Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διαδραστικές Διεπαφές Αξιοποίηση στην τάξη Ιωάννης Καλέμης Μηχ. Η/Υ & Πληροφορικής Υπεύθυνος Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης Υπεύθυνος Ανάπτυξης Συστημάτων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διαδραστικές Διεπαφές Αξιοποίηση στην τάξη Ιωάννης Καλέμης Μηχ. Η/Υ & Πληροφορικής Υπεύθυνος Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης Υπεύθυνος Ανάπτυξης Συστημάτων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διαδραστικές Διεπαφές Αξιοποίηση στην τάξη Ιωάννης Καλέμης Μηχ. Η/Υ & Πληροφορικής Υπεύθυνος Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης Υπεύθυνος Ανάπτυξης Συστημάτων Λογισμικού ΕΕΥΕΜ ΤΔΟΤΥ

2 Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας • Ιδρυματικό Εργαστήριου του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου • Ασχολείται με έρευνα για: – Νέες μεθόδους στην Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση – Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (τριτοβάθμια) Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης2

3 Τι είναι διεπαφές; • Σύνορο επικοινωνίας μιας οντότητας (π.χ. το κομμάτι ενός λογισμικού, μια συσκευή υλικού, ένας χρήστης, κτλ.) με το περιβάλλον της. • Διεπαφή χρήστης-υπολογιστή (Human Computer Interaction – HCI) Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης3

4 Ιστορικά Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης4 ΕίσοδοςΈξοδος Πρώτα Χρόνια  Διασύνδεση Καλωδίων  Διάτρητες Κάρτες  Πληκτρολόγιο  Φωτάκια  Χαρτί  Τυλέτυπος Δεκαετία 80 – Σήμερα  Πληκτρολόγιο +Βελάκια +Ποντίκι +Μικρόφωνο  Τερματικό  Γραφική έξοδο σε οθόνη  Ηχητικές απαντήσεις Μέλλον (Παρόν;)  Διαδραστικές Διεπαφές

5 Διαδραστικές Διεπαφές Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης5 • Οθόνες Αφής • Κάμερες • Καθημερινά Αντικείμενα • Φορετές συσκευές • Διαδραστικές Οθόνες • Διεπαφές με χειρονομίες

6 Διεπαφές & Εκπαίδευση • Εμπλοκή αισθήσεων (Sensory engagement) – Ο πιο φυσικός τρόπος μάθησης για να μάθουν τα παιδιά είναι να εμπλέκουν πολλαπλές αισθήσεις (αφή, όραση, ακοή) στην μαθησιακή διαδικασία • Προσβασιμότητα– Βελτιώνουν δραμματικα την προσβασιμότητα στους υπολογιστές σε νεότερα παιδια, άτομα με μαθησιακά προβλήματα αρχάριους. • Ομαδική μάθηση – Οι πολυχρηστικές διεπαφές πολλαπλών ερεθισμάτων (π.χ. πολλαπλής αφής) παρέχουν την δυνατότητα διάδρασης στον υπολογιστή των ατόμων σαν ομάδα και όχι σαν άτομο, βοηθάνε την αλληλεπίδραση της ομάδας και προωθούν την ομαδική συζήτηση • Επίπεδο Αφαίρεσης - διατηρεί υψηλό επίπεδο αφαίρεσης των προσομοιώσεων και τις δομών, έτσι ώστε συνάφεια να προέλθει από τις δράσεις ενός ατόμου και όχι από την κατασκευασμένη χρήση του • Αμεσότητα – Η διάδραση δεν γίνεται μέσω ενός τρίτου μέσου αλλά από απευθείας από τον χρήστη στον υπολογιστή • Εύκολη μάθηση Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης6

7 Microsoft Kinect Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης7 • Κάμερα για το Xbox με δυνατότητα καταγραφής κίνησης και χρήσης σαν εισοδο σε υπολογιστή • Εξειδικευμένο προγραμματιστικό περιβάλλον για την δημιουργία εφαρμογών • Πολλά εκπαιδευτικά παίγνια τόσο για Xbox όσο και αναπτυγμένα από ερευνητές • Μεγάλη εκπαιδευτική κοινότητα που ασχολείται με την ανάπτυξη εφαρμογών για Kinect • • ages/kinect.aspx ages/kinect.aspx •

8 Microsoft Kinect - Παραδείγματα Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης8

9 Leapmotion • Το Leap Motion Controller παρακολουθεί και τα δύο χέρια και τα 10 δάκτυλα με απόλυτη ακρίβεια και ταχύτητα • Ανιχνεύει στυλό και μολύβι • Χρηματοδοτήθηκε από το Kickstarter • Ξεκίνησε εμπορικά καλοκαίρι 2013 • Ανοικτό προγραμματιστικό περιβάλλον • https://www.leapmotion.com/ https://www.leapmotion.com/ Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης9

10 Εφαρμογές Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης10 Cyber Science - Motion Exoplanet Corel Painter Freestyle Google Earth

11 Google Glasses Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης11 • Νέα τεχνολογία από την Google • Φοριέται σαν γυαλια • Είσοδος: Φωνητικές εντολές, φυσική γλώσσα • Έξοδος: Φωνητικές απαντήσεις, Μικροοθόνη προβολής • Καταγραφικός εξοπλισμός • Διατέθηκε πιλοτικά από την google σε developers το 2013 • Μεγάλο ενδιαφέρον για χρήση • Ανοικτό προγραμματιστικό περιβάλλον •

12 Google Glasses στην εκπαίδευση • Καταγραφή δραστηριοτήτων • Καταγραφή μαθήματος σε πραγματικό χρόνο • Μετάφραση ομιλίας • Συνεντεύξεις • Οι μαθητές μπορoύν να χρησιμοποιήσουν ένα ζευγάρι γυαλιών για καταγραφή αλληλεπιδράσεων με τους συμμαθητές, τόσο στην τάξη όσο και σε εξωτερικές δράσεις. • Καταγραφή πληροφοριών αναζήτηση άμεσων πληροφοριών κτλ. • Κανάλι google ειδικά για συζήτηση για εκπαιδευτικές εφαρμογές των google glass #glassedu Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης12

13 Φορετές Οθόνες Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης13 • Οθόνες που φοριούνται σαν «μάσκα» • Έχει την δυνατότητα να «κινείται» κάποιος στον ψηφιακό χώρο με την κίνηση του προσώπου του • OCULUS VR (http://www.oculusvr.com/)http://www.oculusvr.com/ • Προγραμματιστικό περιβάλλον

14 Απτές Διεπαφές Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης14 • Χρησιμοποιούν πραγματικά αντικείμενα σαν διεπαφή με τον υπολογιστή • Το αποτέλεσμα: Ο καθημερινός σου χώρος γίνεται είσοδο για τον υπολογιστή • Αρκετά και φτηνά πακέτα εφαρμογών, αισθητήρων:

15 Smart Phones - Tablets - Smart Tables • Οθόνες αφής – χειρισμός συσκευής με το χέρι • Ελεύθερη κίνηση χεριών επάνω στην οθόνη • Χειρονομίες και όχι απλά point & click Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης15

16 16 Ευχαριστώ για τον χρόνο σας Ιωάννης Καλέμης Μηχ. Η/Υ & Πληροφορικής Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ) Τομέας Διοικητικών Οικονομικών και Τεχνικών Υπηρεσιών του ΕΕΥΕΜ Υπεύθυνος Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης Υπεύθυνος Ανάπτυξης Συστημάτων Λογισμικού ΕΕΥΕΜ Πατρών Κλάους 278, 26335, Πάτρα, Αχαΐα Τηλ.: Fax: URL: – Αγορά Αργύρη, Πάτρα


Κατέβασμα ppt "Διαδραστικές Διεπαφές Αξιοποίηση στην τάξη Ιωάννης Καλέμης Μηχ. Η/Υ & Πληροφορικής Υπεύθυνος Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης Υπεύθυνος Ανάπτυξης Συστημάτων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google