ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΟΣΟ ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

Τι είναι ο υπολογιστής; Τι είναι ο προγραμματισμός
Να καταργήσουμε τη ΓΛΩΣΣΑ και να κρατήσουμε μόνο την ψευδογλώσσα
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ.
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Ενότητα Η Δομή Επανάληψης
Κεφάλαιο 2 : Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων 2.1 Τι είναι αλγόριθμος
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Κεφάλαιο 2. Τι είναι αλγόριθμος  Η λέξη αλγόριθμος προέρχεται από μελέτη του Πέρση μαθηματικού Abu Ja’far Mohammed ibn al Khowarizmi  Στα λατινικά ξεκινούσε.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Συγγραφείς Α.Βακάλη Η. Γιαννόπουλος Ν. Ιωαννίδης Χ.Κοίλιας Κ. Μάλαμας Ι. Μανωλόπουλος Π. Πολίτης Γ΄ τάξη.
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
Επανάληψη.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Η Δομή Επανάληψης οι 3 Δομές Επανάληψης ή αλλιώς οι τρεις σωματοφύλακες… Η παρουσίαση της εντολής Μέχρις_ότου είναι από την εισήγηση των κ. Σ. Δουκάκη.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (Α.Ε.Π.Π.)» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Γ’ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΣΑΒΒΟΥΛΙΔΗΣ.
1 Η ΓΙΑ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ Η δομή Για περιέχει 3 τμήματα (εντολές) που εκτελούνται αυτόματα(εσωτερικά στη Για) Για i από 1 μέχρι 100 i ← 1 i
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
Ένας εκδοτικός οίκος χρησιμοποιεί 35 διανομείς για τη διακίνηση των βιβλίων του. Στο τέλος κάθε μήνα καταγράφονται οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν από.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Δομή επιλογής Πολλές φορές για να λυθεί ένα πρόβλημα πρέπει να ελεγχθεί αν ισχύει κάποια συνθήκη Παράδειγμα 2: Να διαβαστεί ένας αριθμός και να επιστραφεί.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝ συνθήκη_ισχύει ΤΟΤΕ εντολές ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΔΟΜΗ ΓΙΑ (1) Για i από .... μέχρι .... Αν ………….… τότε
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
Οι διάφορες εκδοχές της
ΓΕΜΙΣΜΑ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (Άσκηση 1)
Αναπαράσταση Αλγορίθμου
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
ΜΟΡΦΕΣ ΔΟΜΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Αν συνθήκη_ισχύει τότε εντολές Τέλος_Αν
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (Α.Ε.Π.Π.)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Επανάληψη.
Μονοδιάστατοι πίνακες
8.2 Η Δομή Επανάληψης Μέχρις_ότου
Σύνθετες λογικές εκφράσεις
Δισδιάστατοι Πίνακες 3 7 … i γ ρ α μ ή j - στήλη 1 2 M N
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
ΑΝ Χ<> Α_Μ(Χ) ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ “Λάθος” ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ENOTHTA 2. ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Δομή Επιλογής , 8.1.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Αναπαράσταση Αλγορίθμου
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Από τη Δομή Επανάληψης Για στην Όσο
οι 3 Δομές Επανάληψης ή αλλιώς οι τρεις σωματοφύλακες…
Λυμένα θέματα πανελλαδικών εξετάσεων με υποπρογράμματα
Κυριάκου Νικόλαος Πληροφορικής ΠΕ-20
Από τη Δομή Ακολουθίας στις Δομές Επανάληψης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΟΣΟ ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ 1-100

ΚΟΥΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΡΑΨΕ 1 ΓΡΑΨΕ 2 ΓΡΑΨΕ 3 ΓΡΑΨΕ 4 ΓΡΑΨΕ 5 ΓΡΑΨΕ ΓΡΑΨΕ 100

Τι επαναλαμβάνεται ι  1 Αρχικοποίηση Εμφάνισε ι Ι  ι+1

Ο Αλγόριθμος ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΡΙΘΜΟΙ1_100 ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι ΑΡΧΗ Ι  1 ΟΣΟ Ι <= 100 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΓΡΑΨΕ Ι Ι  Ι + 1 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΙ1_100 Ι

μεταβλητή Αθροιστής Για να αθροίσουμε κάποια δεδομένα χρησιμοποιούμε μία μεταβλητή π.χ. Σ Που την αρχικοποιούμε με 0, Σ  0 Σ  Σ+ΙΣ  Σ+Χ

Να προσθέσουμε του αριθμούς ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΡΙΘΜΟΙ1_100 ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι, Σ ΑΡΧΗ Ι <- 1 Σ <- 0 ΟΣΟ Ι <= 100 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΓΡΑΨΕ Ι Σ <- Σ + Ι Ι <- Ι + 1 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΡΑΨΕ ' = ', Σ ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΙ1_100 ΙΣΙΣ

Να γράψετε αλγόριθμο (ψευδογλώσσα και διάγραμμα ροής) που να διαβάζει αριθμούς από το πληκτρολόγιο και να υπολογίζει το άθροισμά τους. Ο αλγόριθμος σταματά όταν δώσουμε το 999 (τιμή φρουρός) σαν είσοδο. Στη συνεχεία να προστεθούν οι απαραίτητες εντολές ώστε να υπολογιστεί και ο μέσος όρος των αριθμών. (Θα χρησιμοποιηθεί μεταβλητή αθροιστή π.χ. Σ  Σ+α).

μεταβλητή ΜΕΤΡΗΤΗΣ Για να μετρήσουμε το πλήθος κάποιων δεδομένων, συμβάντων π.χ. άρτιων αριθμών που διαβάζονται χρησιμοποιούμε μία μεταβλητή π.χ. μ Που την αρχικοποιούμε με την κατάλληλη τιμή, μ  0 μ  μ+1

Μέσος Όρος MO  Αθροιστής / Μετρητής ΜΟ  Αθροιστής / 100

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ_ΗΛΙΚΙΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Μ, Λ, Σ, ΗΛΙΚΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΟ ΑΡΧΗ Μ 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΑΝ ΗΛΙΚΙΑ 0 ΤΟΤΕ ΜΟ <- Σ/(Μ + Λ) ΓΡΑΨΕ 'ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΗΛΙΚΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΑΝ: ', ΜΟ ΑΛΛΙΩΣ ΓΡΑΨΕ 'ΡΕ ΣΥ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕΣ ΚΑΜΙΑ ΗΛΙΚΙΑ' ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ_ΗΛΙΚΙΩΝ

ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΣΥΝΘΗΚΗ ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΔΙΑΒΑΣΕ Χ ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Χ>=0 ΚΑΙ Χ<=20

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ 1-10 ΜΕ ΟΣΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Αριθμοί1_10 ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι ΑΡΧΗ Ι <- 1 ΟΣΟ Ι <= 10 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΓΡΑΨΕ Ι Ι <- Ι + 1 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Αριθμοί1_10

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ 1-10 ΜΕ ΟΣΟ

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ 1-10 ΜΕ ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ;

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Αριθμοί1_10 ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι ΑΡΧΗ Ι 10 ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Αριθμοί1_10

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ 1-10 ΜΕ ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ

Να αναπτυχθεί αλγόριθμος που θα διαβάζει έναν αριθμό (μεγαλύτερο του 0, να γίνει έλεγχος με μέχρις ότου) και να υπολογίζει τη σειρά: …… + Ν Ν

Να γραφτεί αλγόριθμος που να λύνει το παρακάτω πρόβλημα Από έρευνες έχει φανεί ότι μια κοινότητα μελισσών υπό κανονικές συνθήκες αναπτύσσεται με ρυθμό 3.8 % ετησίως. Αν ένας μελισσοκόμος διαθέτει μελίσσια με συνολικό πληθυσμό 1200 μέλισσες σε πόσα έτη θα ξεπεράσει τη χωρητικότητα των κυψελών του που είναι 2000 μέλισσες;

ΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΑΠΟ ΤΙΜΗ1 ΜΕΧΡΙ ΤΙΜΗ2 ΜΕ_ΒΗΜΑ ΤΙΜΗ3 ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10 ΜΕ_ΒΗΜΑ 1 ΕΜΦΑΝΙΣΕ Ι ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ Ι  1 ΟΣΟ Ι<=10 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΕΜΦΑΝΙΣΕ Ι Ι  Ι+1 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ 1-10 ΜΕ ΓΙΑ, ΙΔΙΟ με ΟΣΟ

ΓΙΑ ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 10 ΜΕΧΡΙ 1 ΜΕ_ΒΗΜΑ -1 ΕΜΦΑΝΙΣΕ Ι ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ Ι  10 ΟΣΟ Ι>=1 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΕΜΦΑΝΙΣΕ Ι Ι  Ι-1 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 10 ΜΕΧΡΙ 10 ΕΜΦΑΝΙΣΕ Ι ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 10 ΜΕΧΡΙ 1 ΕΜΦΑΝΙΣΕ Ι ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΕΥΡΕΣΗ ΜΕΓΙΣΤΟΥ Να γραφτεί αλγόριθμος που να διαβάζει 10 αριθμούς και να βρίσκει τον μεγαλύτερο

ΕΥΡΕΣΗ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΡΕΣΗ_ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΜΕΓΙΣΤΟΣ, Α, Ι ΑΡΧΗ ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ 1ο ΑΡΙΘΜΟ' ΔΙΑΒΑΣΕ Α ΜΕΓΙΣΤΟΣ  Α ! ΕΣΤΩ ΜΕΓΙΣΤΟΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 10 ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ', Ι, 'ο ΑΡΙΘΜΟ' ΔΙΑΒΑΣΕ Α ΑΝ Α > ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΤΟΤΕ ΜΕΓΙΣΤΟΣ  Α ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΡΑΨΕ ' Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΕ ΕΙΝΑΙ : ', ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΥΡΕΣΗ_ΜΕΓΙΣΤΟΥ

Να αναπτυχθεί αλγόριθμος που θα διαβάζει έναν αριθμό (μεγαλύτερο του 0, να γίνει έλεγχος με μέχρις ότου) και να υπολογίζει τη σειρά: …… + Ν Ν

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΣΕΙΡΑΤΕΤΡΑΓΩΝΩΝ ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ! …… + Ν Ν ΔΙΑΒΑΣΕ Ν ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Ν>0 Σ0Σ0 ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν Σ  Σ+Ι^Ι ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕ Σ ΤΕΛΟΣ ΣΕΙΡΑΤΕΤΡΑΓΩΝΩΝ

Παρατηρήσεις Διάγραμμα ροής ΓΙΑ όπως ή ΟΣΟ. Αρχικά μετέτρεψε την ΓΙΑ σε ΟΣΟ και μετά κάνε διάγραμμα ροής. Ποιες οι διαφορές των εντολών επανάληψης; Πότε θα χρησιμοποιήσετε την κάθε μία;

Τι κάνει ο παρακάτω αλγόριθμος; ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΟΛ ΔΙΑΒΑΣΕ Α,Β Γ  Α*Β ΕΜΦΑΝΙΣΕ Γ ΤΕΛΟΣ ΠΟΛ

ΡΩΣΙΚΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ

ΡΩΣΙΚΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΡΩΣΙΚΟΣ_ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Μ1, Μ2, Ρ ΑΡΧΗ Ρ 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΑΝ Μ2 MOD 2 = 1 ΤΟΤΕ Ρ <- Ρ + Μ1 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ Μ1 <- Μ1*2 Μ2 <- Μ2 DIV 2 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΡΑΨΕ Ρ ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΡΩΣΙΚΟΣ_ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ

Παρατηρήσεις για τον ρώσικο πολλαπλασιασμό Απαιτεί πολλαπλασιασμό με το 2 και διαίρεση με το 2. Ο Η/Υ κάνει τις παραπάνω πράξεις ταχύτατα (με ολίσθηση)γιατί χρησιμοποιεί το δυαδικό σύστημα αρίθμησης, όπως εμείς κάνουμε γρήγορα τις πράξεις με το 10. Η μέθοδος του ρώσικου πολλαπλασιασμού χρησιμοποιείται από τον Η/Υ για κάθε πολλαπλασιασμό.

ΜΚΔ, Αλγόριθμος Ευκλείδη xyz=(x mod y) ΜΚΔ(150,35)= ΜΚΔ(57,24)=3

ΜΚΔ, Αλγόριθμος Ευκλείδη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΓΙΣΤΟΣ_ΚΟΙΝΟΣ_ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ, Υ, Ζ, ΜΚΔ ΑΡΧΗ ΔΙΑΒΑΣΕ Χ, Υ Ζ 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ Χ <- Υ Υ <- Ζ Ζ <- Χ MOD Υ ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΜΚΔ <- Υ ΓΡΑΨΕ Υ ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΓΙΣΤΟΣ_ΚΟΙΝΟΣ_ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ

ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α, Β, Γ ΑΡΧΗ ΓΙΑ Α ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10 ΓΡΑΨΕ 'ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ', Α ΓΙΑ Β ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10 Γ <- Α*Β ΓΡΑΨΕ Β, 'Χ', Α, '=', Γ ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ

Πρόγραμμα Προπαίδεια Μεταβλητές ακέραιες: Α,Β,Γ Αρχή Για Α από 1 μέχρι 10 Για Β από 1 μέχρι 10 Γ  Α*Β Γράψε Α, ' * ', Β, ' = ', Γ τέλος_επανάληψης Τέλος_προγράμματος ABΓ

ΑΒΓ ……….…..…… Πρόγραμμα Προπαίδεια Μεταβλητές ακέραιες: Α,Β,Γ Αρχή Για Α από 1 μέχρι 10 Για Β από 1 μέχρι 10 Γ  Α*Β Γράψε Α, ' * ', Β, ' = ', Γ τέλος_επανάληψης Τέλος_προγράμματος

Στους εμφωλευμένους βρόχους ισχύουν: Ο εσωτερικός βρόχος πρέπει να βρίσκεται ολόκληρος μέσα στον εξωτερικό. Ο βρόχος που ξεκινάει τελευταίος, πρέπει να ολοκληρώνεται πρώτος. Η είσοδος σε κάθε βρόχο υποχρεωτικά γίνεται από την αρχή του. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί η ίδια μεταβλητή ως μετρητής δύο ή περισσοτέρων βρόχων που ο ένας βρίσκεται στο εσωτερικό του άλλου. Πρόγραμμα Προπαίδεια Μεταβλητές ακέραιες: Α,Β,Γ Αρχή Για Α από 1 μέχρι 10 Για Β από 1 μέχρι 10 Γ  Α*Β Γράψε Α, ' * ', Β, ' = ', Γ τέλος_επανάληψης Τέλος_προγράμματος

Παράδειγμα (Παν. Εξετάσεις 2005) ∆ίνεται το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου: S ← 0 Για I από 2 μέχρι 100 με_βήμα 2 S ← S + I Τέλος_επανάληψης 1. Να μετατραπεί σε ισοδύναμο με χρήση της δομής Όσο … Επανάλαβε. Μονάδες 5 2. Να μετατραπεί σε ισοδύναμο με χρήση της δομής Αρχή_επανάληψης.. μέχρις_ότου. Μονάδες 5