Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε2 Δεν είμαι εγώ ο ένοχοςΔεν είμαι εγώ ο ένοχος Δράκουλας αντισίδεροΔράκουλας αντισίδερο
Δεν είμαι εγώ ο ένοχος
Οδηγίες Αφού καθίσουμε σε κύκλο, ο ένας διαβάζει και ο άλλος κάνει νοηματική: «Αγαπητοί τηλεθεατές, διακόπτουμε το πρόγραμμά μας, για να σας ενημερώσουμε για τη δολοφονία του πετυχημένου χειρούργου Ηλία Ιωάννου κατά τη διάρκεια της πτήσης 619 της Aegean από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη. Ο Ηλίας Ιωάννου ήταν γνωστός για τις επιτυχίες του στην καρδιοχειρουργική παίδων. Δεν υπήρχαν μάρτυρες της σιωπηλής δολοφονίας. Όλοι οι επιβάτες της μοιραίας πτήσης είναι ύποπτοι και κρατούνται μέχρι και αυτή τη στιγμή. Για ό,τι νεότερο, θα σας ενημερώσουμε στο βραδινό δελτίο των 8 του σταθμού μας. Καλό σας απόγευμα».
Είμαστε αστυνομικοί Ανθρωποκτονιών. Ακούστε προσεχτικά τα στοιχεία των κύριων υπόπτων μετά από τις πρώτες ανακρίσεις και βοηθήστε μας να βρούμε τον ένοχο!
Ύποπτοι Τζούλια Ιωάννου: αεροσυνοδός, αδελφή του θύματος. Δεν είχαν καλές σχέσεις, λόγω ζήλιας για την επιτυχία του αδελφού της. Την ώρα της δολοφονίας έδινε αναψυκτικό στους πιλότους.
Γιώργος Ξενάκης: πεπειραμένος αστυνομικός Ανθρωποκτονιών, που παραιτήθηκε από τη δουλειά του πριν δυο χρόνια, όταν έχασε το παιδί του από μια σπάνια καρδιοπάθεια. Την ώρα της δολοφονίας ισχυρίζεται ότι κοιμόταν στο κάθισμά του. Κανείς μάρτυρας δεν μπορεί να το επιβεβαιώσει. Ύποπτοι
Τώρα πρέπει να βρείτε επιχειρήματα υπέρ της αθωότητας του υπόπτου που θα σας τύχει στην κάρτα που θα σας δώσουμε. Μοιράστε ίσες κάρτες και από τους δυο ύποπτους, π.χ. 4 για τη Τζούλια και 4 για τον Γιώργο. Αν λείπουν κάρτες, απλά μοιράστε ρόλους τυχαία. Αφού πουν όλοι τα επιχειρήματά τους, νικάει η ομάδα που μας πείθει ότι είναι αθώος ο ύποπτος.
Δράκουλας αντισίδερο
Υλικά χαρούπι/φύλλο κόκκινη και κίτρινη κιμωλία ή άσπρη/κίτρινη ταινία, χώρος με πολλά σίδερα/κάγκελα, κλεψύδρα
Οδηγίες Δύο παίκτες έχουν το ρόλο των κριτών, δηλαδή κρατάνε χρόνο και φωνάζουν χαρούπι.
Υπάρχει ένας κυνηγός, ο Δράκουλας. Στόχος του παιχνιδιού είναι να πιάσει ένα παιδί ο Δράκουλας, για να αλλάξει κυνηγό το παιχνίδι. Ο Δράκουλας κρατά ένα χαρούπι, που το δίνει σε όποιον πιάνει. Αυτός που πιάνει ο Δράκουλας και παίρνει το χαρούπι, περιμένει λίγο μέχρι να απομακρυνθεί ο συμπαίκτης του και να πάει σε ένα σπίτι, πριν αρχίσει να κυνηγάει.
Τρέχουμε με κουτσό όλοι όλη την ώρα, εκτός από όταν είμαστε στο σπίτι και στα κάγκελα. Υπάρχει ένα μεγάλο τετράγωνο, που είναι κόκκινο. Άμα το πατήσεις, γίνεσαι κυνηγός. Στη μέση αυτού του μεγάλου κόκκινου τετραγώνου υπάρχει ένα μικρότερο κίτρινο τετράγωνο, που είναι το σπίτι. Σπίτια είναι και τα κάγκελα. Επίσης, υπάρχουν σκόρπια κόκκινα τετράγωνα που άμα τα πατήσεις γίνεσαι κυνηγός.
Ο Δράκουλας δεν επιτρέπεται να πατήσει στο κίτρινο τετράγωνο, το σπίτι. Οι κριτές κρατάνε χρόνο με κλεψύδρα. Όταν τελειώνει ο χρόνος φωνάζουν δυνατά «ΧΑΡΟΥΠΙ». Όταν ακουστεί το «ΧΑΡΟΥΠΙ», τότε πρέπει αναγκαστικά να φύγουν όλοι όσοι είναι στα κάγκελα και στο σπίτι. Όποιος μένει στα κάγκελα/στο σπίτι, γίνεται Δράκουλας. Όποιος γίνει πάνω από δυο φορές Δράκουλας για αυτόν τον λόγο, βγαίνει από το παιχνίδι. Επιτρέπονται οι αλυσίδες από τα κάγκελα προς το σπίτι για να ελευθερώνεται αυτός που είναι μέσα στο σπίτι.
Ο παρουσίαση αυτή δημιουργήθηκε από τα παιδιά του Ε2 του 12 ου Δημοτικού Σχολείου Παλαιού Φαλήρου στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος «Με θάρρος για παιχνίδι» Συντονίστρια: Μιράντα Κουμανάκου Συνεργαζόμενη εκπαιδευτικός: Παρασκευή Δουκάκη Σχολικό Έτος: