Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 ΙΟΥΝΙΟΣ 2010 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΑΠΝΟΠΩΛΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΩΝ ΤΕΩΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 ΙΟΥΝΙΟΣ 2010 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΑΠΝΟΠΩΛΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΩΝ ΤΕΩΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 ΙΟΥΝΙΟΣ 2010 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΑΠΝΟΠΩΛΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΩΝ ΤΕΩΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ

2 2ΦάσειςΕρευνητικούΠρογράμματοςΠοσοτική τηλεφωνική έρευνα Σε Ευρύ κοινό Δείγμα 1008 ατόμων Ποσοτική τηλεφωνική έρευνα Σε Ευρύ κοινό Δείγμα 1008 ατόμων Ποσοτική τηλεφωνική έρευνα Σε περιπτερούχους Τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης Δείγμα 278 ατόμων Ποσοτική τηλεφωνική έρευνα Σε περιπτερούχους Τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης Δείγμα 278 ατόμων

3 3ΦάσειςΕρευνητικούΠρογράμματοςΠοσοτική τηλεφωνική έρευνα Σε Ευρύ κοινό Δείγμα 1008 ατόμων Ποσοτική τηλεφωνική έρευνα Σε Ευρύ κοινό Δείγμα 1008 ατόμων

4 4 Tαυτότητα ποσοτικής έρευνας ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ: MRB HELLAS S.A. (Αριθμός Μητρώου ΕΣΡ:3) ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ: Αποτύπωση της συμπεριφοράς των πολιτών απέναντι στα προϊόντα καπνού και τα πρόσφατα ανακοινωθέντα μέτρα για το κάπνισμα IΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ: Αντιπροσωπευτικό, βάσει της απογραφής ΕΣΥΕ 2001 ΦΥΛΟ: Άνδρες 48,9% - Γυναίκες 51,1% ΗΛΙΚΙΑ: 18 και άνω ΜΕΓΕΘΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ: 1008 άτομα ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ: Πανελλαδική (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αστικές, Ημιαστικές, Αγροτικές περιοχές) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: 23 IOYΝIOY ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑΣ: Στρωματοποιημένη Πανελλαδική Δειγματοληψία. Το δείγμα των περιοχών κατανέμεται στην χώρα λαμβάνοντας υπόψην πλήρως την αναλογική αντιπροσωπευτικότητα ως προς την αστικότητα και τα πληθυσμιακά χαρακτηριστικά. Ως προς το φύλο και την ηλικία τηρούνται ποσοστώσεις με βάση τα στοιχεία της απογραφής από την ΕΣΥΕ. Η έρευνα διεξήχθη σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας που ορίζουν ο ΣΕΔΕΑ, η WAPOR & η ΕSOMAR, μέλος των οποίων είναι η ΜRB Hellas S.A. ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: Τηλεφωνική έρευνα με τη χρήση του ειδικού συστήματος τηλεφωνικών συνεντεύξεων BELLVIEW 6/ CATI (computer aided telephone interviews). Ακολουθήθηκε η διαδικασία της τυχαίας επιλογής τηλεφωνικών αριθμών- (random dialing). ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΜΙΣΗΣ: Το συνολικό δείγμα σταθμίζεται ως προς Φύλο, Ηλικία, Περιοχή κατοικίας

5 5 Αλλαγές στη συνήθεια αγοράς του καπνού και των τσιγάρων … Θα σας διαβάσω κάποιες αλλαγές στη συνήθεια αγοράς του καπνού και των τσιγάρων και θα ήθελα να μου πείτε τι από τα παρακάτω έχετε κάνει εσείς προσωπικά τους τελευταίους 6 μήνες. Παρακαλώ αναφέρατε την πιο πρόσφατη αλλαγή Απαντούν όσοι είναι καπνιστές σήμερα (Ν=335) ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ 26% Ν=87 22,2%

6 6 Πριν πόσο καιρό κάνατε αλλαγές στη συνήθεια αγοράς του καπνού και των τσιγάρων σας … Πριν πόσο καιρό αλλάξατε …… Απαντούν όσοι άλλαξαν συνήθειες στην αγορά του καπνού και των τσιγάρων τους και είναι καπνιστές σήμερα (Ν=87) ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ

7 7 Βαθμός συμφωνίας με διατήρηση ξεχωριστών και ειδικά διαμορφωμένων χώρων για καπνιστές σε καφέ και εστιατόρια Εσείς προσωπικά συμφωνείτε ή διαφωνείτε με το να διατηρηθούν σε καφέ, εστιατόρια ξεχωριστοί και ειδικά διαμορφωμένοι χώροι για καπνιστές ; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=1008) 75,1% 24,4% ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ

8 8 Βαθμός συμφωνίας με διατήρηση ξεχωριστών και ειδικά διαμορφωμένων χώρων για καπνιστές σε καφέ και εστιατόρια Εσείς προσωπικά συμφωνείτε ή διαφωνείτε με το να διατηρηθούν σε καφέ, εστιατόρια ξεχωριστοί και ειδικά διαμορφωμένοι χώροι για καπνιστές ; Ανάλυση σε καπνιστές, μη καπνιστές σήμερα, καπνιστές στο παρελθόνΣΗΜΕΡΑΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΩΤΗΘΕΝ ΤΩΝΚΑΠΝΙΣΤΗΣ(Ν=335)ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ(Ν=673)ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ(Ν=214)ΜΗ ΠΟΤΕ(Ν=459) ΣΙΓΟΥΡΑ/ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΜΦΩΝΩ 75,1 79,872,967,975,2 ΣΙΓΟΥΡΑ/ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΑΦΩΝΩ 24,4 19,826,632,124,1 ΔΞ/ΔΑ0,4 0,500,7 ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ

9 9 Βαθμός συμφωνίας με την δυνατότητα οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων εστίασης και διασκέδασης να αποφασίζουν, αν θα έχουν χώρους για καπνιστές Εσείς προσωπικά συμφωνείτε ή διαφωνείτε οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων εστίασης και διασκέδασης (μπαρ, εστιατόρια, καφέ, καφενεία, μεγάλα νυχτερινά κέντρα διασκέδασης/καζίνο) να έχουν το δικαίωμα από το νόμο να αποφασίζουν, αν θα έχουν ξεχωριστούς και ειδικά διαμορφωμένους χώρους για καπνιστές; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=1008) 60,5% 37,6% ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ

10 10 Βαθμός συμφωνίας με διατήρηση χώρων καπνιστών σε επιχειρήσεις/ χώρους εργασίας Εσείς προσωπικά συμφωνείτε ή διαφωνείτε με το να διατηρηθούν σε επιχειρήσεις/χώρους εργασίας ξεχωριστοί και ειδικά διαμορφωμένοι χώροι για καπνιστές; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=1008) 81% 18,3% ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ

11 11 Βαθμός συμφωνίας με διατήρηση χώρων καπνιστών σε επιχειρήσεις/ χώρους εργασίας Εσείς προσωπικά συμφωνείτε ή διαφωνείτε με το να διατηρηθούν σε επιχειρήσεις/χώρους εργασίας ξεχωριστοί και ειδικά διαμορφωμένοι χώροι για καπνιστές; Ανάλυση σε καπνιστές, μη καπνιστές σήμερα, καπνιστές στο παρελθόνΣΗΜΕΡΑΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΩΤΗΘΕΝ ΤΩΝΚΑΠΝΙΣΤΗΣ(Ν=335)ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ(Ν=673)ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ(Ν=214)ΜΗ ΠΟΤΕ(Ν=459) ΣΙΓΟΥΡΑ/ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΜΦΩΝΩ 8181,780,676,682,5 ΣΙΓΟΥΡΑ/ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΑΦΩΝΩ 18,317,618,723,316,5 ΔΞ/ΔΑ0,7 0,21 ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ

12 12 Συμβολή διαφήμισης στην έναρξη καπνίσματος Θα λέγατε ότι συμβάλει η διαφήμιση ή οι προωθητικές ενέργειες στα περίπτερα στο να ξεκινήσει κάποιος το κάπνισμα; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=1008) ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ

13 13 Συμβολή διαφήμισης στην έναρξη καπνίσματος Θα λέγατε ότι συμβάλει η διαφήμιση ή οι προωθητικές ενέργειες στα περίπτερα στο να ξεκινήσει κάποιος το κάπνισμα; Ανάλυση σε καπνιστές, μη καπνιστές σήμερα, καπνιστές στο παρελθόνΣΗΜΕΡΑΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΩΤΗΘΕΝ ΤΩΝΚΑΠΝΙΣΤΗΣ(Ν=335)ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ(Ν=673)ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ(Ν=214)ΜΗ ΠΟΤΕ(Ν=459) ΝΑΙ46,7 34,15356,951,2 ΟΧΙ49,5 64,442,142,741,8 ΔΞ3,8 1,54,90,47 ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ

14 14 Λόγοι διακοπής καπνίσματος Θα ήθελα να μου πείτε ποιοι είναι οι κυριότεροι λόγοι που θα ωθούσασταν να διακόψετε το κάπνισμα/ που μπορούν να ωθήσουν κάποιον στο να διακόψει το κάπνισμα Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=1008) ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ ΘΕΛΗΣΗ / ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΩ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΡΕΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΥΣΟΣΜΙΑ / ΑΣΧΗΜΗ ΜΥΡΩΔΙΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ Μέχρι 2 απαντήσεις

15 15 Λόγοι διακοπής καπνίσματος Θα ήθελα να μου πείτε ποιοι είναι οι κυριότεροι λόγοι που θα ωθούσασταν να διακόψετε το κάπνισμα/ που μπορούν να ωθήσουν κάποιον στο να διακόψει το κάπνισμα Ανάλυση σε καπνιστές, μη καπνιστές σήμερα καπνιστές στο παρελθόνΣΗΜΕΡΑΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΩΤΗΘΕΝ ΤΩΝΚΑΠΝΙΣΤΗΣ(Ν=335)ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ(Ν=673)ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ(Ν=214)ΜΗ ΠΟΤΕ(Ν=459) ΛΟΓΟΙ ΥΓΕΙΑΣ/ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ 80,779,981,185,179,3 Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ – ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΤΣΙΓΑΡΩΝ/ ΕΙΔΩΝ ΚΑΠΝΟΥ 32,426,635,228,938,1 ΛΟΓΟΙ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ 18,115,919,12217,8 ΛΟΓΩ ΠΙΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 5,83,66,85,47,5 Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ/ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4,74,84,65,14,4 Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ/ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΤΣΙΓΑΡΩΝ ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ 1,70,62,20,53,1 ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ

16 16 Συμπεριφορά καπνιστών μετά από νέα αύξηση τσιγάρων Σε μια ενδεχόμενη νέα αύξηση στην τιμή των τσιγάρων, εσείς προσωπικά θα … Απαντούν όσοι είναι καπνιστές σήμερα (Ν=335) ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ

17 17 Να υπάρχει η δυνατότητα διαφήμισης τσιγάρων στα σημεία πώλησης, οι οποίες να απευθύνονται στους ενήλικους καπνιστές,όπως γίνεται και σε άλλα προϊόντα ; Διατυπώνεται η άποψη ότι όπως για όλα τα νόμιμα καταναλωτικά προϊόντα μπορεί να υπάρχει η δυνατότητα διαφήμισης και ενημερωτικών ενεργειών για τιμές, προσφορές κ.λπ. στα σημεία πώλησης, το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και με τις αντίστοιχες ενέργειες για τα καπνικά προϊόντα στα σημεία πώλησης, άρα και στα περίπτερα, οι οποίες να απευθύνονται αποκλειστικά και μόνον στους ενήλικους καπνιστές. Κατά πόσο συμφωνείτε με την άποψη αυτή; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=1008) 48,4% 45,2% ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ

18 18 Θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα σήματα των τσιγάρων στα σημεία πώλησης /περίπτερα για τις νέες μάρκες των τσιγάρων; Εσείς προσωπικά θα θέλατε να συνεχίσετε να ενημερώνεστε στα περίπτερα από τις καπνοβιομηχανίες για νέα σήματα τσιγάρων, ειδικές τιμές προσφορών ή κάθε άλλη σχετική πληροφορία; Απαντούν όσοι είναι καπνιστές σήμερα (Ν=335) 49,9% 44,6% ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ

19 19 Θα βγαίνετε λιγότερο ή περισσότερο έξω αν αποφασιστεί η καθολική απαγόρευση του καπνίσματος σε κέντρα; Στην περίπτωση που αποφασιστεί η καθολική απαγόρευση του καπνίσματος σε κέντρα εσείς προσωπικά… Απαντούν όσοι είναι καπνιστές (Ν=335) ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ

20 20ΦάσειςΕρευνητικούΠρογράμματος Ποσοτική έρευνα Σε περιπτερούχους Τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης Δείγμα 278 ατόμων Ποσοτική έρευνα Σε περιπτερούχους Τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης Δείγμα 278 ατόμων

21 21 Tαυτότητα ποσοτικής έρευνας σε περιπτερούχους ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ: MRB HELLAS S.A. (Αριθμός Μητρώου ΕΣΡ:3) ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ: Αποτύπωση της συμπεριφοράς των περιπτερούχων απέναντι σε θέματα που αφορούν τον κλάδο και το κάπνισμα IΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ: Σε μέλη της Ένωση Επαγγελματιών Καπνοπωλών Περιπτερούχων Τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης ΜΕΓΕΘΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ: 278 άτομα ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ: Αττική, πλην περιοχή Πειραιά ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: 22 IOYΝIOY ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑΣ: Τυχαία Δειγματοληψία. Η έρευνα διεξήχθη σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας που ορίζουν ο ΣΕΔΕΑ, η WAPOR & η ΕSOMAR, μέλος των οποίων είναι η ΜRB Hellas S.A. ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: Τηλεφωνική έρευνα με τη χρήση του ειδικού συστήματος τηλεφωνικών συνεντεύξεων BELLVIEW 6/ CATI (computer aided telephone interviews).

22 22 Τζίρος πωλήσεων επιχείρησης Θα ήθελα να μου πείτε τί ποσοστό του ετήσιου τζίρου/ πωλήσεων σας προέρχεται από την πώληση προϊόντων καπνού; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) Έχετε παρατηρήσει μείωση του τζίρου σας τους τελευταίους 6 μήνες σε πώληση προϊόντων καπνού; Μέσος όρος

23 23 Επηρεασμός της επιχείρησης σας από τις πρόσφατες αυξήσεις της φορολογίας στα τσιγάρα. Θα ήθελα τώρα να μου πείτε πόσο πιστεύετε ότι έχει επηρεάσει την οικονομική κατάσταση της επιχείρησης σας οι πρόσφατες αυξήσεις της φορολογίας/ τιμής στα τσιγάρα … Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) 94,6% 5%5% ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ

24 24 Βιωσιμότητα επιχείρησης απειλείται από τις πρόσφατες αυξήσεις της φορολογίας στα τσιγάρα. Θα λέγατε ότι η βιωσιμότητα και το μέλλον της επιχείρησης σας απειλείται από τις αυξήσεις αυτές της φορολογίας/ τιμών στα προϊόντα καπνού; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) 94,2% 5,8 % ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ

25 25 Βιωσιμότητα επιχείρησης Θα απειληθεί ακόμα περισσότερο από τις πρόσφατες αυξήσεις της φορολογίας στα τσιγάρα. Πιστεύετε ότι η βιωσιμότητα και το μέλλον της επιχείρησης σας θα απειληθεί ακόμη περισσότερο αν ψηφιστούν οι πρόσφατες αυτές εξαγγελίες της Υπουργού Υγείας κ. Ξενογιαννακοπούλου για νέα περιοριστικά μέτρα κατά του καπνίσματος Όσοι απαντούν ότι η επιχείρηση τους απειλείται από τις πρόσφατες αυξήσεις της φορολογίας καπνού (Ν=262) 79,4% 18,4% ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ

26 26 Αξιολόγηση Διαδοχικών Αυξήσεων σε τσιγάρα Πώς κρίνετε εσείς προσωπικά τις διαδοχικές αυξήσεις στα τσιγάρα τους τελευταίους 6 μήνες; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) 5%5% 94,2% ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ

27 27 Μετακίνηση πελατών •από ακριβές σε φθηνές μάρκες •από τυποποιημένα τσιγάρα σε καπνό θα ήθελα τώρα να μου πείτε εάν τους τελευταίους 6 μήνες έχετε παρατηρήσει μετακίνηση πελατών- καπνιστών και επομένως και του όγκου των πωλήσεων σας Α. Από τις ακριβές σε φθηνότερες μάρκες Β. Από τσιγάρα τυποποιημένα (πακέτο) σε στριφτά τσιγάρα/ καπνό Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ από ακριβές σε φθηνές μάρκες από τυποποιημένα τσιγάρα σε καπνό

28 28 Αγορά Λαθραίων τσιγάρων Σας έχουν προσεγγίσει για να αγοράσετε λαθραία τσιγάρα τους τελευταίους 6 μήνες; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ Απαντούν όσοι τους έχουν προσεγγίσει για να αγοράσουν λαθραία τσιγάρα Ν= 36 (ενδεικτική βάση ανάλυσης μόνο για δική σας χρήση/ όχι δημοσίευση) Αυτό συμβαίνει, τους τελευταίους 6 μήνες, περισσότερο ή λιγότερο συχνά από ότι στο παρελθόν;

29 29 Συμπεριφορά καπνιστών σε ενδεχόμενη νέα αύξηση των τσιγάρων Και σε μια ενδεχόμενη νέα αύξηση στην τιμή των τσιγάρων πιστεύετε ότι οι καπνιστές… Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ

30 30 Θα πρέπει να υπάρξει αλλαγή στη δομή και επίπεδο της φορολογίας των τσιγάρων; Εσείς προσωπικά πιστεύετε ότι το Υπουργείο Οικονομικών θα πρέπει να αλλάξει τη δομή και το επίπεδο της φορολογίας των τσιγάρων; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ 95,4% 3,3%

31 31 Επιπτώσεις στην επιχείρηση από ενδεχόμενη νέα αύξηση των τσιγάρων Και σε μια ενδεχόμενη νέα αύξηση στην τιμή των τσιγάρων τι θα συμβεί στην επιχείρηση σας… Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ Αυθόρμητα Ανοικτή ερώτηση

32 32 Παρά τις αυξήσεις, οι καπνιστές θα συνεχίσουν να αγοράζουν τσιγάρα αρκεί αυτά να είναι φθηνά; Διατυπώνεται η άποψη ότι «οι πολλαπλές και διαδοχικές αυξήσεις στις τιμές των τσιγάρων θα έχουν τελικά ως μοναδικό αποτέλεσμα, οι καταναλωτές- καπνιστές να συνεχίσουν να αγοράζουν τσιγάρα αρκεί αυτά να είναι φθηνά». Κατά πόσο συμφωνείτε με την άποψη αυτή; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ 88,8% 8,7%

33 33 Η αύξηση στις τιμές των τσιγάρων έχει ήδη οδηγήσει σε αύξηση του παράνομου εμπορίου των τσιγάρων; Κάποιοι υποστηρίζουν ότι «η μεγάλη αύξηση στις τιμές των τσιγάρων έχει ήδη οδηγήσει σε μεγάλη αύξηση του παράνομου εμπορίου των τσιγάρων.» Κατά πόσο συμφωνείτε με την άποψη αυτή; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ 74,1% 7,5%

34 34 Η περαιτέρω αύξηση στις τιμές των τσιγάρων θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη αύξηση του παράνομου εμπορίου; Κατά πόσο συμφωνείτε με την άποψη ότι η περαιτέρω αύξηση στις τιμές των τσιγάρων θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη αύξηση του παράνομου εμπορίου τους επόμενους μήνες; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ 84,6% 5,4%

35 35 Να υπάρχει η δυνατότητα διαφήμισης τσιγάρων στα σημεία πώλησης, οι οποίες να απευθύνονται στους ενήλικους καπνιστές,όπως γίνεται και σε άλλα προϊόντα ; Διατυπώνεται η άποψη ότι όπως για όλα τα νόμιμα καταναλωτικά προϊόντα μπορεί να υπάρχει η δυνατότητα διαφήμισης και ενημερωτικών ενεργειών για τιμές, προσφορές κ.λπ. στα σημεία πώλησης, το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και με τις αντίστοιχες ενέργειες για τα καπνικά προϊόντα στα σημεία πώλησης, άρα και στα περίπτερα, οι οποίες να απευθύνονται αποκλειστικά και μόνον στους ενήλικους καπνιστές. Κατά πόσο συμφωνείτε με την άποψη αυτή; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ 71,6% 21,9%

36 36 Αξιολόγηση διαβούλευσης περιπτερούχων και Υπ. Οικονομικών Εσείς προσωπικά πώς κρίνετε την διαβούλευση μεταξύ των περιπτερούχων και του Υπουργείου Οικονομικών σχετικά με τις αυξήσεις στην φορολογία / τιμές των τσιγάρων κατά τους τελευταίους 6 μήνες; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ 20,1% 71,6%

37 37 Αξιολόγηση διαβούλευσης περιπτερούχων και Υπ. Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Εσείς προσωπικά πώς κρίνετε την διαβούλευση μεταξύ των περιπτερούχων και του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης σχετικά με τα πρόσφατα περιοριστικά μέτρα κατά του καπνίσματος… Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ 31,2% 53,9%

38 38 Οι αυξήσεις στις τιμές έχουν επηρεάσει την άποψη σας για την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και προς ποια κατεύθυνση; Οι αυξήσεις που επέβαλε το Υπ. Οικονομικών στην φορολογία / τιμές των τσιγάρων και οι πρόσφατες ανακοινώσεις του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης θα λέγατε ότι έχουν επηρεάσει την άποψη σας για την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ… Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ 65,1% 25,1% Απαντούν όσοι έχουν επηρεαστεί στην άποψη τους για την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ από τις αυξήσεις στις τιμές των τσιγάρων Ν= 181 Και προς ποια κατεύθυνση θα λέγατε ότι έχετε επηρεαστεί;

39 39 Βαθμός συμφωνίας με εγκατάσταση ταμειακών μηχανών για την έκδοση αποδείξεων στα περίπτερα. Από την 1η Ιουλίου 2010 οι περιπτερούχοι υποχρεούνται σε εγκατάσταση ταμειακών μηχανών για την έκδοση αποδείξεων. Κατά πόσο συμφωνείτε με την εξέλιξη αυτή; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=278) ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟΙ 53,6% 41%


Κατέβασμα ppt "1 ΙΟΥΝΙΟΣ 2010 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΑΠΝΟΠΩΛΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΩΝ ΤΕΩΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google