Ψυχολογική Υποστήριξη Ασθενών Ψυχολογικά θέματα ασθενών με χρόνια κληρονομικά νοσήματα Κ. Ασημακόπουλος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Ίδρυμα και παιδική προστασία στην Ελλάδα σήμερα»
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μαθητής με π.ο. στο σχολείο μας. Τα κομμάτια του πάζλ.
Προσωπικές δεξιότητες
Παραβατικότητα ανηλίκων. Εκτίμηση επικινδυνότητας και αναγκών τους
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Aναπαραστάσεις ασθένειας
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Φόβοι, ανασφάλειες και ψυχολογικά προβλήματα εφηβικής ηλικίας
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Αυτοκτονικότητα και κατάθλιψη: Κατανόηση και θεραπεία
Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΟΥ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ
Βάιος Κ. Περιτογιάννης Γιάννενα 9/4/2011. «Η ψυχική νόσος θέτει τέτοιες απαιτήσεις στο σύστημα υγείας, που καμία ειδικότητα ή υπηρεσία δεν μπορεί από.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Ψυχιατρικές Διαταραχές και Υ π οστηριζόμενη Εργασία.
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Ερευνητικη εργασια: «ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ εξαρτησεισ»
Η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΨΥΧΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΨΥΧΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ: ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Άνδρας 38 ετών, έγγαμος. Προοδευτικά επιτεινόμενη κατάθλιψη τις τελευταίες.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ψυχολογικά προβλήματα στη μονάδα τεχνητού νεφρού Αγγελική Κοντόλια, Ασκούμενη κοινωνική λειτουργός.
ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Μοντέλο Kaiser Το μοντέλο στηρίζεται στην αρχή της προληπτικής δράσης.
«Ο Θησαυρός της Εφηβείας» «Αντιμετωπίζοντας τα Παιδιά με Διαφορετικότητα (με Μαθησιακές Δυσκολίες)» Τζίνα Γ. Θανοπούλου, M.A., Ed.M. Harvard University.
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Κατάθλιψη «Η κατάθλιψη είναι σαν ένα πένθος για κάτι αγαπημένο που έχει χαθεί. Είτε είναι πρόσωπο είτε είναι ιδέα είτε πρόκειται για μια κατάσταση» Σίγκμουντ.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ Ασημόπουλος Χ. Αναπλ. Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας.
Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 1.Καταθλιπτική διάθεση. 2.Απώλεια ενδιαφέροντος και ευχαρίστησης. 3.Μειωμένη ενέργεια.
Π ΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΒΥΡΩΝΑ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ Πλυτά Μαρίνα ΑΜ Χειμερινό εξάμηνο
Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδοψυχιατρικής
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ A’ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Στελέχωση Υπηρεσίας: Μάρκος Ζαχαρής, ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός, Υπεύθυνος Κοινωνικής.
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 8: Κατάθλιψη. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ. ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ; Μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς.
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Διδάσκουσα: Δρ. Ειρήνη Κατσαμά.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Αλεξάνδρα Βεργέτη Αλεξάνδρα Βεργέτη.
Σωματοποίηση του άγχους σε παιδί πρώτης σχολικής ηλικία. Ο ρόλος της Γνωσιακής Συμπεριφοριστικής Θεραπείας στην Οικογένεια. Αβαγιανού Πηνελόπη-Αλεξία.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου
Κατάθλιψη «Η κατάθλιψη είναι σαν ένα πένθος για κάτι αγαπημένο που έχει χαθεί. Είτε είναι πρόσωπο είτε είναι ιδέα είτε πρόκειται για μια κατάσταση» Σίγκμουντ.
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
εκπαιδευτικη μεταβαση
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Μάθημα 1ο ΥΓΕΙΑ - ΑΣΘΕΝΕΙΑ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ορισμός υγείας: Στόχοι για την προώθηση της και την πρόληψη ασθένειας Mosby στοιχεία και των παραγώγων στοιχείων © 2010, 2006, 2002 από Mosby,
Έγκαιρη Παρέμβαση για Παιδιά με Ειδικές Ανάγκες ή Παράγοντες Κινδύνου
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Η αιτιολογία της εξάρτησης
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΝ ΠΑΤΡΩΝ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & ΑΝΑΠΗΡΙΑ.
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ
Φυσιολογικό και παθολογικό
Αποσυνδετικές διαταραχές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ψυχολογική Υποστήριξη Ασθενών Ψυχολογικά θέματα ασθενών με χρόνια κληρονομικά νοσήματα Κ. Ασημακόπουλος

Γενικά (1) Σημαντικός αριθμός παιδιών πάσχει από μια χρόνια αρρώστια. Μερικές από τις χρόνιες αρρώστιες ελέγχονται με την κατάλληλη θεραπεία. Άλλες απειλούν περισσότερο ή λιγότερο τη ζωή του παιδιού και ορισμένες χαρακτηρίζονται από αβέβαιη εξέλιξη

Γενικά (2) Οι ιδιαιτερότητες της ασθένειας δεν επηρεάζουν μόνο το παιδί αλλά ολόκληρη την οικογένεια. Από μελέτες αναφέρεται μεγάλη ψυχολογική ευαλωτότητα στα παιδιά με χρόνια αρρώστια (συναισθηματικά, κοινωνικά, συμπεριφερικά προβλήματα). Άλλοι αναφέρουν εντυπωσιακή ωρίμανση με υψηλές επιδόσεις και επιτεύγματα που αντισταθμιστικά αναπληρώνουν την αναπηρία

Γενικά (3) Ο ρόλος του προσωπικού υγείας καταλυτικός. Με έγκυρη παρέμβαση διευκολύνεται το παιδί και η οικογένεια να υιοθετήσει εποικοδομητικούς τρόπους και μεθόδους αντιμετώπισης των στρεσσογόνων συνθηκών. Κρίσιμη περίοδος για ψυχολογική παρέμβαση αρχική φάση της διάγνωσης όπου επιλέγεται μέθοδος αντιμετώπισης, καθορίζεται στρατηγική προσαρμογής με αρρώστια.

Γενικά (4) Σημαντικές στιγμές για την οικογένεια: Διάγνωση Υποτροπή Μεταμόσχευση οργάνου Αποθεραπεία Επικείμενος θάνατος Σηματοδοτούν την έναρξη κρίσιμων μεταβατικών περιόδων στον κύκλο ζωής μιας οικογένειας που καλείται να επαναπροσδιορίσει στόχους, αξίες, προτεραιότητες και πορεία.

Γενικά (5) Οι Petermann και Bode διακρίνουν 5 συνηθισμένους υποκειμενικούς τρόπους εκτίμησης της αρρώστιας με αντίστοιχες στρατηγικές αντιμετώπισής τους. Αντιλαμβάνονται την αρρώστια ως: 1. «πρόκληση»: και κινητοποιούνται για να ξεπεράσουν δυσκολίες, αναζητούν πληροφορίες, αναπτύσσουν νέες δεξιότητες, προσαρμόζονται αποτελεσματικά, έχοντας πεποίθηση στις δυνάμεις τους. 2. «δοκιμασία»: επηρεαζόμενη από τις θρησκευτικές αντιλήψεις και πεποιθήσεις. Πιστεύουν ότι δοκιμάζεται η πίστη, η αντοχή, οι σχέσεις τους.

Γενικά (5 συνέχεια) 3. «κακοτυχία»: όλα στη ζωής τους κακοτυχία. Η αρρώστια είναι πρόσθετο γεγονός που απειλεί τη συνοχή και ισορροπία του οικογενειακού συστήματος. 4. «θέλημα της μοίρας»: όλα έξω από τον έλεγχό τους και υπομένουν τα πάντα παθητικά και καρτερικά. 5. «τιμωρία»: έχουν αρνητική και απαισιόδοξη αντίληψη για τη ζωή. Δέχονται παθητικά θεραπεία, θυμώνουν και είναι επιθετικοί, δύσκολα εμπιστεύονται, έχουν δυσκολίες στην προσαρμογή.

ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΣΥΧΝΕΣ ΜΕΤΑΓΓΙΣΕΙΣ ΤΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΟΙ ΧΡΟΝΙΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΠΗΓΕΣ ΣΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ, ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΣΕ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΤΙΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΟ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΟ ΑΛΛΟ

ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ. ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΗΣ Χ.Σ.Ν. ΣΕ ΨΥΧΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΒΙΟΛ-ΨΥΧ-ΚΟΙΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ.

ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΚΛΙΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

ΝΕΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΜΕ ΟΝΕΙΡΑ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ.Η ΜΗΤΕΡΑ ΒΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΗΣ.ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΣ.ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ. ΓΕΝΝΗΣΗ-ΦΥΣΙΚΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΕΦΟΣ.ΟΜΩΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΨΥΧΙΚΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ. ΑΜΕΣΟΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΔΙΑΓΝΩΣΗ Χ.Σ.Ν. ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΕΝΟΧΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΗΤΕΡΑΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΕΠΑΓΓ. ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΙΓΟΥΡΕΣ ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ

ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΟΚ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΜΑΚΡΑ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΕΞΟΔΑ, ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ,ΕΠΩΔΥΝΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ, ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ, Κ.Λ.Π.

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΟΙ ΕΝΕΣΕΙΣ, ΟΙ ΜΕΤΑΓΓΙΣΕΙΣ, ΟΙ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΒΙΩΝΟΝΤΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΕΝΤΟΝΟ ΑΓΧΟΣ... ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΥΣ ΛΟΓΩ ΝΟΣΗΛΕΙΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΝΤΟΝΟ ΑΓΧΟΣ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΥ

ΣΧΕΣΗ ΓΟΝΙΩΝ-ΠΑΙΔΙΩΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΛΟΓΩ ΕΝΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΧΝΑ ΥΠΕΡΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΩΡΙΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΡΙΑ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙ- ΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ

ΣΧΕΣΗ ΓΟΝΙΩΝ-ΠΑΙΔΙΩΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟΤΟΜΑ Η ΑΠΟΡΡΙΠΤΙΚΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΕΝΟΧΗ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΙΕΖΟΥΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

ΣΧΕΣΗ ΓΟΝΙΩΝ-ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΙΩΝ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΥΓΙΗ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

ΚΥΡΙΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΑΓΧΟΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΡΝΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΣΙΩΠΗΣ

ΠΟΤΕ ΖΗΤΟΥΜΕ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΜΟΝΗ ΑΡΝΗΣΗ, ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ Ή ΚΑΚΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΜΟΝΟ ΑΓΧΟΣ, ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ, ΦΟΒΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΘΕΡΑΠΟΝΤΩΝ Ή ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΟΤΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙΑΠΟΤΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΗ ΟΤΑΝ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΕΧΕΙ ΑΥΠΝΙΑ, ΑΝΟΡΕΞΙΑ, ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΟΣ ΙΔΕΑΣΜΟΣ ΟΤΑΝ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΕΧΕΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΑ ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Ή ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΥΓΧΥΣΗ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΟΧΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΤΑΝ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΙΖΟΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΟ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΧΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΣΥΧΝΑ ΤΑ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΜΕ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Ή ΝΟΣΟΥ (ΑΝΟΡΕΞΙΑ, ΑΥΠΝΙΑ, ΜΕΙΩΣΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ, ΚΟΠΩΣΗ)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΣΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ, ΤΙΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ,ΤΗΝ ΠΡΟΓΝΩΣΗ...

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΣΥΧΝΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΧΝΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΙΓΜΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ, ΣΥΧΝΑ ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ

ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΙΑΤΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΡΟΝΙΟΤΗΤΑ ΝΟΣΟΥ-ΤΡΙΒΕΣ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΟΡΙΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΛΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟΙ ΧΩΡΟΙ

ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΑΡΟΧΗ ΓΕΝΕΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΡΟΓΕΝΕΤΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΕΓΚΑΙΡΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑΡΞΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΨΥΧΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΓΧΟΛΥΤΙΚΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ - ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΕΥΝΟΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΣΧΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗ,Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΧΡΟΝΙΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΝΟΣΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΨΥΧΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ ΟΙ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ