ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ -Παπαδάκης Γιώργος -Τάκος Φώτης -Ταμιωλάκη Νίκη -Ρουσάκη Αλεξάνδρα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΣΤΟΧΙΑΣ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
Advertisements

ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ … ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
Η εστία του Dr Larry Winiarski (1982) -rocket stove-
ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΪΚΙΩΝ 1 ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΚΑΡΙΑ.
ΧΑΡΤΙ Χρήσεις Ιστορική αναδρομή
Χρήση εργαλειομηχανής CNC
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΜΠΟΤ.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Θέμα : "Αξιολόγηση μαθητών ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ. στο Εργαστήριο."
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ερευνητική Εργασία Β' Λυκείου «Κατασκευή Υδρορομπότ»
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ (ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ)
Δίνει τον ορισμό του βιομηχανικού ρομπότ.
Επιμέλεια Κωστούλας Γεώργιος Κανδρέλης Σταύρος Νάστος Αλέξανδρος.
ΞΥΛΙΝΑ ΔΑΠΕΔΑ Είδη ξυλείας κατά σειρά σκληρότητας Αφρικανική Δρύινη
Ξύλο Μέταλλο Πλαστικό Ύφασμα Χαρτί Πηλός Γύψος κά Επιλογή υλικών.
43ο 2/θ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Ηρακλείου ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΝΑΡΗ
Μουσικά όργανα απο ξένες χώρες
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.
Η ΛΑΡΙΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ (1881) ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. Νικόλας Μπουτουρίδης Αλέξανδρος Σαμαράς Γιάννης Πράττος.
ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ.
ΕΛΕΝΗ!!! Κατά ποσόν και κατά ποιόν μέρη της τραγωδίας.
Κιθάρα Μαριέττα.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
και αυτό όχι από το υστέρημά μας αλλά από το πλεόνασμά μας!!!
Ρομποτική – Ηλεκτρική Κιθάρα
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Σύγκριση Λαγούτο - Ούτι
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
Αννίτα Μπάμπτσακ & Τζούλιο Μπατσελάρι Σχολικό έτος Τμήμα Γ’2
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡ. Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΡΕΘΥΜΝΗΣ Περιφερειακοί Καλλιτεχνικοί.
Μια μικρη παρουσιαση για την Σύμη στα πλαισια του μαθήματος των
.. H πλατεία του Αγίου Μάρκου είναι η μοναδική πραγματική πλατεία στη Βενετία (οι υπόλοιπες ανοιχτές περιοχές θεωρούνται campi). Η πλατεία του Αγίου.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤIKΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» 2Ο ΕΠΑΛ-2ο ΣΕΚ Ρόδου Β’ Τάξη ,Τομέας Πληροφορικής Εργασία στο μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα»
Παλια επαγγέλματα Xαρά. Ο αργαλειός είναι μηχανή που χρησιμοποιούνταν για την ύφανση σε παλαιότερες εποχές. Χρησιμοποιήθηκε ευρύτατα κατά την προβιομηχανική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΙΟΥΛΗ Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Με.
Μαραγκός Γαρύφαλλος Σχολικό Έτος Η εξέλιξη των μέσων αναπαραγωγής της Μουσικής.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΑΡΕΤΟΣ. ΕΙΚΟΝΕΣ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ.
Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΦΗΚΩΝ ΜΕ ΔΥΟ ΤΥΠΟΥΣ ΠΑΓΙΔΩΝ Γεώργιος Κ. Διβριτσιώτης ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ.
Οργανολογία Ι Μάθημα Χ Βυζαντινά μουσικά όργανα. Βυζαντινά μουσικά όργανα - Πηγές Είναι ελάχιστες οι άμεσες πηγές. Έμμεσες πηγές: ιστορικά κείμενα με.
ΚΡΗΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΡΓΑΝΑ Α΄2 Λυκείου Καστελίου Πεδιάδος.
1 η ομάδα Γεωπόνοι Γαμπιεράκης Γιάννης Γιαννουκάς Ηλίας Ντεληγιώργη Σαββίνα Φασόλης Γιώργος Χαρινού Σταυρούλα Ελιά: από το δέντρο στο... πιάτο μας.
Οργανολογία Ι Μάθημα ΧΙ Ελληνικά λαϊκά μουσικά όργανα.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα V. Νυσσόμενα έγχορδα ΙΙ. Λαούτο Ανήκει στο γένος των λαούτων και είναι αχλαδόσχημο. Ο βραχίονάς του φέρει τάστα και η κεφαλή που.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΑ 40’Σ Το βινύλιο. Οι πρώτοι δίσκοι γραμμοφώνου κατασκευάστηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα, από ανθεκτικό σκληρό λάστιχο με διάμετρο περίπου.
Η ιστορία του πιάνου ξεκινάει στην Padua της Ιταλίας το 1709, στο κατάστημα ενός κατασκευαστή τσέμπαλου, του Bartolomeo di Francesco Cristofori ( ).
… Αρχαία Μουσικά Όργανα … Έλενα Καράμπελα 8 ο Γυμνάσιο – Γ΄ 1 …Ιανουάριος 2012.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Τεχνολογία Α’ Γυμνασίου.
Λύρα και βιολοντσέλο Ομοιότητες και διαφορές
ΞΥΛΙΝΑ ΔΑΠΕΔΑ Είδη ξυλείας κατά σειρά σκληρότητας Αφρικανική Δρύινη
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
ΜΑΘΗΜΑ ΙΙΙ. Τα έγχορδα της συμφωνικής ορχήστρας και οι πρόγονοι.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Εργασία του Α2 1ο Γυμνάσιο ΒΥΡΩΝΑ
Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).
Εισαγωγή στην έννοια των μουσικών συνόλων
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΣΠΑΓΚΟΥ
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
Δίνει τον ορισμό του βιομηχανικού ρομπότ.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
TI ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ; Το σίδερο είναι μια οικιακή συσκευή που χρησιμοποιείται για να ισιώνει υφάσματα και ιδιαίτερα ρούχα. Για αυτή την διαδικασία του σιδερώματος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ -Παπαδάκης Γιώργος -Τάκος Φώτης -Ταμιωλάκη Νίκη -Ρουσάκη Αλεξάνδρα

Λύρα Ιστορία- Προέλευση : Εισαγωγή μετά το 961 μ.Χ. Εισαγωγή στο νησί από τα Δωδεκάνησα γύρω στο 12ο αιώνα. Ιδιαίτερη δημοφιλία στη Σιτία. Σταδιακή εισαγωγή στις παραδόσεις. Εξέλιξη στην Κρήτη.

Κατασκευή: Κατασκευή του σκάφους με αρκετά παλιό ξύλο (π.χ. καρυδιά, οξιά) Τοποθέτηση σε χάρτινο μοντέλο και κόψιμο του περιγράμματος με τη βοήθεια της κορδέλας Σκάψιμο του σκάφους με τη βοήθεια του κατάλληλου εργαλείου Τοποθέτηση της λύρας στο μέγγενη για επεξεργασία.

Κατασκευή:  Ίσιωση των πλαϊνών και λείανση της επιφάνειας  Επιλογή κατάλληλου ξύλου για κατασκευή του καπακιού  Κατασκευή δύο τρυπών για την έξοδο του ήχου  Ένωση του σκάφους με το καπάκι  Λιγότερη αφιέρωση χρόνου στο προσκέφαλο, τον καβαλάρη και την ψυχή  Κοπή ενός ξύλου με κατάλληλη κλίση και στερέωμα στο κάτω μέρος του σκάφους  Διακόσμηση της λύρας

Είδη λύρας:  Το λυράκι, γνωστό για την εκπομπή οξύ και διαπεραστικού ήχου.  Η βροντόλυρα ή χοντρόλυρα, γνωστή για την εκπομπή ισχυρού ήχου.

Κατασκευαστές:  Αλεφαντινός Νίκος  Ρομπογιαννάκης Νίκος  Σταγάκης Μανώλης  Φραγκιαδάκης Μιχάλη ς

Λαούτο Ιστορία- Προέλευση:  Προέλευση από το αραβικό αλιούντ  Εισαγωγή από τους Άραβες  Καταγωγή από τη Μεσοποταμία  8 χορδές κατά το 15ο αιώνα  Πρόγονος της Πανδούρας

Κατασκευή:  Χρήση καλουπιού και προσωρινή βίδωση ενός ντάκου από μαλακό ξύλο  Στερέωση των ντούγιων.  Καθάρισμα του εσωτερικού του σκάφους.  Χρήση σκληρού ξύλου για το σκάφος (π.χ. έβενος και σφεντάμι).  Για το καπάκι, σκίσιμο λεπτής σανίδας  Χρήση μονοκόμματου φλαμουριού για το χέρι.

Κατασκευαστές:  Αγριμάκης Νίκος  Γουνάκης Γεώργιος  Γωνιανός Γιάννης  Θεοδωράκης

Βιολόλυρα Ιστορία- Προέλευση:  Προέλευση από την Ευρώπη  Διαμόρφωση στην Κεντρική Κρήτη την περίοδο του Μεσοπολέμου (-1940) Κατασκευή:  Κατασκευή με τα ίδια υλικά όπως η κλασσική λύρα  Κατασκευαστές:  Λευτέρης Μανασάκης ή Γαλλιανός ( ),  κατασκευή και παίξιμο από τον ίδιο