Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Χημική Ισορροπία.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Διδακτικοί στόχοι.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
ΤΑ ΣΤΙΛ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
6.4 ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ & ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
KM ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Διάλεξη 1
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
Κινητική Μάθηση Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Κινητική Εκτέλεση και Μάθηση Ελιζάνα Πολλάτου, επικ. καθ. ΤΕΦΑΑ-ΠΘ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
∆ηλώσεις Η Chris Evert (σπουδαία αθλήτρια του τένις) “Πριν από κάθε αγώνα προσπαθώ να προβάρω στο µυαλό µου τι θα συμβεί και πως θα αντιδράσω σε συγκεκριμένες.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 3: Ικανότητα προσοχής και μνήμη
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5: Κινητικός έλεγχος –Αισθητηριακές πληροφορίες
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Κινητική Μάθηση Ενότητα 2: Διαδικασία πληροφόρησης και λήψης αποφάσεων
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Κινητική Μάθηση Ενότητα 7: Ατομικές διαφορές και κινητικές ικανότητες
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
Εργασία στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία
To Teach Curricular Subjects
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις κινήσεις τους ώστε να ανταποκρίνονται στις δυναμικές ιδιότητες του περιβάλλοντος

Κλειστές δεξιότητες Δεξιότητες που εκτελούνται σε ένα περιβάλλον σταθερό και προβλέψιμο Επιτρέπει στους εκτελεστές να σχεδιάσουν τις κινήσεις τους πριν από την εκτέλεση

Λίγες δεξιότητες βρίσκονται απόλυτα στα 2 άκρα Το επίπεδο προβλεψιμότητας του περιβάλλοντος βρίσκεται στις περισσότερες δεξιότητες σε ενδιάμεσο επίπεδο (μεταξύ απόλυτα προβλέψιμου και μη προβλέψιμου)

Κλειστές δεξιότητες Ανοικτές δεξιότητες Προβλέψιμο περιβάλλον Ημιπροβλέψιμο περιβάλλον Μη προβλέψιμο περιβάλλον Εκτέλεση ασκήσεων ενόργανης γυμναστικής Περπατώντας σε σχοινί σχοινοβασίας Παίξιμο ποδοσφαίρου ΔακτυλογράφησηΟδήγηση αυτοκινήτου Πάλη Κόψιμο λαχανικών Διάσχιση δρόμουΠιάσιμο μιας πεταλούδας

Η ικανότητα ενός ατόμου να παράγει το τελικό αποτέλεσμα με τη μεγαλύτερη βεβαιότητα και τη μικρότερη δαπάνη ενέργειας ή χρόνου και ενέργειας Guthrie (1952) Η ικανότητα ενός ατόμου να παράγει το τελικό αποτέλεσμα με τη μεγαλύτερη βεβαιότητα και τη μικρότερη δαπάνη ενέργειας ή χρόνου και ενέργειας Guthrie (1952)

Οι κινήσεις οι οποίες δεν έχουν κάποιο ξεχωριστό στόχο, δε θεωρούνται δεξιότητες (π.χ. το χτύπημα των δακτύλων στο τραπέζι)

 βεβαιότητα της κίνησης Το να είναι ένα άτομο επιδέξιο υποδηλώνει οτι είναι ικανό να πετύχει το στόχο της κίνησης ή ένα τελικό αποτέλεσμα με τη μέγιστη βεβαιότητα

Αυτός είναι ο λόγος που θαυμάζουμε τους μεγάλους πρωταθλητές, οι οποίοι φαίνονται οτι είναι πάντα σε θέση να αποδώσουν στο ίδιο υψηλό επίπεδο όποτε τους ζητηθεί ανεξάρτητα απο την κατάσταση που έχουν να αντιμετωπίσουν

Κάποιοι εκτελεστές δεξιοτήτων επιβάλλεται να μειώσουν τη δαπάνη ενέργειας περιορίζοντας ή εξαλείφοντας τις περιττές ή μη επιθυμητές κινήσεις

Η αντίληψη για ελαχιστοποίηση της ενέργειας υποδηλώνει οτι οι επιδέξιοι εκτελεστές είναι σε θέση να οργανώσουν τις ενέργειες τους με τρόπο που να μειώνει τις πνευματικές απαιτήσεις της κίνησης Παράγουν τις κινήσεις αυτόματα και κατευθύνουν τη σκέψη τους στη στρατηγική, στη δημιουργική έκφραση

 Επίτευξή του στόχου στον ελάχιστο χρόνο ! Κάποιες φορές οδηγεί σε λάθη

Μια εσωτερική διαδικασία ή κατάσταση που αντικατοπτρίζει την ικανότητα του ατόμου για την παραγωγή μιας συγκεκριμένης κίνησης, μια συγκεκριμένη στιγμή. Συνδέεται με την εξάσκηση ή την εμπειρία

Η παρατηρήσιμη παραγωγή μιας ενέργειας ή μιας κινητικής δεξιότητας Το επίπεδο απόδοσης επηρεάζεται ή μεταβάλλεται παροδικά από στοιχεία όπως η παρακίνηση, η συγκέντρωση, η κούραση, η φυσική κατάσταση

Ο καλύτερος τρόπος για τους εκπαιδευτές να αξιολογήσουν την κινητική μάθηση είναι να παρακολουθήσουν την κινητική απόδοση καταγράφοντας τις αλλαγές που εμφανίζονται συστηματικά με την εξάσκηση

Αρχικό στάδιο Η εκτέλεση των κινήσεων – ανακρίβεια, βραδύτητα, έλλειψη σταθερότητας, δύσκαμπτες κινήσεις Οι ασκούμενοι – έλλειψη αυτοπεποίθησης, διστακτικοί, αναποφάσιστοι Ακόμη και αν εκτελέσουν μία κίνηση σωστά, δεν είναι σίγουροι πως οδηγήθηκαν στη σωστή εκτέλεση

Προχωρημένο στάδιο μάθησης Μετά από εξάσκηση – η απόδοση γίινεται πιο ακριβής και σταθερή Αρκετά καλή ιδέα του γενικού μοτίβου κίνησης – μπορούν ν’αρχίσουν την τροποποίηση καιτην προσαρμογή της κίνησης για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του περιβάλλοντος

Η φύση και οι συνθήκες εξάσκησης που οδηγούν σε ισχυρότερη μάθηση δεν θα είναι κοινές για διαφορετικά είδη δεξιοτήτων Για ανοικτές δεξιότητες (π.χ. οδήγηση αυτοκινήτου) είναι χρήσιμη η εξάσκηση σε ποικιλία από συνθήκες Αυτό δεν είναι σημαντικό για κλειστές Δεξιότητες (π.χ. Κατάδυση από βατήρα)

Μόνο μετά από σημαντική εξάσκηση οι άνθρωποι φτάνουν στο τελικό στάδιο μάθησης, που είναι η αυτοματοποίηση

Αυτοματοποιημένες κινήσεις Κινήσεις οι οποίες εκτελούνται με λίγη προσοχή ή συνειδητή επίγνωση της εκτέλεσής τους Ένα χαρακτηριστικό των προχωρημένων αθλητών, μαθητών

Ο αποτελεσματικός εκπαιδευτής πρέπει να είναι σε θέση να κάνει τις σωστές ερωτήσεις που αφορούν την εκτέλεση ή τη μάθηση: το άτομο, η δεξιότητα, το περιβάλλον

Κάθε άτομο κατέχει  ένα μοναδικό σύνολο έμφυτων ικανοτήτων,  ενα ιδιαίτερο επίπεδο ωρίμανσης,  προηγούμενες κινητικές εμπειρίες,  ένα ιδιαίτερο κοινωνικοπολιτισμικό υπόβαθρο,  ένα επίπεδο παρακίνησης,  ένα συναισθηματικό ψυχισμό.

Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά μπορεί να επηρεάσουν το επίπεδο επιδεξιότητας Επομένως, η φύση της εξάσκησης πρέπει να προσαρμόζεται στο άτομο που μαθαίνει τη δεξιότητα

Μερικές δεξιότητες περιέχουν αισθητηριακές – αντιληπτικές απαιτήσεις όπως:  η ανίχνευση της ταχύτητας και της κατεύθυνσης της μπάλας που πλησιάζει  η ανάλυση του σχεδίου κίνησης των αντίπαλων παικτών

 Οι αποφάσεις που πρέπει να πάρει ο εκτελεστής σχετικά με το τι πρέπει να κάνει και πως πρέπει να το κάνει  Οι απαιτήσεις εκτέλεσης της δεξιότητας οι οποίες βάζουν σε δοκιμασία την ικανότητα του ασκούμενου να παράγει το σωστό κινητικό μοτίβο

Ένα πετυχημένο χτύπημα στο τένις εξαρτάται από μία ακριβή ανάλυση των συνθηκών του περιβάλλοντος, μια έξυπνη απόφαση, έναν επιδέξιο προγραμματισμό, ενώ ένα αποτυχημένο χτύπημα είναι απότέλεσμα ελλείψεων σε μία ή περισσότερες από τις παραπάνω διαδικασίες

 Που θα πραγματοποιηθεί η εκτέλεση της δεξιότητας;  Που θέλει ο αθλητής να καταφέρει να πραγματοποιήσει την δεξιότητα;  Η εκτέλεση θα πραγματοποιηθεί παρουσία θεατών;  Το άτομο θα έχει διαθέσιμο όλο το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για να εκτελέσει τη δεξιότητα; (π.χ. χτύπημα στο γκολφ)

άτομο δεξιότητα περιβάλλον