ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ Δρ. ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ-AΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Όταν χρειαζόμαστε βοήθεια,
Advertisements

ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Ο ρόλος του Ψυχολόγου Υγείας στο σύστημα υγείας
Φροντίδα του Ογκολογικού ασθενούς στην Κοινότητα
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ
«Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ»
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Οι Κινητές Μονάδες Ψυχικής Υγείας σε ένα σύγχρονο Σύστημα Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας Βενετσάνος Μαυρέας Καθηγητής Ψυχιατρικής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου.
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Βάιος Κ. Περιτογιάννης Γιάννενα 9/4/2011. «Η ψυχική νόσος θέτει τέτοιες απαιτήσεις στο σύστημα υγείας, που καμία ειδικότητα ή υπηρεσία δεν μπορεί από.
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
Παθολογική Νοσηλευτική Ι Εργαστήριο
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Μοντέλο Μακροχρόνια Φροντίδας κατά H.E. Wagner
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Το σύστημα ταξινόμησηςOmaha
1 Διατροφή και Πρόληψη Νοσημάτων. 2 Προτεραιότητες Προληπτικής Ιατρικής & η θέση της Διατροφής τον 21ο Αιώνα.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ.
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
Nies: Power Points, Evolve Resources for Nies/McEwen: Community Health Nursing, 4th ed. Κοινότητα / Νοσηλευτική Δημόσιας Υγείας: Προώθηση της υγείας των.
Ν.Π.Δ.Δ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ & ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ- ΑΓ.Ι ΡΕΝΤΗ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε. Ακαδ. έτος :
Π ΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΒΥΡΩΝΑ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ Πλυτά Μαρίνα ΑΜ Χειμερινό εξάμηνο
«ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΤO ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑΣ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΥ ΤΑΞΗ:
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ A’ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Στελέχωση Υπηρεσίας: Μάρκος Ζαχαρής, ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός, Υπεύθυνος Κοινωνικής.
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
Ψυχιατρική Ενότητα 17: Θεραπευτικές παρεμβάσεις στην ψυχιατρική Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ. ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΕΑ ΜΑΣ Το Κέντρο μας ιδρύθηκε το 1945 και στα πρώτα χρόνια εξυπηρετούσε ιδιώτες και ανάπηρους πολέμου.
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ) Ενότητα 1: Βασικές αρχές και ορισμοί Γιώργος Πιερράκος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Εισαγωγική Κατεύθυνση Διοίκησης.
1 Διατροφή και Πρόληψη Νοσημάτων στην Κοινότητα Community Nutrition and Disease Prevention.
Πρακτική άσκηση στην κοινότητα «Βοήθεια στο σπίτι» Δήμος Γλυφάδας Κωνσταντίνος Κορομπόκης Α.Μ.:
η θετική επιστήμη που ασχολείται με τη μελέτη  των έμβιων όντων και γενικά  των φαινομένων της ζωής είναι μελετά δομή, λειτουργία και συμπεριφορά.
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Κεφάλαιο 2 Αναδυόμενοι Πληθυσμοί και Υγεία
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ορισμός υγείας: Στόχοι για την προώθηση της και την πρόληψη ασθένειας Mosby στοιχεία και των παραγώγων στοιχείων © 2010, 2006, 2002 από Mosby,
ΥΓΙΕΙΝΗ Δημήτρης Τσιργής.
Διαπολιτισμική Νοσηλευτική Το Μοντέλο της Πολιτισμικής Ικανότητας
Εργασία: Συμβουλευτική σε οικογένεια με ανοϊκό μέλος
Ρευματολογικό ιατρείο εμπειρία φοιτητή
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Βασικό γνώρισμα κάθε κοινωνίας
Φιλε, μην καπνιζεισ Η συμμετοχή του 5ου γυμνασίου Αλεξανδρούπολης
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «Επικοινωνώ, άρα είμαι ελεύθερος»
Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΩΚΧΚ Παιδιατρικής Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
Μοντέλο Καθοδηγούμενης Φροντίδας - Guided Care
Τσιγκάρη Κυριακή1, Τζιαφέρη Στυλιανή2 , Καλατζή Παναγιώτα3
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Πληροφορίες – Αναλυτικό πρόγραμμα:
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ - ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
Το σύστημα ταξινόμησης Omaha
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
Φροντίδα των ηλικιωμένων στην κοινότητα
 Είναι μια πανάρχαια θεραπευτική προσέγγιση στα σωματικά προβλήματα του ανθρώπου, η οποία στηρίζεται στη χρήση φυσικών μέσων. Χρησιμοποιεί το φως, το.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ Δρ. ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ-AΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

ΣΚΟΠΟΣ Στο μάθημα περιγράφεται το θεωρητικό πλαίσιο ανάπτυξης της νοσηλευτικής φροντίδας στην κοινότητα πληθυσμιακών ομάδων με προβλήματα υγείας. Δίδεται η δυνατότητα στους φοιτητές να κατανοήσουν τη σημασία ανίχνευσης των αναγκών υγείας του ατόμου και της οικογένειας, καθώς και της σημασίας του ορθού προγραμματισμού και παροχής νοσηλευτικής φροντίδας για υποδειγματική και αποτελεσματική αντιμετώπιση σύνθετων προβλημάτων Κοινοτικής Νοσηλευτικής, στις μονάδες Βραχείας Νοσηλείας, στις Υπηρεσίες Κατ’ οίκον Νοσηλείας καθώς και στις Υπηρεσίες παροχής Νοσηλευτικής Φροντίδας χρονίως πασχόντων με ειδικές ανάγκες (καρδιαγγειακές και αναπνευστικές παθήσεις, σακχαρώδη διαβήτη, καρκίνο, Aids, προβλήματα τρίτης ηλικίας, προβλήματα ψυχικής υγείας). Στο μάθημα περιγράφεται το θεωρητικό πλαίσιο ανάπτυξης της νοσηλευτικής φροντίδας στην κοινότητα πληθυσμιακών ομάδων με προβλήματα υγείας. Δίδεται η δυνατότητα στους φοιτητές να κατανοήσουν τη σημασία ανίχνευσης των αναγκών υγείας του ατόμου και της οικογένειας, καθώς και της σημασίας του ορθού προγραμματισμού και παροχής νοσηλευτικής φροντίδας για υποδειγματική και αποτελεσματική αντιμετώπιση σύνθετων προβλημάτων Κοινοτικής Νοσηλευτικής, στις μονάδες Βραχείας Νοσηλείας, στις Υπηρεσίες Κατ’ οίκον Νοσηλείας καθώς και στις Υπηρεσίες παροχής Νοσηλευτικής Φροντίδας χρονίως πασχόντων με ειδικές ανάγκες (καρδιαγγειακές και αναπνευστικές παθήσεις, σακχαρώδη διαβήτη, καρκίνο, Aids, προβλήματα τρίτης ηλικίας, προβλήματα ψυχικής υγείας).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ 1α Θεωρητικό πλαίσιο ανάπτυξης της νοσηλευτικής φροντίδας στην κοινότητα πληθυσμιακών ομάδων με προβλήματα υγείας. Θεωρητικό πλαίσιο ανάπτυξης της νοσηλευτικής φροντίδας στην κοινότητα πληθυσμιακών ομάδων με προβλήματα υγείας. Ειδικές ανάγκες υγείας πληθυσμού στην κοινότητα.. Ειδικές ανάγκες υγείας πληθυσμού στην κοινότητα.. Ανίχνευση των αναγκών υγείας του ατόμου και της οικογένειας, καθώς και της σημασίας του ορθού προγραμματισμού και παροχής νοσηλευτικής φροντίδας για υποδειγματική και αποτελεσματική αντιμετώπιση σύνθετων προβλημάτων Κοινοτικής Νοσηλευτικής, στις μονάδες Βραχείας Νοσηλείας, στις Υπηρεσίες Κατ’ οίκον Νοσηλείας καθώς και στις Υπηρεσίες παροχής Νοσηλευτικής Φροντίδας χρονίως πασχόντων με ειδικές ανάγκες. Στελέχωση των υπηρεσιών. Ανίχνευση των αναγκών υγείας του ατόμου και της οικογένειας, καθώς και της σημασίας του ορθού προγραμματισμού και παροχής νοσηλευτικής φροντίδας για υποδειγματική και αποτελεσματική αντιμετώπιση σύνθετων προβλημάτων Κοινοτικής Νοσηλευτικής, στις μονάδες Βραχείας Νοσηλείας, στις Υπηρεσίες Κατ’ οίκον Νοσηλείας καθώς και στις Υπηρεσίες παροχής Νοσηλευτικής Φροντίδας χρονίως πασχόντων με ειδικές ανάγκες. Στελέχωση των υπηρεσιών. Ρόλοι και αρμοδιότητες των Νοσηλευτών.Η επικοινωνία σα Νοσηλευτική παρέμβαση στη Φροντίδα Χρόνιων Ασθενών. Ρόλοι και αρμοδιότητες των Νοσηλευτών.Η επικοινωνία σα Νοσηλευτική παρέμβαση στη Φροντίδα Χρόνιων Ασθενών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ 1β Κατ΄οίκον νοσηλεία. Κατ΄οίκον νοσηλεία. Οικογενειακή Νοσηλευτική. Οικογενειακή Νοσηλευτική. Μεθοδολογίας Αγωγής Υγείας σε ειδικές ομάδες πληθυσμού με προβλήματα ακοής, όρασης και περιορισμένης κινητικότητας. Μεθοδολογίας Αγωγής Υγείας σε ειδικές ομάδες πληθυσμού με προβλήματα ακοής, όρασης και περιορισμένης κινητικότητας. Υπερήλικες με προβλήματα υγείας στην Κοινότητα. Υπερήλικες με προβλήματα υγείας στην Κοινότητα. Ατομα με Καρδιαγγειακές και Αναπνευστικές παθήσεις. Ατομα με Καρδιαγγειακές και Αναπνευστικές παθήσεις. Ατομα με Σακχαρώδη διαβήτη. Ατομα με Σακχαρώδη διαβήτη. Ατομα με καρκίνο. Ατομα με καρκίνο. Ατομα με Aids. Ατομα με Aids. Ατομα με προβλήματα ψυχικής υγείας. Ατομα με προβλήματα ψυχικής υγείας.

Ποιες οι προσδοκίες σας από το μάθημα;

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Παρουσίαση φροντιστηριακών ασκήσεων με προβλήματα Κοινοτικής Νοσηλευτικής και ταυτόχρονη χρήση της βιβλιοθήκης της σχολής. ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Βαθμολογία μαθήματος ……….