Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΦΤΕΡΑ –ΑΝΩ ΠΛΑΤΗ Η ΠΛΑΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΒΑΘΟΣ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εργαστήριο Φυσικής Αγωγής στην Π/θμια Εκπαίδευση
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Σχεδιασμός προγραμμάτων ενδυνάμωσης στις αναπτυξιακές ηλικίες
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Ενόργανη – Ρυθμική- Τραμπολίνο-Ακροβατική γυμναστική
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
Επιμορφωτικό πρόγραμμα Φ.Α. ΕΝΟΡΓΑΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ Ασκήσεις Αναλυτικού Προγράμματος Ελληνογερμανική Αγωγή Σεπ. – Οκτ Λεων. Δ. Καλλιτσάρης Π.Ε. 11.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
Ρυθμική γυμναστική Κωνσταντίνα Μάστορα ΓΠ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ● ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ! ● 1 ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ● 2 ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ(2-6)ΑΤΟΜΑ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘AΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ’ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΌΝΟΣ 1 Σλίκα Ραφαηλία Γ’ εξάμηνο Π.Τ.Δ.Ε Α.Ε.Μ 3879 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Προασκήσεις Διδακτικής του ελεύθερου & ύπτιου
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Προασκήσεις Διδακτικής για Πεταλούδα και Πρόσθιο.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Κυριαλάνης Ευάγγελος, ΑΕΜ: 880

Σενάριο Είμαι γυμναστής σε θερινή παιδική αθλητική κατασκήνωση και καλούμαι να προετοιμάσω ένα σύντομο κινητικό πρόγραμμα ενόργανης γυμναστικής με βασικές ασκήσεις, όπως κυβίστηση, ανακυβίστηση, τροχό και κατακόρυφο, το οποίο θα ενσωματωθεί σε χορευτικό πρόγραμμα για την τελική επίδειξη της τρίτης περιόδου. Ο χρόνος προετοιμασίας είναι τρείς εβδομάδες με καθημερινή προπόνηση μιας ώρας. Η ομάδα επίδειξης θα αποτελείται από 15 αγόρια και 15 κορίτσια, ηλικίας 9-11 ετών."

Αξιολόγηση προβλήματος Ασκούμενοι 15 αγόρια και 15 κορίτσια ηλικίας 9-11 ετών Βρίσκονται στο αρχικό στάδιο της μάθησης κάθε δεξιότητας Σχετικά Αναπτυγμένες αντιληπτικές και κινητικές ικανότητες Υψηλό κίνητρο να μάθουν την δεξιότητα Οι δεξιότητες της ενόργανης γυμναστικής( κυβίστηση, ανακυβίστηση, τροχός, κατακόρυφος) δεν έχουν ομοιότητες με άλλες δεξιότητες από άλλα αθλήματα, επομένως η μάθηση αυτών των δεξιοτήτων δεν έχει καμία συσχέτιση από την μάθηση προηγούμενων δεξιοτήτων (μηδενική μεταφορά μάθησης) Δεξιότητα Κλειστή, σύνθετη, αδρή με κυρίαρχες κινητικές απαιτήσεις δεξιότητα που ελέγχεται από ένα σύστημα ανοιχτού κυκλώματος. Ελάχιστος φόβος τραυματισμού. Απαιτεί μέτριο επίπεδο διέγερσης. Δεν υπάρχει μεταφορά μάθησης Δεν υπάρχει χειρισμός αντικειμένου

Περιβάλλον εκτέλεσης Περιβάλλον αναψυχής(κατασκήνωση). Η εκτέλεση της δεξιότητας θα γίνει παρουσία κοινού( γονείς, υπόλοιπα παιδιά κατασκήνωσης). Γήπεδο μπάσκετ της κατασκήνωσης Μικρός φόβος αποτυχίας Πίεση χρόνου ώστε να πραγματοποιηθούν οι δεξιότητες μέσα στο συγκεκριμένο μουσικό- χορευτικό πρόγραμμα

Ορισμός στόχων & επιλογή αντικειμένων Καθορισμός στόχων Στόχος είναι η μάθηση των βασικών δεξιοτήτων της ενόργανης γυμναστικής μέσω ενός κινητικού προγράμματος ώστε να ενσωματωθούν σε χορευτικό πρόγραμμα στη τελική επίδειξη της περιόδου μιας κατασκήνωσης. Πρωταρχικός στόχος: Περιγραφή και κατανόηση των βασικών σημείων κλειδιών της κάθε δεξιότητας Δεύτερος στόχος: Πρακτική εξάσκηση των βασικών σημείων κάθε δεξιότητας Τρίτος στόχος: Συνδυασμός δεξιοτήτων και η εναρμόνιση τους με συγκεκριμένη μουσική. Τέταρτος στόχος: Εντοπισμός και διόρθωση λαθών

Διάρκεια και συχνότητα της προπόνησης Η συνολική διάρκεια της προπόνησης ορίζεται σε μία ώρα. Εκμάθηση κάθε δεξιότητας περίπου 15 λεπτά. Προφορική καθοδηγητική ανατροφοδότηση και υπενθύμιση των σημείων κλειδιών κάθε δεξιότητας Ανά 15 λεπτά διάλλειμα στην εξάσκηση της δεξιότητας Στο διάλειμμα κυρίως δίνεται ανατροφοδότηση και τονίζονται ξανά τα σημεία κλειδιά κάθε δεξιότητας

Παρουσίαση της δεξιότητας Η παρουσίαση έχει σκοπό να προετοιμάσει γνωστικά τον ασκούμενο στη δεξιότητα που θα διδαχθεί. Αρχικά προφορική επεξήγηση των δεξιοτήτων με απλές και όσο το δυνατόν λιγότερες λέξεις. Θα πρέπει επίσης να κινήσει το ενδιαφέρον του ασκούμενου Παρουσίαση της κάθε δεξιότητας στην αρχή από τον Κ.Φ.Α Τοποθετούμε τους ασκούμενους στα πλάγια για σωστή παρακολούθηση και κατανόηση της δεξιότητας

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Κυβίστηση- ανακυβίστηση σε επικλινή επίπεδο Τροχός επάνω σε σχεδιασμένο πανί που δείχνει τα σημεία που πρέπει να τοποθετηθεί κάθε άκρο Κατακόρυφος με στήριξη στο τοίχο με τη πλευρά του στήθους να κοιτάει στο τοίχο.

Στρατηγική διδασκαλίας Σημεία κλειδιά Κυβίστηση: βαθύ κάθισμα με παλάμες στο έδαφος, σαγόνι στο στήθος «μπαλίτσα», ώθηση των ποδιών-κύλιση στη σπονδυλική στήλη προσγείωση στα πέλματα. Ανακυβίστηση: Βαθύ κάθισμα με παλάμες προς τα επάνω δίπλα στα αυτιά, κυλώ προς τα πίσω και τοποθέτηση των χεριών στο έδαφος σπρώχνοντας και προσγείωση στα πέλματα Κατακόρυφη στήριξη: παλάμες στο έδαφος, σπρώχνουν τα πόδια τεντωμένα να φτάσουν ψηλά και γίνονται ζευγάρι. Τροχός: Από θέση «όρθιο αστεράκι» (με τα χέρια ψηλά) σπρώχνουν τα πόδια και έρχομαι σε θέση ανάποδο αστεράκι (πόδια ψηλά) και προσγειώνομαι σε όρθιο αστεράκι.

Στρατηγική διδασκαλίας Αρχικά θα εκτελούν τις δεξιότητες αργά και σταθερά χωρίς χρονική πίεση. Μετά τη σωστή εκτέλεση τους θα πρέπει να εκτελέσουν τις δεξιότητες αρκετά γρήγορα ώστε να προσδεθούν στο μουσικό-χορευτικό πρόγραμμα και με την ανατροφοδότηση να μειώνεται και από περιγραφική και καθοδηγητική να γίνεται περιληπτική. Στόχος της μάθησης θα είναι να έχουν σωστές εκτελέσεις ώστε να μπορούν να τις εισάγουν στη τελική επίδειξη.

Ανατροφοδότηση Η ανατροφοδότηση δεν πρέπει να εστιάζει στο ενδεχόμενο λάθος σε μια δεξιότητα, αλλά με ποιο τρόπο θα αποφευχθεί αυτό.(π.χ. στη κυβίστηση «τοποθέτησε τα πόδια σου παράλληλα το ένα με το άλλο, αυτό θα σε βοηθήσει στο ρολάρισμα και θα εκτελέσεις τη δεξιότητα πολύ καλύτερα») Ενισχύουμε τη σωστή απόδοση με το να επικεντρωνόμαστε στα σημεία που εκτελέστηκαν σωστά (π.χ. Στο τροχό« τεντώνεις πολύ καλά τα πόδια σου και τις μύτες των ποδιών, μπράβο») Σημαντικό είναι επίσης οι ασκούμενοι να έχουν καταλάβει τη δεξιότητα και τι πρέπει να αισθάνονται κατά τη διάρκεια κάθε δεξιότητας(συγκέντρωση προσοχής) έτσι ώστε να υπάρχει εσωτερική ιδιοαισθητηριακή ανατροφοδότηση. Συχνότητα ανατροφοδότησης Στο αρχικό στάδιο δίνεται όσο το δυνατόν συχνότερα. Μετά από μερικές μέρες εξάσκησης αρχίζει να μειώνεται η συχνότητα ανατροφοδότησης και παρέχουμε περιληπτική.

Διάγνωση και διόρθωση λαθών Αρχικά πρέπει να βρεθούν τυχόν λάθη στην εκτέλεση μιας δεξιότητας Στη διόρθωση των λαθών συγκρίνουμε τη σωστή εκτέλεση που έχουμε υποδείξει εμείς στην αρχή με την εκτέλεση του ασκούμενου. Καθορίζουμε την αιτία του λάθους Διορθώνουμε τη κατάλληλη στιγμή και όχι πάνω από 3 λάθη ώστε να μην υπάρξει σύγχυση στον ασκούμενο

Αξιολόγηση του ασκούμενου Η αξιολόγηση στο αρχικό στάδιο της δεξιότητας γίνεται στο τέλος κάθε προπόνησης ενώ στη στη συνέχεια γίνεται ανά τακτά διαστήματα. Η αξιολόγηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ανατροφοδότηση στον ασκούμενο. Τα κριτήρια αξιολόγησης φανερώνουν τους στόχους της μάθησης και δεν πρέπει να είναι πολλά (το πολύ 4-5), διότι διαφορετικά είναι δύσκολη η εκτίμησή τους με την άμεση παρατήρηση. Ο ασκούμενος πρέπει να γνωρίζει τα βασικά σημεία της δεξιότητας και να γνωρίζει στο τι θα αξιολογηθεί, τα οποία δεν πρέπει να πάρα πολλά. Ο δάσκαλος καλό θα είναι να συζητάει με τον ασκούμενο τα αποτελέσματα της αξιολόγησης προσπαθώντας να του κεντρίσει το ενδιαφέρον.