Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ Αγγελική Κωνσταντόγλου Σύγκριση εξυπηρετητητών διαχείρισης εμπορικών δικτυακών τόπων (Comparison.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ Αγγελική Κωνσταντόγλου Σύγκριση εξυπηρετητητών διαχείρισης εμπορικών δικτυακών τόπων (Comparison."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ Αγγελική Κωνσταντόγλου Σύγκριση εξυπηρετητητών διαχείρισης εμπορικών δικτυακών τόπων (Comparison of e-commerce servers) ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

2 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  Παρουσίαση & αξιολόγηση εξυπηρετητών διαχείρισης εμπορικών δικτυακών τόπων  Κυκλοφορία ελληνική αγορά  Σύγκριση (πίνακας κριτηρίων)  Βοήθημα επιλογής

3 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ  Ορισμοί  Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Ηλεκτρονικό κατάστημα, Εξυπηρετητές διαχείρισης εμπορικών δικτυακών τόπων  Παρουσίαση εμπορικών εφαρμογών  Microsoft Site Server Commerce Edition  IBM WebSphere Commerce Suite Pro Edition  INTERSHOP Enfinity  Open Market eBusiness Solution  Εφαρμογές θα εξεταστούν ως προς: γενικές λειτουργίες, παρεχόμενες υπηρεσίες, υποστήριξη επιχειρηματικών λειτουργιών, διαθέσιμα εργαλεία, διαχείριση κύκλου ζωής (δημιουργία-έκδοση- διαχείριση-συντήρηση)  Σύγκριση εμπορικών εφαρμογών  Κριτήρια: τεχνικά στοιχεία, υπηρεσίες, διαχείριση παραγγελιών, διαχείριση τόπου, ασφάλεια, μάρκετινγκ, διαχείριση πληροφοριών

4 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 ΟΡΙΣΜΟΙ  Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κάθε εμπορική συναλλαγή η οποία εκτελείται αυτόματα & ηλεκτρονικά  Ηλεκτρονικό κατάστημα Σημείο προώθησης & πώλησης αγαθών μέσω Διαδικτύου, εμπορικός δικτυακός τόπος  Εξυπηρετητής διαχείρισης εμπορικού δικτυακού τόπου Εμπορικές εφαρμογές υποστήριξης:  Κύκλου ζωής εμπορικού δικτυακού τόπου,  Διαχείρισης επιχειρηματικών διαδικασιών μάρκετινγκ, παραγγελιοληψίας, αγοράς, εξυπηρέτησης πελατών

5 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 ΟΡΙΣΜΟΙ (συν.) Αρχιτεκτονική εμπορικού δικτυακού τόπου

6 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 MICROSOFT SITE SERVER COMMERCE EDITION  Κυριότερη πλατφόρμα Η.Ε.  Έχει αντικατασταθεί από Commerce Server (.Net)  Λειτουργεί σε περιβάλλον Microsoft: asp, IIS, SQL Server, Transaction Server, αρχιτεκτονική τριών επιπέδων (presentation, business logic, data)  Αυτόματη δημιουργία δικτυακού τόπου (χρήση wizards, templates), καταλόγου προϊόντων  Παροχή εργαλείων κεντρικής διαχείρισης  Πολλαπλές μηχανές αναζήτησης  Διαχείριση πληροφοριών, δημιουργία Data Warehouses - Marts, ανάλυση δεδομένων (Data Mining) για υποστήριξη λήψης αποφάσεων  Διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες  One-to-one μάρκετινγκ

7 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 MICROSOFT SITE SERVER COMMERCE EDITION (συν.)  Ιδανικό για μεσαίες επιχειρήσεις που λειτουργούν ήδη σε περιβάλλον Windows  Πλεονεκτήματα: ευκολία δημιουργίας & διαχείρισης, πληθώρα εργαλείων, αξιοποίηση διαθέσιμης πληροφορίας των πελατών για τη δημιουργία προσωποποιημένης σελίδας (personalization), επεκτασιμότητα - δημιουργία «κτίσιμο» νέων υπηρεσιών  Μειονεκτήματα: μικρός αριθμός templates, πλατφόρμα Windows, μη πλήρη εκμετάλλευση δυνατοτήτων SQL Server (π.χ. OLAP)

8 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 IBM WEBSPHERE COMMERCE SUITE PRO EDITION  Πιο ολοκληρωμένη λύση  Παροχή ενός πακέτου εφαρμογών που τα έχει όλα: Web commerce server (IBM HTTP), Web application server, Web application development tools, transaction processing & distributed components, DB2  Δημιουργία πλήρως αυτοματοποιημένη, χρήση πανίσχυρου εργαλείου Commerce Studio, πλήρως παραμετροποιημένου οδηγού, απόλυτη συμβατότητα με εργαλεία ανάπτυξης (Java Server Pages), site manager: δημιουργία & διαχείριση δομής τόπου, store manager: φόρμες διαχείρισης παραγγελιών, πώλησης κλπ  Προσωποποίηση σελίδων με βάση ορισμένα στοιχεία πελατών (εορτές, ηλικία, προτιμήσεις κλπ)

9 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 IBM WEBSPHERE COMMERCE SUITE PRO EDITION (συν.)  Ιδανικό για μεγάλες επιχειρήσεις που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν σε B2B, B2C εφαρμογές & ηλεκτρονικές αγορές (e-marketplaces)  Πλεονεκτήματα: πλήθος εργαλείων, οδηγών, αυτοματοποίηση διαδικασιών σε μεγάλο βαθμό, αποτελεσματική διαχείριση περιεχομένου, συστήματα ασφαλείας, πώλησης & εκτέλεσης παραγγελίας  Μειονεκτήματα: κόστος, τάξη μεγέθους εταιρείας

10 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 INTERSHOP ENFINITY  Προϊόν πιο γρήγορα αναπτυσσόμενης εταιρείας  Δύο καινοτομίες: Διαχωρισμός εξυπηρετητή εφαρμογών σε ένα υπεύθυνο για την πλοήγηση και ένα υπεύθυνο για την υλοποίηση των παραγγελιών (μείωση φόρτου εργασίας, μείωση κόστους αγοράς νέου) Προσπάθειες ολοκλήρωσης (ενδοεπιχειρησιακής & Π.Σ. άλλων συνεργαζόμενων επιχειρήσεων)  Αυτόματη δημιουργία  Κεντρική διαχείριση, πλήρη εικόνα λειτουργίας, κίνησης δικτυακού τόπου, διαχείριση προβλημάτων, παροχή αναφορών, εκμετάλλευση πληροφορίας  Εγκατάσταση στους μεγαλύτερους ISP & ASP των ΗΠΑ

11 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 OPEN MARKET EBUSINESS SOLUTION  Κυρίαρχος αγοράς Commerce Service Providers (επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη παροχή υπηρεσιών B2B)  Αποτελείται από 3 μέρη: Content Server, Transact, ShopSite  Content Server: διαχείριση & δυναμική διανομή περιεχομένου, personalization, διαχείριση καταλόγων, μάρκετινγκ, ολοκλήρωση επιχειρηματικών συστημάτων  Transact: σύστημα συναλλαγών  ShopSite: παροχή εργαλείων κατασκευής & διαχείρισης δικτυακών τόπων & καταλόγων, καταγραφής & ανάλυσης ιστορικών στοιχείων & κίνησης  Ιδανική λύση για μεσαίες & μεγάλες επιχειρήσεις και ειδησιογραφικά portals, vortals

12 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ  Στοιχεία προμηθευτή  Αρχιτεκτονική Λογισμικού / Τεχνικά Χαρακτηριστικά / Πρότυπα (Web Servers, Ενδοεπιχειρησιακά Πληροφοριακά Συστήματα, Βάσεις Δεδομένων, Πλατφόρμα, Γλώσσες Προγραμματισμού, Scripts)  Παρεχόμενες υπηρεσίες (διαχείριση περιεχομένου, παρουσίαση, μηχανές αναζήτησης, αριθμός υποστηριζόμενων προϊόντων & καταστημάτων)  Διαχείριση συναλλαγών (παραγγελιοληψία, τιμολόγηση, εκτέλεση)  Ασφάλεια  Μάρκετινγκ (διαχείριση πληροφοριών, επεξεργασία, ανάλυση ιστορικών δεδομένων υποστήριξης διαδικασίας λήψης αποφάσεων)  Διαχείριση (διαχείριση λειτουργίας, γεγονότων, έκδοση αναφορών)  Λοιπά (κόστος, βαθμός ολοκλήρωσης)

13 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ

14 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ (συν.)

15 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ (συν.)

16 Αγ. ΚωνσταντόγλουΜάϊος, 2002 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  Σκοπός εργασίας  Αξιολόγηση & σύγκριση e-commerce servers  Δύσκολη επιλογή  Συγκεκριμένα πακέτα εφαρμογών:  Καλύπτουν ευρύ φάσμα απαιτήσεων λειτουργιών  Κυκλοφορία αρκετών χρόνων στην αγορά, με πολλούς πελάτες, έχουν ενσωματώσει πολλές εμπειρίες  Προϊόντα μεγάλων εταιρειών / προμηθευτών του χώρου  Αποτελούν εφαρμογές «αιχμής» πάνω στις οποίες έχουν χτίσει τα στρατηγικά σχέδια


Κατέβασμα ppt "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ Αγγελική Κωνσταντόγλου Σύγκριση εξυπηρετητητών διαχείρισης εμπορικών δικτυακών τόπων (Comparison."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google