Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Εισαγωγή στη Γραφική Στόχοι του μαθήματος – Γενική περιγραφή της περιοχής – Βασική ορολογία – Παραδείγματα εφαρμογών – Βασικά βήματα ανάπτυξης εφαρμογών.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Εισαγωγή στη Γραφική Στόχοι του μαθήματος – Γενική περιγραφή της περιοχής – Βασική ορολογία – Παραδείγματα εφαρμογών – Βασικά βήματα ανάπτυξης εφαρμογών."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Εισαγωγή στη Γραφική Στόχοι του μαθήματος – Γενική περιγραφή της περιοχής – Βασική ορολογία – Παραδείγματα εφαρμογών – Βασικά βήματα ανάπτυξης εφαρμογών – Εξαρτημένες & ανεξάρτητες εφαρμογές – Standards γραφικής

2 2 Τι περιλαμβάνει η Γραφική Βασικά στοιχεία – Εφαρμογές, Χρήστες, Οθόνες (Ένταση, Θέση)

3 3 Η Έγχρωμη Οθόνη Raster Display, Pixel (Picture Element)

4 4 Εφαρμογές Γραφικής Γραφικά παρουσιάσεων Σχεδιαστικά συστήματα Παρουσίαση δεδομένων Σχεδίαση ηλεκτρονικών κυκλωμάτων Αρχιτεκτονικό σχέδιο Μηχανολογικό σχέδιο Χαρτογραφία Βιομηχανικός έλεγχος Προσομοίωση συστημάτων πτήσης Επεξεργασία εικόνας

5 5 Τα προγράμματα γραφικής

6 6 Εξαρτημένες & Ανεξάρτητες Εφαρμογές Ενσωματωμένα προγράμματα γραφικών – Εξαρτώνται από τα περιφερειακά τους Ανεξάρτητα προγράμματα γραφικών – Ανεξαρτησία από τα περιφερειακά – Οδηγοί περιφερειακών (Συλλογή προγραμμάτων ελέγχου)

7 7 STANDARDS Μεταφερσιμότητα εφαρμογών Ανάγκη προδιαγραφών Graphical Kernel System (GKS)

8 8 Έλεγχος περιφερειακών Περιγραφή διαφόρων περιφερειακών Βασικά στοιχεία / Χαρακτηριστικά Περιφερειακά εισόδου Περιφερειακά εξόδου Οδηγοί περιφερειακών Ανεξαρτησία εφαρμογών

9 9 Περιφερειακά Γραφικών – Περιφερειακά γραμμών PLOTTER – Περιφερειακά σημείων RASTER οθόνη, PIXEL, FRAME BUFFER

10 10 Μονόχρωμη Οθόνη

11 11 Η Σάρωση Refresh rate Phosphore persistance Μέθοδος σάρωσης (Interlaced/ Non Interlaced) Flickering

12 12 Non Interlaced Scanning

13 13 Η έγχρωμη οθόνη Pixel - b bits - 2 b colors - Frame Buffer

14 14 Color Lookup Table 3 bits/pixel index = 8 colors 8 bits/pixel index = 256 colors 24 bits/pixel index = 16 million colors

15 15 Έλεγχος του Frame Buffer r: rows - c: columns - b: bits/pixel If r=1024, c=1024, b=24 Then Storage = 3 Mbytes/Frame

16 16 Σχεδίαση Γραμμών

17 17 Οδηγοί περιφερειακών (Device Drivers) Application - Uniform Interface - Device Driver - Device Normalised Device Coordinates (NDC) Κανονικές συντεταγμένες

18 18 Ορθογώνια οθόνη – Ύψος ΠλάτοςΠηλίκο – ,75 – ,75 – ,75

19 19 Πρώτα βήματα στη γραφική Πραγματικές συντεταγμένες - Μοντελοποίηση Κανονικές συντεταγμένες - Οπτική

20 20 Ψαλιδισμός - Αποκοπή γραμμών

21 21 Αλγόριθμος Cohen-Sutherland I

22 22 Αλγόριθμος Cohen-Sutherland II

23 23 Σχεδίαση Γραμμών & Καμπυλών Παραμετρική αναπαράσταση ευθείας – ευθεία, ευθύγραμμο τμήμα, ακτίνα

24 24 Μεσοκάθετος

25 25 Κύκλος & Έλλειψη

26 26 Έλεγχος τομής δύο ευθύγραμμων τμημάτων


Κατέβασμα ppt "1 Εισαγωγή στη Γραφική Στόχοι του μαθήματος – Γενική περιγραφή της περιοχής – Βασική ορολογία – Παραδείγματα εφαρμογών – Βασικά βήματα ανάπτυξης εφαρμογών."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google