Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγίες για την δημιουργία εμφανίσιμων παρουσιάσεων
Advertisements

CSS – Cascading Style Sheets (Ιδιότητες γραμματοσειράς - font)
Δημιουργία Διαφανειών
ΣΜΥΡΝΗ 1922 Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ. THE NEW YORK TIMES 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1922.
Συνήθη Λάθη και Σχετικές Συμβουλές Δ. Χαλαζωνίτης.
Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Μακεδονίας
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Παραδόσεις Μαθήματος Νεκτάριος Στελλάκης
Ράνια Μούσσα Α ’ Γυμνασίου.  Υπερυπολογιστής ονομάζεται ένας υπολογιστής που διαφέρει αισθητά απ ' τους υπολογιστές που χρησιμοποιούνται από απλούς χρήστες.
Τοπικο, εικονικό, αισθητική εμπειρία, διαμεσολάβηση ( Συνάντηση 9) Ψηφιοποίηση & ψηφιακή επεξεργασία εικόνας Τμημα Τεχνολόγων περιβάλλοντος Συντήρηση Πολιτιστικής.
ΦΥΣΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ. Βιβλιοθήκη Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης.
Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή 1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Δημόσιο και Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.
Η μεθοδολογία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας (Βιβλιογραφικές βάσεις δεδομένων, Βιβλιοθήκες, Εργαστηριακές - Αναλυτικές τεχνικές, Έρευνα – Πειραματισμός,
 ΦΑΣΗ 1 η : ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ με Αξιολόγηση εναλλακτικών προμηθευτών για το ίδιο προϊόν ΒΑΣΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ : πρέπει να είναι γνωστό πόσο δημοφιλές είναι.
Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΩΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ. ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Α΄& Β΄ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ.
Χρήση Κειμενογράφου & Μέγεθος Εργασίας Το μέγεθος της εργασίας θα πρέπει να προσεγγίζει τον προκαθορισμένο αριθμό λέξεων, με μια απόκλιση ± 15%. Δηλαδή,
Τεκμηριωμένη Λήψη Κλινικής Απόφασης Ενότητα 10: Συγγραφή επιστημονικής εργασίας – Μέρος 3 ο Κλαίρη Γουρουντή, PhD Τμήμα Μαιευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2010.
Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
25/9/15 ΣΤ 1. ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ MICROSOFT KIAI T Ω N WINDOWS.
ALTERNATIVE ART ( Εναλλακτική Τέχνη ). Τ Ι ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ? Δεν έχει δοθεί κάποιος συγκεκριμένος ορισμός για τον όρο τέχνη, καθώς για τον καθένα είναι κάτι.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΥΕΕΠ Εισηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ, PhD in Developmental Psychology, MA Education (Psychology), Παιδαγωγός Προσχολικής.
Διεθνείς Χρηματιστηριακές Αγορές
Παρατηρήσεις 1ης Εργασίας – Οδηγίες Εκπόνησης 2ης Εργασίας
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
MOORE STEPHENS GREECE.
Συγγραφή εργασιών Το επιστημονικό άρθρο.
ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
Όροι Συμμετοχής και Δομή/Περιεχόμενο Προτάσεων
Τυπογραφία - Typography
Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών
ΕΡΓΑΣΙΑ- ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
Ιωάννα Παπαμαγκανά Διδάκτωρ ΑΠΘ
Κρεολές και πίτζιν γλώσσες
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Αξία Μέσω της Τιμολόγησης
Ποιοτικη ερευνητικη μεθοδολογια
Η μεθοδολογία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Project 1 ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ.
Προτασιακή λογική.
JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Ερευνητική εργασία: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Δημιουργία Διαφανειών με το PowerPoint
Επικεφαλής κινήματος οι συνταγματάρχες Νικόλαος Πλαστήρας
Harvard Theological Review 81/1 (1988), 59-72
Cola wars Case study.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ Learning Apps
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
CRMba Examples-issue 321 Room 19 Window Rooms Zominthos Project
Microsoft Word.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
Σχόλια και προτάσεις σχετικά με τη διεκπεραίωση RTN προγραμμάτων…
10 2/Θ Νηπιαγωγείο Ανδραβίδας
Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας
Τα ρωμαϊκά χρονιά Κωνσταντίνος Μπαλόμπας Τάξη : Ε
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ της 49ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, του Σχολικού Συμβούλου Ανδρέα Ν. Ζεργιώτη «Η γλωσσική καλλιέργεια.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ…. ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Μια σύντομη παρουσιάση του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ.
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και περιέχει μια σειρά πληροφοριών που αφορούν τον υποψήφιο

ΕΙΔΗ Το χρονολογικό βιογραφικό Το θεματικό βιογραφικό  Το πρώτο αποτελεί μια συνοπτική παρουσίαση του υποψηφίου, η οποία ακολουθεί χρονολογική σειρά. δίνει έμφαση στη σταδιακή επαγγελματική εξέλιξη του υποψηφίου και χρησιμοποιείται κυρίως από υποψηφίους με μακρά επαγγελματική εμπειρία. Δεν αποκλείεται η παρουσίαση των πληροφοριών να γίνεται με την μορφή έκθεσης. Η χρονολογική σειρά που θα ακολουθηθεί έγκειται στην κρίση του υποψηφίου  Το δεύτερο αποτελεί μια συνοπτική παρουσίαση του υποψηφίου που όμως ακολουθεί σειρά ανά θεματική ενότητα. Είναι η πλέον συνηθισμένη μορφή και ενδείκνυται για υποψηφίους με μικρή ή μέτρια επαγγελματική εμπειρία. Σε αυτό το είδος δίνεται η δυνατότητα παρουσίασης των επαγγελματικών εμπειριών του υποψηφίου καθώς και μια γενική παρουσίαση των προσόντων του, με ένα τρόπο που δίνει μεγαλύτερη ευελιξία στον υποψήφιο. Στο θεματικό συνήθως ακολουθείται χρονολογική παρουσίαση των γεγονότων που όμως γίνεται για κάθε ενότητα ξεχωριστά

ΜΟΡΦΗ Ύφος συνηθίζεται να γράφεται σε πρώτο ενικό. Πρέπει να αποφεύγονται οι μεγάλες προτάσεις και ιδιαίτερα οι αόριστες εκφράσεις. Οι παράγραφοι δεν πρέπει να έχουν μεγάλη έκταση και πρέπει να αφορούν ένα ξεχωριστό θέμα κάθε φορά. Σε γενικές γραμμές το ύφος γραφής πρέπει να είναι απλό, χωρίς ιδιαίτερες υπερβολές παρουσίαση το βιογραφικό πρέπει να δακτυλογραφημένο σε υπολογιστή και σε Α4. Συνηθίζεται να χρησιμοποιείται γραμματοσειρά 12 σε Αrial, Times New Roman. Το διάστιχο που χρησιμοποιείται είναι συνήθως μονό ή 1,5 και τα περιθώρια είναι τα προκαθορισμένα από τον επεξεργαστή του κειμένου. μέγεθος κειμένου το μέγεθος ποικίλει ανάλογα με την έκταση των πληροφοριών που θέλει να γράψει ο υποψήφιος. Ένας υποψήφιος με μεγάλη εργασιακή εμπειρία θα πρέπει να κάνει ένα μεγαλύτερο βιογραφικό από κάποιον που επιθυμεί να δουλέψει για πρώτη φορά. Η συνηθισμένη έκταση είναι μια με δύο σελίδες για κάποιον με μικρή ή μέτρα εργασιακή εμπειρία και 3 ή περισσότερες σελίδες, για κάποιον με μεγάλη εργασιακή εμπειρία εκτύπωση-αναπαραγωγή η εκτύπωση πρέπει να γίνεται από εκτυπωτή καλής ποιότητας., Η αναπαραγωγή του έγγραφου σε περισσότερα αντίτυπα πρέπει να γίνεται είτε μέσω εκτυπωτή, είτε μέσου φωτοτυπικού μηχανήματος. Η ποιότητα της εκτύπωσης θα πρέπει να είναι η καλύτερη δυνατή

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  να συγκεντρώσει όλες εκείνες τις πληροφορίες που επιθυμεί να αναφέρει στο βιογραφικό του σημείωμα. Οι πληροφορίες αυτές θα αφορούν κυρίως την εργασιακή του εμπειρία, τις σπουδές του, τα σεμινάρια που έχει παρακολουθήσει  να αναλύσει κάθε πληροφορία προκειμένου να παρουσιάσει την ιδιαιτερότητα της. π.χ. μπορεί να αναφέρει τις αρμοδιότητες που είχε στις προηγούμενες εργασίες του και τι αυτές του πρόσφεραν από άποψη εμπειρίας.  να κατατάξει όλες τις πληροφορίες με λογική σειρά. Η σειρά αυτή θα ακολουθηθεί αργότερα και κατά την συγγραφή του βιογραφικού. Συνήθως ακολουθείται χρονολογική παρουσίαση των γεγονότων και μάλιστα ξεκινώντας από το πρόσφατο γεγονός  να επιλέξει το στυλ του βιογραφικού. Ο υποψήφιος θα πρέπει να συγκρίνει τα διάφορα στυλ βιογραφικών και να επιλέξει εκείνο που αναδεικνύει καλύτερα τις πληροφορίες του. Η ίδια πληροφορία παρουσιασμένη με διαφορετικό τρόπο μπορεί να κάνει καλύτερη ή χειρότερη εντύπωση

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  να είναι πλήρες δεν πρέπει να παραλείπονται σημαντικές πληροφορίες που μπορεί να συμβάλλουν στην γενική εικόνα του βιογραφικού. Οι πληροφορίες που θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικές είναι εκείνες που σχετίζονται με το είδος της εργασίας που επιθυμεί να ασχοληθεί ο υποψήφιος. Πληροφορίες άσχετες με το είδος της εργασίας μπορεί να θεωρηθούν περιττές και να μη ληφθούν ιδιαίτερα υπόψη. Πληροφορίες που αφορούν γενικές γνώσεις και σπουδές του εργαζομένου συμβάλλουν στη προβολή της γενικής κουλτούρας του σαν άτομο και μπορεί να βοηθήσουν στην συνολική εικόνα που θα προβάλλει  να παρουσιάζει αληθινές πληροφορίες κάθε πληροφορία που αναγράφεται σε ένα βιογραφικό θα πρέπει να είναι απόλυτα αληθής και να δίνεται η δυνατότητα στον αναγνώστη να την ελέγξει ανά πάση στιγμή. Μια αναληθής πληροφορία μπορεί να γίνει αφετηρία για μια γενική δυσφήμιση του υποψηφίου. Άλλωστε κατά την διάρκεια της συνέντευξης, ένα έμπειρος μπορεί εύκολα να αντιληφθεί ποια στοιχεία είναι αληθή ή όχι  να ακολουθείται μια συγκεκριμένη σειρά παράθεσης των γεγονότων. Αν και η δομή που ακολουθείται στη συγγραφή είναι σχεδόν κοινή, υπάρχει μεγάλη διαφοροποίηση στην παράθεση των προσωπικών πληροφοριών. Η παράθεση των γεγονότων ακολουθεί συνήθως χρονολογική σειρά, ξεκινώντας από το πιο πρόσφατο γεγονός και καταλήγοντας στο παλαιότερο  να κεντρίζει το ενδιαφέρον του αναγνώστη σίγουρα το ενδιαφέρον προκύπτει κυρίως από ίδιο το περιεχόμενο του βιογραφικού. Μεγάλη σημασία έχει όμως ο τρόπος γραφής και παρουσίασης των γεγονότων. Το ίδιο το γεγονός διατυπωμένο με καλύτερο τρόπο μπορεί να κερδίσει περισσότερο το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Θα πρέπει να τονιστεί βέβαια ότι άλλο πράγμα η καλύτερη παρουσίαση και άλλο η υπερβολή  να είναι εύκολα αναγνώσιμο σε αυτό διευκολύνει ιδιαίτερα η δομή του βιογραφικού του υποψηφίου. Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι το συγκεκριμένο, μπορεί να μην είναι το μοναδικό που θα διαβάσει εκείνη την ημέρα και ώρα ο αναγνώστης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο χρόνος που αντιστοιχεί στο βιογραφικό του συγκεκριμένου να είναι σχετικά περιορισμένος. Μέσα στο σύντομα χρονικό διάστημα θα πρέπει ο αναγνώστης να έχει πάρει όλες εκείνες τις πληροφορίες που αφορούν τα προσόντα του υποψηφίου. Κάτι τέτοιο προϋποθέτει την ύπαρξη ενός εύκολα αναγνώσιμου βιογραφικού

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1.Προσωπικά στοιχεία τα πια συνηθισμένα είναι το ονοματεπώνυμο του υποψηφίου, η ακριβής διεύθυνση της κατοικίας του, τα τηλέφωνα του, η εθνικότητα του, η ηλικία του, η οικογενειακή του κατάσταση κ.α. 2.σπουδές αναφέρονται οι τίτλοι σπουδών του υποψηφίου, κατά χρονολογική σειρά απόκτησης τους. Εκτός από τον τίτλο σπουδών του υποψηφίου αναγράφεται το εκπαιδευτικό ίδρυμα, ο τόπος σπουδών και το χρονικό διάστημα που απαιτήθηκε 3.επαγγελματική εμπειρία αποτελεί το πιο σημαντικό πεδίο για τον υποψήφιο. Η παράθεση της εργασιακής εμπειρίας γίνεται συνήθως κατά χρονολογική σειρά, ξεκινώντας από την πιο πρόσφατη και καταλήγοντας στην παλαιότερη. Πολλές φορές γίνεται και το αντίθετο. Για κάθε θέση εργασίας αναφέρεται το αντικείμενο εργασίας καθώς και οι αρμοδιότητες που είχε ο εργαζόμενος. Επαγγελματική εμπειρία θεωρείται κάθε είδους εργασία που έκανε στο παρελθόν ο υποψήφιος. Στο βιογραφικό σημείωμα θα πρέπει να αναγράφονται κυρίως οι πληροφορίες που αφορούν εργασιακή εμπειρία θέματα ίδια ή σχετικά με εκείνα που αφορούν την υποψήφια θέση. Τα στοιχεία που δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο της αιτούμενη θέσης καλό είναι να αποφεύγονται. Σε περιπτώσεις μικρής εργασιακής εμπειρίας αναφέρεται ακόμη και η εποχική εργασία ή η εργασία για πρακτική άσκηση 4.ξένες γλώσσες είναι πολύ σημαντικό στοιχείο στην εργασία μας. Συνήθως αναγράφεται η γλώσσα, ο τίτλος σπουδών που μπορεί να διαθέτει ο υποψήφιος, το εκπαιδευτικό ίδρυμα που έκδωσε τον τίτλο, η ικανότητα χρήσης προφορικού λόγου και η ικανότητα χρήσης του γραπτού 5.γνώσεις υπολογιστών χρησιμοποιείται κυρίως από υποψήφιους με εξειδικευμένη γνώση και για σχετικές θέσεις εργασίας. Σε αυτές τις περιπτώσεις αναφέρονται τα προγράμματα που γνωρίζει να χειρίζεται ο υποψήφιος και το επίπεδο του σε αυτά. Επίσης αναφέρεται τυχόν σχετικός τίτλος σπουδών και το ίδρυμα που τον έχει εκδώσει 6.προσωπικές συστάσεις αναγράφονται τα ονόματα και τα στοιχεία των ατόμων που έχουν δώσει συστατική επιστολή στον υποψήφιο. Υπάρχει περίπτωση να γράφεται και το όνομα κάποιου ατόμου που δεν έχει δώσει επιστολή αλλά μπορεί αν α πάσα στιγμή α δώσει τις απαραίτητες συστάσεις προφορικά 7.επιμόρφωση-σεμινάρια περιλαμβάνονται όλα τα προγράμματα επιμόρφωσης που έχει παρακολουθήσει. Συγκεκριμένα γράφεται ο τίτλος του προγράμματος, ο φορέας που το πραγματοποίησε, ο τόπος διεξαγωγής του και η διάρκεια του. 8.ενδιαφέροντα-λοιπές δραστηριότητες αφορούν την προσωπική ζωή εκτός εργασίας. Είναι πεδίο με όχι ιδιαίτερα μεγάλη σπουδαιότητα εκτός ειδικών περιπτώσεων