Ο Θανασάκης πηγαίνει έκτη τάξη δημοτικού και είναι άριστος μαθητής. Στο τέλος της χρονιάς θα πάρει μέρος σε ένα παγκόσμιο μαθητικό διαγωνισμό ευφυΐας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φυσιολογία Ζώων και Ανθρώπου, Διάλεξη 4/ Σπύρος Ευθυμιόπουλος Δυναμικό ενέργειας ή δυναμικό δράσης.
Advertisements

Σχεδιασμός Επιτελεστικότητας Eπιφανειακών Θεμελιώσεων σε Ρευστοποιήσιμα Εδάφη Γ. Μπουκοβάλας Β. Δημητριάδη Ι. Χαλούλος Νοέμβριος 2015 ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.
FishBase Αναρωτηθήκατε ποτέ: - που και πόσο ζεί το γριβάδι? - πότε, που, σε ποιό μήκος και πόσα αβγά γεννά; - τι τρώει, ποιοί το τρώνε,
KANTOR Management Consultants Το Ενεργειακό δίλημμα της χώρας – Αναπτυξιακό και Γεωπολιτικό Αθήνα, 30 Ιανουαρίου 2014 Μεταρρυθμίσεις με το Βλέμμα στο Μέλλον.
ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΟΙ ΑΝΕΜΟΙ Τι είναι ο άνεμος;  Η κίνηση του ατμοσφαιρικού αέρα. Πώς προκαλείται;  Περιστροφή της Γης  Ανάγλυφη επιφάνεια.
9 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΨΙΩΧΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΜΠΟΥΛΟΓΕΩΡΓΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ.
ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Μάθημα 8 ο Διαδυναμικά ρεύματα 1.
Σχολή Πολιτικών Μηχανικών ΔΠΜΣ: Επιστήμη & Τεχνολογία Υδατικών Πόρων Μάθημα: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΕΩΦΡΑΓΜΑΤΩΝ Σύνδεση διαφραγματικού τοίχου με πυρήνα γεωφράγματος.
Φυσική Α γυμνάσιου. Φυσικά Φαινόμενα Έκρηξη ηφαιστείου Βροχή κεραυνός Έκρηξη ηφαιστείου Βροχή κεραυνός.
Επιτόπου δοκιμές γεωτεχνικής Νικόλαος Σαμπατακάκης Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Γεωλογίας.
ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Μάθημα 10 ο T.E.N.S. 1.
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Καπασούρη Αικατερίνη Α.Μ. 817.
1 Ορμή Ώθηση Σχέσεις ώθησης-ορμής Διατήρηση της ορμής Κρούσεις.
ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΟΙ ΑΝΕΜΟΙ Τι είναι ο άνεμος;  Η κίνηση του ατμοσφαιρικού αέρα. Πώς προκαλείται;  Περιστροφή της Γης  Ανάγλυφη επιφάνεια.
Δράση Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης Βιολογίας Γυμνασίου - ΓΕΛ Δρ. Αποστολόπουλος Κωνσταντίνος Δρ. Γεωργάτου Μάνια, Βιολόγος Δοκοπούλου.
Νεότερα δεδομένα στη χρήση του σπερμοδιαγράμματος Ομιλήτρια: Σπανάκη Αθηνά Ιατρός Βιοπαθολόγος με εξειδίκευση στην υπογονιμότητα.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία: Έρευνα και Εφαρμογές
ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΕΜΒΡΑΝΗΣ Π. Ξαπλαντέρη, M.D., Ph.D..
Η ερευνά μας για το άπειρο
Δυσμενής επίδραση του υπ. νερού στα γεωτεχνικά έργα
Το σχολείο -Η γένεση του σχολείου -Οι λειτουργίες του σχολείου
Διδάσκουσα: Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου
10β. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Η εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
ΟΠΙΣΘΟΣΤΕΡΝΙΚΟΣ ΚΑΥΣΟΣ
ΑΠΛΗ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ (4.9) Για να μελετηθεί μία γεωφυσική δομή χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της σεισμικής διάθλασης με την εφαρμογή σεισμικού προφίλ 10 γεωφώνων.
Θεωρία.
ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΚΦΕ Πειραιά – Καλλίπολης Θάνος Ι., Σκλαβενίτης Δ., Αντωνίου Α.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΕΩΦΥΣΙΚΗ
ΑΣΚΗΣΗ 3.
Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ & ΟΙ CLAIMS-MADE POLICIES
10α. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ασκήσεων Ηχοδιάδοσης - Ηχοφραγμάτων
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ.
“Ιδιότητες των νεύρων”
Άσκηση 4 Πηγή ενέργειας για τη μυϊκή σύσπαση.
ΑΣΚΗΣΗ ΑΝΑΚΛΑΣΗΣ 3.9 Επιμήκη ελαστικά κύματα που παράγονται σε σημείο Α ανακλώνται σε κεκλιμένη επιφάνεια και καταγράφονται από δύο (2) γεώφωνα συμμετρικά.
Ήλιος Απόσταση από τη Γη : 1A.U. Ακτίνα : 6,966x10E8 m
Παραμετρική αναπαράσταση συνθέτων επιφανειών
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Ανελκυστήρες, ράμπες.
HR AGILITY IN TIMES OF AUSTERITY
Παραμετρική αναπαράσταση συνθέτων επιφανειών
Λευκωσία, 2018 Νέες μορφές Επαγγελματισμού των διοικητικών Στελεχών Εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Αλλαγές στο πλαίσιο πολιτικών της Παγκοσμιοποίησης και της.
Λιπίδια και κυτταρικές μεμβράνες Οι βιολογικές μεμβράνες μέσω της επιλεκτικής τους διαπερατότητας ρυθμίζουν την επαφή του κυττάρου με το εξωτερικό.
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ 5-6/ Π.Παπαζαφείρη
Σπύρος Ευθυμιόπουλος Ιωάννα-Κατερίνα Αγγελή Αθηνά Μαρμάρη
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
גלים אורנים 2009 פרנסיס דרקסלר.
מלכה יאיון.
Γαριπίδης Ιορδάνης Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
ΘΕΡΜΟΜΟΝΩΣΗ ΠΟΡΤΑΣ GNA plastics Αθήνα 2012.
ΣΟΦΙΑΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
Περιοριστικη Μυοκαρδιοπαθεια
10β. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Εφαρμογή καλών πρακτικών στη διδασκαλία
ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΥΣΙΚΟΧΗΜΕΙΑΣ ΟΖΟΝΤΟΣ I
Φυσιολογία Ζώων και Ανθρώπου, Διάλεξη 3/ Σπύρος Ευθυμιόπουλος
ΦΑΡΜΑΚΟΔΥΝΑΜΙΚΗ.
Προπόνηση Εκρηκτικότητας
ΑΠΛΗ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Άσκηση 4 Πηγή ενέργειας για τη μυϊκή σύσπαση.
ΟΠΙΣΘΟΣΤΕΡΝΙΚΟΣ ΚΑΥΣΟΣ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Θανασάκης πηγαίνει έκτη τάξη δημοτικού και είναι άριστος μαθητής. Στο τέλος της χρονιάς θα πάρει μέρος σε ένα παγκόσμιο μαθητικό διαγωνισμό ευφυΐας. Τρεις εβδομάδες όμως πριν τον διαγωνισμό έπεσε από τις σκάλες και έσπασε το δεξί του χέρι με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γράψει. Η δασκάλα του αποφασισμένη να τον βοηθήσει σχεδιάζει ένα πρόγραμμα εξάσκησης για την ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας του αριστερού του χεριού. Πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα εξάσκησης ; Διδασκαλία γραφής με αριστερό άνω άκρο σε δεξιόχειρα Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

 Χαρακτηριστικά μαθητή  12 χρονών - 11 χρόνια προηγούμενη εμπειρία στην ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας των χεριών  Ανεπτυγμένες αντιληπτικές ικανότητες  Χαμηλή διέγερση  Σημαντικά κίνητρα - συμμετοχή στον διαγωνισμό  Στάδιο μάθησης που βρίσκεται ο ασκούμενος  Κινητική φάση (Fits and Posner)  Αρχικό στάδιο (Bernstein) Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

 Στόχος μάθησης  Η μάθηση της δεξιότητας σχηματισμός κύκλου απαιτεί την γενίκευση του ήδη υπάρχοντος κινητικού προγράμματος ( κλασική μεταφορά μάθησης )  Ανατροφοδότηση - αργές κινήσεις  Ο μαθητής δεν χρειάζεται να μάθει την δεξιότητα σε διαφορετικές μορφές ( μάθηση παραμέτρων ) Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

 Χαρακτηριστικά της δεξιότητας  Διαδοχική, κλειστή, λεπτή, απλή, γνωστικές απαιτήσεις.  Απαιτείται χειρισμός αντικειμένου  Κλειστό κύκλωμα κινητικού ελέγχου  Κατάσταση συνειδητότητας : περιορισμένη ικανότητα  Ελεγχόμενη επεξεργασία πληροφοριών Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

 Περιβάλλον απόδοσης  Σταθερές συνθήκες όμως :  Πίεση χρόνου για την επίτευξη του στόχου  Πιθανή υψηλή διέγερση  Φόβος αποτυχίας Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

 Σημαντικά σημεία εκτέλεσης της δεξιότητας Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

 Σημαντικά σημεία εκτέλεσης της δεξιότητας  Μοντέλο  Έμπειρο μοντέλο  Δάσκαλος - μαθητής  Τρόπος και χρόνος  Οι αριστερόχειρες θα πρέπει να κάθονται ελάχιστα πιο ψηλά στην καρέκλα από τους δεξιόχειρες. Έτσι, η οπτική επαφή με αυτό που γράφουν θα είναι καλύτερη.  Ώριμη τριποδική λαβή : στήριξη μολυβιού με τον αντίχειρα, το δείκτη και το μέσο, το μολύβι κρατιέται με τις άκρες του αντίχειρα και του δείκτη και ακουμπάει στην πλευρά του μέσου δακτύλου, ενώ ο αντίχειρας και ο δείκτης σχηματίζουν κύκλο ( περίπου 3,5 εκατοστά ψηλότερα από την μύτη του μολυβιού )  Θέση χαρτιού - το χαρτί παράλληλο με το χέρι που γράφει  Όποτε ζητηθεί Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

 Μεταφορά  Ασύμμετρη - Αμφίπλευρη μεταφορά  Τρόπος αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της παρέμβασης  Ορισμός στόχων αξιολόγησης δεξιότητας  Σημεία μορφής : ώριμη τριποδική λαβή, ύψος θέσης, θέση χαρτιού, θέση σώματος ( ώμος, πήχης, καρπός, δάχτυλα ) και σημεία αποτελέσματος σχηματισμός του κύκλου  Περιγραφή δοκιμασίας αξιολόγησης και χρονική ανάλυση  Στάδιο μάθησης  Προφορική περιγραφή δεξιότητας  Επίδειξη δεξιότητας και σύντομη ανάλυση  Βοήθεια για την αρχική εκτέλεση  Περιβάλλον τελικής εκτέλεσης  Σταθερές συνθήκες Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

 Ύπαρξη αμφίδρομης μεταφοράς - πιθανό λανθασμένο κινητικό πρόγραμμα  Μάθηση προγράμματος - διδασκαλία σε αρχάριο - οδηγίες - παρουσίαση δεξιότητας  Παρουσίαση - εξάσκηση του ενός σημαντικότερου κομματιού της δεξιότητας ( μερική εξάσκηση )  Οπτική παρουσίαση και εξάσκηση του κύκλου που απαιτείται  Προφορική ανατροφοδότηση και επανάληψη της παρουσίασης όποτε ζητηθεί  Καθοδήγηση : κράτα το μολύβι πιο ψηλά  Ο κύκλος πρέπει να είναι ανάμεσα στις γραμμές ( γνώσης αποτελέσματος )  Εξάσκηση λεπτής κινητικότητας με άλλες δραστηριότητες για ενδυνάμωση των μυών του χεριού Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

 Μεταφορά μπάλας μικρού μεγέθους πάνω σε κουτάλι χωρίς να πέφτει  Παιχνίδια με μπάλες διάφορων μεγεθών με τα χέρια ή με ρακέτες ή ρόπαλο  Κόψιμο με ψαλίδι διάφορων υλικών ( καλαμάκια, χοντρού χαρτιού από συσκευασίες του σπιτιού, παλιών υφασμάτων )  Παιχνίδια στόχων ( με μπάλες, βελάκια, μπόουλινγκ )  Παιχνίδια διπλώματος χαρτιού ( οριγκάμι )  Κατασκευές παζλ  Παιχνίδια με πλαστελίνη, με άμμο, με πηλό, με αλεύρι, με αφρό Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

 Κατανεμημένη εξάσκηση  Ενίσχυση της εσωτερικής ιδιοδεκτικής ανατροφοδότησης  Σχηματισμός κύκλου στον αέρα  Προοδευτικά μερική εξάσκηση  Θέση σώματος  Θέση χεριού  Λαβή μολυβιού  Μείωση της συχνότητας παροχής ανατροφοδότησης  Καθοδηγητικές πληροφορίες  Τυχαία πλοκή περιεχομένου ( υψηλή ) Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

Ελαττούμενη ανατροφοδότηση Κινητικό στάδιο: Ορισμένου εύρους Έλεγχος κατανόησης εξωτερικής ανατροφοδότησης (αποτέλεσμα) Μέτρια ακρίβεια ανατροφοδότησης σε όλα τα στάδια της εξάσκησης Αποφάσεις διδασκαλίας ΓενίκευσηΟπτική/προφορική/φυσικήΣυμβουλευτική Εξωτερική Ανατροφοδότηση Κράτα το μολύβι πιο ψηλάΟ κύκλος πρέπει να είναι πιο μικρός Εσωτερική Ανατροφοδότηση Σημαντικά σημεία εσωτερικής ανατροφοδότησης που πρέπει να λάβει ο μαθητής Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

 Αρχική αξιολόγηση  Τεστ μεταφοράς μάθησης  Τελική αξιολόγηση ( μετά από 50 επαναλήψεις )  Κύκλος με 1 εκατοστό διάμετρο  Ταχύτητα γραφής ενός γράμματος <500 msec  Θέση σώματος ( φωτογραφία πριν - μετά ) Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019