Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

(READ – WRITE) ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (INTEGER,REAL,CHAR)
Κεφάλαιο Τμηματικός προγραμματισμός
Προγραμματισμός Ι (αποφύγετέ τον!) 3) Διακοπτόμενος βρόχος: (αποφύγετέ τον!) float energy;......while(TRUE){drink_water(); if(energy
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Εισαγωγή στους Η/Υ Πίνακες.
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
Αναδρομη και static Γραψετε την συναρτηση sequence_size που διαβαζει μια απροσδιοριστου μεγεθους σειρας και υπολογιζει και τυπωνει το μεγεθος της. int.
Ενότητα Η Δομή Επανάληψης
Προγραμματισμός Ι Προτάσεις επανάληψης - γενικά επαναλαμβάνουν ένα μπλοκ προτάσεωνΟι προτάσεις επανάληψης επαναλαμβάνουν ένα μπλοκ προτάσεων είτε για όσες.
Ασκήσεις.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 7. 2 Στόχοι μαθήματος Δημιουργία συναρτήσεων από το χρήστη Δομή προγράμματος με συναρτήσεις Συναρτήσεις και παράμετροι.
ΒΡΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑ 5. ΒΡΟΧΟΙΒΡΟΧΟΙ Ο Βρόχος (loop) αποτελείται από προτάσεις επανάληψης. Οι προτάσεις επανάληψης είναι οι προτάσεις που επαναλαμβάνουν ένα.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 5. 2 Στόχοι μαθήματος Πίνακες 2 διαστάσεων.
Eντολες Επαναληψης - Βροχοι (repetition and loops)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (μΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ - ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
Σχεδίαση Αλγορίθμων. Διεργασίες (1/2) Μία διεργασία αλληλεπιδρά με το περιβάλλον της δεχόμενη είσοδο και παράγοντας έξοδο.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Eντολες Επαναληψης - Βροχοι (repetition and loops)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Επανάληψη.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
2/28/00epl-1311 Παραδειγματα Aλγοριθμων Αριθμος λεξεων που διαβαστηκαν απο εισοδο Εκτυπωση περιφερειας τετραγωνων με * Υπολογισμος exp(x,n) = 1 + x/1!
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Βασικά στοιχεία της Java
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
{ Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο Γιάννης Νικολουδάκης.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΣΚΗΣΕΙΣ – Δομή Ακολουθίας 7 – Βασικά στοιχεία Προγραμματισμού.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ «Εισαγωγή στον οντοκεντρικό προγραμματισμό (βασική εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας)» Ρουσσάκης Ιωάννης, ΤΕΙ Κρήτης,
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014: Κώστας Στάμος)
Πολυδιάστατοι Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
Δημιουργοί ΝΑΤΣΙΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΟΣΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Βρόχος Do … Loop Σκοπός Μαθήματος Χρήση Do… Loop για την εκτέλεση μιας ομάδας εντολών μέχρι να εκπληρωθεί μια συγκεκριμένη συνθήκη. Αθήνα, 2015.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι
Βρόχος Do … Loop Σκοπός Μαθήματος Χρήση Do… Loop για την εκτέλεση μιας ομάδας εντολών μέχρι να εκπληρωθεί μια συγκεκριμένη συνθήκη.
Πίνακες και αλφαριθμητικά
Εφαρμογές Υπολογιστών
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝ συνθήκη_ισχύει ΤΟΤΕ εντολές ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Μοντελοποίηση υπολογισμού
Ενισχυτική διδασκαλία
Βελτιστοποίηση εικόνας
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η εντολή if if ( παράσταση) εντολή επόμενη εντολή.
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
for (παράσταση_1; παράσταση_2; παράσταση_3)
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Δομές διακλάδωσης, επαναλήψεις, μέθοδοι
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (Functions)
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
Άσκηση 1: Μετατροπή Θερμοκρασίας
Επανάληψη.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
ΣΤΟΙΒΑ.
Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Σύνθετες λογικές εκφράσεις
Δομή Επιλογής , 8.1.
Κυριάκου Νικόλαος Πληροφορικής ΠΕ-20
Δομές ροής προγράμματος
Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου
ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ

Βρόχοι for – Ορισμός for(x = αρχική τιμή; συνθήκη; προσαύξηση x) επανέλαβε αυτό όσο ισχύει η συνθήκη; for(x = αρχική τιμή; συνθήκη; προσαύξηση x) { επανέλαβε αυτά όσο ισχύει η συνθήκη; } for(x1 = ατ1, x2 = ατ2,...; συνθήκη;προσαύξηση x1, προσαύξηση x2,... ) επανέλαβε αυτό όσο ισχύει η συνθήκη for(;;) { ατέρμονος βρόχος }

Βρόχοι For Παραδείγματα for(int i = 1; i <= 3; i++) System.out.println(i); Επιστρέφει σε διαφορετικές γραμμές: for (int i = 0,int j = 0; i < 3; i++, j+=5) System.out.println("i = " + i + " and j = "+ j); Επιστρέφει: i = 0 and j = 5 i = 1 and j = 10 i = 2 and j = 15

Βρόχος While Ορισμός while(συνθήκη) επανέλαβε αυτό όσο ισχύει η συνθήκη; while(συνθήκη) { επανέλαβε αυτά όσο ισχύει η συνθήκη; } Συνήθως είναι λίγο πιo αργό από το for

Βρόχοι While Παράδειγμα int x = 0; while (x<=3) { System.out.println(x++); } System.out.println(x); Επιστρέφει: , το x = 4

Βρόχος do while Ορισμός do επανέλαβε αυτό όσο ισχύει η συνθήκη; while (συνθήκη); do { επανέλαβε αυτά όσο ισχύει η συνθήκη; } while (συνθήκη);

Βρόχοι do while Παράδειγμα int x = 0; do { System.out.println(x++); } while (x<=3); Επιστρέφει: , το x = 4

ΑΣΚΗΣΗ 1 Να γραφεί πρόγραμμα σε Java (IteratedCalculations.java) στο οποίο να υπολογίζονται και να τυπώνονται οι εξής εκφράσεις: – sum1 = ….+N – sum2=1-1/2+1/3-1/4+1/5-1/6….+- 1/N – fact =1*2*3*…N όπου Ν ακέραιος αριθμός πού δίνεται σαν είσοδος

ΑΣΚΗΣΗ 2 Γράψετε ένα πρόγραμμα σε java με όνομα FindMaxWithWhile που αναγνωρίζει τον πιο μεγάλο αριθμό σε μια σειρά ακέραιων αριθμών. Η σειρά δίνεται από την είσοδο και τερματίζεται με την τιμή 0. π.χ. Enter series: Να γίνει χρήση της δομής while

ΑΣΚΗΣΗ 3 Γράψετε ένα πρόγραμμα σε java με όνομα FindMaxWithDoWhile που αναγνωρίζει τον πιο μεγάλο αριθμό σε μια σειρά ακέραιων αριθμών. Η σειρά δίνεται από την είσοδο και τερματίζεται με την τιμή 0. π.χ. Enter series: Να γίνει χρήση της δομής do while

ΑΣΚΗΣΗ 4 Γράψετε ένα πρόγραμμα σε java με όνομα DrawRectangular που θα παίρνει ως είσοδο 2 θετικούς ακεραίους αριθμούς x,y που αναπαριστούν αντίστοιχα το πλάτος και ύψος ενός παραλληλόγραμμου.Να τυπώνεται το παραλληλόγραμμο στην έξοδο χρησιμοποιώντας το σύμβολο «*». Παράδειγμα: Για είσοδο x=10,y=5 αντίστοιχα θα πρέπει να τυπώνεται: ********** * * *

ΑΣΚΗΣΗ 5 Σε μια κινηματογραφική αίθουσα υπάρχουν συνολικά 100 θέσεις. Για να κάνουν κρατήσεις θέσεων, οι θεατές επικοινωνούν με την έκδοση εισιτηρίων και ενημερώνονται για το αν υπάρχουν κενές θέσεις στην αίθουσα. Να γραφεί πρόγραμμα σε java με όνομα ΒοοκSeats που να λαμβάνει σαν είσοδο τον αριθμό των θέσεων που θέλει να κλείσει κάθε φορά ένας θεατής και αν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις τότε να εμφανίζεται ο αριθμός των θέσεων που παραμένουν κενές μετά την κράτηση, ο συνολικός αριθμός κρατήσεων μέχρι εκείνη τη στιγμή και οι θέσεις της τελευταίας κράτησης. Σε περίπτωση που ο αριθμός των θέσεων που θέλει κάποιος θεατής είναι μεγαλύτερος από τις διαθέσιμες θέσεις τότε να εμφανίζεται o μέγιστος αριθμός θέσεων στις οποίες μπορεί να κάνει κράτηση και να τον ρωτά αν συμφωνεί. Αν ο θεατής απαντήσει θετικά τότε να γίνεται η κράτηση και το πρόγραμμα να τερματίζεται εμφανίζοντας το πλήθος κρατήσεων που έγιναν και το μήνυμα ότι η αίθουσα είναι πλήρης. Το πρόγραμμα θα τερματίζεται μόνο όταν η αίθουσα είναι πλήρης.