Πολυδιάστατοι Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το αλφαριθμητικό (string)
Advertisements

ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑ 6.
Στοιχειώδεις Δομές Δεδομένων TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Τύποι δεδομένων στη Java • Ακέραιοι.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Πίνακες-Αλφαριθμητικά
Εισαγωγή στους Η/Υ Πίνακες.
Πινακες (Arrays) Σημασια Συνταξη Αρχικοποιηση Προσβαση Παραμετροι
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΙΝΑΚΩΝ
Προγραμματισμός Ι Πίνακες •Ο πίνακας είναι μία συλλογή μεταβλητών ίδιου τύπου, οι οποίες είναι αποθηκευμένες σε διαδοχικές θέσεις μνήμης. Χρησιμοποιείται.
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Παράδειγμα:Να γραφεί πρόγραμμα που να δέχεται ως είσοδο κείμενο, να απαριθμεί τις εμφανίσεις των ψηφίων 0-9, τα λευκά διαστήματα.
ΘΕΩΡΙΑ ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Αριθμητικές εκφράσεις και πράξεις Εντολές ανάθεσης
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 9: Διανύσματα και λίστες.
Μάθημα : Βασικά Στοιχεία της Γλώσσας Java
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Τύποι πραγματικών αριθμών
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πίνακες Κλάσεις και Αντικείμενα.
Παράδειγμα 5: Θερμοκρασίες
Τελεστές ανάθεσης (assignment)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - ΤΥΠΟΙ ΜΑΘΗΜΑ 3.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 7. 2 Στόχοι μαθήματος Δημιουργία συναρτήσεων από το χρήστη Δομή προγράμματος με συναρτήσεις Συναρτήσεις και παράμετροι.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 5. 2 Στόχοι μαθήματος Πίνακες 2 διαστάσεων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (μΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ - ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
1 Εισαγωγή στη Java Χρήσιμες Διευθύνσεις Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java Εργαλεία της Java Μεταγλώττιση στοιχειωδών εφαρμογών.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Copy Constructor Deep and Shallow Copies.
Γράφημα TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Συνδυαστικό αντικείμενο που αποτελείται από.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Πίνακες.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Κλάσεις και Αντικείμενα Αναφορές.
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ)
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
Applets Εκτελούνται από τον appletviewer και από Java enabled web browsers Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη.
Βασικά στοιχεία της Java
Κεφάλαιο 3 Τύποι Δεδομένων - Τελεστές. Πρωτογενείς τύποι δεδομένων: int, float, double, chars ΤύποςΌνομαΜέγεθος byte 8-bit signed, short 16-bit.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 6: Πίνακες και Παράμετροι στην main. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος,
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 2: Μεταβλητές και Τύποι Δεδομένων. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος,
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 6: Δισδιάστατοι πίνακες.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Κλάσεις και Αντικείμενα.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι
Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014: Κώστας Στάμος)
Προγραμματισμός Η/Υ Δουλεύοντας με πίνακες – Βασικές εντολές και ειδικός χειρισμός Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Λάρισας Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών.
ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η/Υ 1 Εισαγωγή στη γλώσσα Προγραμματισμού C ΠΙΝΑΚΕΣ (arrays)
Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Εργαστηριακό σεμινάριο Χειμερινό εξάμηνο
Δεδομένα, μεταβλητές, υπολογισμοί
Πίνακες και αλφαριθμητικά
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
for (παράσταση_1; παράσταση_2; παράσταση_3)
Τύποι Μεταβλητών.
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (Functions)
Ενότητα 9: Δείκτες και Δυναμική Διαχείριση Μνήμης.
ΓΕΜΙΣΜΑ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (Άσκηση 1)
Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών
Εισαγωγή στη Java Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java
Κεφάλαιο 10 Streams.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Εισαγωγή στη Java (Μέρος Α’)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολυδιάστατοι Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ

Δισδιάστατοι Πίνακες –float[][] sample=new float[5][10]; –5 πίνακες με 10 στοιχεία ο καθένας –Ο πρώτος δείκτης θέσης: καθορίζει τον πίνακα (γραμμή-row) –Ο δεύτερος δείκτης θέσης:καθορίζει το στοιχείο στον πίνακα(στήλη-column) –Στην JAVA ο τύπος float είναι 4 bytes, total Συνολικό μέγεθος=4*5*10=200 bytes

Γραφική Αναπαράσταση sample[0] sample[1] sample[2]

Αρχικοποίηση Δισδιάστατου Πίνακα int[][] array2D = { {99, 42, 74, 83, 100}, {90, 91, 72, 88, 95}, {88, 61, 74, 89, 96}, {61, 89, 82, 98, 93}, {93, 73, 75, 78, 99}, {50, 65, 92, 87, 94}, {43, 98, 78, 56, 99} }; //7 πίνακες με 5 στοιχεία ο καθένας

Δισδιάστατοι πίνακες μεταβλητού μήκους Όλοι οι πίνακες δεν είναι αναγκαίο να έχουν το ίδιο μήκος float[][] samples; samples=new float[6][]; samples[2]=new float[6]; samples[5]=new float[101]; Δεν απαιτείται να ορισθούν όλοι οι πίνακες

Αρχικοποίηση Πινάκων μεταβλητού μήκους int[][] uneven = { { 1, 9, 4 }, { 0, 2}, { 0, 1, 2, 3, 4 } }; //Τρείς πίνακες //Ο πρώτος έχει 3 στοιχεία //Ο δεύτερος έχει 2 στοιχεία //Ο τρίτος έχει 5 στοιχεία

Μέγεθος Πινάκων long[][] primes = new long[20][]; primes[2] = new long[30]; System.out.println(primes.length); //Αριθμός Πινάκων System.out.println(primes[2].length);//Αριθμός στοιχέιων στον δέυτερο πίνακα OUTPUT: 20 30

Παράδειγμα class unevenExample3 { public static void main( String[] arg ) { // δήλωση και αρχικοποίηση δισδιάστατου πίνακα int[][] uneven = { { 1, 9, 4 }, { 0, 2}, { 0, 1, 2, 3, 4 } }; // Εκτύπωση στοιχείων του πίνακα for ( int row=0; row < uneven.length; row++ ) //αλλαγή γραμμής { System.out.print("Row " + row + ": "); for ( int col=0; col < uneven[row].length; col++ ) //αλλαγή στήλης System.out.print( uneven[row][col] + " "); System.out.println(); }

Τρισδιάτατοι Πίνακες Ένας αγρότης έχει δέκα φάρμες με σιτάρι σε δύο νομούς και κάθε φάρμα έχει 30 χωράφια Τρισδιάστατος πίνακας int[][][] wheat=new int[2][10][30];

Άσκηση 1 Να γραφεί πρόγραμμα σε γλώσσα java ArrayTwoDimensions.java, στο οποίο αρχικά θα δηλώνεται ένας πίνακας ακεραίων 3 x 3 που θα δέχεται τυχαίες τιμές από το πληκτρολόγιο και στη συνέχεια θα υπολογίζεται το άθροισμα των στοιχείων του πίνακα μέχρι το πρώτο αρνητικό στοιχείο (αν υπάρχει τέτοιο) ή όλων των στοιχείων του πίνακα αν δεν υπάρχει αρνητικό στοιχείο σε αυτόν. Η διαπέραση του πίνακα θα γίνεται κατά γραμμές και σε κάθε γραμμή τα κελιά θα προσπελαύνονται από αριστερά προς τα δεξιά (κατά αύξοντα αριθμό στήλης).

Άσκηση 2 Να γραφεί πρόγραμμα σε java με όνομα ArrayTwoDimensions2 στο οποίο: 1.Θα δηλώνεται ένας πίνακας ακεραίων Ν x Ν όπου N θετικός ακέραιος που εισάγεται από τον χρήστη. 2.Στην συνέχεια να εισάγονται από τον χρήστη θετικοί ακέραιοι για κάθε θέση του πίνακα. 3.Να υπολογιστεί και να τυπωθεί το άθροισμα των στοιχείων της κυρίας διαγωνίου 4.Δημιουργήστε έναν μονοδιάστατο πίνακα ακεραίων με μήκος N που σε κάθε θέση του θα περιέχει τον μέγιστο ακέραιο της κάθε σειράς του πίνακα ΝΧN. 5.Να τυπώσετε όλους τους άρτιους αριθμούς που περιέχονται στον μονοδιάστατο πίνακα.