ΙΠΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Υπεύθυνες Προγράμματος: Μαρία Κλαρνέτα Μενεξιά Αυγερίδου Τάνια Λαφτσή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ίδρυμα Κοινωνικής Εργασίας – Χατζηπατέρειο Κ.Α.Σ.Π.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
16ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ε.Γ.Β.Ε ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Κινησιολογικές Μελέτες
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Εργοθεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
Είναι η καλύτερη άσκηση..?? Είναι επικίνδυνη άσκηση…?
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Και ο θεός δημιούργησε τον άντρα …. - Αδάμ πέρνα αυτήν την κοιλάδα… Ο Θεός του είπε: Ο Αδάμ ρώτησε: - τι είναι η κοιλάδα, Κύριε?
Κλινική Αξιολόγηση ΝΜΣ 1 ΟΜΣΣ Γ. Κρεκούκιας MSc.
MCQ’s FPP Επανάληψη week 5
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Θεοχαροπούλου Φανή Φυσιοθεραπεύτρια NDT
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Φυσιολογική Κίνηση: Εισαγωγή
Foundations for Physiotherapy Practice Ανάλυση της Στάσης
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
ΝΟΣΟΣ PARKINSON Εργασία: Άννα Μ..
Σωστές θέσεις και στάσεις του σώματος Χατζηνικολάου Αλκιβιάδης
Ανατομία και Βιομηχανική
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑLZHEIMER
Άρθρωση Ισχίου: Αξιολόγηση
ΟΣΦΥΑΛΓΙΑ-ΙΣΧΙΑΛΓΙΑ ΜΙΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.
CRI DU CHAT Επιμέλεια: Ραφαελλα Πηλιανιδου Μαθημα: Αρχες Εργοθεραπείας
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
Σχημα-εικονα σωματοσ.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Νευρολογικές παθήσεις Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
ΣΟΥΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Διαφοροποιημένη Διδασκαλία για Παιδιά με Αναπηρίες.
ΚΑΚΩΣΕΙΣ ΟΣΤΩΝ - ΑΡΘΡΩΣΕΩΝ (1)
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/ Αναπτυξιακών.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ TRAUMATIC BRAIN INJURY.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ Κ. Ασωνίτου.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Αποστολίδου Ευτέρπη Νοέμβριος  Όταν διακόπτεται η παροχή αίματος σε ένα τμήμα του εγκεφάλου, τα εγκεφαλικά κύτταρα λόγω έλλειψης οξυγόνου δεν μπορούν.
Παθολογία άνω άκρου.
Η επίδραση των ζώων στην υγεία του ανθρώπου
PROJECT Ηλίας Δημάκης Φίλιππος Γκοτσόπουλος
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
PROJECT 2ου Τετράμηνου Σχ. Έτους
Ιατρός Φυσικής Ιατρικής & Αποκατάστασης
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου. ΟΡΙΣΜΟΣ Εγκεφαλική παράλυση είναι μια μόνιμη αλλά μεταβλητή διαταραχή της κινητικότητας και των στάσεων του σώματος,
Οσφυαλγία Τσιμπλάκης Γεράσιμος Φυσικοθεραπευτής - Εκπαιδευτικός.
Μυοσκελετικά προβλήματα Φυσικοθεραπεία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΠΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Υπεύθυνες Προγράμματος: Μαρία Κλαρνέτα Μενεξιά Αυγερίδου Τάνια Λαφτσή

ΙΠΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Απευθύνεται σε άτομα με κινητικά κυρίως προβλήματα. Το άλογο μεταφέρει την κίνησή του στον ασθενή κι εκείνος προσπαθεί να ανταποκριθεί, προσαρμόζοντας ανάλογα την κίνηση του σώματός του.

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΙΠΠΑΣΙΑ Στόχος = Μέσω της επαφής με το ζώο, να εκπαιδευτεί ο ασθενής στο να διαχειρίζεται, με τον καλύτερο και αποδοτικότερο τρόπο, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει.

Ιπποθεραπεία λοιπόν… Στόχοι: Βελτίωση ισορροπίας Αύξηση κινητικότητας Βελτίωση στάσης Μυϊκή ενδυνάμωση Βελτίωση οπτικοκινητικού συντονισμού Διατάσεις κ.α

Γιατί το άλογο…?! Η μεταβαλλόμενη, ρυθμική και επαναλαμβανόμενη κίνηση του αλόγου προκαλεί τέτοιο πρότυπο κίνησης στη λεκάνη του αναβάτη όπως αυτό κατά τη διάρκεια της βάδισης.

Γιατί το άλογο! Άλογο = 120 βήματα το λεπτό άρα Ασθενής = 120 ευκαιρίες στο λεπτό να έχει αυτή τη μοναδική εμπειρία της κίνησης, η οποία δεν μπορεί να αναπαραχθεί με κανένα άλλο μηχάνημα!

Ποιοί μπορούν να επωφεληθούν? Εγκεφαλική Παράλυση Αναπτυξιακή Καθυστέρηση Σκολίωση Αυτισμός Σύνδρομο Down Σκλήρυνση Κατά Πλάκας ΔΕΠΥ κ.ά.

Αντενδείξεις Εξαρθρήματα Οστεοπόρωση Παθολογικά Κατάγματα Σπονδυλοδεσία Σπονδυλολίσθηση / Σπονδυλική αστάθεια Επιληψία Υδροκέφαλο / Κοιλιοπεριτοναϊκής παροχέτευσης (βαλβίδα εγκεφάλου)

Διάγνωση Διπλασιασμός χρωμοσώματος 22! Καθυστέρηση: α) ανάπτυξης και β) κινητικών δεξιοτήτων και γ) λεπτής και αδρής κινητικότητας Μαθησιακές δυσκολίες, Αργούν να μιλήσουν και ίσως δεν το κάνουν ποτέ

Ραφαέλα! Σοβαρές δυσκολίες στον οπτικοκινητικό συντονισμό. Δυκολία συγκέντρωσης και διατήρηση προσοχής έστω και για ελάχιστο χρόνο. Δυσκολία στην κατανόηση και στην εκτέλεση άμεσων εντολών.

Ραφαέλα Στέκεται με: - τα γόνατα λυγισμένα, τη - τη λεκάνη σε οπίσθια κλήση και - το θώρακα σε κυφωτική στάση Περπατάει με: - μικρά βήματα λόγω της μειωμένης κάμψης στα ισχία κατά τη φάση αιώρησης - αυξημένη βάση στήριξης

Ραφαέλα στον Ι.Ο.ΑΛ. Τις πρώτες φορές… Τουρίστρια…!!!

Μπήκε επιτέλους στο στάβλο…

Το σκέφτεται…!

Μήπως να φύγει…?!

Πλησίασε το άλογο!

Αγγίζει το άλογο!

Δραστικά Μέτρα!!! Τέρμα ο ρόλος του… Θεατή!!!

Ετοιμάζεται να ανέβει…!

Ανέβηκε μόνη της στο άλογο!!!

Διορθώνει μόνη της τη θέση της!

Αφήνει τα χέρια…!!! Πέταγμα πουλιών! Παλαμάκια μπροστά και πάνω από το κεφάλι! Χορός!

Στροφές πάνω στο άλογο…! Φωτο…

Ξαπλώνει στο άλογο!

Κάθεται ανάποδα στο άλογο!

Ευχαριστούμε θερμά τους: Σύλλογο “Θυγατέρες της Πηνελόπης” και Ιππικό Όμιλο Αλεξανδρούπολης (Ι.Ο.ΑΛ.)

ΚΑΛΟΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!ΚΑΛΟΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!