ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ο Δικυκλισμός και Ατυχήματα
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ 8ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
Πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων Το 1896 καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος λόγω οδικού δυστυχήματος. Κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος, ο ιατροδικαστής είχε τότε.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ποιός κάνει λάθος;.
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Η ζωή με τα παιδιά από τη μέρα που θα γεννηθούν και πολύ περισσότερο μόλις περπατήσουν, είναι μια αδιάκοπη προσπάθεια των γονιών τους να τα προστατεύσουν από χίλιους δυο κινδύνους μέσα κι έξω από το σπίτι. Να μη βάλουν τα χέρια στην πρίζα, να μην πέσουν και χτυπήσουν, να μη βγουν στο δρόμο, να μην… Ενώ όμως όλοι οι γονείς θεωρούν αυτονόητο να μάθουν στα παιδιά τους να αποφεύγουν τους παραπάνω κινδύνους, πολύ λίγοι είναι αυτοί που αφιερώνουν χρόνο για να προφυλάξουν τα παιδιά τους από το μεγαλύτερο κίνδυνο που απειλεί τη σωματική τους ακεραιότητα: το ατύχημα στο δρόμο! Η σχολική ηλικία είναι η πλέον κατάλληλη για να διαμορφωθούν πολίτες με σωστή συμπεριφορά στο δρόμο, στο αυτοκίνητο, στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Τα περισσότερα ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους οφείλονται στην ελλιπή κυκλοφοριακή αγωγή του Έλληνα. Μια αγωγή για να αποδώσει, πρέπει να αρχίσει όσο το δυνατό νωρίτερα ώστε τα παιδιά να μπορούν να κινηθούν με ασφάλεια ως επιβάτες, πεζοί, οδηγώντας το ποδήλατο ή παίζοντας με το πατίνι.

Κυκλοφορία είναι η μετακίνηση από το ένα μέρος στο άλλο. Η κυκλοφορία δημιουργείται από τα οχήματα. Όχημα είναι κάθε μέσο που χρησιμεύει για τη μετακίνηση ανθρώπων, ζώων ή πραγμάτων από έναν τόπο σε έναν άλλο και κινείται με τροχούς. Τα είδη των οχημάτων είναι: Πατίνι, ποδήλατο, μοτοσικλέτα, αυτοκίνητο, φορτηγό και λεωφορείο..

ΠΑΤΙΝΙ - ΠΟΔΗΛΑΤΟ Δίτροχο όχημα.Πάει παντού, σε δρόμους, σε πεζοδρόμια, ακόμα και μέσα σε σπίτι. Δίτροχο όχημα χωρίς μηχανή, κατάλληλο για μικρούς και μεγάλους.

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Μηχανοκίνητο δίτροχο όχημα για εύκολη και γρήγορη μετακίνηση, καταλαμβάνει λίγο χώρο και διευκολύνει το κυκλοφοριακό. Μηχανοκίνητο όχημα με τέσσερις τροχούς. Προσφέρει άνετη μετακίνηση, αλλά θεωρείται υπεύθυνο για κυκλοφοριακό πρόβλημα-κυρίως στις μεγάλες πόλεις- καθώς και για την ατμοσφαιρική ρύπανση.

ΦΟΡΤΗΓΟ - ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Όχημα για τη μεταφορά εμπορευμάτων, μικρών και μεγάλων αντικειμένων. Υπάρχουν αρκετά είδη φορτηγών ανάλογα με το μέγεθός τους (mega νταλίκα, jumbo νταλίκα, βυτιοφόρα, ρυμουλκούμενα κ.α.) Όχημα που χρησιμοποιείται για τη μαζική μεταφορά επιβατών. Υπάρχουν αρκετά είδη λεωφορείων (κοινό αρθρωτό,υπερυψωμένο,διώροφο, τρόλεϊ, μικρολεωφορείο )

ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ Υπάρχουν και ορισμένα οχήματα που όταν τα βλέπουμε ή τα ακούμε πρέπει να κάνουμε στην άκρη γιατί δεν πρέπει να καθυστερήσουν καθόλου. Αυτά είναι το όχημα της πυροσβεστικής, του περιπολικού και του ασθενοφόρου.

ΟΧΗΜΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ Το πυροσβεστικό όχημα προσφέρει την ασφάλεια και την προστασία της περιουσίας των πολιτών και του δασικού πλούτου της χώρας μας.

ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ Τρέχει πάντα όπου υπάρχει ανάγκη. Σκοπός του είναι η εξυπηρέτηση όλων των πολιτών. Καταδιώκει οχήματα στα οποία επιβαίνουν πρόσωπα που έχουν διαπράξει αδικήματα.

ΟΧΗΜΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΥ Eίναι εξοπλισμένο με ειδικά μηχανήματα και επανδρωμένο με εκπαιδευμένο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό. Μεταφέρει τραυματίες και ασθενείς που χρειάζονται που χρειάζονται άμεσα ιατρική φροντίδα.

ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Φωτεινοί σηματοδότες -Φανάρια Ρυθμίζουν την κυκλοφορία των οχημάτων και των πεζών. Οι φωτεινοί σηματοδότες των οχημάτων έχουν τρία χρώματα. Το κόκκινο που βρίσκεται πάντα στην πάνω μεριά και οι οδηγοί σταματούν. Το πορτοκαλί που βρίσκεται στη μέση και προειδοποιεί ότι πολύ σύντομα θα ανάψει το κόκκινο και το πράσινο χρώμα που δείχνει ότι ο δρόμος είναι ελεύθερος και οι οδηγοί μπορούν να ξεκινήσουν.

ΦΩΤΕΙΝΟΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΠΕΖΩΝ Οι φωτεινοί σηματοδότες των πεζών έχουν ένα κόκκινο ανθρωπάκι,τον Σταμάτη, όπου οι πεζοί είναι υποχρεωμένοι να σταματούν και το πράσινο ανθρωπάκι, τον Γρηγόρη, όπου οι πεζοί είναι ελεύθεροι να περάσουν τον δρόμο. Όταν ο Γρηγόρης αναβοσβήνει οι πεζοί περνάνε αλλά με προσοχή, γιατί την ίδια στιγμή επιτρέπεται να περάσουν και τα οχήματα

ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗ Οριζόντια σήμανση είναι οι διαγραμμίσεις και οποιαδήποτε άλλη αναγραφή πάνω στο οδόστρωμα. Κατακόρυφη σήμανση είναι οι πινακίδες που ενημερώνουν, προειδοποιούν και απαγορεύουν οδηγούς και πεζούς. Η κατακόρυφη σήμανση περιλαμβάνει τρεις κατηγορίες πινακίδων: Τις πινακίδες αναγγελίας κινδύνου, τις ρυθμιστικές πινακίδες και τις πληροφοριακές πινακίδες. Διαβάσεις πεζών τύπου ζέβρα. Δείχνουν τα ασφαλή σημεία διάβασης των πεζών από το ένα πεζοδρόμιο στο άλλο..

ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ – ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ Είναι ο αστυνομικός της τροχαίας που ρυθμίζει την κίνηση των οχημάτων και των πεζών. Εγγυάται την ασφάλεια στο δρόμο και βελτιώνει τη ροή της κυκλοφορίας. Εξακριβώνει αν οι οδηγοί έχουν άδεια οδήγησης, άδεια κυκλοφορίας, βεβαίωση πληρωμής τελών κυκλοφορίας, ύπαρξη κάρτας ελέγχου καυσαερίων κ.τ.λ. Βεβαιώνει τις παραβάσεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας και σε περίπτωση ατυχήματος προσφέρει τη βοήθειά του. Σε όλες τις περιπτώσεις τα σήματα του τροχονόμου υπερισχύουν όλων των άλλων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων όπως φωτεινή σηματοδότηση, πινακίδες, διαγραμμίσεις. Υπάρχει και ο σχολικός τροχονόμος που είναι υπάλληλος ή εθελοντής και επιβλέπει την ασφαλή διάβαση δρόμων από παιδιά που πηγαίνουν στο σχολείο τους.

ΑΙΤΙΕΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Απόσπαση προσοχής(χρήση κινητού τηλεφώνου-κατανάλωση φαγητού ή καφέ.) Υπερβολική ταχύτητα. Αντικανονική προσπέραση. Απερίσκεπτη-ριψοκίνδυνη οδήγηση. Παραβίαση προτεραιότητας. Παραβίαση φωτεινού σηματοδότη. Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών ουσιών. Άσχημες καιρικές συνθήκες(βροχή- χιόνι- πάγος- ομίχλη.) Ατέλειες κατά την κατασκευή οχημάτων. Κακή κατάσταση οδικού δικτύου (λακκούβες-ελλιπής φωτισμός-απότομες στροφές-ελλιπής οδική σήμανση.) Πέρασμα άγριων ή και οικόσιτων ζώων.

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Τα τροχαία ατυχήματα έχουν σοβαρές κοινωνικές – οικονομικές – υλικές και περιβαλλοντικές συνέπειες. Κοινωνικές (απώλεια ζωής-σοβαροί τραυματισμοί με αποτέλεσμα την απώλεια της σωματικής αλλά και ψυχικής ακεραιότητας-απώλεια της οικογενειακής ισορροπίας.) Οικονομικές (επιβαρύνεται τόσο η οικογένεια όσο και το κράτος για την αποκατάσταση των υλικών και σωματικών βλαβών.) Υλικές (ως προς τα οχήματα που εμπλέκονται στα τροχαία ατυχήματα και προκαλούν υλικές ζημιές.) Περιβαλλοντικές (πρόκληση πυρκαγιάς-ρύπανση του περιβάλλοντος ή και του νερού.)

ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Διαρκής παρουσία της τροχαίας στο οδικό δίκτυο. Αύξηση της ηλεκτρονικής αστυνόμευσης με τοποθέτηση ραντάρ. Αυστηρή εφαρμογή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Συστηματικός τεχνικός έλεγχος των οχημάτων. Εντοπισμός των επικίνδυνων σημείων του οδικού δικτύου και η βελτίωσή του. Βελτίωση συστήματος εκπαίδευσης οδηγών. Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής. Εκπαίδευση μαθητών σε πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το πρόγραμμα αυτό αποτέλεσε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και χρήσιμη εμπειρία για τους μαθητές και τις μαθήτριες. Οι αρχικοί στόχοι του προγράμματος επιτεύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό, διότι τα παιδιά πληροφορήθηκαν, ενημερώθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα που αφορούν την οδική ασφάλεια τους ως πεζοί, ως επιβάτες, ως οδηγοί ποδηλάτων και ως οδηγοί αυτοκινήτων αργότερα. Ο αριθμός των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας είναι πολύ μεγάλος που καθιστά επιβεβλημένη την ανάγκη να ενταχτεί η κυκλοφοριακή αγωγή ως αυτόνομο μάθημα στην υποχρεωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα.