Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 2: Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 5: Προσέλκυση Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Advertisements

Διδακτική Πληροφορικής
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 5: Αναθέσεις σε πόρους Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 6: Επιμερισμός Κόστους Βοηθητικών Τμημάτων Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Τεχνολογία Ξύλου 1 Ενότητα 13: Ποιότητα και Πιστοποίηση Ξυλείας Διδάσκων: Δρ. Μιχάλης Σκαρβέλης, Αναπληρωτής Καθηγητής. Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας.
Σύνταξη Βιογραφικού Σημειώματος Session 3.2. Δημιουργία προσωπικού φακέλου n 1. Βιογραφικό Σημείωμα - Απαραίτητο για το «κυνήγι» της εργασίας n 2. Τεκμηρίωση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ ΙΙ Θέμα «παιγνίδια» (website address) Διδάσκουσα: Καθηγήτρια Τζένη.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I. Θεσσαλίας.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Εργατικά Σωματεία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων Ενότητα 12: Οικονομική Διαχείριση Έργων – Ταμειακές Ροές. Διδάσκων: Φιτσιλής Παναγιώτης, Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 12: Οδηγίες δημιουργίας φυτολογίου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα,
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 3: Προσέλκυση Ανθρώπινου Δυναμικού. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ενότητα 7 : Χρήση Πινάκων στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (I) Ιωάννης Τσούλος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 7: Παρακολούθηση Κινδύνων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ: ΔΙΚΤΥΩΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕνΟτητα # 8: Ms Word V CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ενότητα # 0: Εισαγωγικά διάφορα Ιωάννης Καρύδης Τμήμα Πληροφορικής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 2: Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Άδειες χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται στην παρακάτω άδεια χρήσης Creative Commons (C C): Αναφορά δημιουργού (B Y), Μη εμπορική χρήση (N C), Μη τροποποίηση (N D), 3.0, Μη εισαγόμενο. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς. 2

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Θεσσαλίας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. 3

Περιεχόμενα ενότητας 1) Αξιολόγηση Θέσεων Εργασίας 2) Προγραμματισμός Ανθρώπινου Δυναμικού 3) Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού 4) Σύνταξη Βιογραφικού Σημειώματος Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού4

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Job Evaluation) Οι απαιτήσεις που έχει μία θέση εργασίας για να διεκπεραιωθεί μία εργασία. Διαπιστώνουμε τη βαρύτητα της θέσης, την αξία που έχει η θέση μέσα στο οργανωτικό διάγραμμα.  Οργανωτικό Διάγραμμα: Δείχνει τις λεπτομέρειες των θέσεων εργασίας.  Διάγραμμα Απογραφής: Μας δείχνει τις λεπτομέρειες τόσο της θέσης εργασίας, όσο και τις λεπτομέρειες που αφορούν τον άνθρωπο που κατέχει την συγκεκριμένη θέση (ως βάση έχει το οργανωτικό διάγραμμα). 5Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ η διαδικασία που επιτυγχάνει τον προσδιορισμό της απόκτησης και την αξιοποίηση του απαιτούμενου προσωπικού, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι της οργάνωσης, τόσο σε ποιοτικό όσο και σε ποσοτικό επίπεδο. Με τον προγραμματισμό διαπιστώνουμε σε ποιο επίπεδο βρισκόμαστε, σε ποιο επίπεδο μπορούμε να φτάσουμε και τέλος, τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν για την επίτευξη του άριστου επιπέδου, υπολογίζουμε το δείκτη σταθερότητας μέσω στατιστικών ερευνών, αποτέλεσμα του οποίου είναι οι θέσεις εργασίας, τη δομή ηλικιών, σχέδια διαλογής και το ποσοστό παραιτήσεων. 6Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Επιλογή του Ανθρώπινου Δυναμικού Η διαδικασία συγκέντρωσης πληροφοριών και αξιολόγησης των υποψηφίων για την επιλογή των πλέον κατάλληλων στις συγκεκριμένες θέσεις εργασίας που η οργάνωση ζητάει προσωπικό. Η επιλογή γίνεται με βάση τα προσόντα που απαιτεί η θέση εργασίας. Η επιλογή θα γίνει βάση των βιογραφικών όπου θα ακολουθήσουν και οι συνεντεύξεις, για να μάθει και η εταιρεία τον υποψήφιο καθώς και ο υποψήφιος την εταιρεία. 7

ΤΕΣΤ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (1/2) α) τεστ συναισθηματικής νοημοσύνης, β) ψυχολογικά τεστ, γ) τεστ ικανοτήτων, δ) τεστ ορθογραφίας. 8Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

ΤΕΣΤ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (2/2) Το γραφείο αξιολόγησης για την πρόσληψη ελέγχει : Τις γνώσεις και την εμπειρία του υποψηφίου. Τις διοικητικές ικανότητες του υποψηφίου. Τις σχέσεις με τους συναδέλφους του (επικοινωνία). Πως επιλύει και αντιμετωπίζει τα προβλήματα που προκύπτουν. Την ικανότητα στην λήψη απόφασης (ανάληψη πρωτοβουλιών - ευθύνης). Νοοτροπία, προσωπικότητα, κουλτούρα υποψηφίου (αποδοχή κουλτούρας της επιχείρησης και εισαγωγή νέων στοιχείων από τον υποψήφιο). 9Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Παράδειγμα Τεστ Συναισθηματικής Νοημοσύνης (1/3) Διαβάστε προσεκτικά τις παρακάτω προτάσεις του τεστ και υποδείξετε τον βαθμό συμφωνίας ή διαφωνίας σας επιλέγοντας την εναλλακτική που σας αντιπροσωπεύει περισσότερο. - Διαφωνώ Απολύτως -Διαφωνώ Αρκετά -Μάλλον Διαφωνώ -Ούτε Διαφωνώ Ούτε Συμφωνώ -Μάλλον Συμφωνώ -Συμφωνώ Αρκετά -Συμφωνώ Απολύτως 10Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Παράδειγμα Τεστ Συναισθηματικής Νοημοσύνης (2/3) 1.Μπορώ να αναγνωρίζω τα συναισθήματα μου. 2.Ξέρω ακριβώς τι θέλω να πετύχω στην ζωή μου. 3.Οι γύρω μου μπορούν να με εμπιστευτούν για σημαντικά θέματα χωρίς να φοβούνται ότι θα τους απογοητεύσω. 4.Δεν θα αντιμετωπίσω ιδιαιτέρα προβλήματα αν αναγκαστώ να εργαστώ σε μια νέα θέση με συναδέλφους εντελώς αγνώστους. 5.Μου αρέσει να ενεργώ με πρωτότυπο και ασυνήθιστο τρόπο. 11

Παράδειγμα Τεστ Συναισθηματικής Νοημοσύνης (3/3) 6.Όταν χάνω την ψυχραιμία μου μπορώ να ηρεμήσω τον εαυτό μου σχετικά εύκολα και γρήγορα. 7.Μπορώ να υιοθετήσω έναν πολύ δύσκολο και υψηλό στόχο και να εργαστώ σκληρά για να τον πετύχω. 8.Μπορώ εύκολα να πείσω κάποιον για την ορθότητα των απόψεων μου. 9.Όταν αποτελώ μέρος μια ευρύτερης εργασίας ή ομάδας θέλω να είμαι ο αρχηγός. 12Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Παράδειγμα ερωτήσεων για το Τεστ Δεξιοτήτων (1/4) 1. Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) αναλαμβάνουν: α) τη διευθέτηση αντιδικιών μεταξύ πολιτών και δημόσιων υπηρεσιών. β) τη διεκπεραίωση ορισμένων διοικητικών διαδικασιών για λογαριασμό του πολίτη. γ) την εκπροσώπηση του πολίτη ενώπιον δικαστικών αρχών. δ) τη διαβίβαση αιτημάτων πολιτών στην πολιτική ηγεσία. 13Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Παράδειγμα ερωτήσεων για το Τεστ Δεξιοτήτων (2/4) 2. Το Συμβούλιο της Επικρατείας είναι: α) ποινικό δικαστήριο. β) αναθεωρητικό δικαστήριο. γ) διοικητικό δικαστήριο. δ) πολιτικό δικαστήριο. 14Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Παράδειγμα ερωτήσεων για το Τεστ Δεξιοτήτων (3/4) 3. Με το ισχύον Πρόγραμμα «Καλλικράτης» α) συνενώθηκαν Δήμοι και κοινότητες σε μεγαλύτερους δήμους. β) θεσμοθετήθηκαν οι διευρυμένες νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις. γ) πραγματοποιήθηκε η διοικητική διαίρεση της χώρας σε περιφέρειες. δ) νουθετήθηκε το Εθνικό Δημοτολόγιο. 15Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Παράδειγμα ερωτήσεων για το Τεστ Δεξιοτήτων (4/4) 4. Το ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο του σχήματος αποτελείται από 4 κυβάκια ίσου μεγέθους, καθένα από τα οποία έχει µόνο µία από τις 6 επιφάνειές του βαμμένη μπλε. Ποιο είναι το μεγαλύτερο μέρος της συνολικής επιφάνειας του στερεού παραλληλεπίπεδου που θα μπορούσε να είναι μπλε; α) Το ένα έκτο (1/6) β) Το ένα τέταρτο (1/4) γ) Το ένα δεύτερο (1/2) δ) Τα δύο τρίτα (2/3) Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού16

Τεστ Ορθογραφίας (1/2) Για τις επόμενες ερωτήσεις να επιλεγεί η ορθή γραφή της λέξης. 1. α. κρησφύγετο, β. κρυσφήγετο, γ. κρησφήγετο, δ. κρησφίγετο 2. α. ανέκλιτα, β. ανέκλιττα, γ. ανέκκλητα, δ. αναίκλητα 17Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Τεστ Ορθογραφίας (2/2) 3. α. αρχαιοκαπηλεία, β. αρχαιοκαπηλία, γ. αρχεοκαπηλεία, δ. αρχεοκαπηλία 4. α) αλληλλέγγυος, β. αλληλέγκυος, γ. αλληλέγγυος, δ. αλληλέγγυος 18Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ [curriculum vitae] 19 Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Δημιουργία προσωπικού φακέλου Το βιογραφικό σημείωμα είναι απαραίτητο για το «κυνήγι» της εργασίας. Πρέπει να τεκμηριώνεται. Πρέπει να περιλαμβάνει συστατικές επιστολές και τη συνοδευτική επιστολή. Είναι μια φωτογραφία με λόγια και περιλαμβάνει στοιχεία αληθινά και χωρίς αλλοιώσεις. 20 Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Το βιογραφικό σας & η αναζήτηση εργασίας (1/2) Η αναζήτηση εργασίας είναι μια διαδικασία μάρκετινγκ. Το προϊόν είναι οι δεξιότητες και οι εμπειρίες σας ενώ Καταναλωτής είναι ο υποψήφιος εργοδότης, του οποίου πρέπει να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του και να ορίσει την ημερομηνία της συνέντευξης. 21 Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Το βιογραφικό σας & η αναζήτηση εργασίας (2/2) Πρέπει να δίνεται έμφαση στις διαφορετικές πτυχές της εκπαίδευσης και της προϋπηρεσίας σας. Πάντοτε να τοποθετούνται οι πιο πρόσφατες πληροφορίες στο επάνω μέρος του βιογραφικού 22 Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Το βιογραφικό σημείωμα πρέπει να είναι: Σύντομο. Ευανάγνωστο. Καθαρό. Οι λέξεις αναφέρονται ολόκληρες. Επιβάλλεται σωστή στίξη και ορθογραφία. Επιβάλλεται ειλικρίνεια και σαφήνεια. 23 Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Αποφεύγετε: Μην εμπλουτίζετε το Βιογραφικό Σημείωμα (Β.Σ.) με εικόνες. Μη χρησιμοποιείτε περιττές εκφράσεις. Μην αντιγράφετε το Β.Σ. κάποιου άλλου. Μην περιλάβετε ψευδή στοιχεία. Μη στέλνετε διορθωμένες φωτοτυπίες. Μη χρησιμοποιείτε έγχρωμο χαρτί. 24 Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Θεματικές Ενότητες του Βιογραφικού Σημειώματος (Β.Σ.) ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟΧΟΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ή ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ/ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ 25 Προγραμματισμός και Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Τέλος ενότητας Επεξεργασία υλικού: Μέγας Χρήστος