ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Advertisements

Κοντού Γ. Μαρία Ph.D, M.Sc., ΚΦΑ. Ο όρος «προβλήματα όρασης» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα διαταραχών της οπτικής ικανότητας από τα μικρά προβλήματα όρασης.
Μετά τον Αγώνα!! Στέφανος, Ι. Πέρκος, PhD. T ί Λέει ο coach; Εκτίμηση αγώνα Eρμηνεία απόδοσης Mελλοντικές κατευθύνσεις.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΕΡΕΥΝΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ Ή ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ: Α) ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΕΜΕΤΟΣ Β) ΧΡΗΣΗ ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΤΙΚΩΝ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ > ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ Κίνηση.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΑΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ PhD Μέλος Δ.Σ Ευρωπαικής Ομοσπονδίας Στίβου ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕΓΑΣ.
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ N. Apostolidis Ph.D.. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ οι βασικές θέσεις & στάσεις οι μετατοπίσεις η αλλαγή κατεύθυνσης τα σταματήματα.
ΜΑΘΗΜΑ 3: ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής.
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΜΥΝΑ N. Apostolidis Ph.D.. ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΠΑΙΚΤΗ n αλτική ικανότητα n ταχύτητα - εκρηκτικότητα n φυσική κατάσταση n επικοινωνία.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Π. ΙΑΚΩΒΑΚΗ¹, Α. ΚΑΤΑΤΣΗ², Α. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ³, ΑΘ. ΤΖΙΜΑΡΑ4, Α. ΑΝΤΩΝΙΟΥ5
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ Αιφνιδιασμός (πρωτεύων - δευτερεύων)
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Σημειώσεις 5ης Συνάντησης
Η ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΚΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A. Αναπλ. Καθηγητής.
Ειδικη εκπαιδευση ιι Τμημα προσχολικησ αγωγησ και εκπαιδευσησ
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εταιρική Διακυβέρνηση
Αθηνά Πατελάρου, RN, MSc, PhD
Τμημα προσχολικησ αγωγησ και εκπαιδευσησ Διδασκουσα: ΡΗΓΑ ΑΣΗΜΙΝΑ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
ΥΠΕΡΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΨΙΜΟ
5ο FORUM ΥΓΕΙΑΣ Η Νοσοκομειακή Υποδομή της Αχαΐας και Δυτ. Ελλάδας
Εταιρική Διακυβέρνηση
Κυτταρική διαίρεση (μίτωση, κυτταρικός κύκλος) Βιολογία
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 6: Ατομικές διαφορές και ικανότητες κίνησης
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Εργασίες μαθητών σχ. έτους 2015 – Ο ΕΚ Ανατολικής Αττικής
Φυσικά πολυμερή: πρωτεΐνες, κυτταρίνη, οξική/νιτρική κυτταρίνη κλπ.
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΩΝ
Δράσεις και προτάσεις για το
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
Γίνε ο Κατάλληλος Ηγέτης!!!
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΟΙΚΕΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Project τμηματοσ γυναικων
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Για να γίνει το γεύμα σας πιο ισορροπημένο...
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
Νοσηλευτική Φροντίδα σε παθήσεις Θυρεοειδή
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενούς που υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση
Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΩΚΚ Παιδιατρικής Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ
Νοσηλευτική φροντίδα τραυματία
Μανομενίδης Γεώργιος Νοσηλευτής PhD
Κούρτη Μαρία Βιολόγος, Msc, PhD Ιανουαρίου 2018
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Σημειώσεις 8ης Συνάντησης
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Έρωτας και συντροφικότητα
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΟΡΙΣΜΟΙ
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 3
Παιδοψυχιατρική Dr. Μαρία Παπαδημητρίου, MD, PhD
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD

Η ομάδα των 6-7 ετών Έχουν σημαντικές ατομικές διαφορές Ασήμαντες όμως μεταξύ των φύλων Σταθερή ανάπτυξη ύψους και βάρους Αύξηση μυϊκής μάζας, μείωση σωματικού λίπους Υστέρηση σε μυϊκή δύναμη Κοντύτερα πόδια σχετικά με το σωμ. ανάστημα Σταθερό κέντρο βάρους κατά την ανάπτυξη Ικανοποιητικός έλεγχος του σώματος, όχι της μπάλας Οι κύριες κινητικές δεξιότητες αναπτύσσονται γρήγορα, αντίθετα με τις λεπτές

Η ομάδα των 6-7 ετών Αναπτύσσονται και η γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική διάσταση Εγωκεντρισμός, διαφωνία και αντίδραση Ασταθή ενδιαφέροντα, φιλίες, συναισθήματα Μπορεί και πρέπει να περάσει στην ομαδική εργασία Ραγδαία κιναισθητική ανάπτυξη (αντίληψη) Χαμηλή ικανότητα συγκέντρωσης της προσοχής Επιρρεπείς σε ατυχήματα (τήρηση κανόνων) Κουράζεται εύκολα (διαλείμματα) Αποθαρρύνεται και ξεχνάει εύκολα (επαναλήψεις) Θέλει να μάθει Έχει ανάγκη κίνησης – εκτόνωσης, ανάλογης όμως διάρκειας και έντασης

Η ομάδα των 8-9 ετών Έχουν σημαντικές ατομικές διαφορές Βελτιωμένη νευρομυϊκή συναρμογή Βελτιωμένος έλεγχος λεπτών κινητικών δεξιοτήτων Βελτίωση αυτογνωσίας Ενεργητική συμμετοχή στην ομαδοποίηση Επιθυμία για ποιοτική εκτέλεση Μείωση εγωκεντρισμού Μεγαλύτερη συγκέντρωση της προσοχής Μεγαλύτερη επιθυμία μάθησης Αντιμετώπιση επιτυχίας και αποτυχίας

Η ομάδα των ετών Έχουν σημαντικές ατομικές διαφορές Ραγδαία ανάπτυξη αναστήματος και δύναμης Ταχύτερη ανάπτυξη των κοριτσιών Μείωση της ελαστικότητας των μυών Αυξημένες ανάγκες έντονης κινητικής δραστηριότητας Μείωση του εγωκεντρισμού Βελτίωση φυσικών ικανοτήτων (ταχύτητα, έλεγχος ρυθμού, συντονισμός κινήσεων)

ΤΟ ΜΙΝΙ ΜΠΑΣΚΕΤ

Σκοποί η μύηση των παιδιών στο άθλημα η ψυχαγωγία των παιδιών η άσκηση με παιγνιώδη μορφή οι φυσικές ικανότητες η διδασκαλία των τεχνικών δεξιοτήτων η εκμάθηση απλών επιθετικών και αμυντικών ενεργειών η ανάπτυξη απλών συνεργασιών η προσαρμογή στο ομαδικό παιχνίδι η κοινωνικοποίηση η θετική προπονητική νοοτροπία

Συστάσεις της Διεθνούς Επιτροπής (CIM) κλίμα απλότητας και φροντίδας να ηγούνται άτομα χωρίς φιλοδοξίες οι αγώνες να γίνονται σε σχολεία αυτοσκοπός είναι το παιχνίδι όχι περίπλοκες τακτικές ο προπονητής να είναι νέος (18-22) ο διαιτητής να είναι οικείο πρόσωπο

Οι κανονισμοί ηλικία κάτω των 12 ετών η μπάλα είναι μικρότερη - ελαφρύτερη το ύψος της στεφάνης 2,60μ καλάθια κρεμαστά, μικροί πίνακες απόσταση απ’ το φάουλ 4μ. αντί 4,5μ. διάρκεια αγώνα 4 δεκάλεπτα μικτός υποχρεωτική συμμετοχή ενός 10λέπτου δεν υπάρχει παράταση

Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ είναι πολύ κρίσιμο θέμα κινείται παράλληλα με την οργανική ανάπτυξη επίσης και με τις ψυχοπνευματικές μεταβολές μετάβαση στην εφηβεία και ωρίμανση μακροπρόθεσμη ανάπτυξη ψυχαγωγία και μεθοδική διδασκαλία ισορροπία ποσοτικής - ποιοτικής επιβάρυνσης η σεξουαλικότητα η συστηματική προπόνηση

Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (13-14) ξεχωρίζουν οι ειδικές ικανότητες απ’ την ψυχαγωγία στην οργανωμένη προπόνηση εφαρμοσμένη προπόνηση, σύνθετες ασκήσεις, βασισμένη σε αντρικά πρώτυπα αύξηση ποιοτικής επιβάρυνσης (ατομικές ενέργειες, συνεργασίες, εισαγωγή τακτικής) ανάπτυξη – βελτίωση των διδαχθέντων (βασ. τεχνική, ομαδ. τακτική) βελτίωση κριτικής ικανότητας και επιλογών προπονητική νοοτροπία

Η ΠΡΟΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (15-16) καλύτερες φυσικές ικανότητες η περίοδος αυτή εξαρτάται από την υποδομή της προηγούμενης τελειότητα και ταχύτητα στην εκτέλεση τεχνικής εξειδικευμένη ατομική επιθ. και αμυντ. τεχνική διεύρυνση των συνεργασιών (γρήγορη προσαρμογή σε αντίπαλες καταστάσεις) αλληλοβοήθεια αλληλοκάλυψη στο ομαδικό παιχνίδι εμπλουτισμός της ομαδικής τακτικής transition game θέση υψηλών στόχων επίδοσης προπόνηση μυϊκής ισχύος εκρηκτική δύναμη ευλυγισία, συντονισμός κινήσεων στον αέρα

Η ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (17-18) είναι κριτήριο προόδου σαφής εξειδίκευση θέσεων έμφαση στην ατομική συμπεριφορά στο ομαδικό παιχνίδι γρήγορη επιλογή κατάλληλων ενεργειών αυτόματη αντίδραση σε ενέργειες και συνεργασίες αντιπάλων αυθόρμητη συνεργασία με συμπαίκτες κατανόηση ειδικών καταστάσεων εφαρμογή καθοδήγησης κατά τον αγώνα προπονητική νοοτροπία - συμπεριφορά ψυχοπνευματική ενεργοποίηση