Γιατί θέλω τον OLPC XO. Γιατί είναι οικολογικός ● Καταναλώνει ελάχιστο ή καθόλου ρεύμα ● Μειώνει τη χρήση χαρτιού ● Προωθεί την ανάγκη για ψηφιοποίηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Advertisements

Το Υλικό Μέρος του Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: To υλικό του υπολογιστή
Present Continuous Ο Present Continuous χρησιμοποιείται για πράξεις που γίνονται τώρα. Π.χ. The girls are swimming now. Κάτι που γίνεται προσωρινά. Π.χ.
Ο Καταχωρητής εργασίας W είναι ένας ειδικός καταχωρητής που συμμετέχει σε πολλές διαδικασίες κύρια στη μεταφορά και αποθήκευση δεδομένων.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Jean Monnet Workshop 20/2/2012 New Challenges and Approaches in the European Foreign Policy Η Συνθήκη της Λισαβόνας, η Οικονομική Κρίση και οι Νέες Προκλήσεις.
Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Διδακτική της Πληροφορικής Γιώργος Σούλτης 2009.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Η Χρήση του Crowdsourcing στο Μάρκετινγκ & την Προώθηση του Τουριστικού Προιόντος Διάλεξη για το 2 ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Μονάδα Αριστείας Ελεύθερου.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αρχιτεκτονική Η/Υ ΙΙ Ενότητα #3: Σελιδοποίηση – Κατάτμηση στην Κύρια Μνήμη Νικόλαος Χ. Πετρέλλης Σχολή Τεχνολογικών.
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
1 Αρχιτεκτονική υπολογιστών Ενότητα 5 : Η Εσωτερική Μνήμη Φώτης Βαρζιώτης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Το εσωτερικό του υπολογιστή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ασφάλεια και Προστασία στο Διαδίκτυο
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
WEB 2.
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
LAMS.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Alt Ctrl Delete. Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ και ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΜΝΗΜΗ.
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
AudioTool – podcasting, sound
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γραφείο Βιολογίας Υπεύθυνη: Βασιλική Περάκη Σύμβουλος
Το υλικό του υπολογιστή
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Το «MOVE WEEK» είναι μια Ευρωπαϊκή Αθλητική Εκδήλωση η οποία πραγματοποιείται ταυτόχρονα σε όλη την Ευρώπη, την περίοδο 19 Σεπτεμβρίου –   25 Σεπτεμβρίου.
200 € στοιχίζει η ενοικίαση του λεωφορείου.
9. Εκλογές, κόμματα, ΜΜΕ.
02 ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Μετασχηματισμοί των κυματισμών
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Κώδικες Huffman Μέθοδος συμπίεσης δεδομένων:
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Από τον Web 1.0 στον Web X
Dissemination & Exploitation Activities
«Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού στη Δημόσια Υπηρεσία: η Κυπριακή Εμπειρία» Ομιλία του Προέδρου της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας της Κυπριακής Δημοκρατίας.
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
πολιτιστικό πρόγραμμα
Υλικό - Λογισμικό Υλικό (Hardware) Λογισμικό (Software)
Ευθύγραμμη ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Το Υλικό του Υπολογιστή
Ελευθερία Καραγιώργου
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
3Ω 17 V A3 V3.
3Ω 17 V A3 V3.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Ανάκτηση δεδομένων από κάθε μέσο
Ευθύγραμμη ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΛΗΣ «Γιατι;»
To Φωτόδεντρο.
Prayer Focus: Shotgate Baptist Church
Καταχωρητής Ι3 Α3 D Ι2 Α2 D Ι1 Α1 D Ι0 Α0 D CP.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιατί θέλω τον OLPC XO

Γιατί είναι οικολογικός ● Καταναλώνει ελάχιστο ή καθόλου ρεύμα ● Μειώνει τη χρήση χαρτιού ● Προωθεί την ανάγκη για ψηφιοποίηση (bits αντί atoms), οπότε συμβάλλει στο να καταναλώνουμε λιγότερες πρώτες ύλες

Γιατί είναι δημοκρατικός ● Τον μ/υ τον έχουν όλοι δωρεάν! ● Δεν πληρώνουν τη σύνδεση στο διαδίκτυο ● Χρησιμοποιεί ελεύθερο λογισμικό ● Αίρει το ψηφιακό χάσμα, μας φέρνει πιο κοντά στην ισότητα πρόσβαση στην πληροφορία ● Προωθεί τη ιδέα της συνεργασίας, των wiki, του crowdsourcing ● Τέλος στο ένα εγκεκριμένο εγχειρίδιο

current activities happening right now in São Tomé current activities happening right now in São Tomé

Απίστευτες (μέχρι χτες) τεχνολογικές καινοτομίες ● Οθόνη ψηφιακού χαρτιού ● Κατάργηση των δίσκων ● Χρήση flash memory ● Ασύρματη επικοινωνία ● Κάθε ένα μηχάνημα είναι μεταδότης ● Όλα σε ένα (κάμερα, ηχεία, κεραία αναμεταδότης)

Τι προσφέρει παιδαγωγικά ● Εξοικειώνει τα παιδιά στις απαιτήσεις της κοινωνίας της πληροφορίας αντί για μπλοκ+μολύβι ο μ/υ ● Είναι στο διαδίκτυο πάντα – παντού ● Διαβάζουν παντού, γιατί ο μ/υ είναι ο ιδανικός ebook-reader ● Επικοινωνούν με τον εικονικό τους μέντορα παντού-πάντα ● Στήνει μαθησιακές κοινότητες ● Η αίθουσα διδασκαλίας χάνει τα σύνορά της