Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς

2 Κατηγορίες επαγγελμάτων
κατηγορία Α = Επιστημονικά και ελεύθερα επαγγέλματα – Ανώτατα διοικητικά στελέχη κατηγορία Β = Εκπαιδευτικοί κατηγορία Γ = Μεσαία διοικητικά στελέχη –Τεχνολόγοι βοηθοί επιστημονικών επαγγελμάτων κατηγορία Δ = Έμποροι, βιοτέχνες, μικροεπιχειρηματίες, πωλητές κατηγορία Ε = Κατώτεροι δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι κατηγορία Στ = Τεχνίτες και ειδικευμένοι εργάτες κατηγορία Ζ = Παροχή υπηρεσιών κατηγορία Η = Γεωργοί, κτηνοτρόφοι, αλιείς κατηγορία Θ = Ανειδίκευτοι εργάτες κατηγορία Ι = Οικιακά κατηγορία ΙΑ = Λοιποί (Συνταξιούχοι, Άνεργοι και αναζητούντες εργασία – Μη κατατασσόμενοι)

3 Επάγγελμα πατέρα Α = Επιστημονικά και ελεύθερα επαγγέλματα - Ανώτατα διοικητικά στελέχη Β Εκπαιδευτικοί Γ Μεσαία διοικητικά στελέχη -Τεχνολόγοι βοηθοί επιστημονικών επαγγελμάτων Δ Έμποροι, βιοτέχνες, μικροεπιχειρηματίες, πωλητές Ε Κατώτεροι Δημόσιοι και Ιδιωτικοί υπάλληλοι Στ Τεχνίτες και ειδικευμένοι εργάτες Ζ Παροχή υπηρεσιών Θ Ανειδίκευτοι εργάτες ΙΑ Λοιποί (Συνταξιούχοι, Άνεργοι και αναζητούντες εργασία - Μη κατατασσόμενοι)

4 Επάγγελμα μητέρας Α = Επιστημονικά και ελεύθερα επαγγέλματα - Ανώτατα διοικητικά στελέχη Β Εκπαιδευτικοί Γ Μεσαία διοικητικά στελέχη -Τεχνολόγοι βοηθοί επιστημονικών επαγγελμάτων Δ Έμποροι, βιοτέχνες, μικροεπιχειρηματίες, πωλητές. Ε Κατώτεροι Δημόσιοι και Ιδιωτικοί υπάλληλοι Στ Τεχνίτες και ειδικευμένοι εργάτες Ζ Παροχή υπηρεσιών Θ Ανειδίκευτοι εργάτες Ι Οικιακά ΙΑ Λοιποί (Συνταξιούχοι, Άνεργοι και αναζητούντες εργασία - Μη κατατασσόμενοι)

5 Όταν μεγαλώσω θα κάνω μια δουλειά (ένα επάγγελμα) που…
Α = θα μου αρέσει Β = νομίζω πως θα τα καταφέρω καλά Γ = θα γίνω χρήσιμος (ή χρήσιμη) στην κοινωνία Δ = θα έχω πολλά χρήματα Ε = θα έχει τη σιγουριά να μη με απολύσουν ποτέ Ζ = θα μου επιτρέπει να ταξιδεύω συχνά Η = θα γίνω διάσημος (ή διάσημη) Θ = θα είναι δική μου (θα είμαι το αφεντικό) Ι = θα μπορώ να γίνω γρήγορα προϊστάμενος (ή προϊσταμένη) Κ = θα έχω πολύ ελεύθερο χρόνο Λ = θα συνεχίζει τη δουλειά των γονιών μου Μ = θα δουλεύω λίγο Ν = θα μου πουν οι γονείς μου

6 Α = Επιτυχημένος επαγγελματίας είναι όποιος βγάζει πολλά χρήματα. Β Πιο σημαντικό από τα χρήματα είναι η δουλειά σου να σε κάνει χρήσιμο (ή χρήσιμη) στην κοινωνία. Γ Η δουλειά του εργάτη είναι κατώτερη από τη δουλειά του επιστήμονα. Δ Το να είσαι μορφωμένος είναι πολύ πιο σημαντικό από το να ξέρεις να φτιάχνεις το αυτοκίνητό σου ή τα ηλεκτρικά ή τα υδραυλικά του σπιτιού σου. Ε Ένας αγρότης είναι πιο χρήσιμος στην κοινωνία από έναν δάσκαλο. Ζ Αν δεν έχεις σήμερα ένα πτυχίο Πανεπιστημίου δύσκολα θα μπορέσεις να βρεις δουλειά. Η Για να βρεις μια καλή δουλειά πρέπει να έχεις ωραία εμφάνιση και να φοράς ωραία ρούχα.

7 Α = Επιστημονικά και ελεύθερα επαγγέλματα - Ανώτατα διοικητικά στελέχη Β Εκπαιδευτικοί Γ Μεσαία διοικητικά στελέχη - Τεχνολόγοι βοηθοί επιστημονικών επαγγελμάτων Δ Έμποροι, βιοτέχνες, μικροεπιχειρηματίες, πωλητές Ε Κατώτεροι Δημόσιοι και Ιδιωτικοί υπάλληλοι Στ Τεχνίτες και ειδικευμένοι εργάτες Ζ Παροχή υπηρεσιών

8 Πάρα πολύ % Α Γ Ζ Β Ε Στ Γ & Στ Κατηγορία 16.11. Γιατρός
Κατηγορία με βάση τον Πίνακα 2 Πάρα πολύ % Γιατρός Α 24,2 16.9. Τραγουδιστής /στρια Γ 21,6 Επιστήμονας – Ερευνητής /τρια 16.7. Δικηγόρος 16,3 Ηθοποιός Αστυνομικός Ζ 15,7 16.6. Εκπαιδευτικός Β 15 Παρουσιαστής /στρια στην τηλεόραση 13,7 Κομμωτής /τρια 11,1 Πιλότος 10,5 Ναυτικός 9,8 Στρατιωτικός 9,2 16.5. Δημοσιογράφος 8,5 Πυροσβέστης 7,8 Διευθυντής /τρια πωλήσεων 7,2 Σερβιτόρος /α σε μπαρ 16.8. Λογιστής /στρια 5,9 Πωλητής /τρια Ε 5,2 16.3. Μηχανικός αυτοκινήτων Στ 4,6 Πολιτικός μηχανικός 3,9 Οδηγός λεωφορείου 16.1. Μηχανικός αεροπλάνων Γ & Στ 2,6 16.4. Ψυχολόγος 2 16.2. Γραμματέας 1,3

9 Α = Τα κορίτσια πρέπει να πηγαίνουν σε διαφορετικά σχολεία από τα αγόρια.
Β = Το να γίνεις μάστορας (π.χ. μηχανικός, ηλεκτρολόγος κ.ά.) δεν ταιριάζει σε μια γυναίκα. Γ = Υπάρχουν επαγγέλματα μόνο για άνδρες και μόνο για γυναίκες. Δ= Η γυναίκα πρέπει να είναι έτοιμη, κάθε στιγμή, να σταματήσει να δουλεύει για χάρη της οικογένειάς της. Ε = Τα παιδιά που η μητέρα τους εργάζεται έχουν πιο πολλές δυσκολίες στο σχολείο από τα παιδιά που η μητέρα τους μένει στο σπίτι. Ζ = Τα αγόρια γεννιούνται πιο έξυπνα από τα κορίτσια. Η = Τα κορίτσια γεννιούνται πιο έξυπνα από τα αγόρια. Θ = Οι σπουδές στο Πανεπιστήμιο είναι χρήσιμες το ίδιο για άνδρες και γυναίκες. Ι = Οι γυναίκες μπορούν να κάνουν οποιοδήποτε επάγγελμα κάνουν οι άνδρες. Κ = Το κορίτσι δεν είναι απαραίτητο να μορφώνεται αφού προορισμός του είναι να κάνει οικογένεια. Λ = Ένας άνδρας πρέπει να μαγειρεύει και να φροντίζει το σπίτι.

10 1. τα ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες – περιοδικά) – βιβλία 51
Συχνότητα Ν Ποσοστό % Σχετικό ποσοστό Αθροιστικό 1. τα ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες – περιοδικά) – βιβλία 51 33,3 2. κάποιον –α που ασκεί το συγκεκριμένο επάγγελμα 28 18,3 51,6 3. την οικογένεια (γονείς – συγγενείς) – φίλους 50 32,7 84,3 4. τους δασκάλους (σχολείου – μουσικής – χορού – αθλητισμού) 16 10,5 94,8 5. δεν απάντησαν 8 5,2 100,0 Σύνολο 153

11 Κατηγορία επαγγελμάτων με βάση τον Πίνακα 2
Συχνότητα Ν Ποσοστό % Σχετικό ποσοστό Αθροιστικό Α 20 13,1 20,2 Β 5 3,3 5,1 25,3 Γ 64 41,8 64,6 89,9 Στ 3 2,0 3,0 92,9 Ζ 7 4,6 7,1 100,0 Σύνολο απαντήσεων 99 64,7 Δεν απάντησαν 54 35,3 Σύνολο 153


Κατέβασμα ppt "Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google