Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Οκτώβριος 2009 Ν. Τζανάκος Δήμος Πατρέων Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Εποπτείας Δημ. Διαμ/των Διαδημοτική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Οκτώβριος 2009 Ν. Τζανάκος Δήμος Πατρέων Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Εποπτείας Δημ. Διαμ/των Διαδημοτική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Οκτώβριος 2009 Ν. Τζανάκος Δήμος Πατρέων Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Εποπτείας Δημ. Διαμ/των Διαδημοτική Εταιρεία Ευρυζωνικών Δικτύων Νοτιοδυτικής Ελλάδος

2 2 Οκτώβριος 2009 Τι είναι Ευρυζωνικότητα ;  Ευρυζωνικότητα ορίζεται με ευρεία έννοια ως το προηγμένο, εφικτό και καινοτόμο από πολιτική, κοινωνική, οικονομική και τεχνολογική άποψη περιβάλλον, αποτελούμενο από :  την παροχή γρήγορων συνδέσεων στο Διαδίκτυο  την κατάλληλη δικτυακή υποδομή  την δυνατότητα του πολίτη να επιλέγει  το κατάλληλο ρυθμιστικό πλαίσιο αποτελούμενο από πολιτικές, μέτρα, πρωτοβουλίες, άμεσες και έμμεσες παρεμβάσεις, αναγκαίες για την ενδυνάμωση της καινοτομίας και την προστασία του ανταγωνισμού

3 3 Οκτώβριος 2009 Τι προσφέρει ;  Προσιτή, Αξιόπιστη, Γρήγορη και Συνεχής σύνδεση Internet ( όπως το ηλεκτρικό ρεύμα, όχι όπως η τηλεφωνική συνδιάλεξη ) που φέρνει :  γρήγορη πρόσβαση στο web,  ραδιόφωνο, τηλεόραση, ταινίες, ψυχαγωγία  νέες υπηρεσίες, VοIP, τηλεδιάσκεψη, εργασία - μάθηση - ιατρική φροντίδα από απόσταση  Τα ευρυζωνικά δίκτυα και υπηρεσίες είναι ήδη το νέο καινοτόμο μέσο επικοινωνίας στις χώρες, που η διείσδυση έχει φτάσει σε σημαντικά επίπεδα

4 4 Οκτώβριος 2009 Η σημασία της Ευρυζωνικότητας (1/2)  O Επίτροπος της FCC στην Αμερική, Michael Copps είχε αναφέρει: « Τα ευρυζωνικά δίκτυα θα είναι για τον 21 ο αιώνα τόσο κριτικής σημασίας όσο ήταν για τον 19 ο αιώνα οι δρόμοι, τα κανάλια και οι σιδηροδρομικές γραμμές και για τον 20 ο αιώνα τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και τα ταχύτατα μέσα μαζικής μεταφοράς.»  O Δήμαρχος του Σαν Φρανσίσκο σε δηλώσεις του τόνισε: « Όπως το φως και το νερό, το ασύρματο δίκτυο πρέπει να γίνει μέρος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων »

5 5 Οκτώβριος 2009 Η σημασία της Ευρυζωνικότητας (2/2)  Ο Πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος αρμόδιος για την Κοινωνία της Πληροφορίας, Erkki Liikanen είχε αναφέρει: « Οι ευρυζωνικές υποδομές και υπηρεσίες είναι σήμερα τόσο σημαντικές για την οικονομία, όσο υπήρξε και ο ηλεκτρισμός. Ακόμη και αν δεν καταλαβαίνουμε τη σημασία τους ας το κάνουμε. Θα το αντιληφθούμε όταν τελειώσουμε.»  Η Ευρωπαία επίτροπος αρμόδια για την " Κοινωνία της Πληροφορίας " και τα Media, Viviane Reding είχε αναφέρει: « Στόχος μας είναι μέχρι το 2010, να είναι συνδεδεμένα τα μισά ευρωπαϊκά νοικοκυριά σε ευρυζωνικά δίκτυα με ταχύτητες τουλάχιστον 10 Megabit το δευτερόλεπτο, επιτρέποντας έτσι την πρόσβαση σε πλούσιες μορφές επικοινωνίας όπως το video.»

6 6 Οκτώβριος 2009  Σήμερα ως δημόσια αγαθά δεν θα πρέπει να θεωρούνται μόνο τα παραδοσιακά, αλλά και τα νέα αγαθά που επιφέρει η τεχνολογία  Αρκετοί φορείς αλλά και πρόσωπα έχουν προχωρήσει στη,  δημιουργία παθητικών υποδομών οπτικών ινών που ανήκουν στους δήμους  δημιουργία ανοικτών ασύρματων δικτύων, σε πλήθος πόλεων  ελεύθερη χρήση ή διεκδίκηση ραδιοσυχνοτήτων  Τα απελευθερωμένα κανάλια μπορούν να διατεθούν για τη δημιουργία ασύρματων ευρυζωνικών δικτύων. Η Ευρυζωνικότητα ως Δημόσιο Αγαθό (1/4)

7 7 Οκτώβριος 2009  Η Ευρυζωνικότητα υποδομή του 21 ου αιώνα.  Επιδρά σημαντικά και με πλεονεκτήματα στην εκπαίδευση, στην ανάπτυξη, στην οικονομία ( η οικονομική ανάπτυξη οφείλεται κατά 50% στις νέες τεχνολογίες ), στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, στη δημόσια διοίκηση, στην έρευνα, στην καινοτομία, στη διασκέδαση κλπ.  Η ευρυζωνικότητα παρομοιάζεται με το ηλεκτρικό ρεύμα και το νερό ως « κοινωνικό αγαθό » και οι ευρυζωνικές υποδομές παρομοιάζονται με τους ( δημόσιους ) δρόμους  Κάποια στιγμή η πρόσβαση σε ευρυζωνικά δίκτυα θα οριστεί να είναι καθολική υπηρεσία  Διατυπώνεται η άποψη πως η πρόσβαση σε ευρυζωνικά δίκτυα θα πρέπει να θεωρείται δημόσιο αγαθό και να προσφέρεται σε όλους τους πολίτες Η Ευρυζωνικότητα ως Δημόσιο Αγαθό (2/4)

8 8 Οκτώβριος 2009 Η Ευρυζωνικότητα ως Δημόσιο Αγαθό (3/4)  Οι πολιτικοί σε πολλές χώρες θεωρούν την ευρυζωνικότητα σαν ένα παράγοντα άνθισης της οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας  Ο Δήμαρχος του Σαν Φρανσίσκο παρομοίασε την ευρυζωνικότητα με το ηλεκτρικό ρεύμα και το νερό δηλώνοντας ότι « όπως το φώς και το ηλεκτρικό ρεύμα έτσι και η ευρυζωνικότητα είναι κοινωνικό αγαθό ».

9 9 Οκτώβριος 2009 Η Ευρυζωνικότητα ως Δημόσιο Αγαθό (4/4)  Η Ιαπωνία έχει σα στόχο την σύνδεση όλων (100%) με δίκτυα οπτικών ινών  Όχι απλά την κάλυψη, αλλά τη σύνδεση!!!  Η Γαλλία έχει ορίσει την ευρυζωνικότητα ως κοινωνικό αγαθό  Η Νορβηγία με Νόμο ορίζει την ευρυζωνική σύνδεση στο 1Mbps ως νόμιμο δικαίωμα όλων, με προοπτική να γίνει νόμιμο δικαίωμα η ευρυζωνική σύνδεση στα 100Mbps

10 10 Οκτώβριος 2009 Τρέχουσα κατάσταση  Στις μεγάλες πόλεις της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, αλλά και των Περιφερειών Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων και Ηπείρου έχουν ενταχθεί πράξεις στο ΕΠ « Κοινωνία της Πληροφορίας », μέσω των Προσκλήσεων Π 93 και Π 145, για την υλοποίηση έργων μητροπολιτικών ευρυζωνικών δικτύων οπτικών ινών με βασικό στόχο την διασύνδεση κτιρίων δημόσιου ενδιαφέροντος.  Μεγάλες πόλεις των ανωτέρω Περιφερειών ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στην πρόσκληση της Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος « Ψηφιακή Σύγκλιση » για την « Επέκταση των Μητροπολιτικών Ευρυζωνικών Δικτύων Οπτικών Ινών »

11 11 Οκτώβριος 2009 Αναγκαιότητα  Όμως, τα δημιουργούμενα δίκτυα οπτικών ινών είναι απομονωμένα μεταξύ τους καθώς το καθένα από αυτά είναι εντός του εκάστοτε Δήμου και η έλλειψη διασύνδεσης μεταξύ των δημοτικών αυτών δικτύων δεν επιτρέπει να αναδειχθεί η μεγάλη τους αξία αλλά και η από κοινού τους εκμετάλλευση  Καθώς όμως τα έργα, το ένα μετά το άλλο, έχουν αρχίσει να ολοκληρώνονται είναι επιτακτική η ανάγκη άμεσης δημιουργίας ενός σχήματος που θα επιτρέψει την άμεση λειτουργία και ουδέτερη διαχείριση των ευρυζωνικών υποδομών, έτσι ώστε να μην αφεθούν χωρίς συντήρηση σε σταδιακή απαξίωση.  Είναι αδήριτη ανάγκη να καταστεί σαφές πως η ευρυζωνικότητα συνιστά μοχλό περιφερειακής ανάπτυξης και πρέπει να αντιμετωπιστεί ως δημόσιο αγαθό. Κατά συνέπεια, ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης συνιστά τον κρισιμότερο ίσως παράγοντα για την επιτυχημένη και αποτελεσματική ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας.

12 12 Οκτώβριος 2009 Πρόταση ΚΕΔΚΕ (1/2)  Η ΚΕΔΚΕ προτείνει ( Θεσσαλονίκη 2007) τη δημιουργία Περιφερειακών Επιχειρηματικών Σχημάτων που θα στηρίζονται σε διαδημοτικές συνεργασίες και κύριοι μέτοχοι θα είναι οι αντίστοιχοι Δήμοι και Κοινότητες. Τα Σχήματα θα αναλάβουν :  Διαχείριση και εσωτερική επέκταση υποδομών  Διασύνδεση δικτύων μεταξύ τους με στόχο τη δημιουργία ενός εθνικού δικτύου κορμού  Επέκταση των υποδομών με στόχο την παροχή οπτικής ίνας σε κάθε διαμέρισμα / κτίριο ( FTTH/B) και την παροχή ευρυζωνικών συνδέσεων στις δύσβατες και απομακρυσμένες περιοχές μέσω ασύρματων ευρυζωνικών υποδομών

13 13 Οκτώβριος 2009 Πρόταση ΚΕΔΚΕ (2/2)  Με πρωτοβουλίες των ΟΤΑ ήδη διαμορφώνονται κάποια Περιφερειακά Σχήματα.  Η ΚΕΔΚΕ να κινητοποιήσει τους υπόλοιπους μπροστά ώστε να διαμορφωθούν τα υπόλοιπα Περιφερειακά Σχήματα  Η ΚΕΔΚΕ να αγκαλιάσει τα δημιουργούμενα σχήματα και να εντάξει την υποστήριξή τους υπό την αιγίδα της  Με παρέμβαση της ΚΕΔΚΕ, να υπάρξει συνεννόηση και χάραξη κοινής στρατηγικής και πορείας από τα Περιφερειακά Σχήματα, ώστε να διεκδικηθεί ρόλος στις επερχόμενες εξελίξεις

14 14 Οκτώβριος 2009 Πρωτοβουλίες ΟΤΑ  Δημιουργήθηκε η πρώτη « ψηφιακή κοινότητα » ( με πρωτοβουλία του Δημάρχου Τρικκαίων ) με συμμετοχή των Δήμων Τρικκαίων, Λάρισας, Βόλου, Νέας Ιωνίας ( Μαγνησίας ) Καρδίτσας, Ιωαννίνων, Γρεβενών, Κοζάνης, Κατερίνης, Λαμίας και Βέροιας, στην Κεντρική Ελλάδα.  Αντίστοιχα, μεγάλοι Δήμοι της Κρήτης ( Ηρακλείου, Χανίων, Ρεθύμνου, Αγ. Νικολάου, Σητείας και Ιεράπετρας ) πραγματοποίησαν από κοινού σύσκεψη για τη συγκρότηση ενός αντίστοιχου περιφερειακού σχήματος αξιοποίησης και επέκτασης των δημοτικών ευρυζωνικών τους δικτύων.

15 15 Οκτώβριος 2009 Η πρωτοβουλία των ΟΤΑ στη ΝΔ Ελλάδα  Σ ύσταση ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Ευρυζωνικών Δικτύων ΝΔ Ελλάδας  Συμμετοχή :  24 Δήμοι  Στόχοι:  Διαχείριση, Εκμετάλλευση, Συντήρηση, Επέκταση … των ευρυζωνικών υποδομών σε όλο το νότιο και δυτικό άξονα της Ελλάδας

16 16 Οκτώβριος 2009 Κάλυψη  Π εριφέρειες :  Πελοποννήσου  Δυτικής Ελλάδας  Ιονίων Νήσων  Ηπείρου  Οι Δήμοι αυτοί συγκροτούν ένα γεωγραφικά ενιαίο σύνολο αλλά και έχουν ικανό αθροιστικό μέγεθος ώστε να κάνουν το εγχείρημα αξιόλογο  Σύνολο Πληθυσμού :

17 17 Οκτώβριος 2009 Πρωτοβουλίες Δήμου Πατρέων  Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ των 24 Δήμων για την σύσταση της Διαδημοτικής Εταιρείας Ευρυζωνικών Δικτύων ΝΔ Ελλάδας (Ημερίδα Πάτρα, 6/2/2009)  Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ του Δήμου Πατρέων και του Πανεπιστημίου Πατρών με αντικείμενο την εκπόνηση Τεχνο-οικονομικής μελέτης βιωσιμότητας για την Διαδημοτική Εταιρεία (23/9/2009, διάρκεια: 3 μήνες)

18 18 Οκτώβριος 2009 Το Όραμα  Διάδοση Ευρυζωνικών Υποδομών Υψηλής ποιότητας σε όσο δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των πολιτών και επιχειρήσεων της Νοτιοδυτικής Ελλάδας  Επέκταση των ήδη υπαρχόντων μητροπολιτικών δικτύων στο μεγαλύτερο γεωγραφικό τμήμα των εκάστοτε δήμων – Εξασφάλιση ευρύτερης παροχής ευρυζωνικών υποδομών

19 19 Οκτώβριος 2009 Προοπτικές  Ανταγωνιστικές υπηρεσίες πρόσβασης και περιεχομένου  Ελευθερία επιλογών για τον τελικό χρήστη  Συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών  Βελτίωση της εξυπηρέτησης του τελικού καταναλωτή  Προσφορά ευρυζωνικών επιλογών σε όλους τους πολίτες ( universal service)‏

20 20 Οκτώβριος 2009 Αντικείμενο μελέτης  Εξέταση της βιωσιμότητας για κάθε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις :  Διαχείριση υπαρχουσών υποδομών  Επέκταση των μητροπολιτικών δικτύων εντός του εκάστοτε ΟΤΑ  Διασύνδεση των μητροπολιτικών δικτύων σε ενιαίο διαπεριφερειακό δίκτυο  Επέκταση και Διασύνδεση

21 21 Οκτώβριος 2009 Μελέτη βιωσιμότητας  Η μελέτη βιωσιμότητας θα :  Υπολογίσει τα λειτουργικά κόστη των δικτύων των Δήμων  Σχεδιάσει την επέκταση των δικτύων καθώς την διασύνδεση τους σε ενιαίο διαπεριφερειακό δίκτυο  Υπολογίσει τα κόστη επέκτασης των δικτύων και γενικά τα όποια επενδυτικά κόστη  Υπολογίσει το κόστος λειτουργίας της εταιρείας  Αναλύσει την σχετική αγορά και θα εκτιμήσει το μέγεθός της  Υπολογίσει τα εκτιμώμενα έσοδα  Διερευνήσει την ύπαρξη και χρήση άλλων χρηματοδοτικών πόρων  Εκτιμήσει την βιωσιμότητα του όλου εγχειρήματος

22 22 Οκτώβριος 2009 Προτεινόμενο Επιχειρηματικό Μοντέλο (1/4)

23 23 Οκτώβριος 2009 Προτεινόμενο Επιχειρηματικό Μοντέλο (2/4) ΕπίπεδοΠαίκτεςΡόλοιCAPEXOPEXΡοές εσόδων 1. Υπηρεσίες (περιεχόμε νο εφαρμογές και πρόσβαση στο Διαδίκτυο) Ιδιωτικές εταιρείες Πάροχος υπηρεσιών Οντότητα ενοποίησης υπηρεσιών Πάροχος υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας Οντότητα συγκέντρωσης περιεχομένου Πάροχος περιεχομένου Δημιουργός/Ιδιοκτήτης περιεχομένου (Δεν υφίσταται) Πωλήσεις και μάρκετινγκ, απόκτηση πελατών Παροχές σε πελάτες Φροντίδα πελατών Χρέωση και τιμολόγηση Διαχείριση υπηρεσιών Ανάπτυξη προϊόντων/πλατφορμών Περιεχόμενο Ενοίκιο φυσικών δικτυακών πόρων Κανονισμοί/Ρυθμίσεις (Regulation) Έσοδα από τη συνδρομή για περιεχόμενο, εφαρμογές και πρόσβαση στο Διαδίκτυο

24 24 Οκτώβριος 2009 Προτεινόμενο Επιχειρηματικό Μοντέλο (3/4) ΕπίπεδοΠαίκτεςΡόλοιCAPEXOPEXΡοές εσόδων 2. Ενεργός εξοπλισμός δικτύου Ιδιωτικές εταιρείες Πάροχος δικτύου πρόσβασης Πάροχος δικτύου κορμού (μόνο στα OSI Layers 2 και 3) Ενεργός εξοπλισμός δικτύου (μεταγωγείς κ.λπ.) Πωλήσεις και μάρκετινγκ, απόκτηση πελατών Συντήρηση του εξοπλισμού και των συσκευών Άδειες λογισμικού, υπεργολαβίες συντήρησης Παροχές σε πελάτες Φροντίδα πελατών Διαχείριση δικτύων Ενοίκιο φυσικών δικτυακών πόρων Κανονισμοί/Ρυθμίσεις (Regulation) Έσοδα από τους παρόχους υπηρεσιών Τέλη για υπηρεσίες επικοινωνίας από το συνδρομητή

25 25 Οκτώβριος 2009 Προτεινόμενο Επιχειρηματικό Μοντέλο (4/4) ΕπίπεδοΠαίκτεςΡόλοιCAPEXOPEXΡοές εσόδων 3. Παθητικός εξοπλισμός δικτύου Διαδημοτική Εταιρία Ευρυζωνικών Δικτύων Νοτιοδυτικής Ελλάδος Πάροχος δικτύου κορμού (μόνο στο επίπεδο 1) Παθητικός εξοπλισμός (σωληνώσεις, μικρο- σωληνώσεις οπτικές ίνες) Εργασίες (εκσκαφές, αποκαταστάσ εις, κ.λπ.) Συντήρηση του εξοπλισμού και των συσκευών Χρέωση και τιμολόγηση Παροχές σε πελάτες Φροντίδα πελατών Κανονισμοί/Ρυθμίσεις (Regulation ) Έσοδα από το ενοικίαση φυσικών δικτυακών πόρων κοστοστρε φώς

26 26 Οκτώβριος 2009 Χρηματοδότηση – πόροι (1/3)  Κάθε συμμετέχων Δήμος εισφέρει στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας το σύνολο του δικτύου που κατασκευάστηκε στα πλαίσια της Π 93 και έχει στην κυριότητα του.  Άντληση μετρητών :  Τραπεζικός Δανεισμός  Καταβολή μετρητών από Δήμους με αύξηση συμμετοχής στην εταιρία  Καταβολή μετρητών από τρίτους με συμμετοχή στην εταιρία

27 27 Οκτώβριος 2009 Χρηματοδότηση – πόροι (2/3)  Έσοδα από εκμετάλλευση υπαρχουσών υποδομών  Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων  Αναπτυξιακός Νόμος  Άλλες ευκαιρίες...

28 28 Οκτώβριος 2009 Χρηματοδότηση – πόροι (3/3)  Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε χρηματοδότηση 1 δις € για την ανάπτυξη ευρυζωνικών δικτύων σε αγροτικές περιοχές  ως μέρος γενικότερου πλάνου για την αντιμετώπιση της ύφεσης  Οι χώρες που αναφέρονται στην εισήγηση της ΕΕ ως έχουσες ιδιαίτερη ανάγκη είναι η Πολωνία, η Ελλάδα και η Σλοβακία  Θα πρέπει να διερευνηθεί η δυνατότητα για τη διεκδίκηση πόρων που θα οδηγήσουν στην επέκταση του δικτύου και σε μη - αστικές περιοχές !

29 29 Οκτώβριος 2009 Περιβάλλον ευνοϊκού κλίματος  Γιατί να μην αξιοποιήσουμε τα οπτικά ΜΑΝ ως υποδομή πρόσβασης σε υπάρχοντα δίκτυα και νέες πρωτοβουλίες ;  Υπάρχουν : ΣΥΖΕΥΞΙΣ, Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας ( ΕΔΕΤ ), Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ( ΠΣΔ ), …  Σχεδιάζεται η νέα φάση του Εθνικού Δικτύου Δημόσιας Διοίκησης ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ  Αναμένεται σύντομα το έργο « Οπτική Ίνα στο Σπίτι » - FTTH

30 30 Οκτώβριος 2009 Βραχυπρόθεσμες ωφέλειες ( ΜΑΝ – ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ )  Άμεσα οφέλη για τη Δημόσια Διοίκηση  Είναι δυνατή η άμεση ένταξη των ΜΑΝ στο Σύζευξις ΙΙ  Μείωση κόστους των δημόσιων τηλεπικοινωνιακών δαπανών  οικονομίες κλίμακας (από την ευρεία αξιοποίηση των ΜΑΝ )  Η φυσική υποδομή παρέχεται από το δημόσιο και όχι από τον πάροχο υπηρεσίας  Σε αρκετές περιπτώσεις η οπτική τεχνολογία είναι μακροπρόθεσμα οικονομικότερη από την ασύρματη διασύνδεση ( κόστος συντήρησης – ενεργός εξοπλισμός, διαθεσιμότητα - χρόνος αποκατάστασης ).  Καινοτόμες υπηρεσίες – αύξηση παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας του Δημόσιου Τομέα :  Βελτιωμένα τεχνικά χαρακτηριστικά των συνδέσεων για video, απομακρυσμένη συνεργασία, κινητικότητα ( mobility) υπαλλήλων  Υψηλή ποιότητα υπηρεσιών  Υψηλή διαθεσιμότητα, χαμηλή καθυστέρηση, γρήγορες ταχύτητες  Δυνατότητα για βελτιωμένα Service Level Agreements

31 31 Οκτώβριος 2009 Μεσο - μακροπρόθεσμες Προοπτικές ( ΜΑΝ – ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ )  Ανάπτυξη περιφερειακών ευρυζωνικών αγορών – Προσέλκυση επενδύσεων  Συνάθροιση ζήτησης  Διάθεση διαχείρισης σε τηλεπικοινωνιακό πάροχο  Χονδρική διάθεση της υποδομής σε τηλεπικοινωνιακούς πάροχους  Αναμόρφωση ενός επιδοτούμενου έργου σε βιώσιμο δίκτυο υπηρεσιών δημοσίου συμφέροντος

32 32 Οκτώβριος 2009 Η επόμενη μέρα  Η χώρα μας σήμερα χρειάζεται ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο για τις υποδομές των ηλεκτρονικών επικοινωνιών που θα παρέχει σύνδεση με οπτική ίνα στα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, σε όλες τις πόλεις της χώρας.  Έργο αντίστοιχο με αυτά της κατασκευής των εθνικών οδών, των αεροδρομίων, των λιμανιών … των μεγάλων υποδομών  Ένα τέτοιο έργο απαιτεί Όραμα, Προσπάθεια, Χρόνος, Πόρους  Ο ρόλος των ΟΤΑ και της ΚΕΔΚΕ είναι σημαντικός και δεν πρέπει να χαθεί η ευκαιρία της σημερινής συγκυρίας

33 33 Οκτώβριος 2009 Ερωτήσεις Απορίες Ευχαριστώ!


Κατέβασμα ppt "1 Οκτώβριος 2009 Ν. Τζανάκος Δήμος Πατρέων Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Εποπτείας Δημ. Διαμ/των Διαδημοτική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google