Μπούρχα Ιωάννα, Νικολάου Σπύρος, Φειδάκης Λεωνίδας ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Λαμπρινή Παπατσίμπα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2 Ο ΠΡΟΤΥ 1 ο Μαθητικό Συνέδριο Η Θεολογία διαλέγεται με το σύγχρονο κόσμο 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Τίτλος Εργασίας : Ομάδα εργασίας.
Advertisements

ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
Μετά τον Αγώνα!! Στέφανος, Ι. Πέρκος, PhD. T ί Λέει ο coach; Εκτίμηση αγώνα Eρμηνεία απόδοσης Mελλοντικές κατευθύνσεις.
1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος. Διδακτική των Μαθηματικών. Υπεύθυνος Καθηγητής: Χ. Λεμονίδης Φοιτήτρια: Ε. Δαϊκοπούλου 1.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
ΚΑΡ.Π.Α.. AΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ  Εξασφάλιση ασφαλών συνθηκών για διασώστη/θύμα  Αν το θύμα αντιδρά: έλεγχος για κακώσεις, κλήση για βοήθεια αν απαιτείται,
Ήχος και ομιλία Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής Π. Παπαγιάννης
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Εκπ. Δούκα Σχολικό Έτος Ερευνητική εργασία με θέμα: Η βιοτεχνολογία, οι εφαρμογές της και οι προοπτικές στην έρευνα - κοινωνικές και ηθικές.
Άσκηση 2 (2α Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Αισθητήρια όργανα – αισθήσεις
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Στοχαστικές Ανελίξεις (5)
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Ειδικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Δυτικής Ελλάδος
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ
ΑΣΤΡIΚΕΣ ΑΤΜΟΣΦΑIΡΕΣ: ΝΟΜΟΣ ΦΑΣΜΑΤΟΣΚΟΠIΑΣ ΤΟΥ KIRCHHOFF
Για την υπεράσπιση της πίστης μας Α’ Πέτρου 3:15
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου
Ερμηνεύοντας μια μεγάλη ήττα:
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
Πίνακας σταθερών των εμπειρικών τύπων Hazen-Williams και Manning για διάφορα υλικά κατασκευής των αγωγών.
Υβριδική αντιμετώπιση ψευδοανευρύσματος εν τω βάθει μηριαίας αρτηρίας ιατρογενούς αιτιολογίας Χρήστος Βερύκοκος, Μικές Δουλαπτσής, Αικατερίνη Κοτζαδημητρίου,
Για την υπεράσπιση της πίστης μας Α’ Πέτρου 3:15
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Равномерно убрзано праволинијско кретање
וקטורים מהו וקטור? וקטור העתק, וקטור מיקום חיבור וחיסור וקטורים
אורך, היקף, שטח ונפח.
ارگونومی فصل نهم.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Εξίσωση ενέργειας - Bernoulli
Γιορτής ανάδειξης – προώθησης τοπικών προϊόντων
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
          
Диффуз токсик букок 710-ГУРУХ ТАЛАБАСИ КАРИМОВА МУНИСА.
Κλιματική αλλαγή και ασθένειες οπωροφώρων δέντρων
Από τα παράλληλα κείμενα στα αναγνωστικά δίκτυα
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παιδοψυχιατρική Dr. Μαρία Παπαδημητρίου, MD, PhD
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μπούρχα Ιωάννα, Νικολάου Σπύρος, Φειδάκης Λεωνίδας ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Λαμπρινή Παπατσίμπα

Ερώτημα: Πόσο χρονικό διάστημα απαιτείται για να αυξηθεί η θερμοκρασία στο κέντρο ενός αβγού από μια αρχική τιμή Θ ΑΡΧ, σε μια τελική τιμή Θ ΤΕΛ, όταν αυτό βρίσκεται σε περιβάλλον σταθερής θερμοκρασίας Θ ΠΕΡ (πχ μέσα σε νερό που βράζει ( Ο c) Θεωρητικό μοντέλο:  Γεωμετρία/δομή του αβγού.  Νόμοι φυσικής Το θεωρητικό μοντέλο προτάθηκε στο πλαίσιο εκπαιδευτικών προσεγγίσεων επιστημονικών προβλημάτων από τον Dr. Παύλος Λυκούδης, καθηγητής του Ομότιμο καθηγητή Πυρηνικής Τεχνολογίας του Purdue University, που απεβίωσε στις 13 Οκτωβρίου 2013

Νόμος φυσικής: Νόμος Θερμικής αγωγιμότητας: Θεωρούμε μια πλάκα μήκους L, εμβαδού διατομής S και τοποθετούμε το ένα άκρο της (Α) σε περιβάλλον θερμοκρασίας Θ 1 και το άλλο άκρο της (Β) σε περιβάλλον θερμοκρασίας Θ 2 με Θ 2 >Θ 1, ώστε να μεταφέρεται θερμότητα Q από το άκρο Α στο Β. Θ1Θ1 Θ2Θ2 Α Q Β

Στο κέντρο του αβγού μεταφέρεται θερμότητα με το μηχανισμό της θερμικής αγωγιμότητας ομοιόμορφα από τις έξι πλευρές του κύβου σε μήκος L/2 για χρονικό διάστημα τ: θ νερού θ κρόκου Οπότε ο νόμος Fourier με τις παραπάνω προϋποθέσεις Παίρνει τ η μορφή: Προσεγγίσεις:

Νόμος φυσικής: Νόμος Θερμιδομετρίας:Q= m c Δθ Θεωρούμε ότι μετά από χρονικό διάστημα τ όλο το αβγό αποκτά την ίδια θερμοκρασία και ίση με τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος δηλ. του νερού που βράζει. Επομένως η συνολική θερμότητα που μεταφέρεται από το νερό στο αβγό δίδεται από τη σχέση: Παραδοχές

Συνδυάζοντας τις παραπάνω σχέσεις καταλήγουμε: Αντικαθιστώντας στον παραπάνω τύπο τη σχέση της μάζας με τη πυκνότητας και τον όγκο λαμβάνουμε: :

Θεωρητικό μοντέλο Αν θεωρήσουμε δύο αυγά διαφορετικού μεγέθους δηλ L 1 και L 2 τα οποία έχουν ίδια αρχική και τελική θερμοκρασία στο εσωτερικό τους προκύπτει:

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ Θεωρητική πρόβλεψη: Προϋποθέσεις για την εξαγωγή της σχέσης (3): Η αρχική θερμοκρασία των δυο αβγών είναι ίδια Η τελική θερμοκρασία στο κέντρο των δυο αβγών είναι ίδια Η θερμότητα μεταφέρεται ομοιόμορφα από όλη την εξωτερική επιφάνεια του αβγού

Πειραματική διάταξη Λογισμικό των αισθητήρων (Coach 5) Μέτρηση θερμοκρασίας στο εσωτερικό του αβγού με τη βοήθεια αισθητήρων θερμοκρασίας

Στο εσωτερικό του αβγού τοποθετείται αισθητήρας θερμοκρασίας, έτσι ώστε το άκρο του να βρίσκεται σχεδόν στο κέντρο του αυγού.

Πραγματοποιούμε τη διάταξη της εικόνας. Το αβγό τοποθετείται σε νερό που βράζει, έτσι ώστε να είναι ολόκληρο βυθισμένο στο νερό.

Με τη βοήθεια λογισμικού των αισθητήρων (Coach 5) λαμβάνουμε τη γραφική παράσταση της θερμοκρασίας στο κέντρο του αυγού (Θ κρόκου ) σε συνάρτηση με το χρόνο.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Θεωρητική πρόβλεψη:

Με τη βοήθεια λογισμικού των αισθητήρων (Coach 5) λαμβάνουμε τη γραφική παράσταση της θερμοκρασίας στο κέντρο του αυγού (Θ κρόκου ) σε συνάρτηση με το χρόνο.

Πίνακας μετρήσεων για αρχική θερμοκρασία 30 o C και τελική θερμοκρασία κρόκου 80 o C. L(cm)L 2 (cm 2 )τ(min)(L 1 /L 2 ) 2 τ 1 /τ 2 4,5720,844,131,0 4,6621,674,90,9 5,0525,505,381,01,1 5,0625,554,951,00,9 5,1626,635,621,0 5,3528,625,91,0 5,5030,256,181,00,9

Γραφική παράσταση του τ= f(L 2 ).

Θεωρητική πρόβλεψη με βάση το μοντέλο μας Θεωρητική πρόβλεψη με βάση το μοντέλο του Dr. Williams ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ