Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΚΟΠΟΣ: ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΚΟΠΟΣ: ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΚΟΠΟΣ: ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

2 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑΣ ΛΑΘΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑΣ ΛΑΘΟΥΣ

3 ΣΤΑΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔOΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ACCESS 2000 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔOΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ACCESS 2000 ‘ΣΥΝΔΕΣΗ’ ΤΗΣ ΒΑΣΕΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ VISUAL C ΜΕΣΩ ΤΟΥ DBE ADMINISTRATOR ΤΗΣ BORLAND ‘ΣΥΝΔΕΣΗ’ ΤΗΣ ΒΑΣΕΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ VISUAL C ΜΕΣΩ ΤΟΥ DBE ADMINISTRATOR ΤΗΣ BORLAND ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ VISUAL C ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ VISUAL C

4 ΣΧΕΣΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ, ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΞΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Ή ΣΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΜΗΝΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

5 ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

6 ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΙΚΟ INTERFACE ΦΙΛΙΚΟ INTERFACE Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΌΤΑΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΠΕΔΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΌΤΑΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΠΕΔΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ

7 Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΞΑΓΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΥΠΟ: Β=αx1+bx2+cx3+dx4+ex5+fx6+gx7+hx8 X1 = ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ X1 = ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ X2 = ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ X2 = ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ X3 = ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ X3 = ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ X4 = ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ/10 + ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΕ X4 = ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ/10 + ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ/20 + ΛΟΙΠΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ/30 ΣΥΝΕΔΡΙΑ/20 + ΛΟΙΠΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ/30 X5=ΕΤΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ X5=ΕΤΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ X6 = ΕΞΑΜΗΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ/10 X6 = ΕΞΑΜΗΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ/10 X7 = ΕΞΑΜΗΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΤΕΙ/10 X7 = ΕΞΑΜΗΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΤΕΙ/10 X8 = 0 (ΓΝΩΣΗ ΚΑΜΙΑΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ) X8 = 0 (ΓΝΩΣΗ ΚΑΜΙΑΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ) 0.5 (ΓΝΩΣΗ ΜΙΑΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 0.5 (ΓΝΩΣΗ ΜΙΑΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΓΓΛΙΚΑ) ΕΚΤΟΣ ΑΓΓΛΙΚΑ) 1 (ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ) 1 (ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ) 1.5 (ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ 1.5 (ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ) ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ)

8 Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΞΑΓΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΥΠΟ: Β=αx1+bx2+cx3+dx4+ex5+fx6+gx7+hx8 ΤΑ α,b,c,d,e,f,g,h ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΚΆΘΕ x ΤΑ α,b,c,d,e,f,g,h ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΚΆΘΕ x ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΘΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΘΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΕΧΡΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΕΧΡΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ

9 ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ, Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ. ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ, Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ. ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΜΗΝΟ. ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΜΗΝΟ.

10 ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΘΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΟΥΝ ΣΕ ΑΡΧΕΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΟΥΝ ΣΕ ΑΡΧΕΙΑ


Κατέβασμα ppt "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΚΟΠΟΣ: ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google