Aristotle University of Thessaloniki School of Rural and Surveying Engineering «GIS Applications» Members of the group: Colak Emre Omer Aise Tzotzi Dimitra.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1. PROJECT ► The “Project” is one of the school subjects that students of the 1 st and 2 nd grade of High School are taught. ► Το προτζεκτ είναι ένα απ’
Advertisements

Some information about our place. Greece is a small country on the south of Europe. The peninsula, where Greece is located, is called Balkan.
MARIE CURIE  Project about Project  Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας  Team 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
Είναι αρκετά αυτά που γνωρίζεις για τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ; Is it enough what you know about Democracy?
Οι σχολικές μας δραστηριότητες του Οκτωβρίου 2014 Our School Activities- October 2014.
Μέλισσες ©abcteach.com.
KAΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ (KALLITEHNIKO GYMNASIO GERAKA)
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
Δυνάμεις, Ροπές ως προς σημείο, Στατική Ισορροπία 1.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
A week dedicated to our Comenius Project As we had our final Comenius meeting in May we decided to dedicate the whole week to Comenius and the European.
Μπεθάνη Πένυ Γ’2 Θρησκευτικά Ευαγγελική Σχολή ΝΤΕΣΜΟΝΤ ΤΟΥΤΟΥ “God's dream is that you and I and all of us will realize that we are family, that.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Φυσική Δραστηριότητα και Πρόληψη των Χρόνιων Παθήσεων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Προσαρμοστικά μοντέλα
Σήμερα στην πόλη του Δαβίδ κι αυτός είναι ο Χριστός ο Κύριος
This show was edited by Mike:
Συμβολική Ανθρωπολογία
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
WALES. Wales (Welsh: Cymru) is a country that is part of the United Kingdom and is part of the island of Great Britain and offshore islands. It is bordered.
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
Find: angle of failure, α
Find: minimum B [ft] γcon=150 [lb/ft3] γT=120 [lb/ft3] Q φ=36˚
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
This show was edited by Mike:
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Find: ρc [in] from load γT=106 [lb/ft3] γT=112 [lb/ft3]
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
τ [lb/ft2] σ [lb/ft2] Find: c in [lb/ft2] σ1 = 2,000 [lb/ft2]
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Find: Force on culvert in [lb/ft]
3Ω 17 V A3 V3.
This show was edited by Mike:
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
3Ω 17 V A3 V3.
This show was edited by Mike:
Deriving the equations of
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ. Παρουσίαση της Κατεύθυνσης
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Aristotle University of Thessaloniki School of Rural and Surveying Engineering «GIS Applications» Members of the group: Colak Emre Omer Aise Tzotzi Dimitra

Historical research of Thessaloniki We will perform a study of center of Thessaloniki due to the 100 th anniversary of World War I. The historical part of the city spread almost all the city, therefore; we choose only a certain part for this study. Our study area includes Agiou Dimitriou, Egnatia, Ethnikhs Amunhs and Iasonidou. Turkish consulate, Kamara, Rotonda and the school of philosophy which is a historical building are also located in our study field. We select that area since we use it daily and it is familiar for us. Our field that is an old part of Thessaloniki is nearly in the city center and is possible to get information easily about it. Firstly we will collect information about what happened in that area in 1915 and what are the developments until 2015 and we will also identify the evaluation and the differences from 1915 to Finally, the collected data; geographical data will be organized in data base level.

Ιστορική Μελέτη της Θεσσαλονίκης Με αφορμή τα 100 χρόνια από τον Α’ παγκόσμιο πόλεμο θα πραγματοποιήσουμε μια μελέτη σχετικά με το Ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης. Το ιστορικό κέντρο της είναι μια αρκετά μεγάλη περιοχή όσον αφορά την έκταση της και για το λόγο αυτό και για να εξυπηρετηθούν οι σκοποί της συγκεκριμένης άσκησης αποφασίσαμε να μελετήσουμε μόνο ένα τμήμα του ιστορικού κέντρου. Η περιοχή μελέτης μας μπορεί να οριοθετηθεί εντός των οδών Αγίου Δημητρίου, Εγνατία, Εθνικής Αμύνης και Ιασονίδου. Στην περιοχή αυτή μπορεί κανείς να εντοπίσει πολλά κτήρια με ιστορικό ενδιαφέρων όπως είναι το Τούρκικο Προξενείο, η Ροτόντα, η Καμάρα, και το κτήριο της παλαιάς φιλοσοφικής σχολής. Οι λόγοι που μας οδήγησαν στην επιλογή της συγκεκριμένης περιοχής είναι αφενός ότι είναι μια περιοχή από την οποία διερχόμαστε καθημερινά και την οποία γνωρίζουμε αρκετά καλά. Η περιοχή βρίσκεται σχεδόν στο κέντρο της πόλης και αποτελεί μία από τις παλαιότερες περιοχές της Θεσσαλονίκης για την οποία είναι δυνατόν να συλλέξουμε πληθώρα πληροφοριών. Το πρώτο βήμα της εργασίας μας θα ξεκινήσει με τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με το τι συνέβαινε στη συγκεκριμένη περιοχή κατά τη χρονική περίοδο του 1915 και τι συμβαίνει σήμερα (2015). Έτσι ώστε να εντοπίσουμε έντονες διαφορές και την εξέλιξη που γνώρισε η συγκεκριμένη περιοχή μέσα στο διάστημα των 100 αυτών χρόνων. Τέλος τα δεδομένα που συλλέξαμε θα πρέπει να συσχετιστούν με τα γεωγραφικά δεδομένα της περιοχής και να οργανωθούν σε επίπεδο βάσης δεδομένων.