Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διαδραστικές Διεπαφές Αξιοποίηση στην τάξη

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διαδραστικές Διεπαφές Αξιοποίηση στην τάξη"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διαδραστικές Διεπαφές Αξιοποίηση στην τάξη
Ιωάννης Καλέμης Μηχ. Η/Υ & Πληροφορικής Υπεύθυνος Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης Υπεύθυνος Ανάπτυξης Συστημάτων Λογισμικού ΕΕΥΕΜ ΤΔΟΤΥ

2 Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας
Ιδρυματικό Εργαστήριου του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου Ασχολείται με έρευνα για: Νέες μεθόδους στην Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (τριτοβάθμια) Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

3 Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης
Τι είναι διεπαφές; Σύνορο επικοινωνίας μιας οντότητας (π.χ. το κομμάτι ενός λογισμικού, μια συσκευή υλικού, ένας χρήστης, κτλ.) με το περιβάλλον της. Διεπαφή χρήστης-υπολογιστή (Human Computer Interaction – HCI) Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

4 Ιστορικά Είσοδος Έξοδος Πρώτα Χρόνια Διασύνδεση Καλωδίων
Διάτρητες Κάρτες Πληκτρολόγιο Φωτάκια Χαρτί Τυλέτυπος Δεκαετία 80 – Σήμερα Βελάκια Ποντίκι Μικρόφωνο Τερματικό Γραφική έξοδο σε οθόνη Ηχητικές απαντήσεις Μέλλον (Παρόν;) Διαδραστικές Διεπαφές Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

5 Διαδραστικές Διεπαφές
Οθόνες Αφής Κάμερες Καθημερινά Αντικείμενα Φορετές συσκευές Διαδραστικές Οθόνες Διεπαφές με χειρονομίες Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

6 Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης
Διεπαφές & Εκπαίδευση Εμπλοκή αισθήσεων (Sensory engagement) – Ο πιο φυσικός τρόπος μάθησης για να μάθουν τα παιδιά είναι να εμπλέκουν πολλαπλές αισθήσεις (αφή, όραση, ακοή) στην μαθησιακή διαδικασία Προσβασιμότητα– Βελτιώνουν δραμματικα την προσβασιμότητα στους υπολογιστές σε νεότερα παιδια, άτομα με μαθησιακά προβλήματα αρχάριους. Ομαδική μάθηση – Οι πολυχρηστικές διεπαφές πολλαπλών ερεθισμάτων (π.χ. πολλαπλής αφής) παρέχουν την δυνατότητα διάδρασης στον υπολογιστή των ατόμων σαν ομάδα και όχι σαν άτομο, βοηθάνε την αλληλεπίδραση της ομάδας και προωθούν την ομαδική συζήτηση Επίπεδο Αφαίρεσης - διατηρεί υψηλό επίπεδο αφαίρεσης των προσομοιώσεων και τις δομών, έτσι ώστε συνάφεια να προέλθει από τις δράσεις ενός ατόμου και όχι από την κατασκευασμένη χρήση του Αμεσότητα – Η διάδραση δεν γίνεται μέσω ενός τρίτου μέσου αλλά από απευθείας από τον χρήστη στον υπολογιστή Εύκολη μάθηση Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

7 Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης
Microsoft Kinect Κάμερα για το Xbox με δυνατότητα καταγραφής κίνησης και χρήσης σαν εισοδο σε υπολογιστή Εξειδικευμένο προγραμματιστικό περιβάλλον για την δημιουργία εφαρμογών Πολλά εκπαιδευτικά παίγνια τόσο για Xbox όσο και αναπτυγμένα από ερευνητές Μεγάλη εκπαιδευτική κοινότητα που ασχολείται με την ανάπτυξη εφαρμογών για Kinect Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

8 Microsoft Kinect - Παραδείγματα
Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

9 Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης
Leapmotion Το Leap Motion Controller παρακολουθεί και τα δύο χέρια και τα 10 δάκτυλα με απόλυτη ακρίβεια και ταχύτητα Ανιχνεύει στυλό και μολύβι Χρηματοδοτήθηκε από το Kickstarter Ξεκίνησε εμπορικά καλοκαίρι 2013 Ανοικτό προγραμματιστικό περιβάλλον https://www.leapmotion.com/ Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

10 Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης
Εφαρμογές Cyber Science - Motion Corel Painter Freestyle Exoplanet  Google Earth Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

11 Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης
Google Glasses Νέα τεχνολογία από την Google Φοριέται σαν γυαλια Είσοδος: Φωνητικές εντολές, φυσική γλώσσα Έξοδος: Φωνητικές απαντήσεις, Μικροοθόνη προβολής Καταγραφικός εξοπλισμός Διατέθηκε πιλοτικά από την google σε developers το 2013 Μεγάλο ενδιαφέρον για χρήση Ανοικτό προγραμματιστικό περιβάλλον Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

12 Google Glasses στην εκπαίδευση
Καταγραφή δραστηριοτήτων Καταγραφή μαθήματος σε πραγματικό χρόνο Μετάφραση ομιλίας Συνεντεύξεις Οι μαθητές μπορoύν να χρησιμοποιήσουν ένα ζευγάρι γυαλιών για καταγραφή αλληλεπιδράσεων με τους συμμαθητές, τόσο στην τάξη όσο και σε εξωτερικές δράσεις. Καταγραφή πληροφοριών αναζήτηση άμεσων πληροφοριών κτλ. Κανάλι google ειδικά για συζήτηση για εκπαιδευτικές εφαρμογές των google glass #glassedu Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

13 Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης
Φορετές Οθόνες Οθόνες που φοριούνται σαν «μάσκα» Έχει την δυνατότητα να «κινείται» κάποιος στον ψηφιακό χώρο με την κίνηση του προσώπου του OCULUS VR (http://www.oculusvr.com/) Προγραμματιστικό περιβάλλον Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

14 Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης
Απτές Διεπαφές Χρησιμοποιούν πραγματικά αντικείμενα σαν διεπαφή με τον υπολογιστή Το αποτέλεσμα: Ο καθημερινός σου χώρος γίνεται είσοδο για τον υπολογιστή Αρκετά και φτηνά πακέτα εφαρμογών, αισθητήρων: Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

15 Smart Phones - Tablets - Smart Tables
Οθόνες αφής – χειρισμός συσκευής με το χέρι Ελεύθερη κίνηση χεριών επάνω στην οθόνη Χειρονομίες και όχι απλά point & click Μέρος & Ημερομηνία Παρουσίασης

16 Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Ιωάννης Καλέμης Μηχ. Η/Υ & Πληροφορικής Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ) Τομέας Διοικητικών Οικονομικών και Τεχνικών Υπηρεσιών του ΕΕΥΕΜ Υπεύθυνος Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης Υπεύθυνος Ανάπτυξης Συστημάτων Λογισμικού ΕΕΥΕΜ Πατρών Κλάους 278, 26335, Πάτρα, Αχαΐα Τηλ.:   Fax:   URL: – Αγορά Αργύρη, Πάτρα


Κατέβασμα ppt "Διαδραστικές Διεπαφές Αξιοποίηση στην τάξη"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google