ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 9 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Γ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γραμμή.
Advertisements

2 Ο ΠΡΟΤΥ 1 ο Μαθητικό Συνέδριο Η Θεολογία διαλέγεται με το σύγχρονο κόσμο 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Τίτλος Εργασίας : Ομάδα εργασίας.
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 11 Οξυγονοθεραπεία. Εισαγωγή Οξυγονοθεραπεία είναι η χορήγηση συμπληρωματικού οξυγόνου (O2) σε ασθενή για να εμποδίσουμε ή να θεραπεύσουμε την.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ 1.  ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ : Ευρυδίκη Τάκου  Μενέλαος Σαμωνάκης  Δέσποινα Παπουτσάκη  Άννα Τζέκα  ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΟΝ ΠΟΛΙΤΗ  ΓΕΝΙΚΟ.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος. Διδακτική των Μαθηματικών. Υπεύθυνος Καθηγητής: Χ. Λεμονίδης Φοιτήτρια: Ε. Δαϊκοπούλου 1.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΕΕ-ΗΠΕΙΡΟΥ για Εκτοξευόμενο σκυρόδεμα και Κονιάματα Σάββατο 2 Απριλίου 2005 Το νέο σχέδιο Ευρωπαϊκού προτύπου για το εκτοξευόμενο σκυρόδεμα prEN.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
ΚΑΡ.Π.Α.. AΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ  Εξασφάλιση ασφαλών συνθηκών για διασώστη/θύμα  Αν το θύμα αντιδρά: έλεγχος για κακώσεις, κλήση για βοήθεια αν απαιτείται,
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Κανονισμοί λειτουργίας εργαστηρίου.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΟΝ ΗΛΙΑΝΘΟ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ: ΓΙΩΤΑ ΠΑΠΑΣΤΥΛΙΑΝΟΥ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία» Έλενα Περικλέους.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Άσκηση 2 (2α Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Αισθητήρια όργανα – αισθήσεις
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
ΘΕΜΑ Διατροφή και Εφηβεία
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΠΟΝΙΟΥ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΑ.
Ειδικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Δυτικής Ελλάδος
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Σκάλες Διδάσκων Νίκος.
Εργασία Φυσικής.
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Γνωριμία με το Σχολικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (μετρήσεις, αβεβαιότητα) Gastr CLUB α.
Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
Υβριδική αντιμετώπιση ψευδοανευρύσματος εν τω βάθει μηριαίας αρτηρίας ιατρογενούς αιτιολογίας Χρήστος Βερύκοκος, Μικές Δουλαπτσής, Αικατερίνη Κοτζαδημητρίου,
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗΣ ΟΜΑΛΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΜΕΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Равномерно убрзано праволинијско кретање
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
تقدير المتغيرات في دراسات الجدوى
אורך, היקף, שטח ונפח.
מבוא לפיזיקה.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
          
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης

Στόχοι Να υπολογίζεις την ταχύτητα ενός σώματος με τη βοήθεια του χρονομετρητή με ταινία Να αναγνωρίζεις την ευθύγραμμη ομαλή κίνηση από διάγραμμα:  Ταχύτητας- χρόνου  Θέσης-χρόνου ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Απαιτούμενα Όργανα ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Χρονοµετρητής µε ηλεκτροκινητήρα (ΓΕ.155.0) Ένα αυτοκίνητάκι ή τραινάκι (παιχνιδάκι) (προαιρ.) Χαρτοταινίες (µήκους έως 1m) Καρµπόν (κύκλος ακτίνας 2cm) Σφιγκτήρας τύπου G (ΓΕ.050.0) (Προαιρετικά) Χάρακας (ΓΕ.220.0) ή µετροταινία (ΓΕ.240.0) Μολύβι Υπολογιστής χειρός (κοµπιουτεράκι) (προαιρ.)

ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Χρονοµετρητής µε ηλεκτροκινητήρα ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Υπάρχει σε δύο τύπους: 1. Με ηλεκτροκινητήρα 2. Με ηλεκτρομαγνήτη

ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

7

Πειραματική διαδικασία ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Στερεώνουμε το χρονομετρητή στην άκρη του πάγκου, με το σφικτήρα (αν έχουμε). Κόβουμε ένα κομμάτι χαρτοταινίας περ. 1 m. Περνάμε τη χαρτοταινία μέσα από τους οδηγούς του χρονομετρητή και κάτω από το καρμπόν. Κολλάμε με σελοτέιπ το άκρο της στο παιχνίδι. Θέτουμε σε λειτουργία πρώτα το χρονομετρητή (50 τικ/s) και μετά το παιχνίδι (αν είναι κουρδιστό ή ηλεκτρικό) ή απλά το σπρώχνουμε με μικρή δύναμη, ώστε να εκτελέσει μετά από λίγο ευθύγραμμη ομαλή κίνηση. Αν δεν έχουμε παιχνίδι, τραβάμε απλώς τη χαρτοταινία με το χέρι μας με κατά το δυνατόν σταθερή ταχύτητα. Μόλις βγει η χαρτοταινία σταματάμε το χρονομετρητή και το όχημα.

ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Πειραματική Επεξεργασία ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Κόβουμε το κομμάτι της ταινίας, όπου περίπου η κίνηση είναι Ευθύγραμμη Ομαλή και το δίνουμε στους μαθητές. Ονομάζουμε την πρώτη κουκίδα Ο. Αριθμούμε την 5 η, 10 η, 15 η, 20 η, κλπ κουκίδα γράφοντας τους αριθμούς 1, 2, 3, 4, κλπ. Επειδή η συχνότητα είναι 50 τικ/s, η χρονική απόσταση μεταξύ των κουκίδων είναι 5x(1/50)s=0,1 s. Συμπληρώνουμε τον ακόλουθο πίνακα (Για διευκόλυνση σημειώνουμε τους χρόνους από κουκίδα σε κουκίδα στη χαρτοταινία)

ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Ερωτήσεις ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Βιβλιογραφία Εργαστηριακός Οδηγός Φυσικής Β’ Γυμνασίου- Άσκηση 4-Εκδοση Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. Τετράδιο Εργασιών Φυσικής Β’ Γυμνασίου-Άσκηση 4- Εκδοση Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Ευχαριστίες Ευχαριστομε τους: Αλέξανδρο Μπαμπασίκα, βιολόγο του 1 ου Γυμν. Ιωαννίνων και το Γιάννη Μπέστα, φυσικό του 1 ου ΓΕ.Λ. Ιωαννίνων για την παραχώρηση των οργάνων. Και βεβαίως όλους εσάς για την υπομονή σας! ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ