ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ N. Apostolidis Ph.D.. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ οι βασικές θέσεις & στάσεις οι μετατοπίσεις η αλλαγή κατεύθυνσης τα σταματήματα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δοκιμασίες αξιολόγησης τεχνικών ικανοτήτων στις αθλοπαιδιές (test and evaluation) N. Apostolidis Phd.
Advertisements

Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κοντού Γ. Μαρία Ph.D, M.Sc., ΚΦΑ. Ο όρος «προβλήματα όρασης» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα διαταραχών της οπτικής ικανότητας από τα μικρά προβλήματα όρασης.
Μετά τον Αγώνα!! Στέφανος, Ι. Πέρκος, PhD. T ί Λέει ο coach; Εκτίμηση αγώνα Eρμηνεία απόδοσης Mελλοντικές κατευθύνσεις.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΕΡΕΥΝΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ Ή ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ: Α) ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΕΜΕΤΟΣ Β) ΧΡΗΣΗ ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΤΙΚΩΝ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ > ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ Κίνηση.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΑΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ PhD Μέλος Δ.Σ Ευρωπαικής Ομοσπονδίας Στίβου ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕΓΑΣ.
ΜΑΘΗΜΑ 3: ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής.
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Καπασούρη Αικατερίνη Α.Μ. 817.
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΜΥΝΑ N. Apostolidis Ph.D.. ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΠΑΙΚΤΗ n αλτική ικανότητα n ταχύτητα - εκρηκτικότητα n φυσική κατάσταση n επικοινωνία.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Π. ΙΑΚΩΒΑΚΗ¹, Α. ΚΑΤΑΤΣΗ², Α. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ³, ΑΘ. ΤΖΙΜΑΡΑ4, Α. ΑΝΤΩΝΙΟΥ5
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ Αιφνιδιασμός (πρωτεύων - δευτερεύων)
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
Σημειώσεις 5ης Συνάντησης
Η ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΚΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A. Αναπλ. Καθηγητής.
Ειδικη εκπαιδευση ιι Τμημα προσχολικησ αγωγησ και εκπαιδευσησ
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εταιρική Διακυβέρνηση
Αθηνά Πατελάρου, RN, MSc, PhD
Τμημα προσχολικησ αγωγησ και εκπαιδευσησ Διδασκουσα: ΡΗΓΑ ΑΣΗΜΙΝΑ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
ΥΠΕΡΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΨΙΜΟ
5ο FORUM ΥΓΕΙΑΣ Η Νοσοκομειακή Υποδομή της Αχαΐας και Δυτ. Ελλάδας
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 6: Ατομικές διαφορές και ικανότητες κίνησης
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Μηχανική των υλικών Στρέψη Διδάσκων: Γ. Αγγελόπουλος, καθηγητής
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
Άσκηση 4 (7η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού) Β Γυμνασίου
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΩΝ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
Γίνε ο Κατάλληλος Ηγέτης!!!
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΟΙΚΕΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Project τμηματοσ γυναικων
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Για να γίνει το γεύμα σας πιο ισορροπημένο...
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
Νοσηλευτική Φροντίδα σε παθήσεις Θυρεοειδή
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενούς που υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση
Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΩΚΚ Παιδιατρικής Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ
Νοσηλευτική φροντίδα τραυματία
Μανομενίδης Γεώργιος Νοσηλευτής PhD
Κούρτη Μαρία Βιολόγος, Msc, PhD Ιανουαρίου 2018
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Σημειώσεις 8ης Συνάντησης
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOK Εργαστηριακή άσκηση 7
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ: ΣΤΑΘΜΟΣ ΖΩΗΣ
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΟΡΙΣΜΟΙ
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 3
Παιδοψυχιατρική Dr. Μαρία Παπαδημητρίου, MD, PhD
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ N. Apostolidis Ph.D.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ οι βασικές θέσεις & στάσεις οι μετατοπίσεις η αλλαγή κατεύθυνσης τα σταματήματα οι στροφές η ντρίπλα οι μεταβιβάσεις η υποδοχή το σουτ η διεκδίκηση

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ευχάριστη - απλή προπόνηση χωρίς δυσκολίες δημιουργεί εμπιστοσύνη στις ικανότητες των παιδιών βοηθά στη βελτίωση των φυσικών ικανοτήτων τους στηρίζεται σε άριστη μεθοδολογία προσφέρει συναγωνιστικά και άλλα παιγνίδια συμβάλλει στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των παικτών βοηθά τους λιγοτάλαντους (αρχή της επανάληψης)

ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ βασικές στάσεις –στάση ετοιμότητας –βασική αμυντική στάση μετατοπίσεις –τρέξιμο –γλίστριμα –αλλαγή κατεύθυνσης σταματήματα –πήδημα ή παράλληλο –βηματισμός στροφές –μετωπιαία –ραχιαία –αντίστροφη

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΝΤΡΙΜΠΛΑΣ είναι κιναισθητική επιδεξιότητα έχει ψηλή και χαμηλή αναπήδηση η στάση του σώματος η ώθηση της μπάλας η προστασία της μπάλας ισόχρονη εξάσκηση στα δύο χέρια αντιστοιχία βήματος - αναπήδησης αυξομειώσεις ταχύτητας

ΜΟΡΦΕΣ ΝΤΡΙΜΠΛΑΣ ντρίπλα ελέγχου ψηλή - προωθητική ντρίπλα δισταγμού σταυρωτή ντρίπλα αντίστροφη ντρίπλα ντρίπλα κάτω από τα πόδια ραχιαία ντρίπλα πέρασμα με ντρίπλα απ’ την ομώνυμη πλευρά συνδυασμός των παραπάνω παραλλαγών

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΤΡΙΜΠΛΑΣ στις ατομικές επιθετικές ενέργειες στις επιθετικές συνεργασίες στον αιφνιδιασμό στη διάσπαση ζώνης στη διάσπαση πιεστικής άμυνας

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΤΡΙΜΠΛΑΣ η κατάχρηση δημιουργεί εγωκεντρικό παιγνίδι βοηθά την άμυνα να οργανωθεί βοηθά να δημιουργηθούν παγίδες

ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΑΣΑΣ Με δύο χέρια –στήθους –στήθους σκαστή –πάνω απ’ το κεφάλι Με ένα χέρι –απλή –σκαστή –χέρι με χέρι –μακρινή –ραβέρσα –ραχιαία

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ καλή ισορροπία οπτικός έλεγχος το πιάσιμο της μπάλας (η αρχική θέση) η σκληρότητα της πάσας η καμπύλη διάδρομος, το ευάλωτο σημείο του αμυντικού ο στόχος η προσποίηση η προστασία της μπάλας πριν την πάσσα προτίμηση σε πάσες με δύο χέρια

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ πιάσιμο στο ύψος του στήθους χέρια προτεταμένα αντίχειρες σχεδόν ενωμένοι, παλάμες στραμμένες στη μπάλα παρακολούθηση της τροχιάς της μπάλας κίνηση προς τη μπάλα κατάληψη μεγάλου χώρου

ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ & ΥΠΟΔΟΧΗ αγκώνες ανοικτοί στα πλάγια σπρώξιμο με το δυνατό χέρι δεν τεντώνουν τα χέρια χρησιμοποίηση του καλού χεριού λανθασμένες κινήσεις λόγω έλλειψης δύναμης ξεκινούν και επιμένουν στις δύσκολες πάσες περιορισμένο οπτικό πεδίο επικέντρωση της προσοχής σε ένα μόνο συμπαίκτη επικέντρωση του βλέμματος του πασέρ στον παραλήπτη και όχι στον αμυντικό του κακός συγχρονισμός του πασέρ με τον παραλήπτη κακή επιλογή πάσας σε σχέση με τη στάση του αμυντικού του

ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥ ΣΟΥΤ σουτ σε στάση σουτ με άλμα (jump shot) διείσδυση και βολή (μπάσιμο) η γυριστή βολή ή ραβέρσα (hook shot) η ραβέρσα με άλμα (jump hook)

ΟΙ ΘΕΜΕΛΕΙΩΔΕΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΣΟΥΤ Η αυτοπεποίθηση η αυτοσυγκέντρωση η χαλαρότητα η ισορροπία του σώματος το πιάσιμο της μπάλας η θέση της μπάλας πριν το σουτ η έξοδος της μπάλας απ’ το χέρι - οι στροφές ο στόχος η ώθηση της μπάλας η καμπύλη της βολής η συνέχεια της κίνησης η χρησιμοποίηση του πίνακα

Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ η αναπήδηση (jump ball) το κλέψιμο το ρημπάουντ

Ιδιαίτερα γνωρίσματα του ρημπάουντερ εκρηκτικότητα συγχρονισμός εσωτερική θέση - πτήση της μπάλας γνώση των σουτέρ «γνώθι σ’ αυτόν» όλα τα σουτ παίζονται άστοχα εδαφική ισορροπία δύναμη οξυδέρκεια μαχητικότητα εξάσκηση

Χρονική σειρά - μεθοδολογία Άμυνα στο σουτ Εκτίμηση των προθέσεων του αντιπάλου Μπλοκ άουτ – αμυντικό τρίγωνο Κίνηση στη μπάλα – πρόσκληση Συγχρονισμένο άλμα – δύο πόδια Πιάσιμο μπάλας ή διώξιμο Προσγείωση – προστασία Μεταβίβαση

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΥ ΡΗΜΠΑΟΥΝΤ -εσωτερική θέση-γνώση του χρόνου -αμυντικό τρίγωνο-γνώση των σουτέρ -προστασία της μπάλας-φόλοου -χτύπημα μακριά-μακρινό ρημπάουντ -προσποίηση

Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ & ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΟΙ ΦΑΣΕΙΣ *Η εκμάθηση της επιδεξιότητας *Η εμπέδωση της επιδεξιότητας *Η εφαρμογή της επιδεξιότητας στο ομαδικό παιγνίδι

1) Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ παρουσίαση της επιδεξιότητας στην τελική της μορφή (επίδειξη) προπαρασκευαστικές ενέργειες ή ασκήσεις σχετικές με την επιδεξιότητα εκτέλεση των βασικών συστατικών της επιδεξιότητας σε αργό ρυθμό εκτέλεση της επιδεξιότητας στην πιο απλή της μορφή

2) Η ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ εκτέλεση της επιδεξιότητας με ασκήσεις σε ατομικό επίπεδο αυξομείωση του ρυθμού εκτέλεσης εκμάθηση των παραλλαγών της επιβάρυνση με διάφορες μορφές δυσκολίας (σε μεγαλύτερο ή μικρότερο χώρο, πιο γρήγορα, με εμπόδια, με πνευματική επιβάρυνση κλπ) με αντιμετώπιση ή παρεμβολή αντιπάλου με συμμετοχή συμπαικτών με συμμετοχή συμπαικτών και αντιπάλων

3) Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ Ασκήσεις σε ομαδικό επίπεδο ή διπλό και με περιορισμούς, με σκοπό την απομόνωση της επιδεξιότητας για περισσότερες και δυσκολότερες επαναλήψεις

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΠΑΣΣΑ ΜΕ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ παρουσίαση, επίδειξη της πάσας προπαρασκευαστική εκτέλεση της κίνησης α) χωρίς και β) με μπάλα στατικά πάσες μεταξύ δύο παικτών πάσα από διάφορες πλευρές ντρίμπλα, σταμάτημα, στροφή και πάσα προσποίηση και πάσα ζευγάρια πάσες τρέχοντας τριάδες πάσες τρέχοντας οκτάρι (figure eight) με παρεμβολή αντιπάλου (κορόιδο) 5-5 στο μισό γήπεδο 5, 10, 20 πάσες διπλό χωρίς ντρίμπλα