ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Από τον Ηλία Μπουρδούκη Μηχανολόγο τ.ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

μακέτα: ομοίωμα ενός τεχνολογικού αντικειμένου σε μικρότερο μέγεθος.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Η κατανόηση των συστηµάτων επικοινωνιών.
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΜΠΟΤ.
Τεχνολογικές Ενότητες
‘Εξυπνο Σπίτι 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Χίου τάξη B’ ΗΛ/ΓΩΝ & ΗΛ/ΚΩΝ
ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ ΣΕ ΣΕΙΡΑ
Ξύλο Μέταλλο Πλαστικό Ύφασμα Χαρτί Πηλός Γύψος κά Επιλογή υλικών.
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΗΧΟ & ΕΙΚΟΝΑ
Ε.Κ.Φ.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
Η λειτουργία της ανεμογεννήτριας
ΕΠΑ.Σ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΕΡΓΑΛΕΙΟΜΗΧΑΝΩΝ C.N.C
1 ο ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ Α’ ΤΑΞΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ HYDROBOT
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
ΕΝΕΡΓΕΙΑ-ΙΣΧΥΣ.
Ο εναλλακτήρας και η αρχή λειτουργίας του
ΧΡΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΜΕΤΡΗΣΗΣ
Επιμέλεια παρουσίασης: Κυρισκόζογλου Ουρανία
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑΣ Ι
Η ΙΣΧΥΣ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Επιμέλεια: Δημ. Ραπτάκης - Μηχανολόγος ΠΕ12 ΤΕΕ Ψαχνών
ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ
A ΟΜΑΔΑ ΕΝΑΛΑΚΤΕΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΑ
τεε αυτοματισμοι ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ (Διδασκαλία & Εργαστήριο)
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Εργαστήριο
1 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16) Συστήματα επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Παραδείγματα: 1.Τηλέγραφος 2.Τηλέφωνο 3.Τηλεόραση 4.Ραδιόφωνο.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (Α.Π.Ε.)
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (Α.Π.Ε.)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΣΕΩΝ
Εισαγωγή στα Ηλεκτρονικά
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ … Αλεξίου Δημήτρης Αντωνόπουλος Σπύρος.
Η Συνολική Τάση εξ’ επαγωγής (Ηλεκτρεγερτική Δύναμη) του συνόλου των τυλιγμάτων μιας μηχανής συνεχούς ρεύματος ισούται με: C – Μια σταθερά διαφορετική.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ #1
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΕΠΑΓΩΓΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ 1.Αναρτώμενο πλαίσιο με γαλβανόμετρο 2.Πείραμα Oersted με πλαίσιο 3.Ηλεκτρική γεννήτρια – Παλμογράφος 4.Ηλεκτρικός κινητήρας.
Γεννήτρια συνεχούς ρεύματος Σ.Ρ. 100 V, 10 kW, διέγερσης σειράς, έχει αντίσταση τυμπάνου ίση με R α = 0,1 Ω και αντίσταση πεδίου ίση με R f = 0,05 Ω. Η.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
ΑΝΑΛΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ Σ.Ρ. Πέτρος Μανουσαρίδης Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
Ξεκίνημα ηλεκτροκινητήρα με σύστημα Αστερο-Τριγώνου (Υ-Δ) για εκκίνηση
ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Μαρία ΤΣΑΚΙΡΗ, 2ο ΤΕΕ Ευόσμου
Χρήση πολύμετρων – Πειραματική επαλήθευση των κανόνων του Kirchhoff
Επιμορφωτική Συνάντηση
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ΑΠΕ 2016
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
(α) δίνει τον ορισμό του PLC (β) αναφέρει τις εφαρμογές του PLC.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1 ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
Πρόγραμμα ΔΑΙΔΑΛΟΣ ο ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ
Ηλεκτρικές Μηχανές Κωνσταντίνος Γεωργάκας.
Εκτροπή μαγνητικής βελόνας Κατασκευή ηλεκτρομαγνήτη
Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΩΜ.
ΦΟΡΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Έλεγχος Ηλεκτρικών Μηχανών με την χρήση διακοπτικών κυκλωμάτων DC/DC
Πρακτικές δραστηριότητες
Ηλεκτρολογικό Εργαστήριο και Αυτοματισμοί
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Κατασκευή μακέτας φωτοβολταϊκά - ανεμογεννήτριες
Εξαιρετικά πειράματα με απλές και φθηνές ιδιοκατασκευές
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Από τον Ηλία Μπουρδούκη Μηχανολόγο τ.ε.

Σκοπός του μαθήματος της Τεχνολογίας στην Α΄ Λυκείου, όπως προκύπτει από το αναλυτικό πρόγραμμα, είναι οι μαθητές να αποκτήσουν εξοικείωση με την κατάκτηση της γνώσης (επιστημονικής και χρηστικής) μέσα από την πειραματική ή περιγραφική έρευνα. Σκοπός του μαθήματος της Τεχνολογίας στην Α΄ Λυκείου, όπως προκύπτει από το αναλυτικό πρόγραμμα, είναι οι μαθητές να αποκτήσουν εξοικείωση με την κατάκτηση της γνώσης (επιστημονικής και χρηστικής) μέσα από την πειραματική ή περιγραφική έρευνα. Προς αυτή την κατεύθυνση μπορούν να βοηθήσουν πειραματικές διατάξεις, των οποίων δεν θα ενδιαφέρει τόσο η εσωτερική λειτουργία Προς αυτή την κατεύθυνση μπορούν να βοηθήσουν πειραματικές διατάξεις, των οποίων δεν θα ενδιαφέρει τόσο η εσωτερική λειτουργία αλλά η σχέση των μεταβλητών (ανεξάρτητων, εξαρτημένων) και η συνάρτηση που συνδέει αυτές. αλλά η σχέση των μεταβλητών (ανεξάρτητων, εξαρτημένων) και η συνάρτηση που συνδέει αυτές.

Η σύνθεση των πειραματικών διατάξεων από τους ίδιους τους μαθητές σε πολλές περιπτώσεις καθώς και διατάξεις, οι οποίες προσομοιώνουν τομείς τεχνολογίας οι οποίοι δημιουργούν νέα δεδομένα στην παραγωγή και στην κοινωνία, θα πρέπει να είναι αυτή που θα θεωρείται ως η καλύτερη λύση. Η σύνθεση των πειραματικών διατάξεων από τους ίδιους τους μαθητές σε πολλές περιπτώσεις καθώς και διατάξεις, οι οποίες προσομοιώνουν τομείς τεχνολογίας οι οποίοι δημιουργούν νέα δεδομένα στην παραγωγή και στην κοινωνία, θα πρέπει να είναι αυτή που θα θεωρείται ως η καλύτερη λύση. Με βάση την εμπειρία που έχω από την διδασκαλία του μαθήματος της τεχνολογίας στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο, επιχειρώ να κάνω μια προσέγγιση για το ποιος μπορεί να είναι ο εξοπλισμός του εργαστηρίου της τεχνολογίας στο Ενιαίο Λύκειο. Με βάση την εμπειρία που έχω από την διδασκαλία του μαθήματος της τεχνολογίας στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο, επιχειρώ να κάνω μια προσέγγιση για το ποιος μπορεί να είναι ο εξοπλισμός του εργαστηρίου της τεχνολογίας στο Ενιαίο Λύκειο.

Πειραματική απόδειξη του νόμου του Ohm Μεταβλητή αντίσταση

Ανεξάρτητες μεταβλητές Τάση V Τάση V Ένταση I Ένταση I Αντίσταση R Αντίσταση R Εξαρτημένες μεταβλητές Τάση V Τάση V Ένταση I Ένταση I Αντίσταση R Αντίσταση R

Μεταβλητη Αντισταση (ροοστάτης 0-50ohm) Πηγή συνεχούς Ρεύματος,μεταβλητής τάσης 0-30 Volts Α V + - Ηλεκτρολογικό σχέδιο διάταξης

Όρια Έρευνας Συνεχές ρεύμα (DC) Συνεχές ρεύμα (DC) Τάση 0-30 volts Τάση 0-30 volts Μεταβλητή αντίσταση 0-50 ohm Μεταβλητή αντίσταση 0-50 ohm

I=U/R Ισχύει; I=U/R Ισχύει;

ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ I=V/R

ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ

W=I*V W=I*V ισχύει; ισχύει;

ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ (I=V/R, W=I*V)

ΤΙΜΕΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ

Με παρόμοιο τρόπο γίνονται οι πειραματικές Με παρόμοιο τρόπο γίνονται οι πειραματικές εφαρμογές και με τις διατάξεις που θα ακολουθήσουν. εφαρμογές και με τις διατάξεις που θα ακολουθήσουν.

ΔΙΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ Λαμπάκι Περιστρεφόμεν η βάση

~ R Α V Προβολέας 200Watt Φωτοβολταϊκό στοιχείο Dimmer 220 Volts ~ R Α V Προβολέας 200Watt Φωτοβολταϊκό στοιχείο Dimmer

Ανεξάρτητες μεταβλητές Ένταση φωτός Ένταση φωτός Απόσταση μεταξύ πηγής φωτός και φωτοβολταϊκού στοιχείου Απόσταση μεταξύ πηγής φωτός και φωτοβολταϊκού στοιχείου Γωνία περιστροφής Γωνία περιστροφής στοιχείου στοιχείου Εξαρτημένη μεταβλητή Η ισχύς που αναπτύσσεται Η ισχύς που αναπτύσσεται στο κύκλωμα που τροφοδοτεί το φωτοβολταϊκό στοιχείο στο κύκλωμα που τροφοδοτεί το φωτοβολταϊκό στοιχείο

Ανεμογεννήτρια DC Δυνατότητα περιστροφής

Ανεξάρτητες μεταβλητές Στροφές ανεμιστήρα Στροφές ανεμιστήρα Απόσταση μεταξύ Απόσταση μεταξύ ανεμιστήρα και ανεμιστήρα και ανεμογεννήτριας ανεμογεννήτριας Γωνία περιστροφής Γωνία περιστροφής της ανεμογεννήτριας της ανεμογεννήτριας Εξαρτημένη μεταβλητή Εξαρτημένη μεταβλητή Ισχύς που αναπτύσσεται στο κύκλωμα που τροφοδοτεί η ανεμογεννήτρια Ισχύς που αναπτύσσεται στο κύκλωμα που τροφοδοτεί η ανεμογεννήτρια

Βαθμός απόδοσης: ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΟΥ ΖΕΥΓΟΥΣ Ηλεκτρογεννήτρια Ηλεκτροκινητήρας

Βαθμός απόδοσης = ισχύς που παίρνουμε από την γεννήτρια/ ισχύς που δίνουμε στον κινητήρα Ανεξάρτητη μεταβλητή Ισχύς που δίνουμε στον κινητήρα Ισχύς που δίνουμε στον κινητήρα Εξαρτημένη μεταβλητή Ισχύς που παίρνουμε από την γεννήτρια Ισχύς που παίρνουμε από την γεννήτρια

Μέτρηση αντιστοιχίας ηλεκτρικής ενέργειας-θερμότητας (Πρώτο θερμοδυναμικό αξίωμα)

Ανεξάρτητη μεταβλητή Ενέργεια που δίνει Ενέργεια που δίνει ο συσσωρευτής ο συσσωρευτής Όγκος νερού Όγκος νερού Εξαρτημένη μεταβλητή Εξαρτημένη μεταβλητή Θερμότητα που αναπτύσσεται στο νερό Θερμότητα που αναπτύσσεται στο νερό

Μετάγγιση υγρών με φυγοκεντρική αντλία 20W

Ανεξάρτητη μεταβλητή Η ισχύς που αναπτύσσεται στην αντλία Η ισχύς που αναπτύσσεται στην αντλία Μανομετρικό ύψος Μανομετρικό ύψος Εξαρτημένη μεταβλητή Ό όγκος του νερού που μεταγγίζεται σε συγκεκριμένο χρόνο Ό όγκος του νερού που μεταγγίζεται σε συγκεκριμένο χρόνο

Διάταξη μετατροπής της ηλιακής ενέργειας σε ηλεκτρική (με φωτοβολταϊκά στοιχεία)

Ανεξάρτητες μεταβλητές Ένταση φωτός Ένταση φωτός Προσανατολισμός Προσανατολισμός στοιχείου στοιχείου Μέγεθος στοιχείου Μέγεθος στοιχείου Εξαρτημένη μεταβλητή Η ισχύς που αναπτύσσεται στις συσκευές που συνοδεύουν την διάταξη και τροφοδοτεί φωτοβολταϊκό στοιχείο Η ισχύς που αναπτύσσεται στις συσκευές που συνοδεύουν την διάταξη και τροφοδοτεί φωτοβολταϊκό στοιχείο

ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ

Το σύστημα προγραμματίζεται με Η/Υ Ανεξάρτητες μεταβλητές Πλήθος προγραμμάτων Πλήθος προγραμμάτων Εξαρτημένες μεταβλητές Πλήθος κινήσεων και λειτουργιών Πλήθος κινήσεων και λειτουργιών

Ρομπότ

Το σύστημα προγραμματίζεται με Η/Υ Ανεξάρτητες μεταβλητές Πλήθος προγραμμάτων Πλήθος προγραμμάτων Εξαρτημένες μεταβλητές Πλήθος κινήσεων του βραχίονα,η αρπάγη έχει την δυνατότητα να μεταφέρει αντικείμενα Πλήθος κινήσεων του βραχίονα,η αρπάγη έχει την δυνατότητα να μεταφέρει αντικείμενα

Αυτοματοποιημένη αποθήκευση

ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΙΟΛΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΑΣ

Ανεξάρτητες μεταβλητές Ένταση αέρα Ένταση αέρα Κατεύθυνση αέρα (γωνία πρόσπτωσης) Κατεύθυνση αέρα (γωνία πρόσπτωσης) Εξαρτημένη μεταβλητή Η ισχύς που αναπτύσσεται από την λειτουργία της ανεμογεννήτριας Η ισχύς που αναπτύσσεται από την λειτουργία της ανεμογεννήτριας (τροφοδοτεί εναλλάξει (τροφοδοτεί εναλλάξει δύο-τρεις μικροσυσκευές) δύο-τρεις μικροσυσκευές)

ΔΙΑΤΑΞΗ ΥΔΡΟΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ηλεκτρογεννή τρια Υδροστρόβιλος m ampers volts Στροφές/λεπτό

Ανεξάρτητη μεταβλητή Ταχύτητα Ταχύτητα υδροστροβίλου υδροστροβίλου Εξαρτημένη μεταβλητή Η ισχύς που αναπτύσσεται από την λειτουργία της ηλεκτρογεννήτριας Η ισχύς που αναπτύσσεται από την λειτουργία της ηλεκτρογεννήτριας (τροφοδοτεί εναλλάξ (τροφοδοτεί εναλλάξ δύο-τρεις μικροσυσκευές) δύο-τρεις μικροσυσκευές)

Προγραμματιζόμενος λογικός ελεγκτής (P.L.C.)

Το σύστημα προγραμματίζεται με Η/Υ και έχει εφαρμογή στην βιομηχανία και στην σύγχρονη κατοικία. Ανεξάρτητες μεταβλητές Αισθητήρες π.χ. θερμοκρασίας, φωτός, μαγνητικών επαφών Αισθητήρες π.χ. θερμοκρασίας, φωτός, μαγνητικών επαφών Εξαρτημένες μεταβλητές Έλεγχος πόρτας, πυροσβεστικού συστήματος, περιστροφής κινητήρα, κλπ

Εκπαιδευτικό σύστημα ασύρματης επικοινωνίας (ΑΜ ) Πομπός Δέκτης

Διάταξη μετάδοσης πληροφορίας με οπτική ΙΝΑ

Έλεγχος επεξεργασίας

Προγραμματισμένη μεταφορική ταινία

Διάταξη κατεργασίας αριθμητικού ελέγχου (C.N.C) ΦΡΕΖΑ

Ήλιος νερό θέρμανση Εναλλάκτης θερμότητας

ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ Τηλεόραση έγχρωμη ( όχι μικρότερη των 28ιντσών) Τηλεόραση έγχρωμη ( όχι μικρότερη των 28ιντσών) DVD player DVD player Προσωπικός Ηλεκτρονικός Υπολογιστής Προσωπικός Ηλεκτρονικός Υπολογιστής Pentium IV 3GHz ή ανώτερος κατάλληλος για εφαρμογές multimedia,με σύνδεση στο internet. Pentium IV 3GHz ή ανώτερος κατάλληλος για εφαρμογές multimedia,με σύνδεση στο internet. Λογισμικό πακέτο για τεχνικό σχέδιο (CAD) Λογισμικό πακέτο για τεχνικό σχέδιο (CAD) Εκτυπωτής inkjet έγχρωμος Εκτυπωτής inkjet έγχρωμος Φωτοτυπικό μηχάνημα (μικρού μεγέθους) ή Φωτοτυπικό μηχάνημα (μικρού μεγέθους) ή πολυμηχάνημα πολυμηχάνημα

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΘΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ Σιδηροπρίονα Σιδηροπρίονα Μέγγενες μηχανουργικές Μέγγενες μηχανουργικές Σφικτήρες Σφικτήρες Χαράκτες (σημαδευτήρια) Χαράκτες (σημαδευτήρια) Σειρά τρυπάνια 1-10 mm Σειρά τρυπάνια 1-10 mm Σφυριά μεταλλικά Σφυριά μεταλλικά Ματσόλες Ματσόλες Κόφτες ηλεκτρολόγου Κόφτες ηλεκτρολόγου Παχύμετρο 1/10 Παχύμετρο 1/10

Πόντες Πόντες Μεταλλοψάλιδα Μεταλλοψάλιδα Ηλεκτρικό χειροδράπανο Ηλεκτρικό χειροδράπανο Δράπανο με βάση Δράπανο με βάση Πλάκα εφαρμογής από χάλυβα 30*30 Πλάκα εφαρμογής από χάλυβα 30*30 Λίμες μετάλλου Λίμες μετάλλου Λίμες ξύλου Λίμες ξύλου Σωληνοκόφτη χαλκού Σωληνοκόφτη χαλκού Ηλεκτρικό κολλητήρι για ηλεκτρονικά Ηλεκτρικό κολλητήρι για ηλεκτρονικά Καμινέτο υγραερίου Καμινέτο υγραερίου Πριτσιναδόρος Πριτσιναδόρος Ορθές γωνιές Ορθές γωνιές

Χειροπρίονα ξύλου Χειροπρίονα ξύλου Ηλεκτρική σέγα επιτραπέζια Ηλεκτρική σέγα επιτραπέζια Ξυλουργικές μέγγγενες Ξυλουργικές μέγγγενες Δοκιμαστικό κατσαβίδι Δοκιμαστικό κατσαβίδι Απογυμνωτής καλωδίων Απογυμνωτής καλωδίων Πένσα ηλεκτρολόγου μονωμένη Πένσα ηλεκτρολόγου μονωμένη Σειρά από κλειδιά πολύγωνα –γερμανικά Σειρά από κλειδιά πολύγωνα –γερμανικά Μπαλαντέζα 20m Μπαλαντέζα 20m Φαλτσέτες Φαλτσέτες Ψαλίδι κοινό για κόψιμο χαρτιών Ψαλίδι κοινό για κόψιμο χαρτιών Σειρά από κλειδιά καρυδάκια 6-22mm Σειρά από κλειδιά καρυδάκια 6-22mm Πένσες Πένσες

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Μικροσκόπιο Μικροσκόπιο Στερεοσκόπιο Στερεοσκόπιο Παλμογράφος Παλμογράφος Ζυγός εργαστηριακός ηλεκτρονικός Ζυγός εργαστηριακός ηλεκτρονικός Πυξίδα Πυξίδα Βαρόμετρο Βαρόμετρο Φωτόμετρο Φωτόμετρο Υγρόμετρο Υγρόμετρο

Θερμόμετρα αέρος Θερμόμετρα αέρος Θερμόμετρα υγρών Θερμόμετρα υγρών Θερμόμετρα εδάφους Θερμόμετρα εδάφους Ανεμόμετρο Ανεμόμετρο Πυκνόμετρα Πυκνόμετρα Αραιόμετρα Αραιόμετρα Συσκευή απόσταξης νερού Συσκευή απόσταξης νερού Βολτόμετρα,ωμόμετρα,αμπερόμετρα Βολτόμετρα,ωμόμετρα,αμπερόμετρα Πολύμετρα Πολύμετρα Ογκομετρικά δοχεία Ογκομετρικά δοχεία Πεχάμετρο Πεχάμετρο

Διάταξη καταπόνησης σε εφελκυσμό Διάταξη καταπόνησης σε εφελκυσμό Διάταξη μέτρησης σκληρότητας μετάλλων Διάταξη μέτρησης σκληρότητας μετάλλων Πιεσόμετρο αρτηριακής πίεσης Πιεσόμετρο αρτηριακής πίεσης

Πάγκος παροχής ηλεκτρικής ενέργειας

Πάγκος γενικής χρήσης

Ο εξοπλισμός που υπάρχει σήμερα Ο εξοπλισμός που υπάρχει σήμερα στο εργαστήριο Φυσικής του Λυκείου, είναι κατάλληλος (σε ένα μεγάλο ποσοστό) και για το μάθημα της Τεχνολογίας. Μια άμεση λύση θα μπορούσε να Μια άμεση λύση θα μπορούσε να είναι η παραχώρηση του εργαστηρίου Φυσικής και για το μάθημα της Τεχνολογίας

ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Από τον Ηλία Μπουρδούκη Μηχανολόγο τ.ε.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! ΤΕΛΟΣ