Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9 ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IV: ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ

2 Ταξίδι κινήτρων Τύπος επαγγελματικού ταξιδιού που συνδυάζει διακοπές, ξενοιασιά, ξεκούραση και προσφέρεται ως κίνητρο σε επιτυχείς εργαζόμενους

3 Ταξίδι κινήτρων Αναγνώριση Του επιτυχημένου έργο των στελεχών
Επιβράβευση Που έχουν επιτύχει τους στόχους τους

4 Ταξίδι κινήτρων Διέξοδο από τη ρουτίνα
Ευκαιρία διασκέδασης και εμπλουτισμού γνώσεων Ενθουσιασμό, ματαιοδοξία και επιθυμία Ευκαιρία για επικοινωνία, ανταλλαγή πληροφοριών Εξαιρετική εμπειρία

5 Κριτήρια διάκρισης του τουριστικών κινήτρων
Το είδος της επιχείρησης που προσφέρει το ταξίδι Το εθνικό ή πολυεθνικό χαρακτήρα Τη διάρκεια του ταξιδιού Το ιεραρχικό επίπεδο των στελεχών Τον τομέα απασχόλησης Την ύπαρξη ή όχι συνεδριακών εκδηλώσεων

6 Χαρακτηριστικά του ταξιδιού-κινήτρου
Πρωτοτυπία Συναρπαστικοί προορισμοί Υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών Άριστη συνεργασία με τοπικούς πράκτορες Διαμονή σε εξαιρετικά κ ιδιαίτερα καταλύματα Μη συνηθισμένες δραστηριότητες Εκπλήξεις

7 Προφίλ του ατόμου που συμμετέχει σε ταξίδι κινήτρων
Άτομο που αρέσκεται στις προκλήσεις κ τον ανταγωνισμό Στελέχη που εργάζονται πολύ Απόδοση χρημάτων είναι χαμηλών τόνων ανταμοιβή.

8 Τομείς που χρησιμοποιούν τα ταξίδια ως υποκίνηση
Ηλεκτρονικού εξοπλισμού Αγροτικών μηχανημάτων Αυτοκινήτων Συστήματα κλιματισμού Ασφαλιστικές εταιρίες Φαρμακευτικές Επιπλώσεων Δομικών υλικών Καλλυντικών

9 Οφέλη της επιχείρησης Βελτιώνει την εικόνα της επιχείρησης
Αυξάνει το ηθικό Μεταφορά του υψηλού επίπεδου σχέσης και στην οικογένεια Δεν κοστολογείται εύκολα Εκπίπτουν από τη φορολογία

10 Τα οφέλη του προορισμού
Η υψηλή κατά κεφαλή δαπάνη Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Τα σωρευτικά οφέλη στην προβολή Η συνεχής ροή τουρισμού δεν ακολουθεί τη γενική τάση της οικονομίας

11 Επίπεδα σχεδιασμού ενός πακέτου incentive
Εξέταση των σκοπών και στόχων της επιχείρησης Κατανομή των σκοπών και στόχων του προγράμματος υποκίνησης Επιλογή προορισμού για να υποκινήσει περαιτέρω τα στελέχη Σχεδίαση προγράμματος Ανάλυση κόστους Παρουσίαση προγράμματος Υλοποίηση Ανασκόπηση έλεγχος

12 Τα συστατικά του πακέτου ταξιδίου κινήτρων
Ο προορισμός Η μεταφορά Η διαμονή Οι χώροι διεξαγωγής εκδηλώσεων Οι λοιπές συμπληρωματικές υπηρεσίες

13 BΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Κραβαρίτης Κ. & Παπαγεωργίου Α. (2007). «Επαγγελματικός Τουρισμός-Οργάνωση Συνεδρίων». Αθήνα: Interbooks. Βασιλειάδης, Χ. (2014). «Διαχείριση Μάρκετινγκ Γεγονότων και Εκδηλώσεων». Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας


Κατέβασμα ppt "ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google