Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε2 Δεν είμαι εγώ ο ένοχοςΔεν είμαι εγώ ο ένοχος Δράκουλας αντισίδεροΔράκουλας αντισίδερο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Το μαγεμένο σχολείο.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό
Παραδοσιακά παιχνίδια
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΒΕΝΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ!
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
O γέρος και τα τρία αδέλφια
Στην τάξη μου.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Κ.Σ.Β. ΚΑΤΑ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ!!! Καλώς ήρθατε στην πρώτη μας εκπομπή!
ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Μια ιστορία που γράφτηκε
Δρ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΛΥΖΩΗΣ ΖΑΝΝΕΙΟ ΠΠΓΕΛ ΠΕΙΡΑΙΑ CSI RETHYMNO “o φόνος” Μέρος 2 ο ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Παιχνίδια με διάφορους τύπους κυνηγητού
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΛΟΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Δ’ ΤΑΞΗ
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΛΚΟΥ… …ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε όλοι διαφορετικοί, είμαστε όλοι ίσοι.» Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου.
O ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΙΚΟΣ
Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε1 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού Λεξομαχίες.
109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Παραδοσιακά παιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παλαιότεροι και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά με προφορική περιγραφή ή επίδειξη των μεγαλύτερων.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Ε1 Δημοτικό Σχολειό Νεάπολης Κοζάνης
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΤΜΗΜΑ ΣΤ΄2
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
H Πολυάννα μεγαλώνει!!! Λίγα λόγια για το βιβλίο!
Το Σχολειό μου.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Παιχνίδια από το παρελθόν
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική η αγάπη όμως είναι!
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Ασφαλής χρήση παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
Μην αγχώνεστε είναι πολύ εύκολο! Καλή τύχη!!
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε2 Δεν είμαι εγώ ο ένοχοςΔεν είμαι εγώ ο ένοχος Δράκουλας αντισίδεροΔράκουλας αντισίδερο

Δεν είμαι εγώ ο ένοχος

Οδηγίες Αφού καθίσουμε σε κύκλο, ο ένας διαβάζει και ο άλλος κάνει νοηματική: «Αγαπητοί τηλεθεατές, διακόπτουμε το πρόγραμμά μας, για να σας ενημερώσουμε για τη δολοφονία του πετυχημένου χειρούργου Ηλία Ιωάννου κατά τη διάρκεια της πτήσης 619 της Aegean από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη. Ο Ηλίας Ιωάννου ήταν γνωστός για τις επιτυχίες του στην καρδιοχειρουργική παίδων. Δεν υπήρχαν μάρτυρες της σιωπηλής δολοφονίας. Όλοι οι επιβάτες της μοιραίας πτήσης είναι ύποπτοι και κρατούνται μέχρι και αυτή τη στιγμή. Για ό,τι νεότερο, θα σας ενημερώσουμε στο βραδινό δελτίο των 8 του σταθμού μας. Καλό σας απόγευμα».

Είμαστε αστυνομικοί Ανθρωποκτονιών. Ακούστε προσεχτικά τα στοιχεία των κύριων υπόπτων μετά από τις πρώτες ανακρίσεις και βοηθήστε μας να βρούμε τον ένοχο!

Ύποπτοι Τζούλια Ιωάννου: αεροσυνοδός, αδελφή του θύματος. Δεν είχαν καλές σχέσεις, λόγω ζήλιας για την επιτυχία του αδελφού της. Την ώρα της δολοφονίας έδινε αναψυκτικό στους πιλότους.

Γιώργος Ξενάκης: πεπειραμένος αστυνομικός Ανθρωποκτονιών, που παραιτήθηκε από τη δουλειά του πριν δυο χρόνια, όταν έχασε το παιδί του από μια σπάνια καρδιοπάθεια. Την ώρα της δολοφονίας ισχυρίζεται ότι κοιμόταν στο κάθισμά του. Κανείς μάρτυρας δεν μπορεί να το επιβεβαιώσει. Ύποπτοι

Τώρα πρέπει να βρείτε επιχειρήματα υπέρ της αθωότητας του υπόπτου που θα σας τύχει στην κάρτα που θα σας δώσουμε. Μοιράστε ίσες κάρτες και από τους δυο ύποπτους, π.χ. 4 για τη Τζούλια και 4 για τον Γιώργο. Αν λείπουν κάρτες, απλά μοιράστε ρόλους τυχαία. Αφού πουν όλοι τα επιχειρήματά τους, νικάει η ομάδα που μας πείθει ότι είναι αθώος ο ύποπτος.

Δράκουλας αντισίδερο

Υλικά χαρούπι/φύλλο κόκκινη και κίτρινη κιμωλία ή άσπρη/κίτρινη ταινία, χώρος με πολλά σίδερα/κάγκελα, κλεψύδρα

Οδηγίες Δύο παίκτες έχουν το ρόλο των κριτών, δηλαδή κρατάνε χρόνο και φωνάζουν χαρούπι.

Υπάρχει ένας κυνηγός, ο Δράκουλας. Στόχος του παιχνιδιού είναι να πιάσει ένα παιδί ο Δράκουλας, για να αλλάξει κυνηγό το παιχνίδι. Ο Δράκουλας κρατά ένα χαρούπι, που το δίνει σε όποιον πιάνει. Αυτός που πιάνει ο Δράκουλας και παίρνει το χαρούπι, περιμένει λίγο μέχρι να απομακρυνθεί ο συμπαίκτης του και να πάει σε ένα σπίτι, πριν αρχίσει να κυνηγάει.

Τρέχουμε με κουτσό όλοι όλη την ώρα, εκτός από όταν είμαστε στο σπίτι και στα κάγκελα. Υπάρχει ένα μεγάλο τετράγωνο, που είναι κόκκινο. Άμα το πατήσεις, γίνεσαι κυνηγός. Στη μέση αυτού του μεγάλου κόκκινου τετραγώνου υπάρχει ένα μικρότερο κίτρινο τετράγωνο, που είναι το σπίτι. Σπίτια είναι και τα κάγκελα. Επίσης, υπάρχουν σκόρπια κόκκινα τετράγωνα που άμα τα πατήσεις γίνεσαι κυνηγός.

Ο Δράκουλας δεν επιτρέπεται να πατήσει στο κίτρινο τετράγωνο, το σπίτι. Οι κριτές κρατάνε χρόνο με κλεψύδρα. Όταν τελειώνει ο χρόνος φωνάζουν δυνατά «ΧΑΡΟΥΠΙ». Όταν ακουστεί το «ΧΑΡΟΥΠΙ», τότε πρέπει αναγκαστικά να φύγουν όλοι όσοι είναι στα κάγκελα και στο σπίτι. Όποιος μένει στα κάγκελα/στο σπίτι, γίνεται Δράκουλας. Όποιος γίνει πάνω από δυο φορές Δράκουλας για αυτόν τον λόγο, βγαίνει από το παιχνίδι. Επιτρέπονται οι αλυσίδες από τα κάγκελα προς το σπίτι για να ελευθερώνεται αυτός που είναι μέσα στο σπίτι.

Ο παρουσίαση αυτή δημιουργήθηκε από τα παιδιά του Ε2 του 12 ου Δημοτικού Σχολείου Παλαιού Φαλήρου στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος «Με θάρρος για παιχνίδι» Συντονίστρια: Μιράντα Κουμανάκου Συνεργαζόμενη εκπαιδευτικός: Παρασκευή Δουκάκη Σχολικό Έτος: