ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ TUNING ΤΕΧΝΙΚΗ 3CG GARAGE ΑΘΗΝΑ, 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μετάδοση Θερμότητας με μεταφορά
Advertisements

Κεφάλαιο 9: Περιστροφή Στερεού Σώματος
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
Εισαγωγή στη Μηχανική των Ρευστών
Αρχή.
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΦΟΡΔΑΚΟΣ
Φαινόμενο θερμοκηπίου
ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΡΑΒΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ.
Αρχή διατήρησης της μάζας – Εξίσωση συνέχειας
Κύκλωμα RLC Ζαχαριάδου Κατερίνα ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΓΕΩΤΡΗΣΕΩΝ – ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΕΔΑΦΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Σύστημα Παραγωγής Η βασική μονάδα κάθε συστήματος παραγωγής HC είναι.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Κεφάλαιο 5 Εφαρμογές των Νόμων του Νεύτωνα: Τριβή, Κυκλική Κίνηση, Ελκτικές Δυνάμεις Chapter Opener. Caption: Newton’s laws are fundamental in physics.
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ.
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών Ιωάννινα 2013 Διδάσκων: Δημήτριος Ι. Φωτιάδης Υπολογιστική Μοντελοποίηση στη Βιοϊατρική Τεχνολογία.
ΣΧΕΣΗ (ΛΟΓΟΣ) ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
ΚΥΚΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Κ. ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ Ι
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΕΡΕΗ ΥΓΡΗ ΑΕΡΙΑ ΡΕΥΣΤΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ V-TEC.
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Διατμητικές τάσεις
Πίεση σε υγρό Ένα υγρό εξασκεί πίεση προς όλες τις διευθύνσεις
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΕΠΑΛ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό της απλής αρμονικής ταλάντωσης; Εαν ένα σύστημα αφού εκτραπεί από τη θέση ισορροπίας, δέχεται δύναμη επαναφοράς F=-κχ και.
Βασικά εξαρτήματα κινητήρα
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥ ΒΕΝΖΙΝΙΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Ερωτήσεις Θεωρίας. Ερ. 1: Αναφέρετε τα μέρη του κορμού ενός εμβολοφόρου κινητήρα. Σύντομη περιγραφή. Απάντηση: ΜΕΚ. 1 ο Μαθημα σλαιντ
ΜΕΤΡΗΣΗ ΡΟΗΣ ΑΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΤΜΗΜΑ ΤΕ.ΤΡΟ.. Χαρακτηριστικά ρευστών Κάθε ρευστό έχει ένα μοναδικό σύνολο χαρακτηριστικών, μεταξύ των οποίων είναι: Πυκνότητα.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Ι.
“Δροσισμός Θερμοκηπίων (Α)” Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου Διδάσκων - Γεώργιος Δημόκας.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό της απλής αρμονικής ταλάντωσης; Εαν ένα σύστημα αφού εκτραπεί από τη θέση ισορροπίας, δέχεται δύναμη επαναφοράς F=-κχ και.
Ηλεκτρόδια Καθόδου Ηλεκτρόδιο Πύλης Ημιαγωγός Επαφή με άνοδο.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΙI. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Μηχανισμός Εμβόλου-Διωστήρα-Στροφαλοφόρου άξονα ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος.
Κεφάλαιο 4 Κυλινδρισμός Σχέση συμπίεσης - Πίεση συμπίεσης
ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ Ο κύλινδρος είναι το μεγαλύτερο τμήμα του κινητήρα και μπορεί να χαρακτηρισθεί ως το τμήμα εκείνο, επάνω στο οποίο συναρμολογείτε ολόκληρος ο.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Νέος κινητήρας πετρελαίου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 4 Πολυκύλινδροι κινητήρες
Πληροφοριακά συστήματα συντήρησης εξοπλισμού
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Οδυσσέας Μανωλιάδης 20 Οκτωβρίου 2010
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ - ΑΓΩΓΙΜΟΤΗΤΑ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΓΕΩΤΡΗΣΕΩΝ – ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΕΔΑΦΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Σύστημα Παραγωγής Η βασική μονάδα κάθε συστήματος παραγωγής HC είναι.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Ι.
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΥΝΘΕΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΕΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ: ΣΥΝΘΕΤΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ – ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΤΡΩΜΑ ΡΕΥΣΤΟΥ Οι θερμικές.
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ @ 3CG GARAGE ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ TUNING ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ @ 3CG GARAGE ΑΘΗΝΑ, 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΟΝΣΟ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ENGINE TUNING? Η ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ “ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ” ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ “ΕΙΔΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ” Η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ & ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΥΝΗΘΕΣΤΕΡΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ (ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ) ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ) ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΧΕΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ “ΑΠΟΔΙΔΟΜΕΝΗ ΙΣΧΥΣ” (ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ) ΚΑΙ “ΑΠΟΔΟΣΗ” (ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΑΝΑ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΗ ΜΟΝΑΔΑ ΙΣΧΥΟΣ)

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ TUNING (ΕΝΙΟΤΕ DE-TUNING/DE-RATING, Λ.Χ. ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΤΟΧΗΣ) ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΧΗΜΑ (Λ.Χ. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ ΤΑΧΥΠΛΟΟ ΣΚΑΦΟΣ Ή ΕΛΑΦΡΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ) ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ (Λ.Χ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ)

ΠΩΣ ΣΚΕΦΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΕ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΤΟN ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΑΣ? ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΤAΣΚΕΥΑΣΤΗΣ: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΑΗΣ Ή ΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ ΣΠΑΝΙΟΤΕΡΑ ΑΠ' ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΑΘΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΟΠΩΣ: ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ – TARGET GROUP: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΕΙΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ & ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ “ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ” ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ (POTENTIAL) ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!) ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΑΣ, “ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΝΤΑΣ” ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ, ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ. ΣΥΝΗΘΕΙΣ “ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ” TUNING: ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΝΕΣΗ (ΘΟΡΥΒΟΣ, ΚΡΑΔΑΣΜΟΣ, ΤΡΑΧΥΤΗΤΑ – NVH) ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ & ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ, ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ Κ.ΛΠ. ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ&ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ, ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΔΥΣΕΥΡΕΤΑ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ SERVICE & ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ

Η ΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ TUNING (ΠΕΡΙ)ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΟΠΩΣ: ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ (BUDGET) ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΒΑΡΟΣ/ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Κ.ΛΠ.) ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ “ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ” ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΚΟΣΤΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ – ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ & ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ

ΤΟ TUNING ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ: Η ΣΠΑΝΙΟΤΗΤΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΩΝ Ή / ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΩΝ ΒΛΑΒΩΝ - ΖΗΜΙΩΝ ΤΟ TUNING ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΓΝΩΣΤΩΝ ΑΔΥΝΑΜΙΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΟΥ TUNING. ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΧΤΙΖΕΤΑΙ Η ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΙΣΧΥΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ Η ΟΡΙΑΚΑ ΕΠΑΡΚΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ “STOCK” ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ TUNED

TUNING & ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ: ΤΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ: ΦΘΟΡΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΟΧΕΣ ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΙΣΧΥΟΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΑΣΤΟΧΙΑ ΕΝΟΣ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ TUNING ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΕΣΕΩΝ, ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΤΙΩΝ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΗ ΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΚΟΠΩΣΗ ΑΡΚΕΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

Η ΙΣΧΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΕΠΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (P = F x V) ΠΩΣ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ Η ΙΣΧΥΣ? Η ΙΣΧΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΕΠΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (P = F x V) ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟΦΟΡΟ ΜΑΣ ΑΞΟΝΑ, Η ΙΣΧΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΣΤΡΕΨΗΣ (ΔΥΝΑΜΗ) ΕΠΙ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (RPM) P = T x ω ΔΗΛΑΔΗ P = T x 2 x π x ν

H ΡΟΠΗ ΣΤΡΕΨΗΣ Η ΡΟΠΗ ΣΤΡΕΨΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ “ΒΓΑΖΕΙ” Ο ΣΤΡΟΦΑΛΟΦΟΡΟΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΕΜΒΟΛΑ (ΠΙΣΤΟΝΙΑ) ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟΦΟΡΟ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΙΩΣΤΗΡΩΝ (ΜΠΙΕΛΩΝ)

ΠΩΣ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ Η ΡΟΠΗ Η ΡΟΠΗ (Τ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ (p) ΕΠΙ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΟΥ (A) ΕΠΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΒΙΟΥ ΤΗΣ ΜΠΙΕΛΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ (L). ΟΠΟΤΕ: T = p x L x A

ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΙΣΧΥΣ P = T x N, (ΔΗΛΑΔΗ P = p x L x A x N) ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΡΟΠΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΚΑΘΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΑΝΑ ΚΥΚΛΟ ΚΑΥΣΗΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ P = T x N, (ΔΗΛΑΔΗ P = p x L x A x N) ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΣΕ ΕΝΑΝ 4-ΧΡΟΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΥΚΛΟ ΚΑΥΣΗΣ ΑΝΑ ΔΥΟ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΙΣΧΥΕΙ: N = ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ X (RPM / 2)

ΠΩΣ ΘΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥ? ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥ, ΘΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ, ΕΙΤΕ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ, ΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ, ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ: ΤΗ ΡΟΠΗ (Τ) ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΚΥΚΛΩΝ ΙΣΧΥΟΣ (N)

ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΡΟΠΗ H ΡΟΠΗ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΑΝ ΑΥΞΗΘΟΥΝ: Η ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΚΑΥΣΗΣ Η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΩΝ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΠΙΕΛΑΣ -ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΜΒΟΛΩΝ)

ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΚΥΚΛΩΝ ΙΣΧΥΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΩΝ ΙΣΧΥΟΣ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΑΝ ΑΥΞΗΘΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΩΝ ΑΥΞΗΘΕΙ Ο ΡΥΘΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ (RPM)

ΤΙ ΧΡΗΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ? ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ PROJECT ΤΙ ΧΡΗΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ? ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΟΛΤΑΣ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ RALLY ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ / ΠΙΣΤΑΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΝΤΟΧΗΣ

ΠΟΣΗ EXTRA ΙΣΧΥ? TO TUNING ΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΥΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ: ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΟΜΕΣΑΙΕΣ RPM, ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ “ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ” ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΡΙΟ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΝΤΑΣ ΩΣΤΕ Η ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΥΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΩΦΕΛΙΜΗ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΡΟΠΗΣ ΦΡΟΝΤΙΖΟΝΤΑΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ RPM

ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΑΠΝΟΗΣ (ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ – ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ, ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ) ΒΕΛΤΙΣΤOΠΟΙΗΣΗ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΦΑΣΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (35-70% ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΑΙΣΘΗΤΑ ΤΗ ΡΟΠΗ (ΕΩΣ 10-15%) ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ (5-10%) ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΔΡΟΜΟ, ΒΟΛΤΑ, REGULARITY

ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΑΥΛΟΥΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ – ΕΞΑΓΩΓΗΣ (“ΡΟΪΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ” / “PORTING” / “GAS FLOWING”) ΑΥΞΗΣΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΜΟΥ ΚΑΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / REPROFILING ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ/ΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΕΧΡΙ 20-25% ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ, ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 50% ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥ EINAI TO ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΓΙΑ RALLY, ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ

ΤΡΙΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΑ ΥΨΗΛΟ ΡΥΘΜΟ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΠ' ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΩΝ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ “ΟΣΗ” ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ “ΘΕΛΟΥΜΕ” ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ RALLY, ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ, ΠΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΟΧΗΣ, Ή ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΑ “ΣΟΒΑΡΑ” ΑΛΟΓΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ “THE SKY IS THE LIMIT” ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΑΚΡΑ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΗΣ “ΑΠΟΛΥΤΗΣ” ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ 100PS/LT (2-V ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕΧΡΙ 2LT) Ή ΚΑΙ ΤΑ 120PS/LT (4—V ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕΧΡΙ 2LT) ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΜΕ ΩΦΕΛΙΜΟ ΦΑΣΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 800-1200RPM, ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΜΟΙ

ΠΕΜΠΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ... ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑΜΕ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ, ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΕΠΕΜΒΑΣΕΩΝ Ή ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ… ΠΕΤΑ ΤΟ!

Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΕΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΒΑΛΒΙΔΩΝ VS ΕΙΣΑΓΩΓΗ & ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΑΤΙΚΗ VS ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΕΡΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΜΟΝΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΔΙΠΛΑ / ΤΕΤΡΑΠΛΑ (ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ / ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ / ΥΠΟΠΙΕΣΗΣ) ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΕΡΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ: ΜΕΓΕΘΟΣ vs RPM ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΕΝΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΔΑΝΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΡΟΗΣ ΑΕΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΕΡΑ = ΟΓΚΟΣ / ΔΙΑΤΟΜΗ ΑΓΩΓΟΥ ΓΙΑ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ & RPM, ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΕΡΑ ΣΤΟ VENTURI TOY

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΕΡΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ: ΜΕΓΕΘΟΣ vs RPM ΤΟ ΒΕΝΤΟΥΡΙ ΤΟΥ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΟΡΙΖΕΙ ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΗ ΑΕΡΑ ΤΟΥ ΑΥΛΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΑΣ ΑΡΑ: ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΒΕΝΤΟΥΡΙ (ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ), ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ “ΑΝΑΠΝΕΕΙ” Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ RPM ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΒΕΝΤΟΥΡΙ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟ ΤΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ RPM (ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΡΟΠΗ & ΑΠΟΚΡΙΣΗ, ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΓΜΑΤΟΣ)

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΕΡΑ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ - INJECTION MONH ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΔΙΠΛΗ / ΤΕΤΡΑΠΛΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΣΩΜΑΤΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΕΡΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ INJECTION ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΕΝΤΟΣ ΛΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ (VENTURI, DIFFUSER, ΖΙΓΚΛΕΡ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ, ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΤΣΟΚ, ΠΙΣΤΟΝΙ -SU/STROMBERG- Κ.ΛΠ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΡΟΗ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΑΚΡΙΒΕΣΤΕΡΗ ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ: ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (ΜΑΝΤΕΜΙ / ΧΤΑΠΟΔΙ) ΣΩΛΗΝΩΣΕΙΣ ΣΙΓΑΣΤΗΡΕΣ (ΣΙΛΑΝΣΙΕ)

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ: ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΜΕΙΩΣΗ ΘΟΡΥΒΟΥ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΑΡΩΣΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΑΘΜΟΥ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ (ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ)

ΒΑΘΜΟΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟ ΠΗΛΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΣΤΩ: ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ 500cc Ο.Α. 80% ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ: 400cc

Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ: ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ ΣΧΗΜΑ ΘΑΛΑΜΟΥ ΚΑΥΣΗΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟ & ΠΡΟΦΙΛ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ

Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ: ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ Η ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ (ΑΥΛΟΙ) ΕΧΕΙ ΤΟ ΒΕΛΤΙΣΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΟΓΚΟΥ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΡΟΗΣ Ο ΘΑΛΑΜΟΣ ΚΑΥΣΗΣ ΚΑΙ Η ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗ ΣΑΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ ΣΕ ΦΑΣΗ OVERLAP ΒΑΛΒΙΔΩΝ Ο ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ - ΕΞΑΓΩΓΗΣ

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟ: ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΜΠΛΕ: ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΑΥΡΟ: OVERLAP

ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ: ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ: ΟΓΚΟΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ & ΘΑΛΑΜΟΥ ΚΑΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΒΑΛΒΙΔΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ----------------------------------------------------- ΟΓΚΟΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ & ΘΑΛΑΜΟΥ ΚΑΥΣΗΣ ΣΤΟ Α.Ν.Σ. ΕΣΤΩ ΘΑΛΑΜΟΣ ΚΑΥΣΗΣ 50cc, ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ 500cc: (500+50): 50 = 11:1

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ: ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ: ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 83 x 92.8mm ΜΗΚΟΣ ΜΠΙΕΛΑΣ 155mm ΒΑΛΒΙΔΑ ΕΙΣ. ΚΛΕΙΝΕΙ 68ο Μ.Α.Ν.Σ. (28-68/68-28/272) ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ: 12,5:1 “ΕΝΕΡΓΗ” ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΜΒΟΛΟΥ 69.85mm (425.85cc) ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ: 9,66:1 ΠΙΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 202.5PSI

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ: ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ: ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΘΕΩΡΗΣΑΜΕ ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟΔΟΣΗΣ 100%, ΠΡΑΓΜΑ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΕΦΙΚΤΟ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΤΕΡ ΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ 92%: 425.85 x 0.92 = 391.78 ΑΡΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ: 8.9:1

ΣΥΜΠΙΕΣΗ VS OΚΤΑΝΙΑ Η ΚΑΥΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΙΚΗ, ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΘΑΛΑΜΟΥ ΚΑΥΣΗΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑΝΑΦΛΕΞΗ ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΚΑΥΣΗΣ, ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗΣ – ΕΜΒΟΛΟΥ, ΤΟΣΟ ΑΥΞΑΝΕΙ Η ΤΑΣΗ ΠΡΟΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΚΤΑΝΙΟΥ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑΝΑΦΛΕΞΗ

ΣΥΜΠΙΕΣΗ VS OΚΤΑΝΙΑ Η ΠΡΟΑΝΑΦΛΕΞΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΜΙΓΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ, EITE: ΤΟΠΙΚΑ (HOT SPOTS ΣΤΟΝ ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΥΣΗΣ) ΣΥΝΟΛΙΚΑ (ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΜΑΣ)

ΣΥΜΠΙΕΣΗ VS OΚΤΑΝΙΑ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ SUPER PLUS UNLEADED 100RON: Η OPTIMUM ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ 9:1 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, JAGUAR XK 4.2 ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 9:1 1ο ΣΤΑΔΙΟ, 20-60/60-20/260ο Δ.Σ.Σ. 7,42:1, 144PSI 2ο ΣΤΑΔΙΟ, 25-65/65-25/270ο Δ.Σ.Σ. 7,13:1, 137PSI 3ο ΣΤΑΔΙΟ, 30-70/70-/30/280ο; Δ.Σ.Σ. 6,85:1 130PSI OPTIMUM: Γ.Σ.Σ. : 11:1 / 11,5:1 / 12:1 ΓΙΑ 185+PSI

ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΜΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗΣ: ΡΟΪΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ (PORTING, GAS FLOWING, ΡΟΪΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ) ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΟΧΗ VALVETRAIN ΣΧΗΜΑ ΘΑΛΑΜΟΥ ΚΑΥΣΗΣ

ΡΟΗ ΑΕΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΣΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, Ο ΑΕΡΑΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΥΓΡΑ: ΕΧΕΙ ΙΞΩΔΕΣ ΒΡΕΧΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΡΕΙΑΣ

ΡΟΗ ΑΕΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΣΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, Ο ΑΕΡΑΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΥΓΡΑ: ΕΧΕΙ ΙΞΩΔΕΣ ΒΡΕΧΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΡΕΙΑΣ

Η “ΡΟΪΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ” ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΡΟΗΣ ΤΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗΣ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΡΟΗΣ ΤΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΥΨΗΛΗ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΡΟΗΣ ΤΩΝ ΑΥΛΩΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΡΟΗΣ ΤΩΝ ΑΕΡΙΩΝ KAI ΤΟ ΣΤΡΟΒΙΛΙΣΜΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΤΟΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ

Η “ΡΟΪΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ” ΟΨΗ vs ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ΤΟ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΥΛΩΝ ΠΑΙΖΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΗΣ ΕΔΡΑΣ ΒΑΛΒΙΔΑΣ Η ΚΟΝΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΑΥΛΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ

Η “ΡΟΪΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ” FLOWBENCH TO “ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ” ΤΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗΣ ΜΕΛΕΤΗ ΡΟΗΣ ΑΥΛΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΥΨΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΒΟΗΘΑ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ – ΕΞΑΓΩΓΗΣ

TO “ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ” ΤΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗΣ FLOWBENCH TO “ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ” ΤΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗΣ ΜΕΛΕΤΗ ΡΟΗΣ ΑΥΛΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΥΨΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΒΟΗΘΑ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ – ΕΞΑΓΩΓΗΣ

Η ΡΟΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ “ΚΟΥΡΤΙΝΑΣ” ΒΑΛΒΙΔΕΣ & ΣΚΙΑΣΗ Η ΡΟΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ “ΚΟΥΡΤΙΝΑΣ” ΠΟΛΛΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ “ΣΚΙΑΣΗ” ΛΥΣΗ: Η ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΚΑΥΣΗΣ ΠΕΡΙΞ ΤΗΣ ΒΑΛΒΙΔΑΣ, ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΛΥΣΗ

ΜΕΓΕΘΟΣ vs ΑΝΥΨΩΣΗ ΒΑΛΒΙΔΑΣ ΒΑΣΕΙ ΚΑΝΟΝΑ “ΥΨΟΣ ΚΟΥΡΤΙΝΑΣ = 0,25d”, ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 2v ΜΟΤΕΡ ΤΑ 11-12mm ΑΝΥΨΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΟΤΑΝ ΤΟ 0,25d ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ, ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΜΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ, ΑΡΚΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΙΑΖΟΝΤΑΙ

ΕΜΒΑΔΟ ΠΡΟΦΙΛ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ

BEΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ VALVETRAIN ΑΝΥΨΩΣΗ – ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΜΑΖΑ ΒΑΛΒΙΔΑΣ Κ.ΛΠ. ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΟΥΣΑΣ ΜΑΖΑΣ HIGH – LIFT “ΠΙΑΝΟΛΕΣ” ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ

ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΠΛΟΚ “BLUEPRINTING” & ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΤΟ ΑΔΡΑΝΕΙΑΚΟ ΦΟΡΤΙΟ ΑΝΤΟΧΗ ΜΠΙΕΛΩΝ – ΕΜΒΟΛΩΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΟΥ SQUISH / QUENCH BANDS ΒΟΛΑΝ, ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ

ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ vs ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΕΝΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ “ΑΠΩΛΕΙΕΣ” ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΕΠΑΡΚΗ ΟΔΗΓΟΥ ΕΝΑΣ “ΜΕΤΡΙΟΣ” ΟΔΗΓΟΣ ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑ “ΜΕΤΡΙΟ” ΜΟΤΕΡ ΣΧΟΛΕΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ & INTERNET Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ FORUM ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΡΟΩΘΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ 10 ΚΑΛΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΙΣΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ “ΒΕΛΤΙΩΤΗ”

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ & INTERNET How to Port & Flow Test Cylinder Heads (David Vizard) Performance With Economy – (David Vizard) Four-Stroke Performance Tuning (A. Graham Bell) Modifying and Tuning Fiat/Lancia Twin-Cam Engines (Guy Croft) Alfa Romeo DOHC Engine High-Performance Manual (Jim Kartalamakis)

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ & INTERNET Smokey Yunick's Power Secrets (Smokey Yunick) Sunnen's Complete Cylinder Head and Engine Rebuilding Handbook (John G. Edwards) Modern Engine Blueprinting Techniques: A Practical Guide to Precision Engine Building (Mike Mavrigian) Dyno Testing & Tuning (Harold Bettes & Bill Hancock) Performance Exhaust Systems: How to Design, Fabricate, and Install (Mike Mavrigian)

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ & INTERNET How to Build & Power Tune Weber & Dellorto DCOE & DHLA Carburettors (Des Hammill) Street Rotary: How to Build Maximum Horsepower and Reliability into Mazda's 12a, 13b and Renesis Engines (Mark Warner) How to Choose Camshafts & Time Them (Des Hammill) How to Build & Power Tune Distributor-type Ignition Systems (Des Hammill) How to modify your retro or classic car for high performance (Daniel Stapleton)

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ & INTERNET The 4-Cylinder Engine Short Block High-Performance Manual (By Des Hammill) The SU Carburettor High Performance Manual (Des Hammill) SU Carburetters Tuning Tips And Techniques: (Also Covers All SU Fuel Pumps) (R.M. Clarke) Tuning Stromberg CD Carburetters (Martyn B Watkins) Stromberg CD Carburettors Owner's Workshop Manual (Don Peers)