Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ονοματεπώνυμο Φοιτητή:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ονοματεπώνυμο Φοιτητή:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ονοματεπώνυμο Φοιτητή: Παππάς Παναγιώτης, Α.Μ.: 7981 Επιβλέπων Καθηγητής: Φραγκίδης Γαρύφαλλος, Καθηγητής Εφαρμογών Σέρρες 2015

2 Εισαγωγή Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων Αντικείμενο και σκοπός της εργασίας Δομή της εργασίας

3 Διαδίκτυο Λόγοι χρήσης διαδικτύου στην Ελλάδα

4 Πλεονεκτήματα ύπαρξης ιστοσελίδας στις επιχειρήσεις Συνεχής προσβασιμότητα Χωρίς γεωγραφικούς και άλλους περιορισμούς Ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας Πλήρες κατάλογος προϊόντων και υπηρεσιών Αποδοτική διαφήμιση Συμπληρωματικό εργαλείο πωλήσεων Αναπληροφόριση και βελτίωση

5 Πώς παράγονται έσοδα από μια ιστοσελίδα Direct πωλήσεις Ενημερωτικές σελίδες (Informative websites) Β2Β Διαφήμιση Διαδικτυακοί Συνεργάτες (Affiliate Marketing) Δωρεάν και Επί Πληρωμή Υπηρεσίες (Freemium) Δικαίωμα χρήσης (Royalties) Δωρεές

6 Μηχανές αναζήτησης Ανίχνευση του Παγκόσμιου Ιστού (Web Crawling) Ευρετηρίαση εγγράφων (Indexing) Επεξεργασία ερωτημάτων (Query Processing)

7 Δημοφιλέστερες Μηχανές Αναζήτησης Google Baidu Bing Yahoo! AOL Ask Lycos Yandex

8 Μερίδιο αγοράς των Μηχανών Αναζήτησης Οι χώρες που η Google έχει λιγότερο από το 90% του μεριδίου αγοράς

9 Βελτιστοποίηση πάνω στη σελίδα (On Page SEO) Βελτιστοποίηση κώδικα Τίτλος και Περιγραφής Σελίδας Αρχείο Robots Alt Tags στις φωτογραφίες Διαχείριση Υπερσυνδέσμων

10 Βελτιστοποίηση πάνω στη σελίδα (On Page SEO) Πλούσια Αποσπάσματα (Rich Snippets) Λέξεις Κλειδιά Μικρές Αλλαγές Γραμματοσειράς (Keyword Tweaking)

11 Βελτιστοποίηση εκτός σελίδας (Off Page SEO) Back links από συνεργάτες Δημιουργία Προφίλ της Σελίδας στα Κοινωνικά Δίκτυα Blogging Τοποθέτηση Υπερσυνδέσμων σε Forums Υπερσύνδεσμοι σε Ηλεκτρονικούς Καταλόγους

12 Βελτιστοποίηση με Ανήθικους Τρόπους (Black Hat SEO) Χειραγώγηση Περιεχομένου Υπερφόρτωση με Λέξεις-Κλειδιά (Keyword Stuffing) Κρυφό και Αόρατο Κείμενο Doorway Pages

13 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1. Εργαλεία ελέγχου ιστότοπου Google Webmaster Tools

14 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1. Εργαλεία ελέγχου ιστότοπου Google Analytics

15 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1. Εργαλεία ελέγχου ιστότοπου Woorank

16 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1. Εργαλεία ελέγχου ιστότοπου Moz

17 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1. Εργαλεία ελέγχου ιστότοπου Ahrefs

18 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1. Εργαλείο ελέγχου ιστότοπου Ahrefs

19 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1. Εργαλεία ελέγχου ιστότοπου GTMetrix

20 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1. Εργαλείo ελέγχου ιστότοπου GTmetrix

21 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1. Εργαλεία ελέγχου ιστότοπου Screaming Frog

22 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 2. Εργαλεία αναζήτησης λέξεων κλειδιών Εργαλείο Λέξεων Κλειδιών του AdWords Google Trends Ubersuggest

23 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 3. Εργαλεία ανάλυσης ανταγωνισμού Similar Web Alexa Skroutz

24 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 4. Πρόσθετα εργαλεία περιηγητών (browser add- ons) MozBar Seo Quake Firebug

25 Μελέτη περίπτωσης: Ορθοπεδικός Κόσμος Κυφίδης

26 On page βελτίωση της σελίδας Καλάθι αγορών Αποτέλεσμα: 0,5% των επισκεπτών πραγματοποίησαν αγορά τον 11/2013 έναντι 0,35% τον 10/2013

27 On page βελτίωση της σελίδας Εμπειρία χρήστη Αποτέλεσμα: αύξηση διάρκειας περιόδου σύνδεσης από 4:04’’ τον 11/2013 σε 5:27’’ τον 1/2014

28 On page βελτίωση της σελίδας Προσθήκη προϊόντων με καλύτερες περιγραφές, video, περιγραφή ΕΟΠΥΥ

29 On page βελτίωση της σελίδας Έλεγχος με Woorank Αποτέλεσμα μετά τις βελτιώσεις: από 48,7 βαθμολογία τον 8/2014 σε 61,1 το 3/2015

30 On page βελτίωση της σελίδας Επιλογή κατάλληλων λέξεων κλειδιών Θέση λέξεων κλειδιών στη πρώτη σελίδα του Google στις 20/2/2015

31 Off site SEO Skroutz: διόρθωση εμφανιζόμενου κόστους μεταφορικών από 3,5€ σε 2,5€ Αποτέλεσμα: αύξηση επισκεπτών από το Skroutz κατά 18% τον 11/2013 σε σχέση με το 10/2013

32 Off site SEO Συμμετοχή και βελτιστοποίηση κοινωνικών δικτύων Αποτέλεσμα: οι επισκέπτες από social media αποτέλεσαν το 2% του συνόλου επισκεπτών το τελευταίο τρίμηνο του 2014

33 Off site SEO Απόκτηση εισερχομένων links Αποτέλεσμα: Page Authority από 19 το 11/2013 σε 28 το 2/2015

34 Μέτρηση απόδοσης ενεργειών SEO

35 Αναφορές περιόδων σύνδεσης από Google Analytics και online πωλήσεων από το σύστημα osCommerce

36 Συμπεράσματα Το διαδίκτυο αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις Η βελτιστοποίηση είναι μακροπρόθεσμη διαδικασία Το SEO από μόνο του δεν αρκεί, χρειάζεται καλαισθησία και ευχρηστία της ιστοσελίδας

37 ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ονοματεπώνυμο Φοιτητή: Παππάς Παναγιώτης, Α.Μ.: 7981 Επιβλέπων Καθηγητής: Φραγκίδης Γαρύφαλλος, Καθηγητής Εφαρμογών Σέρρες 2015


Κατέβασμα ppt "ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ονοματεπώνυμο Φοιτητή:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google