Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ μαρκετινγκ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ μαρκετινγκ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ μαρκετινγκ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η Το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ μαρκετινγκ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

2 Στόχοι Ενότητας Περιγραφή των περιβαλλοντικών δυνάμεων οι οποίες επηρεάζουν την ικανότητα της εταιρίας να εξυπηρετεί τους πελάτες της. Αλλαγές στο δημογραφικό και οικονομικό περιβάλλον και πως επηρεάζουν τις αποφάσεις μάρκετινγκ. Εντοπισμός των κύριων τάσεων στο φυσικό και τεχνολογικό περιβάλλον της επιχείρησης. Κυριότερες αλλαγές στο πολιτικό και κοινωνικό περιβάλλον. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

3 Εισαγωγή Το περιβάλλον μάρκετινγκ μιας εταιρίας αποτελείται από τους φορείς και τις δυνάμεις εκτός μάρκετινγκ, που επηρεάζουν την ικανότητα του μάρκετινγκ μάνατζμεντ να αναπτύσσει και να διατηρεί επιτυχημένες συναλλαγές με τους πελάτες-στόχους. Διεξάγοντας συστηματικό έλεγχο τους περιβάλλοντος, οι μάρκετερς είναι σε θέση να αναθεωρούν και να προσαρμόζουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ για να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Το περιβάλλον μάρκετινγκ αποτελείται από το μικροπεριβάλλον, τις δυνάμεις που είναι κοντά στην εταιρία, και το μακροπεριβάλλον, που αποτελείται από τις μεγαλύτερες κοινωνικές δυνάμεις που επηρεάζουν την κοινωνία άρα και την εταιρία που λειτουργεί εντός των κοινωνικών ορίων. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

4 Το μικροπεριβάλλον της εταιρίας
Εταιρία Προμηθευτές Ενδιάμεσοι Φορείς Μάρκετινγκ Πελάτες Ανταγωνιστές Ομάδες Κοινού ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

5 Η εταιρία Για να καταστρώσει σχέδια μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ μάνατζμεντ μιας εταιρίας, πρέπει να λάβει υπόψη του και άλλα εσωτερικά τμήματα, όπως: Διοίκηση Οικονομικό Τμήμα (Εξεύρεση κεφαλαίων) Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης Τμήμα Προμηθειών Τμήμα Παραγωγής Λογιστήριο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

6 Προμηθευτές Οι προμηθευτές προσφέρουν τους πόρους τους οποίους χρειάζεται η εταιρία για να παράγει τα αγαθά και τις υπηρεσίες της. Ελλείψεις ή καθυστερήσεις στην προσφορά πρώτων υλών, απεργίες και άλλα γεγονότα, μπορεί να κοστίσουν σε πωλήσεις βραχυπρόθεσμα και να ζημιώσουν την ικανοποίηση πελατών, μακροπρόθεσμα. Τα στελέχη μάρκετινγκ πρέπει να παρακολουθούν τις τάσεις της τιμής των κυριότερων εισροών τους. (τιμές- όγκος πωλήσεων) ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

7 Ενδιάμεσοι Φορείς Μάρκετινγκ
Οι ενδιάμεσοι φορείς μάρκετινγκ είναι επιχειρήσεις που βοηθούν την εταιρία να προωθήσει, πωλήσει και διανείμει τα αγαθά της στους καταναλωτές. Μεταπωλητές Επιχειρήσεις φυσικής διανομής (Μεταφορείς) Φορείς υπηρεσιών μάρκετινγκ Ενδιάμεσοι οικονομικοί φορείς ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

8 Πελάτες Αγορές Καταναλωτή Αγορές Επιχειρήσεων Αγορές Μεταπωλητών
Θεσμικές Αγορές Κρατικές Αγορές Διεθνείς Αγορές ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

9 Ανταγωνιστές Για να είναι επιτυχημένη μια εταιρία πρέπει να προσφέρει υψηλότερη αξία και ικανοποίηση στον πελάτη της από τους ανταγωνιστές της. Η εταιρία πρέπει επίσης, να αποκτήσει στρατηγικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, με το να εδραιωθεί στο μυαλό του καταναλωτή και να προτιμώνται τα προϊόντα της για συγκεκριμένες καταναλωτικές ανάγκες. Δεν υπάρχει στρατηγική μάρκετινγκ για τον ανταγωνισμό, η οποία ένα είναι η καλύτερη για όλες τις εταιρίες. Κάθε επιχείρηση πρέπει να εξετάζει το μέγεθός της και τη θέση την οποία κατέχει στον κλάδο, σε σχέση με εκείνες των ανταγωνιστών της. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

10 Ομάδες Κοινού Η ομάδα κοινού είναι κάθε ομάδα η οποία έχει κάποιο πραγματικό ή πιθανό ενδιαφέρον ή αντίκτυπο στην ικανότητα ενός οργανισμού να επιτυγχάνει τους στόχους του. Οικονομικές ομάδες κοινού Ομάδες κοινού μέσων επικοινωνίας Κυβερνητικές ομάδες κοινού Ομάδες κοινού ενεργών πολιτών Τοπικές ομάδες κοινού Γενικό κοινό Εσωτερικές ομάδες κοινού ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

11 Το μακροπεριβάλλον της εταιρίας
Δημογραφικό περιβάλλον Οικονομικό περιβάλλον Φυσικό περιβάλλον Τεχνολογικό περιβάλλον Πολιτικό περιβάλλον Κοινωνικό (Πολιτιστικό) περιβάλλον ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

12 Δημογραφικό Περιβάλλον
Δημογραφία είναι η μελέτη των ανθρώπινων πληθυσμών εκφρασμένη με όρους μεγέθους, ποιότητας, τοποθεσίας, ηλικίας, φύλου, φυλής, απασχόλησης και άλλων στατιστικών μεγεθών. Μέγεθος πληθυσμού και αυξητικές τάσεις Μεταβαλλόμενη ηλικιακή δομή ενός πληθυσμού Μεταβαλλόμενη σύνθεση της οικογένειας Αυξανόμενος αριθμός μορφωμένων ατόμων Αυξανόμενη διαφορετικότητα ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

13 Οικονομικό Περιβάλλον
Το οικονομικό περιβάλλον αποτελείται από παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την αγοραστική δύναμη του καταναλωτή και τα πρότυπα των δαπανών του. Κατανομή εισοδήματος και αλλαγές στην αγοραστική δύναμη Μεταβαλλόμενα πρότυπα δαπανών καταναλωτή ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

14 Φυσικό Περιβάλλον Το φυσικό περιβάλλον περιλαμβάνει τους φυσικούς πόρους οι οποίοι χρειάζονται ως εισροές από τους μάρκετερς ή επηρεάζονται από της δραστηριότητες μάρκετινγκ. Ελλείψεις πρώτων υλών Αυξημένο κόστος ενέργειας Αυξημένη ρύπανση Κρατική παρέμβαση στη διαχείριση των φυσικών πόρων ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

15 Τεχνολογικό Περιβάλλον
Το τεχνολογικό περιβάλλον είναι ίσως η πιο θεαματική δύναμη η οποία τώρα διαμορφώνει τον κόσμο. Γρήγορος ρυθμός τεχνολογικών αλλαγών Μεγάλου ύψους προϋπολογισμοί για έρευνα και ανάπτυξη Εστίαση του ενδιαφέροντος σε δευτερεύουσες βελτιώσεις Αυστηρότεροι κανονισμοί ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

16 Πολιτικό Περιβάλλον Το πολιτικό περιβάλλον αποτελείται από τους νόμους τους κυβερνητικούς φορείς και τις ομάδες άσκησης πιέσεων, οι οποίες επηρεάζουν και περιορίζουν τις εταιρίες και τα άτομα σε μια κοινωνία. Νόμοι που ρυθμίζουν τη λειτουργία επιχειρήσεων Αύξηση των ομάδων υπεράσπισης του δημοσίου συμφέροντος Αυξημένη έμφαση στην ηθική και στις κοινωνικώς υπεύθυνες πράξεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

17 Κοινωνικό (Πολιτιστικό) Περιβάλλον
Το περιβάλλον αυτό αποτελείται από θεσμούς και άλλες δυνάμεις που επηρεάζουν τις κοινωνικές αξίες, απόψεις, προτιμήσεις και συμπεριφορές της κοινωνίας. Επιμονή των κοινωνικών αξιών Αλλαγές στις δευτερεύουσες κοινωνικές αξίες ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ


Κατέβασμα ppt "Το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ μαρκετινγκ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google