέσου του Internet. Το e-marketing απαιτεί όπως και το παραδοσιακό μάρκετινγκ ένα συμπαγές σχέδιο μάρκετινγκ με στρατηγικές βασισμένες τόσο στην έρευνα όσο και στην κοινή λογική. Οι βασικότεροι στόχοι του e-marketing θα πρέπει να αφορούν τη χρήση των εργαλείων αυτού για καλύτερη προώθηση και προβολή του τουριστικού προορισμού ή της ξενοδοχειακής επιχείρησης και τη γνώση για αποτελεσματική χρήση αυτών ώστε να αποδώσουν κέρδη στην επιχείρηση ή τον οργανισμό. 1

Διαφορές μεταξύ παραδοσιακού και ηλεκτρονικού μάρκετινγκ 1/2 Έρευνα αγοράς. Το πρώτο χρησιμοποιεί πρωτογενείς έρευνες για τη συλλογή στοιχείων των καταναλωτών και ανταγωνιστών κάθε αγοράς ή δευτερογενή στοιχεία από εταιρείες ερευνών, ενώ το δεύτερο χρησιμοποιεί ερωτηματολόγια και έρευνα διαθέσεων καταναλωτών μέσω του διαδικτύου με τη βοήθεια των πελατών, διαλογικότητα και έγκαιρη ενημέρωση. Τμηματοποίηση αγοράς. Το παραδοσιακό διακρίνει σε επιμέρους τμήματα βάσει δημογραφικών και ψυχογραφικών χαρακτηριστικών των υπαρχόντων ή πιθανών πελατών και μεταχειρίζεται ίδια καταναλωτές με παρόμοιο προφίλ, ενώ το ηλεκτρονικό χρησιμοποιεί δεδομένα τρέχουσας συμπεριφοράς καταναλωτών και διακρίνει βάσει στατιστικών μεθόδων το δυναμικό και την αξία κάθε ατόμου. 2

Διαφορές μεταξύ παραδοσιακού και ηλεκτρονικού μάρκετινγκ 2/2 Πολιτική προϊόντων. Στο παραδοσιακό η ανάπτυξη των προϊόντων βασίζεται στην τεχνολογία και το σύστημα παραγωγής της επιχείρησης, στην καλύτερη περίπτωση γίνεται δοκιμή του προϊόντος και μετά εισαγωγή του στην αγορά, ενώ στο ηλεκτρονικό η ανάπτυξη των προϊόντων γίνεται βάσει των επιταγών του καταναλωτή, αμφίδρομη, αλληλεπιδραστική επικοινωνία για την εισαγωγή νέων προϊόντων και την τροποποίηση παλαιών. Έλεγχος μάρκετινγκ. Το πρώτο επικεντρώνεται στην παρακολούθηση μεριδίου της αγοράς, πωλήσεων και κέρδους, ενώ το δεύτερο επικεντρώνεται στη διατήρηση πελατών, απόκτηση νέων πελατών, βάση δεδομένων για την παρακολούθηση της αξίας του κάθε πελάτη και δυναμικός έλεγχος. 3

Διακρίσεις Διαδικτυακού Μάρκετινγκ Άμεσο και έμμεσο μάρκετινγκ Πλήρες και μερικό μάρκετινγκ Παγκόσμιο και τοπικό μάρκετινγκ 4

Πλεονεκτήματα Διαδικτυακού Μάρκετινγκ 1/3 Άμεση επικοινωνία με τους πελάτες. Με ελκυστικές και καλά δομημένες παρουσιάσεις των προϊόντων, υπηρεσιών και των εφαρμογών τους, δίνεται μια ολοκληρωμένη εικόνα στους πελάτες, με αποτέλεσμα τη μείωση του κύκλου των πωλήσεων και τη μείωση του κόστους ενημέρωσης και επικοινωνίας. Δίνεται η δυνατότητα σε κάθε μεγέθους επιχείρηση να απευθυνθεί στην παγκόσμια αγορά, μια αγορά εκατομμυρίων καταναλωτών. Δυνατότητα μετρήσεων αποτελεσματικότητας και διεξαγωγής ερευνών (βαθμός ικανοποίησης των πελατών από συγκεκριμένο προϊόν, τα επιθυμητά χαρακτηριστικά ενός νέου προϊόντος κ.α.). 5

Πλεονεκτήματα Διαδικτυακού Μάρκετινγκ 2/3 Αναβάθμιση του σέρβις στον πελάτη και μείωση του κόστους υποστήριξης. Online και just in time εξυπηρέτηση πελατών. Δυνατότητα εφαρμογής του Relationship marketing. Αύξηση της αφοσίωσης του πελάτη και αναβάθμιση της επικοινωνίας επιχείρησης-καταναλωτή. Ευελιξία προσαρμογής της επιχείρησης στις αλλαγές της αγοράς (αλλαγή τιμών, καθορισμός βραχυχρόνιων προσφορών, δοκιμές προϊόντων κ.ά.). Η ενημέρωση των στοιχείων σε μια ηλεκτρονική σελίδα είναι εύκολη και ταχύτατη, λόγω της φύσης του μέσου. Ενώ για να ενημερώσει έναν έντυπο κατάλογο και να τον διανείμει, το κόστος και ο χρόνος είναι σαφώς μεγαλύτερα. 6

Πλεονεκτήματα Διαδικτυακού Μάρκετινγκ 3/3 Online παράδοση πληροφοριακού υλικού και άλλων προϊόντων (π.χ. λογισμικού, ηλεκτρονικών εφημερίδων κ.ά.). Online συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις. Το δίκτυο διανομής, οι μεσάζοντες, οι αντιπρόσωποι, οι πωλητές μπορούν να επικοινωνούν καθημερινά και να ζητούν πληροφορίες για προϊόντα. Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τους προμηθευτές. Δυνατότητα άμεσης παρακολούθησης των ανταγωνιστικών προϊόντων. Χαμηλότερο κόστος προϊόντος και μικρότερος χρόνος παράδοσης. 7

Μειονεκτήματα Διαδικτυακού Μάρκετινγκ 1/2 Στα περισσότερα προϊόντα, ειδικότερα αυτά με υλική υπόσταση, η συναλλαγή ολοκληρώνεται με τη φυσική παράδοση του προϊόντος με τις κλασικές μεθόδους του ταχυδρομείου ή των ιδιωτικών εταιρειών διανομής εμπορευμάτων. Η έλλειψη κάποιου κεντρικού συντονισμού και ευρετηρίου που να εγγυάται την ταχύτητα, την αξιοπιστία και την διαθεσιμότητα του δικτύου(device certification). To Internet δεν διαθέτει κάποιο κεντρικό σύστημα ταξινόμησης και ελέγχου και η οργάνωση στις μηχανές αναζήτησης δεν διευκολύνει πάντα τον εντοπισμό των πληροφοριών που επιθυμεί ο χρήστης. 8

Μειονεκτήματα Διαδικτυακού Μάρκετινγκ 2/2 Η ηλεκτρονική παρουσία απαιτεί τη συνεχή φροντίδα για τη διατήρηση της ελκυστικότητας και την συγκέντρωση του ενδιαφέροντος των χρηστών, ώστε να την επιλέξουν. Η μεγάλη ευκολία πρόσβασης και επομένως η μικρή δυνατότητα ασφάλειας, όσον αφορά την πληροφορία, αλλά και ασφάλεια στις οικονομικές συναλλαγές. Λόγω αυτής της σοβαρότατης έλλειψης ασφαλείας, συνήθως οι χρήστες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για μια απλή περιήγηση για να πάρουν πληροφορίες, και όχι για την πραγματοποίηση αγοράς προϊόντος. (Αρσένης Πασχόπουλος, Παναγιώτης Σκαλτσάς, 2006) 9

Netiquette 1/2 Η δεοντολογία η οποία οριοθετεί τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνει κάποιος στο Internet και εν τέλει συμβάλει στην εύρυθμη λειτουργία του κυβερνοχώρου ονομάζεται Netiquette. 10

Netiquette 2/2 Σύντομα και σαφή μηνύματα Αποφυγή αποστολής μεγάλων αρχείων Αποστολή μόνο ενυπόγραφων s Προσαρμογή των μηνυμάτων στο χαρακτήρα και το «στιλ» του παραλήπτη ή της ομάδας στην οποία απευθύνεται Σεβασμός στο copyright Αποφυγή του spamming (μαζική αποστολή μηνυμάτων για προβολή) Προστασία προσωπικών δεδομένων Γρήγορη ανταπόκριση στην εισερχόμενη αλληλογραφία Ευγένεια και διακριτικότητα στις συναναστροφές online (go-online.gr, Marketing στο Διαδίκτυο: Απλοί τρόποι να προσελκύσετε επισκέπτες στο site σας, 2004) 11

Είδη Μάρκετινγκ 1/2 Μάρκετινγκ διασύνδεσης (Affiliate Marketing) o Παραπομπές με banner. o Pop-up windows o Κατάστημα μες στο κατάστημα (shop-in-shop) o Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Επιδημικό (Viral) Μάρκετινγκ One-to-One Marketing Marketing Social Media: Το καινούργιο εκπληκτικό εργαλείο του Μάρκετινγκ 12

Είδη Μάρκετινγκ 2/2 Blogs o Τουριστικό Blog Marketing o Ταξιδιωτικό blog : περιεχόμενα και στρατηγικές Τα ταξιδιωτικά blogs επιδρούν στις 5 βασικές λειτουργίες του marketing. Επικοινωνία Προώθηση Διανομή του προϊόντος Διαχείριση Έρευνα 13

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Βασιλική Κατσώνη Βασιλική Κατσώνη. «Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e- tourism) (Θ). Ενότητα 10: e-marketing και τουρισμός». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.ocp.teiath.gr

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί και δοθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain διαθέσιμο ως κοινό κτήμα Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. χωρίς σήμανσηΣυνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων  το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.