Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 5 ο ΓΕΛ Σερρών - σχολικό έτος 2011-2012 Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 5 ο ΓΕΛ Σερρών - σχολικό έτος 2011-2012 Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 5 ο ΓΕΛ Σερρών - σχολικό έτος Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

2 Θέμα: «Διεθνής αμνηστία και παραβιάσεις ανθρώπινων δικαιωμάτων» Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

3 Οι μαθητές που εργάστηκαν:  Αναστασιάδης Αθανάσιος  Δίδος Σπύρος  Καραογλάν Κυριακή  Καρυπίδου Μαρία  Κικκίδου Φωτεινή Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

4 Πρόλογος  Στα πλαίσια του μαθήματος «Ερευνητική Εργασία Α΄ Λυκείου» πέντε μαθητές και μαθήτριες της Α΄ τάξης του 5ου Γενικού Λυκείου Σερρών επεξεργάστηκαν το θέμα: «Διεθνής αμνηστία και παραβιάσεις ανθρώπινων δικαιωμάτων».  Η ερευνητική εργασία είναι ένας τρόπος ομαδικής διδασκαλίας, στην οποία συμμετέχουν αποφασιστικά εκπαιδευτικοί και μαθητές, ενώ η ίδια η διδασκαλία σχεδιάζεται, διαμορφώνεται και επιτελείται από όλους όσους συμμετέχουν σ' αυτήν. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

5 Πρόλογος  Η εργασία μας περιλαμβάνει την έννοια της Διεθνούς αμνηστίας, τις δράσεις της, την ιστορία της, αλλά και τρόπους με τους οποίους εκτελούνται οι άνθρωποι.  Επίσης στην εργασία μας εμφανίζονται τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία επιλέχτηκε το θέμα αυτό, η πηγές που χρησιμοποιήσαμε και οι μέθοδοι που ακολουθήσαμε. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

6 Η ομάδα μας.... Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

7 Τα παιδιά του Λένον Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

8 ΠΛΑΙΣΙΟ(ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ)ΘΕΜΑΤΟΣ  Η επιλογή του θέματος έγινε με βάση τα ενδιαφέροντα των μαθητών.  Η καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αγγίζει και αφορά όλους τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τους νέους, προκειμένου να μάθουν και να ευαισθητοποιηθούν ως άνθρωποι. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

9 ΣΚΟΠΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  Να ευαισθητοποιηθούμε ως άνθρωποι.  Να μάθουμε πώς μπορούμε να δράσουμε.  Να μάθουμε να συνεργαζόμαστε σαν ομάδα.  Να δραστηριοποιηθούμε  Να συλλέγουμε πληροφορίες για το θέμα της εργασίας μας. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

10 Ερευνητικά Ερωτήματα  Σε ποια κράτη ισχύει ακόμα η θανατική ποινή;  Για ποιο λόγο γίνονται εκτελέσεις ανθρώπων;  Με ποιους τρόπους εκτελούνται οι άνθρωποι;  Μπορούν να εκτελεστούν ανήλικοι ή παιδιά; Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

11 Αποτελέσματα Ερευνητικής Εργασίας Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

12 Τί είναι η Διεθνής Αμνηστία;  Η Διεθνής Αμνηστία είναι ένα παγκόσμιο κίνημα περισσότερων από 3 εκατομμύρια υποστηρικτών, μελών και ακτιβιστών που αγωνίζονται για την προστασία των διεθνώς αναγνωρισμένων ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

13

14 Στόχοι της Διεθνούς Αμνηστίας  Η απελευθέρωση όλων των κρατουμένων συνείδησης.  Η εξασφάλιση άμεσων και έντιμων δικών για όλους τους πολιτικούς κρατουμένους.  Η κατάργηση της θανατικής ποινής, των βασανιστηρίων και άλλων μορφών σκληρής, απάνθρωπης ή ταπεινωτικής μεταχείρισης ή τιμωρίας.  Ο τερματισμός των εξωδικαστικών εκτελέσεων και «εξαφανίσεων».  Η καταπολέμηση της ατιμωρησίας με την εξασφάλιση ότι οι δράστες τέτοιων παραβιάσεων θα παραπέμπονται στη δικαιοσύνη, σε συμφωνία με τα διεθνή πρότυπα. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

15 Κινητοποιήσεις Διάφορα μέλη της Διεθνούς Αμνηστίας συγκεντρώνονται και με συμβολικό τρόπο διαμαρτύρονται κατά του απαγχονισμού. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

16 Θανατική ποινή  Η θανατική ποινή είναι, η πιο βαριά ποινή δηλαδή με την οποία αποφασίζετε η αφαίρεση της ζωής κάποιου που καταδικάστηκε για ένα έγκλημα ιδιαίτερα ανατριχιαστικό και βάρβαρο. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

17 Τρόποι θανάτωσης Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

18 Τρόποι θανάτωσης Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

19 Τρόποι θανάτωσης Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

20 Στατιστικά στοιχεία  90 χώρες κατήργησαν εντελώς τη θανατική ποινή.  64 χώρες διατηρούν στη νομοθεσία τους και εφαρμόζουν τη θανατική ποινή.  10 κράτη τη διατηρούν, όμως μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις.  32 χώρες διατηρούν νομοθεσία που επιτρέπει τη χρήση της θανατικής ποινής για εγκλήματα του κοινού ποινικού δικαίου, ωστόσο στα κράτη αυτά δεν έχει εφαρμοστεί η θανατική ποινή τουλάχιστον για τα τελευταία 10 χρόνια. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

21 Στατιστικά στοιχεία  Στις ΗΠΑ, 38 από τις 50 πολιτείες υποστηρίζουν τη θανατική ποινή. Ο αριθμός μελλοθάνατων ετησίως στις ΗΠΑ ξεπερνά τις  Περίπου άνθρωποι σε όλων τον κόσμο παρέμειναν καταδικασμένοι σε θάνατο με το τέλος του 2011 και τουλάχιστον 676 εκτελέστηκαν.  Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερες χώρες καταργούν την θανατική ποινή με νόμο μειώνοντας αισθητά των αριθμό των μελλοθάνατων. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

22 Η θανατική ποινή σε όλο τον κόσμο!!! Μπλε: Έχει καταργηθεί πλήρως (90 χώρες). Κίτρινο: Διατηρείται σε ειδικές περιπτώσεις (11 χώρες). Πορτοκαλί: Διατηρείται, δεν έχει χρησιμοποιηθεί για τουλάχιστον 10 χρόνια (32 χώρες). Κόκκινο: Διατηρείται (64 χώρες). Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

23 Παγκόσμια μέρα κατά της θανατικής ποινής  Αποτελεί μία πρωτοβουλία για την κατάργηση της θανατικής ποινής που συνενώνει 38 Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (Μ. Κ. Ο.) του κόσμου ανάμεσά τους και τη Διεθνή Αμνηστία.  Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 10 Οκτωβρίου. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

24 Συμπεράσματα- Αναστοχασμός  Η δημιουργία αυτής της εργασίας προσέφερε πολλά στην ομάδα μας, αφού καταφέραμε να αποκτήσουμε μία ολοκληρωμένη άποψη για το θέμα μας.  Μας ώθησε να μελετήσουμε εις βάθος, με αποτέλεσμα να κατανοήσουμε την έννοια της Διεθνούς Αμνηστίας και τη δράση της μέσω των ακτιβιστών. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

25 Συμπεράσματα- Αναστοχασμός  Μάθαμε πως ακόμα και σήμερα πολλοί άνθρωποι καταδικάζονται σε θάνατο και εκτελούνται σε πολλά κράτη.  Κατόπιν, μας απασχόλησε πολύ η εύρεση των τρόπων με τους οποίους θανατώνονται οι καταδικασμένοι για αυτό και τους αναζητήσαμε. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

26 Συμπεράσματα- Αναστοχασμός  Μάλιστα, αναφέραμε διάφορες μαρτυρίες ανθρώπων οι οποίοι καταδικάστηκαν σε θάνατο και έτσι κατανοήσαμε τα συναισθήματα που τους διακατείχαν λίγο πριν από την εκτέλεσή τους.  Τελειώνοντας την εργασία πετύχαμε τους στόχους που είχαμε θέση και πιστεύουμε πως μας ωφέλησε, διότι η γνώση που αποκτήσαμε επί του θέματος είναι πραγματικά ένας θησαυρός. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

27 Ταινία που είδαμε… Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

28 Κριτική ταινίας  Αυτό που μας εντυπωσίασε πιο πολύ σε αυτή την ταινία είναι ο τρόπος με τον οποίο σκιαγραφείται η ψυχολογία του θανατοποινίτη.  Αρνείται να δεχτεί ότι πρόκειται να εκτελεστεί, προσπαθεί να αποτρέψει αυτή την πράξη με κάθε τρόπο, κατηγορεί κάποιον άλλο για τα δικά του εγκλήματα, ενώ στο τέλος καταλαβαίνει ότι η μόνη σωτηρία είναι η σωτηρία της ψυχής του, και έτσι ζητάει συγχώρεση από τις οικογένειες των θυμάτων, με την ελπίδα ότι αν μη τι άλλο, η θανάτωσή του θα τους φέρει την ψυχική ηρεμία που ζητούν. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

29 Συνέντευξη με Ακτιβιστές!!! Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

30 Συνέντευξη με Ακτιβιστές!!!  Στις 14/03/2012 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μία συνέντευξη από εμάς σε μία πρώην ακτιβίστρια η οποία προσπάθησε να μας διαφωτίσει σε ποικίλα ερωτήματά μας.  Η συνέντευξη διήρκησε σχεδόν δύο ώρες και μας βοήθησε πολύ στην κατανόηση του θέματός μας.  Μας ώθησε επίσης να ενδιαφερθούμε περισσότερο και να αναρωτηθούμε τι κάνουμε εμείς για την αδικία που ακόμα συμβαίνει σε πολλά κράτη παρόλο που όλοι οι άνθρωποι θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα στη ζωή. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

31 Ερωτήματα Συνέντευξης  Τι είναι ακτιβισμός και πώς ενεργεί ένας ακτιβιστής;  Τι σας ώθησε να ασχοληθείτε με τον ακτιβισμό. Ποια ήταν τα κίνητρά σας;  Πώς είναι η ζωή των ακτιβιστών;  Ποια είναι τα συναισθήματα σας όταν βλέπετε να γίνονται παραβιάσεις ανθρώπινων δικαιωμάτων; Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

32 Ερωτήματα Συνέντευξης  Σε ποιες χώρες παρατηρούνται περισσότερες παραβιάσεις και ποιες χώρες πλήττονται περισσότερο.  Έχετε υπόψη σας ανθρώπους που έχουν να επιδείξουν σημαντικό έργο στην προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων.  Πώς δρουν οι ακτιβιστές για την αποφυγή εκτελέσεων ανθρώπων. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

33 Βιβλιογραφία  Εγκυκλοπαίδεια: National geographic  Διαδίκτυο: Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

34 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!! Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

35 Την παρουσίαση επιμελήθηκε ο μαθητής Αναστασιάδης Αθανάσιος Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον


Κατέβασμα ppt "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 5 ο ΓΕΛ Σερρών - σχολικό έτος 2011-2012 Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google