Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων – Θ Ενότητα 4:Μοντέλα αναπαράστασης πραγματικότητας – Μοντέλα Ενεργειών / Διαδικασιών – Ροών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διατροφή Ενότητα 17: Γάλα, γαλακτοκομικά προϊόντα και αβγά Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Advertisements

Μέρος Β’. 2 Η ΠΕ Τμήμα των Αναλυτικών Προγραμμάτων των Σχολείων.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Περιβαλλοντικό ζήτημα και οικολογικό κίνημα ΜΑΘΗΜΑ 6.
1 Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Ελλάδα. 2 ΠΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σύνδεση περιβάλλοντος και εκπαίδευσης 1913…καθιερώνεται με νόμο η σύνδεση περιβάλλοντος και.
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ) Ενότητα 9 : Μέτρηση φαινολικών στο κρασί Δρ. Βασίλης Ντουρτόγλου Τμήμα Οινολογίας & Τεχνολογίας Ποτών Ανοικτά.
Αιματολογία ΙΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Μυελοϋπερπλαστικά νοσήματα (β΄μέρος) Αναστάσιος Κριεμπάρδης Τμήμα Ιατρικών εργαστηρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Ενζυμική Αποτρίχωση (Ε) Ενότητα 1: Εισαγωγή Κατερίνα Δηλαβέρη, Ειδικό Τεχνικό Εργαστηριακό Προσωπικό Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά και Ηγεσία Ενότητα 6: Οι βάσεις της Ομαδικής Συμπεριφοράς Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 7: Βιταμίνες Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 4: Διεθνή Συστήματα Κρατήσεων (Global Distribution Systems,G.D.S.) Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια.
1 ΕΚΠΟΝΗΣΗ - ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.
Νοσηλευτική Ψυχικής Υγείας Νευρολογική Νοσηλευτική Ενότητα 2.2: Η εφαρμογή της αξίας του σεβασμού - της ελευθερίας - της δικαιοσύνης στην φροντίδα του.
Κοστολόγηση Ενότητα 2: Δομή επιχειρήσεων γραφικών τεχνών και χαρακτηριστικά σύγχρονων τεχνολογιών Δρ. Αναστάσιος Ε. Πολίτης, Αναπληρωτής Καθηγητής Τεχνολογία.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 10: Μεταβολισμός των θρεπτικών συστατικών Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 19: Είδη διαιτών Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
Τεχνικές μάλαξης (Θ) Ενότητα 11: Μάλαξη και ειδικές τεχνικές Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο.
Τεχνικές μάλαξης (Θ) Ενότητα 9: Μάλαξη στον αθλητισμό Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του.
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ) Ενότητα 09: Η Μακροχρόνια Φροντίδα Υγείας στην Ελλάδα: Το θεσμικό πλαίσιο Γιώργος Πιερράκος Τμήμα Διοίκησης.
Μάθημα: Οικονομική Του Περιβάλλοντος & Των Φυσικών Πόρων Διδάσκων: Dr. Ευτύχιος Σαρτζετάκης Δημήτρης Σακκουλίδης – Φωτεινή Σαμαρά Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ.
Βιοστατιστική (Θ) Ενότητα 6: Έλεγχοι υποθέσεων - Διαστήματα εμπιστοσύνης Δρ.Ευσταθία Παπαγεωργίου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά.
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 4: Θεματική Πρόσβαση: Προβληματισμοί και προσδιορισμός των εννοιών Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας.
Πρόσθετες Ύλες Ενότητα 6: Ουσίες ρύθμισης Οσμής - Γεύσης Αναστασία Κανέλλου, Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο.
Πρόσθετες Ύλες Ενότητα 2: Χρωστικές πρόσθετες ύλες τροφίμων Αναστασία Κανέλλου, Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το.
Αξιολόγηση επενδύσεων Ενότητα 1: Απλός και σύνθετος τόκος και Εισαγωγή στο EXCEL Εργαστήριο 1 ης Εβδομάδας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
Εκτυπωτικά Υποστρώματα (Θ) Ενότητα 5.2: Yδατογράφημα Βασιλική Μπέλεση Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα Γραφιστικής Κατεύθυνση Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών Ανοικτά.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.6: Χορός και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Ενότητα 5 : Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ « Περιβαλλοντικά Προβλήματα & Δίκαιο» ΜΑΘΗΜΑ 9.
Εφαρμογές Στατιστικής στην Τεχνολογία Τροφίμων (Θ) Ενότητα 2: Πληθυσμός και δείγμα - Δειγματοληπτικές μέθοδοι και δειγματοληπτικό σφάλμα Δρ.Ευσταθία Παπαγεωργίου,
Διατροφή Ενότητα 19: Λίπη, έλαια, λαχανικά και πατάτες Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
Διαχείριση Έργων & Εργοταξίων Ενότητα 8β: Μηχανήματα τεχνικών έργων (ΜΤΕ) – Ανάλυση IΙΙ Βασίλειος Μούσας Τμήμα πολιτικών Μηχανικών ΤΕ και Μηχανικών Τοπογραφίας.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 2: Οι Λειτουργίες του Μάνατζμεντ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 4: Ο Ρόλος του Μάνατζερ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος.
Περιβαλλοντικές Επιδράσεις στην Αισθητική Ενότητα 5: Άλλες ουσίες από το περιβάλλον που έχουν βλαπτική επίδραση στο δέρμα και στην υγεία Δρ. Ευαγγελία.
Διατροφή Ενότητα 13: Yπέρβαρος / παχυσαρκία & απώλεια βάρους Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Ιατρικών Εργαστήρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Αιματολογία ΙΙΙ (Ε) Ενότητα 5: Αιμόσταση - Προαναλυτική φάση Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια.
Κοινωνική Εργασία στην υγεία και ψυχική υγεία Ενότητα 3: Ψυχιατρικός ιδρυματισμός και ιδρυματική κακοποίηση Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος Καθηγητής.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 1: Γιατί τρεφόμαστε Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το.
Κοινωνική Εργασία στην υγεία και ψυχική υγεία Ενότητα 13: Διασφάλιση – Βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών ψυχικής υγείας Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος.
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ) Ενότητα 4: Κατ’ οίκον Φροντίδα: Βασικές αρχές λειτουργίας Γιώργος Πιερράκος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Οδοντική μορφολογία Ενότητα 11: Πρώτος γομφίος κάτω γνάθου Αριστείδης Γαλιατσάτος DDs, Dr Dent. Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Οδοντικής Τεχνολογίας.
Ενόργανη Χημική Ανάλυση (Θ) Ενότητα 4: Εισαγωγή στις μεθόδους χρωματογραφίας Δρ. Αρχοντούλα Χατζηλαζάρου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ενόργανης Ανάλυσης και.
Κοινωνική Εργασία στην υγεία και ψυχική υγεία Ενότητα 2: Ο αποϊδρυματισμός και η ανάπτυξη της κοινοτικής φροντίδας Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος.
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 5: Συσκευασία καλλυντικών προϊόντων Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοσμητολογίας Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο Ενότητα 7: Εικαστικές παρεμβάσεις σπουδαστών σε χώρους μνήμης – β’ μέρος Φρύνη Μουζακίτου Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής,
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΑΕΙΦΟΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Α. Μαρτίνης.
Περιβαλλοντικές Επιδράσεις στην Αισθητική Ενότητα 8: Αισθητική αντιμετώπιση Δρ. Ευαγγελία Πρωτόπαπα, Καθηγήτρια Φαρμακοποιός - Αισθητικός Τμήμα Αισθητικής.
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος Ενότητα 17: Ραδιοσυχνότητες Ευθυμία Μικελάτου Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 10: e-marketing και τουρισμός Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 11: Κλασικό Μακιγιάζ Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Προδιαγραφές Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 14: Διατροφικά συμπληρώματα Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία & Διδακτική της Πληροφορικής Ενότητα 4: Εποπτικά Μέσα & Νέες Τεχνολογίες Διδακτικές προσεγγίσεις στην Πληροφορική Κλειώ Σγουροπούλου.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E Ενότητα 3: Παραδείγματα και εφαρμογές συστημάτων Δήμος Πανταζής Dr, MSc, Αγρ.Τοπ.Μηχ.
Νομοθεσία /Δεοντολογία Νοσηλευτικού Επαγγέλματος Ενότητα 10: Νοσηλευτική Νομοθεσία Ευγενία Βλάχου, Ελένη Ευαγγέλου Τμήμα Νοσηλευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Αξιολόγηση επενδύσεων Ενότητα 10: leasing Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons.
Διασφάλιση ποιότητας Ενότητα 1: Γενικές αρχές Ιωάννης Τσάκνης, Καθηγητής Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 1: Αρχαίο αιγυπτιακό μακιγιάζ Ευθυμία Μικελάτου Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά και Ηγεσία Ενότητα 11: Οργανωσιακή αλλαγή Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται.
Κοινωνική Εργασία με Παιδιά και Εφήβους Ενότητα 11: Παιδική κακοποίηση Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά.
Ενζυμική Αποτρίχωση (Θ) Ενότητα 4: Απαραίτητες προϋποθέσεις για τη μόνιμη αποτρίχωση Δρ. Ευαγγελία Πρωτόπαπα, Καθηγήτρια Φαρμακοποιός - Αισθητικός Τμήμα.
Σύνοψη Ενότητας 2 Περιεχόμενα της ενότητας Στόχοι της ενότητας
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων – Θ Ενότητα 4:Μοντέλα αναπαράστασης πραγματικότητας – Μοντέλα Ενεργειών / Διαδικασιών – Ροών Δεδομένων – Διαδικασιών Λήψης Αποφάσεων Δήμος Πανταζής Dr, MSc, Αγρ.Τοπ.Μηχ. ΑΠΘ - Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα πολιτικών Μηχανικών ΤΕ και Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής ΤΕ Κατεύθυνση Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής ΤΕ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Μοντέλα αναπαράστασης της πραγματικότητας – Ποια πραγματικότητα; 1

Moντέλα Αναπαράστασης της Πραγματικότητας «Μια από τις μεγαλύτερες ψευδαισθήσεις είναι να πιστεύει κάποιος ότι υπάρχει μία μόνο πραγματικότητα» Η πραγματικότητα του συστήματος που περιγράφουμε Η πραγματικότητα όπως αποτυπώνεται στο δομημένο κείμενο της ανάλυσης του συστήματος Η πραγματικότητα από την πλευρά του χρήστη / χρηστών του συστήματος Η πραγματικότητα των αναλυτών / σχεδιαστών του συστήματος …… Μοντέλο :

Μοντέλα Μοντέλα Ενεργειών / Διαδικασιών – Ροών Δεδομένων – Διαδικασιών Λήψης Αποφάσεων Δεδομένων 3

Σημείωση… Πολλές φορές με το ίδιο μοντέλο «μοντελοποιούμε» ταυτόχρονα – ενέργειες και διαδικασίες λήψης αποφάσεων, – ενέργειες και ροές δεδομένων – Δεδομένα και ενέργειες – ενέργειες και διαδικασίες λήψης αποφάσεων και ροές δεδομένων Φυσικά η μοντελοποίηση μπορεί να αφορά και μόνο ένα από τα τέσσερα παραπάνω μέρη ενός συστήματος

Μοντέλα Ενεργειών / Διαδικασιών 1/4 m m 01.ibm.com/support/knowledgecenter/SS6RBX_ /com.ibm.sa.bpr.doc/topics/c_diagtypesbpm.html 01.ibm.com/support/knowledgecenter/SS6RBX_ /com.ibm.sa.bpr.doc/topics/c_diagtypesbpm.html nNPcBN7bjX0%3D&tabid=930&mid=2218 ΟΡΟΙ : Process Models / Business models /activities models – standards/business-process-models-0 5

Μοντέλα Ενεργειών / Διαδικασιών 2/4 content/publicationfiles/05-06-ART- ProcessModeling21stCent-Recker1.pdf content/publicationfiles/05-06-ART- ProcessModeling21stCent-Recker1.pdf ling ling ipi/4975/1/Manolioudakis.pdf ipi/4975/1/Manolioudakis.pdf M4/01%20-%20Intro.pdf 6

Μοντέλα Ενεργειών / Διαδικασιών 3/4 moralis.pdf moralis.pdf THTES/SEMINARIA/PALAIOTERA_SEMINARIA/METRHSH_AP ODOSHS/folinas.pdf THTES/SEMINARIA/PALAIOTERA_SEMINARIA/METRHSH_AP ODOSHS/folinas.pdf web&cd=31&ved=0CB4QFjAAOB4&url=http%3A%2F%2Fw ww.adam- europe.eu%2Fprj%2F5211%2Fprd%2F6%2F1%2FD3.1% %2520Self%2520Learning%2520Integrated%2520Methodol ogy%2520and%2520Cases.doc&ei=5nReVNicENavabnrgLgD &usg=AFQjCNELRBVtjw9ex2IDlKYciT3RQ66dOg 7

Μοντέλα Ενεργειών / Διαδικασιών 4/4 xt.pdf xt.pdf c=s&source=web&cd=39&ved=0CE0QFjAIOB4 &url=http%3A%2F%2Fwww.ionio.gr%2F~papa theodor%2Flessons%2FIONIO-MSc-ath-INFO- SYSTEMS- 04.ppt&ei=5nReVNicENavabnrgLgD&usg=AFQj CNETylVOyjQ4NaN32QA7fxs3fK7lJQ

Συμπέρασμα : πολλοί τρόποι μοντελοποίησης… ή όχι; 1/6  Τρόποι μοντελοποίησης διαδικασιών… Μια πρόταση ταξινόμησης…  Αλγοριθμική προσέγγιση  Με χρήση πίνακα με τους πρωταγωνιστές των ενεργειών  Με τις διαδικασίες που προτείνονται από διάφορες μεθόδους  Διαγράμματα Ροής δεδομένων (Ροή δεδομένων + ενέργειες) 9

Συμπέρασμα : πολλοί τρόποι μοντελοποίησης… ή όχι; 2/6 «Αλγοριθμικός τρόπος»

Συμπέρασμα : πολλοί τρόποι μοντελοποίησης… ή όχι; 3/6 Με χρήση πίνακα με τους πρωταγωνιστές των ενεργειών

Συμπέρασμα : πολλοί τρόποι μοντελοποίησης… ή όχι; 4/6

Συμπέρασμα : πολλοί τρόποι μοντελοποίησης… ή όχι; 5/6 Πχ. MERISE, BPMN ( rc=s&source=web&cd=1&ved=0CB8QFjAA&ur l=http%3A%2F%2Fwww.fme.aegean.gr%2Fsite s%2Fdefault%2Ffiles%2Fcn%2Fbusinessproces smodelingframework_june2012.pptx&ei=cbtf VN3nOPCQsQSq2YCACA&usg=AFQjCNGz9vW umLYCUPEtLu66zLox41jMUQ&bvm=bv ,d.cWc),.....

Συμπέρασμα : πολλοί τρόποι μοντελοποίησης… ή όχι; 6/6 DFD

Μοντέλα Ροών Δεδομένων 1/12 %CE%AE_%CE%B4%CE%B5%CE%B4%CE%BF% CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD %CE%AE_%CE%B4%CE%B5%CE%B4%CE%BF% CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD %CE%AC%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%C E%BC%CE%B1_%CF%81%CE%BF%CE%AE%CF %82_%CE%B4%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE% BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD %CE%AC%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%C E%BC%CE%B1_%CF%81%CE%BF%CE%AE%CF %82_%CE%B4%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE% BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD

Μοντέλα Ροών Δεδομένων 2/12 E%AC%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC %CE%B1_%CF%81%CE%BF%CE%AE%CF%82_%CE %B4%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AD% CE%BD%CF%89%CE%BD E%AC%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC %CE%B1_%CF%81%CE%BF%CE%AE%CF%82_%CE %B4%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AD% CE%BD%CF%89%CE%BD &source=web&cd=4&ved=0CDYQFjAD&url=http %3A%2F%2Fwww.icsd.aegean.gr%2Fkotis%2Fsoft Tech06%2FmyPresentation%2FWeek4L1L2.ppt&e i=i3ZeVN3lHoiraaOZgKgP&usg=AFQjCNHaQ6cAfx 4hAzVQqLXkUHDTLIVJEQ &source=web&cd=4&ved=0CDYQFjAD&url=http %3A%2F%2Fwww.icsd.aegean.gr%2Fkotis%2Fsoft Tech06%2FmyPresentation%2FWeek4L1L2.ppt&e i=i3ZeVN3lHoiraaOZgKgP&usg=AFQjCNHaQ6cAfx 4hAzVQqLXkUHDTLIVJEQ

Μοντέλα Ροών Δεδομένων 3/12 ow_modeling.html ow_modeling.html c=s&source=web&cd=15&ved=0CDYQFjAEOA o&url=http%3A%2F%2Fcourses.softlab.ntua.g r%2Fsofteng%2FLectures%2FLect3-Classic- Reqs.ppt&ei=RH1eVI3xI8H_aKb2gqgK&usg=AF QjCNGpEOWZSC5YdOp9Cng-AJz_JJeC3w c=s&source=web&cd=15&ved=0CDYQFjAEOA o&url=http%3A%2F%2Fcourses.softlab.ntua.g r%2Fsofteng%2FLectures%2FLect3-Classic- Reqs.ppt&ei=RH1eVI3xI8H_aKb2gqgK&usg=AF QjCNGpEOWZSC5YdOp9Cng-AJz_JJeC3w

Μοντέλα Ροών Δεδομένων 4/12 am am FlowDiagram.htm FlowDiagram.htm ls/data-flow-diagrams/ ls/data-flow-diagrams/ paradigm.com/tutorials/data-flow-diagram- dfd.jsp paradigm.com/tutorials/data-flow-diagram- dfd.jsp

Μοντέλα Ροών Δεδομένων 5/ a-flow-diagram a-flow-diagram &source=web&cd=19&ved=0CG4QFjAS&url=http %3A%2F%2Fcourses.ischool.berkeley.edu%2Fi20 8a%2Fs04%2Flectures%2F208- dataflowdgm.ppt&ei=yX1eVOPjHtfravmggig&usg =AFQjCNGI2mMV3Z1eSm4kF4zUjXgM3EDbDA &source=web&cd=19&ved=0CG4QFjAS&url=http %3A%2F%2Fcourses.ischool.berkeley.edu%2Fi20 8a%2Fs04%2Flectures%2F208- dataflowdgm.ppt&ei=yX1eVOPjHtfravmggig&usg =AFQjCNGI2mMV3Z1eSm4kF4zUjXgM3EDbDA

Μοντέλα Ροών Δεδομένων 6/12 examples examples flow-diagrams-for-dummies?related=2 flow-diagrams-for-dummies?related=2 DFD_over_Flowcharts.pdf DFD_over_Flowcharts.pdf opic=/com.sybase.infocenter.dc /d oc/html/rad html opic=/com.sybase.infocenter.dc /d oc/html/rad html

Μοντέλα Ροών Δεδομένων 7/ bih=602&tbm=isch&imgil=4pYGldRRvvqPqM%253A%253B- fjvmxLwTtNLQM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.edraw soft.com%25252FData-Flow-Model- Diagram.php&source=iu&pf=m&fir=4pYGldRRvvqPqM%253A%252C -fjvmxLwTtNLQM%252C_&usg=___zMCP- 9Cl11f08D35uXw61UjLUQ%3D#tbm=isch&q=%CE%B4%CE%B9%CE %B1%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%C E%B1+%CF%81%CE%BF%CE%B7%CF%82+%CE%B4%CE%B5%CE%B 4%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CF%89%CE%BD+%CF%80%CE %B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B3%CE%BC%C E%B1%CF%84%CE%B1 bih=602&tbm=isch&imgil=4pYGldRRvvqPqM%253A%253B- fjvmxLwTtNLQM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.edraw soft.com%25252FData-Flow-Model- Diagram.php&source=iu&pf=m&fir=4pYGldRRvvqPqM%253A%252C -fjvmxLwTtNLQM%252C_&usg=___zMCP- 9Cl11f08D35uXw61UjLUQ%3D#tbm=isch&q=%CE%B4%CE%B9%CE %B1%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%C E%B1+%CF%81%CE%BF%CE%B7%CF%82+%CE%B4%CE%B5%CE%B 4%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CF%89%CE%BD+%CF%80%CE %B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B3%CE%BC%C E%B1%CF%84%CE%B1 ΤΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΕ ;;;;;;;;;;;

Μοντέλα Ροών Δεδομένων 8/12 MQ MQ c=s&source=web&cd=10&ved=0CE4QFjAJ&url =http%3A%2F%2Fedu.eap.gr%2Fpli%2Fpli11% 2Fstudents%2Fdoc%2Fapanthsh_proths_ergas ias.doc&ei=9IBeVPDGONDiatXLgdgN&usg=AF QjCNHWLmQYlMYZC24fyduTbdvfw3cZ9w&bv m=bv ,d.d2s c=s&source=web&cd=10&ved=0CE4QFjAJ&url =http%3A%2F%2Fedu.eap.gr%2Fpli%2Fpli11% 2Fstudents%2Fdoc%2Fapanthsh_proths_ergas ias.doc&ei=9IBeVPDGONDiatXLgdgN&usg=AF QjCNHWLmQYlMYZC24fyduTbdvfw3cZ9w&bv m=bv ,d.d2s

Μοντέλα Ροών Δεδομένων 9/12 c=s&source=web&cd=12&ved=0CFoQFjAL&url =http%3A%2F%2Fwww.dmst.aueb.gr%2Fdami anos%2Fsa03%2Fdfd.ppt&ei=9IBeVPDGONDia tXLgdgN&usg=AFQjCNFgtoNfHXM7HtXziUKW AXbgFAla9w&bvm=bv ,d.d2s c=s&source=web&cd=12&ved=0CFoQFjAL&url =http%3A%2F%2Fwww.dmst.aueb.gr%2Fdami anos%2Fsa03%2Fdfd.ppt&ei=9IBeVPDGONDia tXLgdgN&usg=AFQjCNFgtoNfHXM7HtXziUKW AXbgFAla9w&bvm=bv ,d.d2s m m

Μοντέλα Ροών Δεδομένων 10/ /tutorials/diagrams.pdf 32/tutorials/diagrams.pdf mis/ergasthrio/ERGASIA/DRD%20THEORIA.pd f mis/ergasthrio/ERGASIA/DRD%20THEORIA.pd f hp/DSGL-C115/424/2843,10795/ hp/DSGL-C115/424/2843,10795/ hp/DSGL-C115/424/2843,10794/ hp/DSGL-C115/424/2843,10794/

Μοντέλα Ροών Δεδομένων 11/12 software/ html#.VF6DC9IcRMw software/ html#.VF6DC9IcRMw ftp://telemachos.teipat.gr:2120/students/%CE %9A%CE%91%CE%A5%CE%9A%CE%9F%CE%A 5%CE%9B%CE%91%CE%A3%20%CE%A3%CE% A9%CE%9A%CE%A1%CE%91%CE%A4%CE%97 %CE%A3/Askiseis_Visio_ver2-0.pdf ftp://telemachos.teipat.gr:2120/students/%CE %9A%CE%91%CE%A5%CE%9A%CE%9F%CE%A 5%CE%9B%CE%91%CE%A3%20%CE%A3%CE% A9%CE%9A%CE%A1%CE%91%CE%A4%CE%97 %CE%A3/Askiseis_Visio_ver2-0.pdf lykeiou lykeiou

Μοντέλα Ροών Δεδομένων 12/12 c=s&source=web&cd=25&ved=0CDMQFjAEOB Q&url=http%3A%2F%2Fmy.primehome.com% 2Fmichaeltr%2FAnalysis%2FFillo13.doc&ei=WI NeVJ- sL9LSaIPUgfgB&usg=AFQjCNHt4BLSjxCATkyI_h pthvUD8odoRw c=s&source=web&cd=25&ved=0CDMQFjAEOB Q&url=http%3A%2F%2Fmy.primehome.com% 2Fmichaeltr%2FAnalysis%2FFillo13.doc&ei=WI NeVJ- sL9LSaIPUgfgB&usg=AFQjCNHt4BLSjxCATkyI_h pthvUD8odoRw S/C%20LYCIUM%20DIRACTION/SYSTEM%20A NALYSIS/flow%20charts.pdf S/C%20LYCIUM%20DIRACTION/SYSTEM%20A NALYSIS/flow%20charts.pdf

Μοντελοποίηση διαδικασιών λήψης αποφάσεων confidence.com/decision-making-models.html confidence.com/decision-making-models.html behavior-kreitner-kinicki-10th/chapter- 12/models-of-decision-making behavior-kreitner-kinicki-10th/chapter- 12/models-of-decision-making modelling-decision-processes modelling-decision-processes

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Δήμος Πανταζής Δήμος Πανταζής. «Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - Θ. Ενότητα 4: Μοντέλα αναπαράστασης πραγματικότητας – Μοντέλα Ενεργειών / Διαδικασιών – Ροών Δεδομένων – Διαδικασιών Λήψης Αποφάσεων». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.ocp.teiath.gr

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων 32 Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain διαθέσιμο ως κοινό κτήμα Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. χωρίς σήμανσηΣυνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων  το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.