Μελέτη Περίπτωσης Στρατηγικού Μάνατζμεντ Η περίπτωση του ΟΤΕ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Όραμα και η έννοια της εταιρικής αποστολής. Παρουσίαση, Δημήτρης Λαμπρουλης.
Advertisements

Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εορτολογία Ενότητα 3: Η Εορτή των Χριστουγέννων και Θεοφανείων
Εορτολογία Ενότητα 8: Οι Εορτές των Αγίων Γεώργιος Φίλιας
Ενότητα 9: Ο Χειμώνας Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
Εορτολογία Ενότητα 4: Οι Εορτές της Αναλήψεως και της Πεντηκοστής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εξέλιξη των ιδεών στις Φυσικές Επιστήμες
Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής
Kant: Ηθική Φιλοσοφία Ενότητα 1η:Αγαθή Βούληση Παύλος Κόντος
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γρηγόριος Σπυράκης Παναγιώτης Βλάχος
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Οικονομικά Εργαλεία & Περιβαλλοντική Προστασία στην Ελλάδα ΜΑΘΗΜΑ 10.
Διδακτική των εικαστικών τεχνών Ενότητα 2
Ενότητα 5: Συναισθήματα θετικά και δυσάρεστα
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ενότητα 8: Το Σύνταγμα του 1975: τα μέρη του και το περιεχόμενό του Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών.
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
ΠΕΤΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΓΜΑΤΙΚΩΝ & ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό
Έννοιες Φυσικών Επιστημών Ι
ΠΕΤΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΓΜΑΤΙΚΩΝ & ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ
ΠΕΤΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΓΜΑΤΙΚΩΝ & ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 3: Το παράδειγμα της Τρέισι Λάτιμερ (συνέχεια) Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART B): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 8 (PART A): Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Επιχειρείν Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ
1ο Γυμνάσιο Ανατολής 28 0κτώβρη 2016.
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εισαγωγή στα Ευρετήρια
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μελέτη Περίπτωσης Στρατηγικού Μάνατζμεντ Η περίπτωση του ΟΤΕ

Επιχειρησιακή Στρατηγική του ΟΤΕ Επιχειρηματική Στρατηγική του ΟΤΕ

Επιχειρησιακή Στρατηγική του ΟΤΕ Μέχρι πριν από λίγα χρόνια οι συνθήκες που επικρατούσαν στον τομέα των τηλεπικοινωνιών συνδυασμός διαθέσιμων τεχνολογιών, κυβερνητικών πολιτικών και σταθερών επιχειρηματικών διαδικασιών «δέσμευαν» ένα γεωγραφικό χώρο, τα δίκτυα, τον πάροχο των υπηρεσιών και τις υπηρεσίες με μια ενιαία οντότητα τον εθνικό οργανισμό τηλεπικοινωνιών ΟΤΕ που ήταν μια μονοπωλιακή, κρατική ιδιόκτητη εταιρεία.

Επιχειρησιακή Στρατηγική του ΟΤΕ Το παραπάνω μοντέλο όμως ξεπεράστηκε όταν διαπιστώθηκε ότι οι εθνικοί φορείς ήταν πλέον ανεπαρκείς στο να εκσυγχρονίσουν την τηλεπικοινωνιακή υποδομή τους. Οι τεχνολογικές αλλαγές, Η δημιουργία πολλαπλών τηλεπικοινωνιακών πλατφόρμων και διαφόρων υπηρεσιών με πολλαπλές δυνατότητες, Οι αυξημένες απαιτήσεις των χρηστών, η εκτεταμένη χρήση των υπολογιστών, η απελευθέρωση των τηλεπικοινωνιών Δημιούργησαν μια αβεβαιότητα στην αγορά.

Επιχειρησιακή Στρατηγική του ΟΤΕ Οι εξελίξεις αυτές οδήγησαν τον ΟΤΕ να ακολουθήσει διαφορετικές κατευθύνσεις είτε προς νέες, μη παραδοσιακές επιχειρησιακές στρατηγικές, είτε προς την οχύρωση στις παραδοσιακές αγορές.

Επιχειρησιακή Στρατηγική του ΟΤΕ Ειδικότερα οι νέες στρατηγικές του ΟΤΕ τα τελευταία χρόνια χαρακτηρίζονται από συνεχείς συμμαχίες και συγχωνεύσεις όπως για παράδειγμα, της ΟΤΕΝΕΤ το 2008, σε μια προσπάθεια αναδόμησης του τομέα των τηλεπικοινωνιών, διείσδυσης σε ξένες αγορές, αύξησης του ελέγχου και μείωσης του κινδύνου και της πίεσης που ασκείται από τον ανταγωνισμό.

Επιχειρησιακή Στρατηγική του ΟΤΕ Ο ΟΤΕ κυρίως λόγω της παγκοσμιοποίησης, των ιδιωτικοποιήσεων και της απελευθέρωσης των τηλεπικοινωνιών, προσπαθεί να εξασφαλίσει μα εύρωστη μελλοντική πορεία συμμαχώντας με άλλες εταιρείες, στρατηγική που ακολουθούν και οι νεοεισερχόμενες στον κλάδο εταιρείες. Ο οργανισμός επεκτείνει τις δραστηριότητές του οριζόντια, παραμένοντας στον ίδιο ή σε παρόμοιους κλάδους. Η επέκταση γίνεται αυτόνομα ή μέσω συμμαχιών και συγχωνεύσεων (ΟΤΕΝΕΤ) καθώς επίσης και των εξαγορών (Cosmote, Γερμανός, Telemobil SA (Zapp στη Ρουμανία).

Επιχειρησιακή Στρατηγική του ΟΤΕ Σε γενικές γραμμές οι δραστηριότητες του ΟΤΕ έχουν ως στόχο το να κερδίσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω στρατηγικών συνδυασμών πόρων και μέσω παρουσίας σε πολλαπλά προϊόντα και υπηρεσίες σε διάφορες γεωγραφικές αγορές. Λέξεις-κλειδιά για αυτές τις κινήσεις είναι η μεγαλύτερη κάλυψη (όσον αφορά τις παροχές) και η μεγαλύτερη λειτουργικότητα και ευελιξία (όσον αφορά την ίδια την εταιρεία).

Επιχειρηματική Στρατηγική του ΟΤΕ Σε επίπεδο επιχειρηματικής στρατηγικής ο ΟΤΕ ακολουθεί στρατηγική διαφοροποίησης προσδίδοντας ανώτερη ποιότητα στα προϊόντα του και στις υπηρεσίες του. Η διοίκηση του ομίλου επενδύει διαχρονικά στην παροχή υπηρεσιών προς τον πελάτη, δίνοντας έμφαση τόσο στην άρτια εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της πώλησης, όσο και μετά τη συναλλαγή με τον πελάτη. Η σημασία που δίνει ο ΟΤΕ στην εξυπηρέτηση του πελάτη σε όλα τα στάδια της πώλσης αλλά και μετά από αυτή φαίνεται στη διατύπωση της αποστολής οτυ ομίλου.

Επιχειρηματική Στρατηγική του ΟΤΕ Ο ΟΤΕ μπορεί να ανταγωνίζεται με στρατηγική σχετικά με την ποιότητα των προϊόντων του, δίνει όμως και τεράστια σημασία στο κόστος, καθώς με το άνοιγμα της αγοράς των τηλεπικοινωνιών και με τη δημιουργία πολλών ανταγωνιστών δεν θα μπορούσε να κάνει διαφορετικά. Η σχέση ποιότητας-τιμής θεωρείται πάρα πολύ καλή με αποτέλεσμα τα προϊόντα του και οι υπηρεσίες του να αποτελούν ιδανική λύση για τους αγοραστές. Σε αυτό βοηθά το γεγονός ότι ο ΟΤΕ εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις πολύ καλές υποδομές τηλεπικοινωνιών που θεωρούνται από τις καλύτερες στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Ο ΟΤΕ διαθέτει ορισμένα πλεονεκτήματα σε σχέση με τις νεοεισαχθείσες επιχειρήσεις στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και αυτά περιλαμβάνουν: Το know-how (τεχνογνωσία) της παραγωγής του προϊόντος, Την πρόσβαση στις πρώτες ύλες και Την πολύ καλή γνώση του κλάδου.

Επιχειρηματική Στρατηγική του ΟΤΕ Επιπλέον ένα άλλο χαρακτηριστικό που δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις του κλάδου είναι η φήμη που έχει αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια. Ο ΟΤΕ είναι γνωστός σε όλο το καταναλωτικό κοινό, καθώς ήταν η πρώτη και η μόνη εταιρεία τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Το γεγονός ότι ήταν κρατικός και μονοπώλιο του δίνει ακόμα και σήμερα που υπάρχουν πολλές και νέες εταιρείες στον κλάδο υπεροχή. Έχει δημιουργήσει πίστη στους καταναλωτές με την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών του.