Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γκουβέλη Μαρία Δημιουργία Γκουβέλη Μαρία ΠΕ19 Μπακάλη Γεωργία ΠΕ03 Παρουσίαση Κύρλας Γεώργιος ΠΕ11.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γκουβέλη Μαρία Δημιουργία Γκουβέλη Μαρία ΠΕ19 Μπακάλη Γεωργία ΠΕ03 Παρουσίαση Κύρλας Γεώργιος ΠΕ11."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Γκουβέλη Μαρία Δημιουργία Γκουβέλη Μαρία ΠΕ19 Μπακάλη Γεωργία ΠΕ03 Παρουσίαση Κύρλας Γεώργιος ΠΕ11

3 Le «Trésor» de Zitsa

4 Patrimoine culturel

5

6

7

8 «ΖΙΤΣΑ» ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΑΛΑΜΟΥ

9 Return to the village(επιστροφή στο χωριό), πίνακας του Κώστα Μαλάμου

10

11

12

13

14

15

16

17 Viticulture

18

19

20

21

22

23

24

25 Entreprises de Vinification  Ζοίνος Α.Ε.  Κτήμα Γκλίναβος  Οινοποιία Πράσσου Ε.Π.Ε

26 Monastères

27

28

29

30

31

32

33

34 Paysage

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44 Centre Culturel- Foyers

45

46 Et maintenant, quoi?

47 On passe à l’action…

48  Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα με θέμα: «Όταν τα σκουπίδια καθαρίζουν τη ζωή μας.»  Πολιτιστικό θέμα με θέμα: «Ζίτσα, εκεί που ο πολιτισμός συναντά την ευεργεσία.»  Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα με θέμα: «Ταξιδεύοντας στους δρόμους του κρασιού χτίζουμε το Α στην Ανάπτυξη του τόπου μας.»  Ένταξη του σχολείου μας σε Διεθνές Περιβαλλοντικό Δίκτυο Οικολογικών Σχολείων  Ένταξη του σχολείου μας στο Περιβαλλοντικό Δίκτυο «Βιώσιμη πόλη» του ΚΠΕ Κορδελιού.  Ένταξη του σχολείου μας στο Εθνικό και Διεθνές Δίκτυο του ΚΠΕ Σικυωνίων Κορινθίας με θέμα «Ελλ-Οίνων Άμπελος»  Αδελφοποίηση με σχολική μονάδα (College “Le Bosque”) της Νότιας Γαλλίας (Περιοχή Αβινιόν) στα πλαίσια ευρωπαϊκού προγράμματος e-twinning με θέμα την ανάπτυξη της αμπελουργίας και τις προοπτικές για τους νέους μας.  Θεατρική παράσταση με τίτλο «ΕΛΕΝΗ» από την θεατρική ομάδα του σχολείου μας, ως πολιτιστική παρέμβαση. Programme pour l’environnement(1)-Titre: Quand les ordures « purifient» notre vie. Programme culturel-Titre: « Zitsa: Là, où la civilisation « rencontre» le bienfait. Programme pour l’environnement(2)-Titre: «En voyageant aux chemins de vin, nous « construisons» le « A » pour le développement de notre région. Participation de notre école dans le réseau international des écoles écologiques. Intégration de notre école dans le réseau national et international du centre d’éducation pour l’environnement (C. E. E)-à la région de Sikyonion, à Corinthe- sous le thème : «la vigne recs» C’est à dire : La vigne grecque et le vin grec. Intégration de notre école dans le réseau écologiques «ville viable » du centre d’éducation pour l’environnement (C.E.E.) à la région de Cordelio, à Théssalonique. Jumelage avec une école (collège « Le Bosque ») dans le Sud de la France (région d’Avignon) sous le programme Européen e- twinning.Thème:Le développement de la viticulture et les perspectives pour la jeunesse. Présentation théâtrale avec le titre « Eleni » par l’équipe théâtrale de notre école comme une intervention culturelle. Actions de notre école:

49 Στόχοι του περιβαλλοντικού προγράμματος είναι: Τρόποι βελτίωσης του σχολικού περιβάλλοντος Αύξηση περιβαλλοντικής συνείδησης και ευαισθησίας Παρότρυνση των μαθητών να αναλάβουν πρωτοβουλίες για το περιβάλλον που ζουν. Παραγωγή προϊόντων καθαρισμού από ανακυκλώσιμα υλικά Έκθεση από ανακυκλώσιμα υλικά Ανταλλαγή Περιβαλλοντικών και πολιτιστικών πληροφοριών με άλλα σχολεία της χώρας μας και του εξωτερικού μέσω του Δικτύου «Οικολογικά Σχολεία» Avantages: Amélioration de l’environnement scolaire Acquisition de sensibilisation pour l’environnement Encouragement des élèves à prendre des initiatives pour la protection de l’environnement Production des produits de nettoyage en utilisant des matériaux recyclables Présentation publique des produits Programme écologique:Quand les ordures «purifient» notre vie!

50

51 Στόχοι του πολιτιστικού προγράμματος είναι η:  Εφαρμογή ομαδοσυνεργατικής μεθόδου. Ενεργός εμπλοκή των μαθητών σε συλλογικές διερευνητικές δραστηριότητες, αναζήτηση, συλλογή, επεξεργασία πληροφοριών, αξιολόγηση στοιχείων, σύνθεση και παρουσίαση του τελικού προϊόντος.  Βαθύτερη επαφή με την τοπική και κοινή νεοελληνική γλώσσα.  Επαφή με την παράδοση.  Κατανόηση της ιστορικής συνέχειας μεταξύ παράδοσης και σύγχρονης πραγματικότητας.  Άνοιγμα των μαθητών προς την κοινωνία, κοινωνικοποίηση, ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων, δεξιοτήτων συλλογικής άμιλλας, επικοινωνίας και διαλεκτικής αντιπαράθεσης. Zitsa: Là, où la civilisation «rencontre» le bienfait.  Application d’une de travail en équipe (collaboration et ésprit d’équipe)  Participation active des élèves aux activités exploratoires: recherche- collection- traitement- évaluation des données finalement, synthèse et présentation du travail  contact plus profond avec la langue régionale et le grec moderne aussi  contact avec la tradition  compréhension des paramètres entre la tradition et la réalité contemporaine  contact des élèves avec la société: interaction entre les relations humaines socialisation dialogue actif

52  Κωνστάντιος Φιλίτης (Ζίτσα, μοναχός)  Αγάπιος ιερομόναχος (Δραγουμή, ιερομόναχος στο Ιάσιο και στη Μονή Παλιουρής)  Αναστάσιος Γουδίνος (Ζίτσα, Βλαχιά, έμπορος, ενοικίαση μοναστηριακών κτημάτων)  Βασίλειος Σελελής (Ζίτσα, Γιούργεβο Βλαχίας)  Αναστάσιος Φιλίτης (Ζίτσα,Βλαχία)  Δημήτριος Φιλίτης (Ζίτσα, Ρουμανία, έμπορος)  Δημήτριος Λιόντος (Ζίτσα, Ιωάννινα, κτηματίας)  Δημήτριος Ζιτσαίος (Ζίτσα,1811, Παρίσι, Βουκουρέστι, ιατρός)  Νικόλαος Γύρας (Ζίτσα, 1845, έμπορος)  Νικ. Γ.Ξυλάνης (Ζίτσα,1845, σχολάρχης)  Αναστ. Κ. Γάγαλης (Ζίτσα,Βλαχία, γαιοκτήμονας)  Γεώργιος Στεργίου (Ζίτσα, γυμνασιάρχης)  Νίκος Εμμανουήλ (Ζίτσα,1860, Γαλλία, Ιωάννινα, Δασολόγος )  Σωτήρης Πράσσος (Ζίτσα, Ξενοδόχος)  Δημήτρω Τζιμογιάννη (Πρωτόπαππα)  Θανάσης Βαδόκας (Ζίτσα,1920, Βιομήχανος σιουστών, δικό του έργο ο Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων Δυτ. Ελλάδας στον Κηφισσό)

53 Certains bienfaiteurs de Zitsa Constantios Filitis (Zitsa, Moine) Agapios (Dragoumi, Moine à Iasio et à Paliouri Anastasios Goudinos (Zitsa, Vlachia –marchant (location des domaines monastiques) Vasilios Selelis (Zitsa, Giourgevo / Vlachia) Anastasios Filitis (Zitsa,Vlachia) Dimitrios Filitis (Zitsa, Roumanie-Marchant) Nikolaos Gyras (Zitsa, 1845, Marchant) Nikolaos G. Xylanis (Zitsa, 1845, Principal de l’ancien collège (Σχολαρχείο) Anastasios K. Gagalis (Zitsa, Vlachia- Grand Propriaitaire) Georgios Stergiou (Zitsa- Directeur de collège) Nikos Emmanuel (Zitsa, 1860, France, Ioannina-Forestier) Sotiris Prassos (Zitsa-Hôtelier) Dimitra Tzimogianni(Protopappa) Thanasis Vadokas (Zitsa, 1920-Industriel/Fabrique de ressorts.Son œuvre est la gare routière de la Grèce Occidentale, à kifissos.

54 Στόχοι του περιβαλλοντικού προγράμματος είναι: Να γνωρίσουν οι μαθητές το αμπέλι και τα προϊόντα του καθώς και την αλληλεπίδραση του φυσικού τους περιβάλλοντος με τις ανθρώπινες δραστηριότητες. Να έρθουν σε επαφή με τη διαδικασία οινοποίησης και τις επαγγελματικές προοπτικές του τόπου τους. Να ενθαρρυνθεί η επικοινωνία σχολείου με άλλες σχολικές μονάδες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Να γίνει διεπιστημονική προσέγγιση του θέματος του αμπελιού και του κρασιού μέσα από την Ιστορία, Θρησκεία κ.λ.π. Να συγκρίνουν τον τρόπο της αμπελοκαλλιέργεια και της οινοποίησης στο παρελθόν και στο σήμερα. Να καταγράψουν τα επαγγέλματα που σχετίζονται με την αμπελουργία και να συνειδητοποιήσουν τη συμβολή τους στην οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ζωή του τόπου τους. En voyageant aux chemins de vin, nous « construisons» le «Α» au développement de notre région. Les objectifs du projet sont : que les élèves connaissent la vigne et ses produits ainsi que l’interaction de l’environnement physique par rapport aux activités humaines. que les élèves entrent en contact avec le processus de vinification et les perspectives d’emploi de leur lieu. en outre, l’encouragement de la communication de l’école avec d’autres écoles en Grèce et à l’étranger. que les élèves réalisent une approche scientifique au thème de la vigne et du vin à travers l’histoire, la réligion, la chimie e. t. c que les élèves comparent la façon de la viticulture dans le passé et aujourd’hui. que les élèves enregistrent les métiers liés à la viticulture et que réalisent la contribution de ces métiers à la vie économique, sociale et culturelle de leur région.

55

56

57

58

59 Participation de notre école dans le réseau international des écoles écologiques.

60 Intégration de notre école dans le réseau écologiques «ville viable » du centre d’éducation pour l’environnement (C.E.E.) à la région de Cordelio, à Théssalonique.

61

62 Intégration de notre école dans le réseau national et international du centre d’éducation pour l’environnement (C. E. E)-à la région de Sikyonion, à Corinthe- sous le thème : «la vigne recs» C’est à dire : La vigne grecque et le vin grec.

63 Jumelage avec une école (collège « Le Bosque ») dans le Sud de la France (région d’Avignon) sous le programme Européen e-twinning.Thème:Le développement de la viticulture et les perspectives pour la jeunesse.

64 Présentation théâtrale avec le titre « Eleni » par l’équipe théâtrale de notre école comme une intervention culturelle.

65

66


Κατέβασμα ppt "Γκουβέλη Μαρία Δημιουργία Γκουβέλη Μαρία ΠΕ19 Μπακάλη Γεωργία ΠΕ03 Παρουσίαση Κύρλας Γεώργιος ΠΕ11."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google