ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φορέματα σε Α γραμμή (1950).
Advertisements

Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
el greco (Δομήνικος Θεοτοκόπουλος)
Πως κάνουμε μια παρουσίαση σε Power Point
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
Εντολή Visual Styles. Με την εντολή Visual styles καθορίζουμε πώς θα φαίνονται οι επιφάνειες και οι ακμές των αντικειμένων σε ένα σχέδιο, όσον αφορά τη.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Είναι ο πρόεδρος Clinton και ο αντιπρόεδρος Gore. Τι βλέπετε; Λάθος. Είναι δύο φορές ο Clinton με διαφορετικά χτενίσματα.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
Γιολάντα Θαρτόρι Γιώτα Κόρακα
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ Αντλεί τα θέματα του από την παιδική ηλικία. Απεικονίζει τις ακραίες ηλικίες μικρά παιδιά και γέροντες.
ΦΩΤΟΓΗΡΑΝΣΗ.
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Μπάνιο.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ- ΑΠΑΛΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
KOM 201(1η-2η εβδ) ΣΤΗΦΑΡΙΣΜΑ ή ΜΟΡΤΑΝΣΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
ΑΠΟΦΛΟΙΩΣΗ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. ΑΠΟΦΛΟΙΩΣΗ (ΑΠΟΛΕΠΙΣΗ) ΔΕΡΜΑΤΟΣ  Καταστρέφεται η επιφανειακή στοιβάδα δέρματος  Μείωση ρυτίδων  Αφαιρούνται ανωμαλίες (ακμή) 
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΕΡΑΤΟΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 13: Δημιουργία ρόλου Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 14: Μακιγιάζ δεκαετιών 20 ου αιώνα: ‘20, ‘30, ‘40, ‘50, ‘70 Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc.
Το πορτραίτο μας. Χάρις στην δυνατότητα των σημερινών υπολογιστών μπορούμε σχετικά εύκολα να δημιουργήσουμε ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που.
ΚΟΜ 203: TEXNIKES KOΨΙΜΑΤΟΣ ΜΑΛΛΙΩΝ. Παράγοντες που επηρεάζουν το κόψιμο : -πυκνότητα του μαλλιού -υφή του μαλλιού -τριχοφυΐα -ελαστικότητα του μαλλιού.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 12: Αναγέννηση Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙς ΚΑΙ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΩΝ ΠΗΛΙΝΓΚ ΒΑΘΥ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
Βασικά προϊόντα Μακιγιάζ
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΝΤΥΣΙΜΟ-ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
14 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ Γεωργία Κοτσιώλη.
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Πως να κάνετε μια παρουσίαση σε Power Point. Σημαντικό: Εμπειρία στις παρουσιάσεις Για καλές παρουσιάσεις πρέπει να γνωρίζουμε από παρουσιάσεις όχι το.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ Στο διορθωτικό μακιγιάζ η βάση πρέπει να ταιρίαζει με το φυσικό χρώμα δέρματος του μοντέλου. Στο μακιγιάζ χαρακτήρων συχνά μπορούμε να επιλέξουμε διαφορετικό χρώμα από το φυσικό. Παράδειγμα, στο γεροντικό μακιγιάζ η επιλογή του βασικού χρώματος καθορίζεται από την ηλικία του ρόλου, το φύλο και τους περιβαλλοντικούς παράγοντες. Η επιλογή του χρώματος – βάσης της επιδερμίδας μπορεί να αλλάξει για δύο μόνο λόγους. Ο ένας είναι λόγω του φωτισμού και της απόστασης της σκηνής και ο άλλος είναι για να αποκτήσει χαρακτήρα. Ένας ηθοποιός, δηλαδή, μπορεί να δείχνει υγιής εκτός σκηνής και να μοιάζει σαν φάντασμα επάνω στη σκηνή, εκτός αν έχει σκούρο δέρμα.

Το δέρμα των ανδρών πρέπει να δείχνει σκουρότερο από των γυναικών Το δέρμα των ανδρών πρέπει να δείχνει σκουρότερο από των γυναικών. Αυτό εξαρτάται επίσης και από την μόδα ή την εποχή, για ηλιοκαμένα δέρματα χρειάζεται σκούρα βάση, ενώ αν είναι στη μόδα το σοφιστικέ απαλό δέρμα, ο τόνος πρέπει να είναι ανοιχτόχρωμος. Για το έγχρωμους ηθοποιούς ισχύει το ίδιο, δηλαδή η διόρθωση του χρώματος έχει σκοπό να κολακεύει το πρόσωπο, το οποίο θα εκτεθεί κάτω από το φωτισμό.

Οι αποχρώσεις του δέρματος είναι: καφετί, ροζ, πρασινοπές, ανοιχτόχρωμες – λευκές. Οι ηθοποιοί με πρασινοπές, ροζ και ανοιχτές φυσικές αποχρώσεις στο δέρμα τους, δείχνουν όμορφα με βάση σε μπέζ πρασινοπές ή μπεζ αποχρώσεις. Το ροζ ή κόκκινο χρώμα στην επιδερμίδα ισορροπεί με βάση σε ψυχρούς τόνους. Το μακιγιάζ πρέπει να απλώνεται με επιμέλεια σε όλο το πρόσωπο, τα αυτιά και το λαιμό. Μια βάση μέικ απ αφύσικη και παχιά, κάνει το μακιγιάζ να μειάζει μακάβριο και σκληρό. Η καλυπτικότητα της βάσης πρέπει να επιτρέπει στο μακιγιάζ να μοιάζει φυσικό. Στα ανοιχτόχρωμα δέρματα χρησιμοποιούμε βάσεις πολύ πιο σκούρες από το φυσικό τους τόνο, για να μην φαίνονται άρρωστοι και χλωμοί οι ηθοποιοί. Οι ρυτίδες, οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια, οι δυσχρωμίες, η λεύκη, τα τατουάζ, τα σημάδια και οι ουλές από ακμή και τραύματα μπορούν να εξαφανιστούν εντελώς με μια προσεκτική τεχνική highlight (χαϊλάιτ) με φυσική σκιά και καμουφλάζ.

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ Ο χώρος εργασίας ενός επαγγελματία οφείλει να είναι άρτια οργανωμένος και εξοπλισμένος με τα απαραίτητα εργαλεία και υλικά εργασίας. Το φώς, να είναι διάχυτο και ομοιόμορφο προς όλες τις κατευθύνσεις του μακιγιάζ. Πρίν την τοποθέτηση οποιουδήποτε μακιγιάζ, καθαρίζουμε σχολαστικά το πρόσωπο. Αφαιρούμε ίχνη από προηγούμενο μέικ απ και επιλέγουμε το είδος των χρωμάτων και την τεχνική που θα ακολουθήσουμε. Η βάση απλώνεται στο δέρμα με ελαφρά βρεγμένο σφουγγάρι αν είναι σε ξηρή μορφή, στις μεγάλες περιοχές και με πινέλο στις μικρές, ενώ με στεγνό σφουγγάρι, αν δουλεύουμε με υγρή ή κρεμώδη βάση.

Οι φωτοσκιάσεις απλώνονται με πινέλο κυρίως ή με σφουγγαράκι, αγγίζοντας προσεκτικά το δέρμα με μικρές κινήσεις. Στις διορθώσεις, το χρώμα απλώνεται κατευθείαν πάνω στο δέρμα μόνο, όπου πρέπει να δώσουμε την εντύπωση μιας έντονης σκιάς ή φωτεινότητας. Αν χρειάζεται να αναμείξουμε περισσότερες αποχρώσεις, αυτό γίνεται πρώτα στο χέρι μας και μετά στο δέρμα. Το δέρμα πουδράρεται αμέσως μετά. Το γυναικείο μακιγιάζ κατά εποχές δεν είχε θέση, παρά μόνο σε κατώτερα κοινωνικά στρώματα. Τα νεαρά κορίτσια επίσης, δεν ήταν αποδεχτό να φαίνονται μακιγιαρισμένα. Απαραίτητο για την εφαρμογή του μακιγιάζ εποχής, είναι να συλλέξουμε με ιστορικές πληροφορίες για το ρόλο και να συνεργαστούμε με τον αρμόδιο για τις απαιτήσεις του μακιγιάζ. Σημαντικό είναι να κρατάμε σημειώσεις και φωτογραφικό υλικό στο προσωπικό μας αρχείο με τα σχέδια του μακιγιάζ κάθε ρόλου ξεχωριστά.

Μακιγιάζ εποχής Στα 40’s

Το 40’s μακιγιάζ είχε τα συστατικά της απόλυτης κάλυψης και μεταμόρφωσης του προσώπου της γυναίκας σε ένα φλογερό, δυναμικό θηλυκό. Ίσως μια προσπάθειά της να αλλάξει κάτι… Η κάλυψη με βάση και πούδρα είναι άψογη και οι ατέλειες καμουφλάρονται όσο γίνεται καλύτερα. Το eyeliner είναι ο καλύτερός της φίλος και το κόκκινο κραγιόν, ο αχώριστος σύντροφός της.

Στα 50’s

Το μακιγιάζ μιας γυναίκας που ξεκινά μια πρώτη δυναμική είσοδο στους χώρους εργασίας όφειλε να είναι έντονο ώστε να τραβά τα βλέμματα και να ανεβάζει τις μετοχές της. Σημείο αναφοράς είναι το σέξι, κόκκινο κραγιόν σε στυλ Marilyn Monroe. Το αποτέλεσμα έπρεπε οπωσδήποτε να θυμίζει Χόλυγουντ και σίγουρα κάτι από το σέξ απίλ των μεγάλων ονομάτων της έβδομης τέχνης.

Στα 60’s

Παιχνιδιάρικη, ροζ φρεσκάδα στα μήλα, φυσικά χείλη και βλέμμα- μαγνήτης! Οι τούφες από ψεύτικες βλεφαρίδες είναι μόνιμα στο μπουντουάρ των γυναικών για να χαρίσουν αυτό το «ανοιχτό» 60’s look στα μάτια. Το eyeliner είναι ακόμα στο προσκήνιο, όμως κάτι έχει αλλάξει: η επιδερμίδα λούζετε στο φως και η φυσικότητα στο αποτέλεσμα έχει πια βρει τη θέση της.