Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT ) ΤΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΠΛΑΚΑΣ ΗΛΙΑΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT ) ΤΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΠΛΑΚΑΣ ΗΛΙΑΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT ) ΤΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΠΛΑΚΑΣ ΗΛΙΑΣ

2 2 ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ ΤΑΞΗ : Α ΟΜΑΔΑ Β ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΒΑΛΙΕΡΟΣ ΘΕΩΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΑΡΑΒΕΛΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:

3 Η μηχανική, μπορεί να υποστηρίξει κάποιος, είναι η τέχνη του εφικτού και …χειροπιαστού. Είναι αυτή, που διαχρονικά, δημιούργησε έργα που άλλαξαν τη ζωή των ανθρώπων, κάποιες φορές και το ρου της ιστορίας. Στο πέρασμα των αιώνων, η μηχανική έχει να επιδείξει εντυπωσιακά έργα, κατά κανόνα έργα που εξυπηρετούν το κοινωνικό σύνολο, εξασφαλίζοντας την οικονομία και δίνοντας προοπτικές ανάπτυξης. Και μπορεί, διαρκώς, να ανακοινώνονται διεθνώς και νέα εντυπωσιακά σχέδια κατασκευής πολύ μεγάλων έργων, αλλά αυτά που ήδη έχει πετύχει η μηχανική τον τελευταίο αιώνα, χωρίς υπερβολή, αιφνιδιάζουν για την έμπνευση, τον σχεδιασμό και την κατασκευή. Γεγονός είναι ότι λίγο ή περισσότερο όλοι – και οπωσδήποτε οι μηχανικοί -γνωρίζουν τα περισσότερα και σημαντικότερα απ’ αυτά τα έργα, κάποιοι μπορούν στον κατάλογο να προσθέσουν πολλά ακόμη, όμως, η από κοινού παράθεση κάποιων από τα σύγχρονα θαύματα των μηχανικών, έχει την αξία της, όταν οι φωτογραφίες τους συνοδεύονται από ορισμένα στοιχεία, τα οποία ενίοτε ξαφνιάζουν. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

4 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. Palm Jumeirah 2. Trans-Siberian 3.Αγία Σοφία (Κωνσταντινούπολη) 4. Γέφυρα Γκόλντεν Γκέιτ 5. Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίο 6.Πύργοι Πετρόνας 7.Πύργος του Άιφελ 8.Το άγαλμα της Ελευθερίας

5 PALM JUMEIRAH Ο «κοκοφοίνικας» του Ντουμπάι αποτελεί την επιτομή των παραλιακών θερέτρων! Το ξενοδοχείο Atlantis The Palm βρίσκεται στο τεχνητό νησί Palm Jumeirah. Η κατασκευή του στοίχισε 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Χρειάστηκαν συνολικά 210 εκατομμύρια κυβικά μέτρα βράχων, άμμου και ασβεστόλιθου για να δημιουργηθούν αυτά τα νησιά στο Ντουμπάι. Δέκα εκατομμύρια κυβικά μέτρα βράχοι χρησιμοποιήθηκαν μόνο για τον εξωτερικό δακτύλιο. Οι πέτρες μεταφέρθηκαν από 16 λατομεία των Ηνωμενων Αραβικών Εμιράτων και είναι αρκετές για να καλύψουν τρεις φορές την περίμετρο της γης. Το έργο ολοκληρώθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου «Το Palm Jumeirah και το Atlantis Hotel στο Ντουμπάι (7 Ιανουαρίου 2012)»

6 έχει τεθεί σε λειτουργία ο νέος και μοναδικός (προς το παρόν) μονής γραμμής σιδηρόδρομος στο Ντουμπάι. Ο Palm Jumeirah βρίσκεται κατά 10 μέτρα πάνω από τη γη και άνοιξε τις πύλες του στο κοινό το Σάββατο 30 Απριλίου 2009 συνδέοντας έτσι το νησί Palm (φοίνικας) με τη πόλη του Ντουμπάι. «Από το νησί Palm έως τη πόλη του Ντουμπάι» «Το εσωτερικό του τραίνου»

7 2. TRANS-SIBERIAN Η Βόρεια Σιβηρία δεν είναι η ευκολότερη περιοχή του κόσμου για να δημιουργηθεί μια σιδηροδρομική γραμμή μήκους χιλιομέτρων. Οι μηχανικοί χρειάστηκε να σχεδιάσουν γραμμές και συρμούς, ικανές να λειτουργήσουν σε θερμοκρασίες μείον 20 βαθμών Κελσίου. Έτσι, όμως, πέτυχαν να δρομολογήσουν τον υπερσιβηρικός σιδηρόδρομο, ένα έργο εντυπωσιακό, ο οποίος ταξιδεύει μέσα από οκτώ διαφορετικές χρονικές ζώνες, 87 πόλεις και διασχίζει 16 μεγάλους ποταμούς, όπως των Βόλγα, Ob, Ενισέι, Oka και Amur. Στην κατασκευή του έργου εργάστηκαν άνθρωποι, η οποία πήρε μόλις 10 χρόνια για να χτιστεί, λαμβάνοντας υπόψη τα εργαλεία που είχαν στη διάθεσή τους, φτυάρια και …αναπηρικά καρότσια. Ημερομηνία ολοκλήρωσής του: «Ο σιδηροδρομικός σταθμός του Βλαδιβοστόκ είναι ένα πραγματικό αρχιτεκτονικό στολίδι για την πόλη του Ειρηνικού»

8 «Έκταση του σιδηροδρομικού σταθμού στην Σιβηρία» «Οι σημερινές σιδηροδρομικές γραμμές στην Σιβηρία»

9 3.ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ (ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ) «Αγια Σοφια» Ο Βυζαντινός Ναός της Ύπατης Σοφίας του Ένσαρκου Λόγου του Θεού, περισσότερο γνωστή ως Αγία Σοφία ή Αγιά-Σοφιά, (τουρκικά Ayasofya, λατινικά Sancta Sophia ή Sancta Sapientia), γνωστός και ως Ναός της Αγίας του Θεού Σοφίας ή απλά Η Μεγάλη Εκκλησία, ήταν από το 360 μέχρι το \1453 ορθόδοξος καθεδρικός ναός της Κωνσταντ ινούπολης, με εξαίρεση την περίοδο κατά την οποία ήταν ρωμαιοκαθολικός ναός, ενώ μετά την άλωση της Κωνσταντινούπολης μετατράπηκε σε τέμενος, μέχρι το 1934 και αποτελεί σήμερα μουσειακό χώρο (τουρκικά Ayasofya Müzesi).

10 Αρχιτέκτονες του ναού ήταν οι γεωμέτρες Ανθέμιος από τις Τράλλεις και ο Ισίδωρος από τη Μίλητο. Η κατασκευή του ολοκληρώθηκε σε μικρό χρονικό διάστημα και τα εγκαίνιά του τελέστηκαν στις 27 Δεκεμβρίου του 537. Τότε, σύμφωνα με το θρύλο, ο Ιουστινιανός αναφώνησε «Δόξα τω Θεώ τω καταξιώσαντί με τοιούτον έργον επιτελέσαι. Νενίκηκά σε, Σολομών!», θέλοντας έτσι να εκφράσει το θαυμασμό του για το μνημείο το οποίο ήταν πιο θαυμαστό από τον Ναό του Σολομώντα στα Ιεροσόλυμα. « Σχεδιο της Αγιας Σοφιας το 1877 »

11 Την εποχή του Ιουστινιανού, η Αγία Σοφία είχε χίλιους κληρικούς. Η νεαρά του Ηρακλείου, που βασίλεψε τον έβδομο αιώνα μας αναφέρει: Πρεσβυτέρους Διακόνους Διακόνισσες Υποδιάκονους Αναγνώστες Ψάλτες Θυρωρούς Σύνολο: 600 Ο ναός είναι κτισμένος σε αρχιτεκτονικό ρυθμό βασιλικής με τρούλο. Ο κυρίως χώρος του κτίσματος έχει σχήμα περίπου κύβου. Τέσσερις τεράστιοι πεσσοί, (κτιστοί τετράγωνοι στύλοι), που απέχουν μεταξύ τους ο ένας από τον άλλο 30 μ., στηρίζουν τα τέσσερα μεγάλα τόξα πάνω στα οποία εδράζεται ο τρούλος, με διάμετρο 31 μέτρων. Ο τρούλος δίνει την εντύπωση ότι αιωρείται εξαιτίας των παραθύρων που βρίσκονται γύρω στη βάση του (ο σύγχρονος ιστορικός Προκόπιος λέει:...δίνει την εντύπωση ότι είναι ένα κομμάτι ουρανού που κρέμεται στη γη...). «Κατοψη της Αγιας Σοφιας»

12 Ψηφιδωτά Τα ψηφιδωτά της Αγίας Σοφίας είχαν υποστεί σημαντικές ζημιές και σήμερα γίνονται προσπάθειες για τη διάσωσή τους. Στις παρακάτω εικόνες φαίνονται λεπτομέρειες ορισμένων από αυτά.ψηφιδωτά

13 4. ΓΕΦΥΡΑ ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΓΚΕΙΤ Σχεδιαστές Τζόζεφ Στράους (Joseph Strauss), Ίρβινγκ Μόροου (Irving Morrow) Υλικό Ατσάλι Συνολικό μήκος 1,7 mi (2.7 km) ή ft (2,737.4 εκ.) Πλάτος 90 ft (27,4 m) Ύψος 746 πόδια (227,4 μ) Έναρξη κατασκευής 5 Ιανουαρίου, 1933' 78 χρόνια πριν (5 Ιανουαρίου 1933) Τέλος κατασκευής 19 Απριλίου, 1937 (19 Απρίλη 1937) Εγκαίνια 27 Μαΐου, 1937' 74 χρόνια πριν (27 Μαΐου, 1937) Ημερήσια κυκλοφορία « Γεφυρα γκολντεν γκειτ »

14 Η Γέφυρα Γκόλντεν Γκέιτ (αγγλ. Golden Gate Bridge) είναι κρεμαστή γέφυρα που εκτείνεται στην "Golden Gate" (Χρυσή Πύλη), το άνοιγμα του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο στον Ειρηνικό Ωκεανό. Ως μέρος και των δύο, της Διαδρομής 101 των ΗΠΑ και της Κρατικής Διαδρομής 1 της Καλιφόρνια, η δομή συνδέει την πόλη του Σαν Φρανσίσκο, το βόρειο άκρο της χερσονήσου του Σαν Φρανσίσκο με την κομητεία του Μαρίν. Η Γέφυρα Γκόλντεν Γκέιτ είχε τη μεγαλύτερη διάρκεια κατασκευής κρεμαστής γέφυρας στον κόσμο, όταν ολοκληρώθηκε το 1937, και έχει γίνει ένα από τα πιο διεθνώς αναγνωρισμένα σύμβολα του Σαν Φρανσίσκο, της Καλιφόρνιας και των Ηνωμένων Πολιτειών. Αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη κρεμαστή γέφυρα κυρίως στα ανοίγματά της προς τις Ηνωμένες Πολιτείες, μετά τη γέφυρα Verrazano-Narrows στη Νέα Υόρκη.. Έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα σύγχρονα θαύματα του κόσμου από την Αμερικανική Εταιρεία Πολιτικών Μηχανικών «H Γέφυρα της Χρυσής Πύλης το βράδυ. Εικόνα στα νότια-ανατολικά προς το Σαν Φρανσίσκο»

15 5. ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟ Όνομα Υποδομής: Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης Τοποθεσία: Ρίο - Αντίρριο Είδος: Καλωδιωτή Γέφυρα Ολοκλήρωση: 2004 Κατασκευαστής: Vinci. Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου ή επίσημα Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης, είναι καλωδιωτή γέφυρα που ολοκληρώθηκε το 2004μεταξύ του Ρίου (κοντά στην Πάτρα) και του Αντιρρίου, που συνδέει την Πελοπόννησο με τη δυτική ηπειρωτική Ελλάδα και προς τα πάνω με το υπόλοιπο της Ευρώπης. Κατασκευάστηκε από την Γαλλική εταιρία Vinci Στις 25 Μαΐου 2007 σε ειδική τελετή προ του κτιρίου της Διοίκησης της Ζεύξης ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας "βάπτισε" την εν λόγω γέφυρα σε "Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης", προβαίνοντας στη συνέχεια στα αποκαλυπτήρια εικαστικού έργου με τη μορφή του Χ. Τρικούπη.

16 Η επένδυση ενός τόσο μεγάλου ποσού (€ ) στη γέφυρα δέχτηκε κριτική, επειδή το οδικό δίκτυο από την πλευρά της Πάτρας κατά το χρόνο κατασκευής της γέφυρας ήταν ελλιπές και υπερφορτωμένο και από την πλευρά της Στερεάς Ελλάδας ανεπαρκές. Ενδεικτικά ο Εκόνομιστ αναφέρει ότι η γέφυρα συνδέει το "πουθενά συγκεκριμένα με το εντελώς πουθενά". Παρά ταύτα, από το 2008 κατασκευάζονται σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι και στις δύο πλευρές, συγκεκριμένα η Ολυμπία Οδός και η Ιόνια Οδός, στα πλαίσια εκσυγχρονισμού του Ελληνικού οδικού δικτύου.

17 6.ΠΥΡΓΟΙ ΠΕΤΡΟΝΑΣ Οι Πύργοι Πετρόνας ή Δίδυμοι Πύργοι Πετρόνας είναι ουρανοξύστες στην Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας. Ήταν οι υψηλότεροι πύργοι του κόσμου από το 1998 ως το 2004, όταν τους ξεπέρασε το Ταϊπέι 101, αλλά παραμένουν οι υψηλότεροι δίδυμοι πύργοι του κόσμου. Αποτελούν, μαζί με τον κοντινό Πύργο της Κουάλα Λουμπούρ, κεντρικά σημεία αναφοράς της Μαλαισιανής πρωτεύουσας. Ο όρος "Πετρόνας" είναι συντομογραφία της ονομασίας της εθνικής πετρελαιοπαραγωγού εταιρείας της Μαλαισίας (Petroliam Nasional Bhd) «Οι Δίδυμοι Πύργοι της Πετρόνας»

18 7.ΠΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΑΙΦΕΛ Ο πύργος του Άιφελ (γαλλικά: La Tour Eiffel, είναι το σήμα κατατεθέν της πόλης του Παρισιού. Κατασκευάστηκε το 1889 από τον μηχανικό Γουστάβο Άιφελ και σήμερα αποτελεί ένα από τα γνωστότερα κτίρια στον κόσμο. Με ύψος 325 μέτρα (300 χωρίς την κεραία) ήταν το πιο ψηλό κτίριο στον κόσμο μέχρι που το ξεπέρασε το Εμπάιρ Στέιτ της Νέας Υόρκης το Έχει βάρος τόνους και η κατασκευή του είναι τόσο σταθερή ώστε παρεκκλίνει μόλις έως 7,5 εκατοστά με σφοδρό άνεμο. « Ο Πύργος του Άιφελ »

19 Υλικά κατασκευής του πύργου Ο πύργος του Άιφελ (γαλλικά: La Tour Eiffel, είναι το σήμα κατατεθέν της πόλης του Παρισιού. Κατασκευάστηκε το 1889 από τον μηχανικό Γουστάβο Άιφελ και σήμερα αποτελεί ένα από τα γνωστότερα κτίρια στον κόσμο. Με ύψος 325 μέτρα (300 χωρίς την κεραία) ήταν το πιο ψηλό κτίριο στον κόσμο μέχρι που το ξεπέρασε το Εμπάιρ Στέιτ της Νέας Υόρκης το Έχει βάρος τόνους και η κατασκευή του είναι τόσο σταθερή ώστε παρεκκλίνει μόλις έως 7,5 εκατοστά με σφοδρό άνεμο.

20 8.ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ Ο πύργος του Άιφελ (γαλλικά: La Tour Eiffel, είναι το σήμα κατατεθέν της πόλης του Παρισιού. Κατασκευάστηκε το 1889 από τον μηχανικό Γουστάβο Άιφελ και σήμερα αποτελεί ένα από τα γνωστότερα κτίρια στον κόσμο. Με ύψος 325 μέτρα (300 χωρίς την κεραία) ήταν το πιο ψηλό κτίριο στον κόσμο μέχρι που το ξεπέρασε το Εμπάιρ Στέιτ της Νέας Υόρκης το Έχει βάρος τόνους και η κατασκευή του είναι τόσο σταθερή ώστε παρεκκλίνει μόλις έως 7,5 εκατοστά με σφοδρό άνεμο.

21 Η κατασκευή του κολοσσιαίου αγάλματος ξεκίνησε το 1875, ολοκληρώθηκε στο Παρίσι τον Ιούνιο του 1884, παραδόθηκε στον Αμερικανικό λαό στις 4 Ιουλίου του 1884 σε 350 κομμάτια και πακεταρισμένο σε 214 κιβώτια, συναρμολογήθηκε και εγκαινιάστηκε στη θέση που βρίσκεται σήμερα, στις 28 Οκτωβρίου του Η συναρμολόγησή του κράτησε 4 μήνες.σήμερα Το σχέδιο, τέλος, του αγάλματος είναι εμπνευσμένο από ένα από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου, το Άγαλμα του Κολοσσού της Ρόδου. Ο Κολοσσός της Ρόδου απεικόνιζε τον Ήλιο να κρατάει έναν πυρσό, σε ένα άγαλμα ύψους 30 μέτρων, τοποθετημένο στην είσοδο του λιμανιού της Ρόδου. Ολοκλήρωση και παράδοση

22 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ!


Κατέβασμα ppt "ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT ) ΤΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΠΛΑΚΑΣ ΗΛΙΑΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google