ΙΓ΄ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ Οικολογία και Πολιτισμός Διευθύντρια: Γιώτα Παναγιώτου Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Μαριάμ Βασιλειάδου - Χριστοφόρου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξέχαστα... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Advertisements

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε κάτι.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Ομαδική εργασία πάνω στη θεματική προσέγγιση: Οι κατοικίες και η εξέλιξη τους- Η γειτονιά του προνηπιακού τμήματος (κ.Κατερίνα)
…από μικρούς συγγραφείς
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία μικρά λυκάκια με τη μαμά τους.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Συγγραφέας: Ευγένιος Τριβιζάς
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση,
Μια ιστορία που γράφτηκε
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
Ο φίλος μας το περιβάλλον
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Πάσχα!.
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Οι ταξιδιώτες του Β2 «….Βγαίνοντας από το σχολείο»
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Μια ιστορία που γράφτηκε
Εκπονώντας εκπαιδευτικά προγράμματα ευαισθητοποιούμε τους μαθητές μας σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα Με τους μαθητές του Γ1 ασχοληθήκαμε με.
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Κωνσταντίνα Μελίνα Τα τρία μικρά λυκάκια.
Υιοθέτησε ένα Κομμάτι Γης
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Τα τρία λυκάκια και το κακό γουρούνι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε μια.
Εργασίες των μαθητών της Γ΄3 στο κείμενο ″ Το χαρούμενο λιβάδι ″
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Ιωάννα-Λάουρα - Κλαούντια
Σέβομαι το περιβάλλον 1.φυτά 2.ζώα Στόχος: να υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές που δείχνουν σεβασμό στο περιβάλλον, στη φύση και στα πλάσματα της φύσης.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Μαρία Στυλιανού Στ’3 Δημοτικό Σχολείο Άγιου Σπυρίδωνα !!
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
οικοσυστήματα της Ελλάδας!
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Αγαπημένο μου παιδί....
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
Ο φίλος μας το περιβάλλον
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Tα τρια γουρουνακια Απο τον Αντζελο Μπατσι. Απολαυστε! =]
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Το Σχολειό μου.
KOYIZ ΓΝΩΣΕΩΝ Από τους μαθητές του Ε2.
Αξέχαστα....
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΒΟΛΟΥ
Τα τρία μικρά λυκάκια. Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία μικρά λυκάκια. Το πρώτο ήταν άσπρο, το δεύτερο μαύρο και το τρίτο γκρίζο με πράσινη ουρά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΓ΄ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ Οικολογία και Πολιτισμός Διευθύντρια: Γιώτα Παναγιώτου Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Μαριάμ Βασιλειάδου - Χριστοφόρου

Αφόρμηση Ταξιδεύουμε πάνω από τη Γη

Βλέπουμε την Κύπρο.

Ταξίδι με το «Χρυσοπράσινο Φύλλο»

Βλέπουμε το Φιλμάκι «Ο Παγκόσμιος Πολίτης»

Μουσική Αγωγή Διδασκαλία τραγουδιού

Είμαστε όλοι από τη γη. Μένουμε όλοι πάνω στη γη. Είμαστε πολίτες όλης της γης. (Νάγια).

Γινόμαστε Δημοσιογράφοι Γνωρίζετε τι σημαίνει πολίτης;

Γινόμαστε Δημοσιογράφοι Τι κάνει ένας πολίτης;

Πολίτης είναι… Ο πολίτης κάνει ωραία πράγματα και όχι κακά. (Εμμανουήλ). Πολίτης είναι αυτός που μένει πάνω στη γη. (Νάγια). Πρέπει να προσέχουμε από τα επικίνδυνα πράγματα. (Εμμανουήλ). Ο πολίτης όταν δει επικίνδυνα πράγματα φωνάζει της αστυνομίας. (Αλέξης). Οι πολίτες προσέχουν τους άλλους ανθρώπους. (Νάγια). Οι πολίτες προστατεύουν τη γη. (Ελένη). Ξέρω ότι οι πολίτες πρέπει να προσέχουν τη γη για να μην «πομπάρει».(Εμμανουήλ). Φροντίζουμε τη γη γιατί αν χαθεί δεν θα έχουμε που να μείνουμε. (Αλέξης).

Τι θέλω να μάθω για τον ενεργό πολίτη; Τι κάνουν οι πολίτες για να μην έχει πόλεμο; (Αμέλια). Πώς προσέχουν οι πολίτες τη γη; (Αλέξης). Πού ζουν οι πολίτες;(Σοφία) Πώς μπορούμε να βοηθούμε τους πολίτες; (Ελένη) Τι κάνουν οι πολίτες για τον πόλεμο; (Στυλιανή) Τι κάνουν οι πολίτες; (Εμμανουήλ).

Από πού θα πάρουμε τις πληροφορίες που ψάχνουμε; Να ρωτήσουμε τη δασκάλα. (Στυλιανή). Να ρωτήσουμε τους γονείς. (Πέτρος). Να διαβάσουμε εφημερίδες. (Κρίστα). Να δούμε στο ιντερνέτ. (Εμμανουήλ). Να διαβάσουμε παραμύθια. (Αλέξης). Να ρωτήσουμε την αστυνομία. (Αλέξανδρος). Να ρωτήσουμε τις δασκάλες. (Εμμανουήλ). Να διαβάσουμε βιβλία. (Αμέλια).

Γράμμα από τη ΓΗ

Το Earth Balloon στο σχολείο μας!

Το Πλανητάριο στο σχολείο μας!

Η γιορτή του δέντρου

Ενημέρωση από Εκπρόσωπο του Τμήματος Δασών

Επίσκεψη στο Μουσείο Νερού

Επίσκεψη στο Φράγμα Γερμασόγειας

Ενημέρωση από εκπρόσωπο του Τμήματος Αναπτύξεως Υδάτων

Εντοπίζουμε τα προβλήματα της περιοχής μας

Βόλτα στη γειτονιά

Γράμμα στο Δήμαρχο Λεμεσού

23 Οκτωβρίου 2015 Κύριε Χρίστου, Ξέρουμε ότι είσαι πολύ καλός Δήμαρχος (Αλέξης) και σε αγαπούμε πολύ.(Εμμανουήλ). Εμείς είμαστε τα παιδιά του Τμήματος Α΄1 του ΙΓ΄ Δημόσιου Νηπιαγωγείου Λεμεσού (Αγίου Σπυρίδωνα). (Ελένη). Αυτόν τον καιρό μιλούμε για τον πολίτη. Τον παγκόσμιο ενεργό πολίτη. (Εμμανουήλ). Σήμερα πήγαμε βόλτα στη γειτονιά του σχολειού μας. (Αμέλια). Είδαμε ωραία πάρκα αλλά είδαμε και κάποια προβλήματα.(Κρίστα). Παρατηρήσαμε ότι η γειτονιά μας έχει πολλά επικίνδυνα πράγματα (Εμμανουήλ): 1.Έχει σπασμένο δρόμο με μεγάλες τρύπες. (Κρίστα). Είναι επικίνδυνο για τα αυτοκίνητα. (Εμμανουήλ). 2.Είδαμε κόπρανα σκύλων στα πεζοδρόμια. (Δημήτρης). 3.Είδαμε σκουπίδια στα πεζοδρόμια αφού δεν υπάρχουν κάλαθοι. (Ελένη). 4.Στη γειτονιά μας δεν έχουμε κάδους ανακύκλωσης και τα πεζοδρόμια έχουν χαρτιά και πλαστικά. (Νάγια). 5.Είδαμε αυτοκίνητα και φορτηγά πάνω στα πεζοδρόμια και εμείς κατεβήκαμε στο δρόμο. Είναι πολύ επικίνδυνο. (Θανάσης). 6.Σε ένα χωράφι είδαμε ένα μεγάλο «λούκκο» ανοιχτό. Είναι πολύ επικίνδυνο.(Εμμανουήλ). Κάποιος μπορεί να πέσει μέσα και να χτυπήσει. (Νάγια). 7.Πίσω από το σχολείο μας έχει πολυκατοικίες που κανένας δεν μένει μέσα. Έχουν σπασμένα γυαλιά(Εύα). Και βρώμικους τοίχους. (Νάγια). Κάποιοι έβαψαν με σπρέι τους τοίχους. (Αντωνία). Τα έσπασαν κάποιοι επικίνδυνοι. (Αμέλια). Κύριε Δήμαρχε σε παρακαλούμε να έρθεις να δεις τη γειτονιά μας για να σου δείξουμε τα επικίνδυνα πράγματα. (Εμμανουήλ). Πρέπει να λύσεις τα προβλήματα. Θέλουμε να είναι όλα υπέροχα στη γειτονιά μας και να υπάρχει ασφάλεια. (Νάγια). Σας ευχαριστούμε πολύ Περιμένουμε να μας απαντήσετε. Τα παιδιά του Τμήματος Α΄1 ΙΓ΄Δημόσιο Νηπιαγωγείο Λεμεσού Αγίου Σπυρίδωνα Α΄

Γράμμα στο Δήμαρχο Λεμεσού

Επίσκεψη στο Δήμαρχο Λεμεσού

Παραμύθι

Οι λύκοι έγιναν λυκάκια… Γιατί; Υποκοριστικά Λυκάκι Λουλουδάκι Δεντράκι Ποτηράκι Φυτάκι φιλάκι Κουταβάκι Σπιτάκι Σκυλάκι Γυαλάκι Γατάκι Ποντικάκι Γουρουνάκι Παγωτάκι Μωράκι Στρουμφάκι Κουτάκι Κουταλάκι Νεράκι

Ένα κλασικό πλέον παραμύθι για τη συμφιλίωση, την κατανόηση και την ειρήνη. Τα 3 μικρά λυκάκια βγαίνουν στον έξω κόσμο και με την συμβουλή της μαμάς λύκαινας πρέπει να έχουν τα μάτια τους 14 μην τυχόν και συναντήσουν το ύπουλο κακό γουρούνι. Όταν τα τρία μικρά λυκάκια χτίζουν ένα σπίτι από τούβλα, ο Ρούνι Ρούνι, το ύπουλο κακό γουρούνι, το γκρεμίζει με το σφυρί του. Όταν χτίζουν ένα σπίτι από τσιμέντο, το γκρεμίζει με το κομπρεσέρ του! Τι πρέπει να κάνουν τα τρία μικρά λυκάκια για να γλιτώσουν; Ο Ρούνι Ρούνι το ύπουλο κακό γουρούνι, αντί να φυσήξει αρχίζει να μυρίζει και πλημμυρίζεται από το υπέροχο άρωμα των λουλουδιών. «Ώσπου ένιωσε ανάλαφρο σαν πούπουλο και την καρδιά του τρυφερή σαν λουλουδάκι». Τα λυκάκια κατάλαβαν αμέσως ότι το γουρούνι είχε αλλάξει και από ύπουλο, κακό γουρούνι είχε γίνει θαυμάσιο καλό γουρούνι. Και έτσι έζησαν από τότε όλοι μαζί αγαπημένοι.

Εμείς πώς νιώθουμε έξω στη φύση; Μελέτη περιβάλλοντος.

Ένιωσα χαρά. (Ντρακομίρ) Ένιωσα τέλεια. (Αλέξανδρος). Ένιωσα ωραία. (Αγγελική) Εγώ ένιωσα λουλουδένια σαν να χόρευα στον ουρανό. (Στυλιανή). Ένιωσα τριανταφυλλένια. (Κρίστα). Ένιωσα σαν λουλούδι. (Αντωνία). Ένιωσα χαρά. (Γεράσιμος). Εμείς πώς νιώθουμε έξω στη φύση; Μελέτη περιβάλλοντος.

Ένιωσα ότι χόρευα. (Ελένη) Ένιωσα ένα λουλούδισμα. (Νάγια). Ένιωσα καρδιούλες. (Παναγιώτης) Εγώ ότι ήθελα να χορέψω. (Ντραγκομίρ). Ήθελα να χαμογελώ. (Κρίστα). Ένιωσα ότι ταξίδευα με ένα καράβι. (Αλέξης). Εμείς πώς νιώθουμε έξω στη φύση; Μελέτη περιβάλλοντος.

Συνθήκες Βλάστησης

Ο Λαχανόκηπος μας

Οι 5 φίλοι αποφάσισαν γίνουν προστάτες της γης και να ενημερώσουν τους μεγάλους για το φυσικό μας περιβάλλον…

Αποφάσισαν να γίνουν οι προστάτες της ΓΗΣ!!!

Έτσι ξεκίνησαν από πόρτα σε πόρτα μια εκστρατεία ενημέρωσης… Μίλησαν για τρόπους προστασίας του πλανήτη μας Μίλησαν για τα δάση μας και την προστασία τους. Μίλησαν για τα ζώα. Μίλησαν για το νερό. Μίλησαν για την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

Πρόβλημα: Με πόσους τρόπους μπορούν οι 5 φίλοι να ενημερώσουν για το περιβάλλον τα 2 τελευταία σπίτια που έμειναν στη γειτονιά τους;

Ο Δημήτρης υιοθέτησε ένα καναρίνι … Τον συμβουλεύουμε να πώς να το φροντίζει

Να το φροντίζεις. (Αντωνία). Να του βάζεις νερό και φαγητό κάθε μέρα. (Σοφία). Να το βγάζεις έξω στον ήλιο. (Αλέξης). Να το αγαπάς. (Ελένη). Να του καθαρίζεις κάθε μέρα το σπίτι του. (Εμμανουήλ).

Διεκδικούμε Ειρήνη

Ταχυδρομείο Ειρήνης Γράμμα ειρήνης στις χώρες του κόσμου στον ΟΗΕ Είμαστε τα παιδιά του Α΄1 στο ΙΓ΄ Δημόσιο Νηπιαγωγείο Λεμεσού Αγίου Σπυρίδωνα Α΄. Αυτό τον καιρό μαθαίνουμε πώς να είμαστε καλοί πολίτες. (Ντρακομίρ). Μάθαμε ότι ο πόλεμος φέρνει μόνο κακία, λύπη, φόβο και πόνο. (Αλέξης). Ο ρατσισμός δεν είναι καλός. (Εμμανουήλ). Εσείς που είσαστε υπεύθυνοι για όλο τον κόσμο πρέπει να μας βοηθήσετε. (Στυλιανή). Εμείς θέλουμε ΕΙΡΗΝΗ για να μας φέρνει χαρά. (Εμμανουήλ). Δώστε μας υπόσχεση ότι θα κλείσετε τον πόλεμο στη σπηλιά. (Νάγια). Ευχόμαστε πουθενά στον κόσμο να μην έχει πόλεμο. Να εξαφανιστεί ο πόλεμος και να έρθει σε όλη τη γη Ειρήνη. Θέλουμε μόνο Ειρήνη!!!

The earth song

Ν’ αγαπάς

Μαθηματικά: Συνδυαστική Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει

Υδροπερατότητα

Το δάσος εκπέμπει S.O.S.

Θεατρικό Παιχνίδι Ταξίδι στο Δάσος

Τι θα λέμε στους κυνηγούς που ήθελαν να σκοτώσουν τα ζώα; Φύγετε εμείς προστατεύουμε τα ζώα. (Πέτρος). Προστατεύουμε το δάσος γιατί μας δίνει υγεία. (Εμματουήλ). Έχουν και τα ζώα δικαιώματα. (Θανάσης). Με τα όπλα το δάσος θα πάρει φωτιά και τα ζώα δεν θα μπορούν να ζήσουν. (Αλέξης). Μην σκοτώνετε τα ζώα. (Αμέλια). Προσέχουμε το δάσος να μην συμβεί κάτι κακό. (Ελένη). Αν καεί το δάσος η γη θα θυμώσει και θα μας τιμωρήσει. (Εμμανουήλ). Το δάσος είναι το σπίτι των ζώων. (Σοφία). Πρέπει όλοι να προστατεύουμε το δάσος για να είναι τα ζώα καλά και εμείς. (Κρίστα).

Το νερό είναι πολύτιμο

Ειρήνη vs Πόλεμος

Παιχνίδια και Βίντεο στον Υπολογιστή

Ανακύκλωση

Το τρενάκι της Ανακύκλωσης

Αλφαβητισμός

Εικαστική Έκφραση

Καθαρό Περιβάλλον = Πολιτισμός

Εικαστική Έκφραση

Ήσυχες Δραστηριότητες

Οικολογικός Κώδικας

Ο Οικολογικός μας κώδικας

Οικολογικός Κώδικας Προστατεύω τα ζώα. Φροντίζω τη Γη για να μην Θυμώσει. Προστατεύω τα δέντρα. Προστατεύουμε τα ζώα της θάλασσας. Προσέχουμε τη Γη και κάνουμε Ανακύκλωση. Δεν σπαταλάμε το νερό. Προστατεύουμε τις θάλασσες και τα ποτάμια από τα σκουπίδια. Προστατεύουμε τα ζώα της ζούγκλας. Προστατεύω τα ψάρια. Τα δελφίνια, τις φάλαινες τις χελώνες. Όλοι αξίζουν να ζουν ελεύθεροι. Άνθρωποι, ζώα, πουλιά και ψάρια. Μετακινούμαι με το ποδήλατο και με τα πόδια. Δε χρησιμοποιούμε χημικά.

Σας Ευχαριστούμε!